Hyvän yön toivomusten ketju

KauniitaUniaKaikille

Laita tähän vapaasti kaivatullesi hyvän yön toivotus (toivotus, runo, kuva jne.) Lisää viestin perään, meneekö viesti miehelle vai naiselle.

29

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miespuoliselle

      Levottoman hyviä unikuvia....

    • hyväämieltä
    • Hyviä, syviä alastomia lentounia
      Lähteviä, saapuvia, tulevia junia
      Juhlallista levollista Joulupukin lista
      Unia kristallista, kanelista, voikukka paneelista
      Väittelevät kukat siitä liljat viljat, olkaa hiljaa, nyt jo nukut tästä pelistä pois...

    • muutaeiasiaa

      Rauhallisia unia, herää levänneenä. Saisinpa nukahtaa sun kainaloon.

    • Jmiehelle
      • entiedäminäkään

        Jos kerran molemmat tuntee samoin
        miks ei vaan voi olla avoin


    • Hyvää yötä! Naiselle 😊

      • justniin

        Kiitos. Ehkä olet kaivattuni.


      • Ken tietää... ;)


    • kaivatulleni

      Mene rauhassa eteenpäin
      Käännä jokainen kivi ja kanto.
      Aarteesi on siinä juuri silloin,
      kun sitä eniten etsit. (lainaus)


      Ajattelen sinua rakkaudella. Toivon, että voit hyvin elämässäsi.
      En oikein enää osaa mitään tämän enempää. Tunnen surua keskeneräisyydestä.
      Kohtaamattomuudesta.
      Nuku hyvin tärkeäni.
      <3

      • Kivenjakannonkääntäjä

        Kauniisti ajattelet ja kirjoitat hänestä. Mitä jäi kesken? Miksi eri elämää toivot? Vai oliko se valinta, jos niin kumman?


      • kaivatulleni

        Minä ajattelen häntä lämmöllä ja rakkaudella.
        Emme koskaan puhuneet kunnolla tunteistamme ja oloistamme toisistamme.
        Minä en koskaan toivonut eri elämää vaan yhteinen polku tuntui mahdottomalta omassa elämäntilanteessani. En pysty loukkaamaan ,hylkäämään tai haavoittamaan toista ihmistä ajatellen vain omaa itseäni tai tarpeitani. Se ei vaan ole minua.


      • Petetty

        Mahdoitko tehdä sen myös hänelle selväksi? Meinaan, kun täällä siitä vielä kerrot... Voihan nimittäin olla niin, että olet juuri sellainen, joka on tehnyt juuri nuo edellämainitut sille toiselle. Vain omaa hetkellistä hyvinvointiasi ajatellen. Niin tyypillistä miestä.


      • kaivatulleni

        Vastasin kun kysyit.Oma hyvinvointini on tästä niin kaukana kuin itä on lännestä.Ja olen kyllä nainen.Kerroinhan ettemme puhuneet emmekä kohdanneet.Miten minä olisin silloin voinut asioita selventää?
        En minä muutoin tänne purkaisi sydäntäni.Pahan olon ja mielen tuottaminen toiselle on niin helppoa anonyymipalstalla.Kiitos sinulle jos se oli tarkoituksesi.Tänne kirjoittaminen oli alunperinkin virhe.


      • 878978
        kaivatulleni kirjoitti:

        Vastasin kun kysyit.Oma hyvinvointini on tästä niin kaukana kuin itä on lännestä.Ja olen kyllä nainen.Kerroinhan ettemme puhuneet emmekä kohdanneet.Miten minä olisin silloin voinut asioita selventää?
        En minä muutoin tänne purkaisi sydäntäni.Pahan olon ja mielen tuottaminen toiselle on niin helppoa anonyymipalstalla.Kiitos sinulle jos se oli tarkoituksesi.Tänne kirjoittaminen oli alunperinkin virhe.

        Välilyönti aina välimerkin jälkeen.


    • Miehelletämäkin

      Kuin ruususen unta. Ehkä herätät ammulla.

      • herätän

        siis lehmälläkö :o


      • Miehelletämäkin

        😂😂😂kirjoitus virhe paholainen. Aamulla! Et herättänyt.


    • eitottaollavoi

      voi hyvät hykkyrät nyt ei uni tule!

      • Niinmikä

        Mikäs nyt on noin kovin ihmeellistä? ;)


      • eitottaollavoi

        näytölle ilmesty outoja juttuja.


    • nukuhyvinjalevollisesti

      Kauneimmat unet rakkaimmalle <3

    • rehellisesti

      Ei ole mitään sanottavaa kenellekään.

    • miettiväJmies
    • M---

      Yö. Taivas. Lakeus ja mustikat.
      Tyyni virtaus joka soljuu paikallaan hiljaisella kohinalla.
      Sininen-turkoosi-vihreä-keltainen-oranssi-punainen-purppura.
      Sateenkaari. Sinä olet vielä kauniimpi.
      Nuku hyvin rakkaani.

    • silitysposkelle

      sukellellaanko saarella,
      höyhensaarilla⛱🐬🐙🦀🏖
      👙🧢👒🕶☀️🐪
      no excuses, unohdan vain kaiken surkean ja katselen maahan

      • kauniitunet

        Tavataan siellä :)


    • Minäjasinä

      Hyviä öitä oi rakkaimpain,huomenna sulla aikainen herätys!

      • muthyvätyötihanalle

        Tuli nukuttua kolmen tunnin päikkärit nii ei vielä nukuta ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe