Laita tähän vapaasti kaivatullesi hyvän yön toivotus (toivotus, runo, kuva jne.) Lisää viestin perään, meneekö viesti miehelle vai naiselle.
Hyvän yön toivomusten ketju
29
1222
Vastaukset
- Miespuoliselle
Levottoman hyviä unikuvia....
- hyväämieltä
https://pixabay.com/photo-2740672/
Lämmintä oloa ja hyvää yötä miehelle! Hyviä, syviä alastomia lentounia
Lähteviä, saapuvia, tulevia junia
Juhlallista levollista Joulupukin lista
Unia kristallista, kanelista, voikukka paneelista
Väittelevät kukat siitä liljat viljat, olkaa hiljaa, nyt jo nukut tästä pelistä pois...- muutaeiasiaa
Rauhallisia unia, herää levänneenä. Saisinpa nukahtaa sun kainaloon.
- Jmiehelle
Tän kirjoitin päiväkirjaani 5.11.2017
Otsikko oli hänelle ja kuvana kuvakaappaus hänen whatsapp viesteistään minulle
http://lyrics.fi/younghearted/hetkeksi- entiedäminäkään
Jos kerran molemmat tuntee samoin
miks ei vaan voi olla avoin
Hyvää yötä! Naiselle 😊
- justniin
Kiitos. Ehkä olet kaivattuni.
- kaivatulleni
Mene rauhassa eteenpäin
Käännä jokainen kivi ja kanto.
Aarteesi on siinä juuri silloin,
kun sitä eniten etsit. (lainaus)
Ajattelen sinua rakkaudella. Toivon, että voit hyvin elämässäsi.
En oikein enää osaa mitään tämän enempää. Tunnen surua keskeneräisyydestä.
Kohtaamattomuudesta.
Nuku hyvin tärkeäni.
<3- Kivenjakannonkääntäjä
Kauniisti ajattelet ja kirjoitat hänestä. Mitä jäi kesken? Miksi eri elämää toivot? Vai oliko se valinta, jos niin kumman?
- kaivatulleni
Minä ajattelen häntä lämmöllä ja rakkaudella.
Emme koskaan puhuneet kunnolla tunteistamme ja oloistamme toisistamme.
Minä en koskaan toivonut eri elämää vaan yhteinen polku tuntui mahdottomalta omassa elämäntilanteessani. En pysty loukkaamaan ,hylkäämään tai haavoittamaan toista ihmistä ajatellen vain omaa itseäni tai tarpeitani. Se ei vaan ole minua. - Petetty
Mahdoitko tehdä sen myös hänelle selväksi? Meinaan, kun täällä siitä vielä kerrot... Voihan nimittäin olla niin, että olet juuri sellainen, joka on tehnyt juuri nuo edellämainitut sille toiselle. Vain omaa hetkellistä hyvinvointiasi ajatellen. Niin tyypillistä miestä.
- kaivatulleni
Vastasin kun kysyit.Oma hyvinvointini on tästä niin kaukana kuin itä on lännestä.Ja olen kyllä nainen.Kerroinhan ettemme puhuneet emmekä kohdanneet.Miten minä olisin silloin voinut asioita selventää?
En minä muutoin tänne purkaisi sydäntäni.Pahan olon ja mielen tuottaminen toiselle on niin helppoa anonyymipalstalla.Kiitos sinulle jos se oli tarkoituksesi.Tänne kirjoittaminen oli alunperinkin virhe. - 878978
kaivatulleni kirjoitti:
Vastasin kun kysyit.Oma hyvinvointini on tästä niin kaukana kuin itä on lännestä.Ja olen kyllä nainen.Kerroinhan ettemme puhuneet emmekä kohdanneet.Miten minä olisin silloin voinut asioita selventää?
En minä muutoin tänne purkaisi sydäntäni.Pahan olon ja mielen tuottaminen toiselle on niin helppoa anonyymipalstalla.Kiitos sinulle jos se oli tarkoituksesi.Tänne kirjoittaminen oli alunperinkin virhe.Välilyönti aina välimerkin jälkeen.
- Miehelletämäkin
Kuin ruususen unta. Ehkä herätät ammulla.
- herätän
siis lehmälläkö :o
- Miehelletämäkin
😂😂😂kirjoitus virhe paholainen. Aamulla! Et herättänyt.
- eitottaollavoi
voi hyvät hykkyrät nyt ei uni tule!
- Niinmikä
Mikäs nyt on noin kovin ihmeellistä? ;)
- eitottaollavoi
näytölle ilmesty outoja juttuja.
- nukuhyvinjalevollisesti
Kauneimmat unet rakkaimmalle <3
- rehellisesti
Ei ole mitään sanottavaa kenellekään.
- miettiväJmies
Hyvää yötä<3 Naiselle-S... https://cdn.pixabay.com/photo/2015/03/26/09/59/purple-690724_960_720.jpg
- M---
Yö. Taivas. Lakeus ja mustikat.
Tyyni virtaus joka soljuu paikallaan hiljaisella kohinalla.
Sininen-turkoosi-vihreä-keltainen-oranssi-punainen-purppura.
Sateenkaari. Sinä olet vielä kauniimpi.
Nuku hyvin rakkaani. - silitysposkelle
sukellellaanko saarella,
höyhensaarilla⛱🐬🐙🦀🏖
👙🧢👒🕶☀️🐪
no excuses, unohdan vain kaiken surkean ja katselen maahan- kauniitunet
Tavataan siellä :)
- Minäjasinä
Hyviä öitä oi rakkaimpain,huomenna sulla aikainen herätys!
- muthyvätyötihanalle
Tuli nukuttua kolmen tunnin päikkärit nii ei vielä nukuta ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416