Muutaman kuukauden nyt tutustunut tinderin käyttöön ja ei vittujen kevät tämä naisten logiikka nettideittailun suhteen...
Elikkä siis, "moi, mitä kuuluu?" on pahin mahdollinen virhe mieheltä aloitusta tehdessä ja instant turn off. Samoin muut tylsät, ympäripyöreät aloitukset. Okei, tämä on mennyt jo jakeluun ajat sitten. Mutta mistä sitten aloittaa keskustelu? 95% naisista profiilin esittelyteksti on joko täysin tyhjä, sisältää vain somenickit tai jotain erittäin ympäripyöreää kuten "tykkään hyvästä seurasta ja liikunnasta". Tuossa on käytännössä kaksi tapaa aloittaa keskustelu: tylsällä "mitäs harrastat, mistä tykkäät, mites menee" aloituksella tai heittämällä härskit läpät heti kättelyssä kehiin. Ja nämä molemmat ääripäät on sellaisia jotka ovat suurimmalle osalle naisista turn off. Eli, mistä mun sitten pitäisi repiä se nokkela aloitus?
Ja kirsikkana kakun päälle, nykyään myös kahville tai kaljalle pyytäminen on näköjään kielletty. Seuraan yhtä fitnessmimmiä snapchatissa ja sekin tuossa yksi päivä avautui turhautuneena siitä kun miehet kyselee kavhille tai kaljalle, joten hän on nyt keksinyt laittaa tinderiin profiiliin että ei juo kahvia eikä kaljaa, joten älkää pyytäkö sellaisille. Ikään kuin tarkoituksena tehdä keskustelun avaaminen niin vaikeaksi kuin mahdollista? Kysyn vaan, mikä helvetin pointti tässä on?
Naisten logiikka nettideittipalveluissa
30
715
Vastaukset
- Joskuskäväisin
Ei tinderissä ole pakko olla. En minäkään ole. Miehilläkin kun on siellä ihan omat logiikkansa.
- Naisasialooser11
Kerro ihmeessä tarkemmin tuosta miesten ihan omasta logiikasta
- fhghfghfghjg
Aivan samat havainnot.
En ymmärrä juuri tuota että naiset yrittää vaikeuttaa miesten tilannetta. Monesti itsekin nähnyt naisten profiilissa sellaista suoranaista vittuilua että nainen listaa profiiliin:
"mulle kuuluu aina hyvää, älä kysy sitä"
"mulla menee hyvin, älä kysy sitä"
"viikonloppu meni hyvin, älä kysy sitä"
siis mikä järki tuollaisessa on? Itse ainakin miehenä yritän täyttää profiilin kunnolla että siitä tekstistä saisi helposti kysymyksiä mutta naisilla profiili on useimmiten tyhjä..
Mutta loppupeleissä se on ihan sama miehenä mitä kysyt jos sun kuvat profiilissa on hyvät.
Sillon kun mulla oli vielä vähän liian hyvät kuvat profiilissa niin sain "moi, mitä kuuluu" avulla 37 treffit vuodessa.- EdesUnissa
37 treffit vuodessa on mielestäni paljon. Vai onko nyt ongelma se että harrastelet treffailua, vaikka et ole edes kiinnostunut naisista ?
Treffailu on ajan haaskausta. Panemalla ne asiat selviää. (vai oliko se puhumalla) - fhghfghfghjg
EdesUnissa kirjoitti:
37 treffit vuodessa on mielestäni paljon. Vai onko nyt ongelma se että harrastelet treffailua, vaikka et ole edes kiinnostunut naisista ?
Treffailu on ajan haaskausta. Panemalla ne asiat selviää. (vai oliko se puhumalla)Kai se treffailu yhdessä vaiheessa muodostui ihan harrastukseksi kun sitä "oikeaa" naista ei vain alkanut näkymään.
Mutta naisia ei ole siis ollut 37 kappaletta vaan siellä oli paljon niitä 2. ja 3. ja jopa 4.treffejä. Siksi se lukema näyttää noin isolta.
- Sksjdjdlaöfj
En ole ikinä deiteissä tai tinderissä pyörinyt mutta erilaisissa kuvapalveluissa ollut kuvia ja huomiota saatu, siis oletan että miehiltä samansuuntaista lähentymistä esim city.fi peilikuvassa kuin deiteissä. En ollut silloinkaan etsimässä seuraa kun ne kuvat siellä pyöri mutta harvoin kai on naiset deiteillä tai tinderissäkään aidon aktiivisesti hakemassa seuraa. Oletan että naiset ovat näissä testaamaassa viehätysvoimaansa ja ihan kevyesti hengailemassa ja katsomassa tarjontaa. Jos ei kukaan erotu massasta, miksi edes tavata.
Esim cityssä saattoi tulla kymmeniä kommentteja ja viestejä päivässä. Keskustelin kyllä, ehkä vähän passiivisesti toki kun en etsinytkään mitään, mutta kohteliaasti muutama viesti kuitenkin. Mutta kun tulee se tuhannes viesti "moi mitä kuuluu" niin se alkaa menemään liukuhihnalta, "kiitti ihan hyvää mitä itelles" .
Ei tarkoitus ole mielestäni syväluodata naisen profiilia ja tehdä täydellinen ihmisanalyysi ja totaalisen räätälöity aloitusviesti, vaan erottua massasta. "Oot kaunis" viestin sijaan voi sanoa jotain persoonallista, jotain mikä erottuu. Toki se persoonallisuus ei kolahda kaikkiin, ehkäpä vaan niihin joiden kanssa on samanlainen huumorintaju. Ja moni kauneusprinsessa vihaa hauskuutta ja erilaisuutta ja loukkaantuu about kaikesta, niistä en nyt puhu. Mutta mua esimerkiksi nauratti kun yksi mies aina kommentoi jokaiseen uuteen kuvat vähän pirunsarvet päässä "uu taas tissit, näytä jotain uutta" (ei siis ollut mitään paljastissikuvia, toki ne kuvissa näkyy kun minussa ne on ja siksi se oli hauskaa) .. mutta siis sellainen oman huumorin kuuloinen viesti. Mä toki tykkään siitä miesten huonosta huumorista, ei se kaikkiin naisiin kolahda. Ehkä jos se snäpin hottis treenikissa on se mitä sä koitat metsästää, kannattaa juosta salille ja treenata ittestään sellanen jättilihaskimppu ja pullistella se muija kumoon.- hfdhdhdfhhdf
"Mutta kun tulee se tuhannes viesti "moi mitä kuuluu" niin se alkaa menemään liukuhihnalta, "kiitti ihan hyvää mitä itelles" ."
Tää on jotenkin niin päätön tilanne.
Minä miehenä en saa koskaan naiselta moi mitä kuuluu -viestejä. Mä oikeasti tykkäisin sellaisesta viestistä....
Kai tiedät että siihen voi vastata muutakin kuin kiitti ihan hyvää. Mitä jos vaikka kertoisit mitä olet tehnyt tai tekemässä tai mitä on mielessä?
Ei kukaan halua kuulla siihen "ihan hyvää" vastausta! hfdhdhdfhhdf kirjoitti:
"Mutta kun tulee se tuhannes viesti "moi mitä kuuluu" niin se alkaa menemään liukuhihnalta, "kiitti ihan hyvää mitä itelles" ."
Tää on jotenkin niin päätön tilanne.
Minä miehenä en saa koskaan naiselta moi mitä kuuluu -viestejä. Mä oikeasti tykkäisin sellaisesta viestistä....
Kai tiedät että siihen voi vastata muutakin kuin kiitti ihan hyvää. Mitä jos vaikka kertoisit mitä olet tehnyt tai tekemässä tai mitä on mielessä?
Ei kukaan halua kuulla siihen "ihan hyvää" vastausta!No omalla kohdalla tuo ei toiminut tai sitten vastasin vain väärin. Jos minulta kysyttiin kuulumisia, niin saatoin kyllä kertoa päiväni touhuista tai suunnitelmista. Toki typistetysti, ketäpä minun kauppareissut kiinnostaa :) Anyway, tyyppien viestit vähenivät ennenkuin loppuivat. Tulkitsin sen niin, etten tee päivittäin jotain superhyper-mielenkiintoista ja olen siis tylsä ;)
- 42-Sinkkumies
Naisten kommunikointi on nykyään Neandertalinihmisen tasolla. Eivät osaa kirjoittaa mitään eikä vastaa mihinkään kysymyksiin eivätkä esittele itseään muuta kun ikä ja paikkakunta korkeintaan. Odotavat vaan sitä että joku top 10 mies hurmaa naisen kauniilla sanoilla ja ulkonäöllään eikä itsestään anna mitään. Naiset tehneet mahdottomaksi tavis miehille kumppanin hakemisen joten miksi edes vaivautua vastaamaan naisille.
- Rumatsanat
En vastaa koska tunnistan miehen sinun kaltaiseksi.
- NainenRuudunTakaa
Pointti on rajata pois mahdollisimman paljon helppoa pillua vonkaavia miehiä. Naiselle deittipalvelussa on ongelmana, että miehet yleensä lähettää aloituksia vailla mitään oikeeta kiinnostusta tai tarjottavaa (muuta kuin huonoa seksiä josta nainen ei saa mitään), eli tää massapostitettu roskaposti pitäis saada vähennettyä minimiin, jotta vois keskittyä kommunikoimaan niiden kanssa, joiden kanssa on enemmän jaettavaa.
Että semmoinen logiikka.- wyjrtjwrtjwrtjwtwj
Mitenkäs mies voi olla ns. oikeasti kiinnostunut jollei toista tunne? Etenkään kun naiset eivät osaa itsestään mitään kertoa, muuta kuin mitä he itse haluaisivat, tai keskustella mistään ns. oikeasta asiasta.
- vaikkasamapatuo
Seuran hakeminen on tehty niin helpoksi että naisten pitää itse tehdä se vaikeaksi. Länsimaisen romantiikkakäsityksen mukaan rakkaus on äärimmäisen harvinainen sattuma joten pakkohan sitä käsitystä on pitää yllä.
- fgdgdgfdgfg
Vaan kuvalla on väliä.
Nainen kyllä ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut -sitä se tyhjä profiili tarkoittaa.
Liikutaan paljon ihmisten ilmoilla, ja on laajat sosiaaliset verkostot. Treffeille mennään ventovieraan kanssa vaan silloin, jos se on poikkeuksellisen ihmeellinen? Taitaa päteä myös miehiin?
Näin olen asian ymmärtänyt, ei kuvaa omaa elämääni. Veikkaan, että sillä fitnessmimmillä on satoja muitakin miehiä tyrkyllä..
- Nainen39vee
En ole koskaan ollut Tinderissä, mutta kyllä tuollainen "mitä kuuluu" tuntuisi hankalalta avaukselta. Kun toista ei tunne ollenkaan, niin ala nyt sitten kertoilla kuulumisia... Tosin jos olisin Tinderissä, olisin kirjoittanut sinne jonkinlaisen esittelytekstin, josta muut saisivat kiinni. Aiemmin kun jotain muita deittipalstoja kokeilin, niin keskustelut lähtivät juuri profiilitekstien perusteella.
Tinderin ongelma on ehkä se että puhelimessa/tabletilla ei oikein pysty pidempää avausta tekemään. Eikä se avaus nyt niin merkillinen tarvitse olla.
Itse kertoisin oman päivän tapahtumista esim jos nyt lähettäisin viestin kirjoittaisin tyyliin " äsken tuossa puhdistin ruohonleikkurista ilmanputsarin ja säädin sytytystulpan kärkivälin. Koneen käynnistyessä tajusin että siinä meni viimeinen syy miksi minulla pitäisi olla nainen. Uusia perusteluita parisuhteelle pohtiessani ajattelin kysyä sinua lenkkikaveriksi. Sinä olet sen verran reippaan näköinen että voitaisiin mennä tasamaalle ottamaan mäkivetoja. Sinä voisit juosta ja minä otan aikaa tai jos haluat että osallistun aktiivisemmin niin sitten sinä juokset, palauttelet ja taas juokset; minä juoksen, oksennan ja palaudun sitten myöhemmin."Naiset osaa kaiken paremmin. Selkein ratkaisu on vaan odotella naisten miltei täydellisiä viestejä. Jos niitä ei tule, niin voi vetää loogisen johtopäätöksen, että naisia ei kiinnosta. Mikä on ihan ymmärrettävää.
- Viinamies---
Vaikka naiselle kertoo miksi vastasi ja mikä profiilissä kiinnosti niin sa vain tyhjää vastaukseksi. Asiallisesti vastaava mies ja kun kertoo että hakee kumppania niin et saa vastausta. Pillua kun vonkaa niin saa heti vastauksia ja saa seksiä. Uskokaa huviksenne niin röyhkeä mies on mielenkiintoisempi ja saa naisen helpommin. Turha alkaa liirum laarumia kirjoittaa kun naisia ei kiinnosta että mies tulee sotkemaan naisen elämän. Vonkatkaa vaan pillua suoraan niin varmaan matsaa.
- a...................x
Aloitusta kun luki, niin tuli olo kuin naiset olisi pakotettu tinderiin ja se olisi heille mieletön vaiva. Jokaisessa nettideittailu-foorumissa pitäisi olla alkuun suuri varoitus: tulet törmäämään urpoihin, kusipäämiehiin ja -naisiin, itsekeskeisiin, rumiin, tyhmiin sekä luusereihin. Mikäli näiden kohtaaminen on liian raskasta, niin älä kirjaudu palveluun.
Olen kuullut kaverilta ihan samaa tarinaa eli todella törkeästi reagoitu, jos uskaltaa tuon moi mitä kuuluu:n laittaa. Niiden rajaaminen pois ihan ok, mutta töykeyttä en ymmärrä.
En ole ikinä tinderiä käyttänyt, mutta sen verran tajuan että se on kännykkäpohjainen sovellus. Tykkäisin juurikin siitä "moi mitä kuuluu" -avauksesta - en romaania, jossa on selostettu koko persoona veriryhmää myöten. Hauskat ja omaperäiset avaukset kiva, mutta ei välttämätön kun en itsekään sellaisia olisi kehitellyt. Tuohan on erittäin tyypillinen ja luonteva tapa IRL lähestymiseenkin. Ja ehkä mieluisakin, koska vaikka kuinka nettideitti on niin itse haluan sen tutustumisen tapahtuvan vuorovaikutuksen kautta ja mieluiten kasvokkain ja treffailulla. En minkään itsekirjoitetun profiilikuvauksen tai edes nettiviestinvaihdon.
Ja sitten mitä tulee tuohon, että kun niitä miehiä lähestyy niin paljon. Ei eroa mitenkään IRL elämästä sekään. Ja siinä vain sitten tuurilla ja niillä tiedoilla mitä on tutustuu ja treffailee tietääkseen sovitaanko yhteen. - vainkuvatmerkitsee
Kuten yllä jo pari ihmistä taisi todetakkin, nuo tyhjien profiilien naiset (ja varsinkin ne joilla lukee vain ig-nimimerkki) ovat juuri näitä jotka etsivät vmahdollisimman hyvännäköistä miestä ja joille merkitsee vain miehen ulkonäkö. Aivan sama millaisen aloituksen mies laittaa, kuvat on se joka ratkaisee. Ruma mies voi aloittaa vaikka kuinka persoonallisella aloituksella mutta keskustelu ei etene, komea mies voi sanoa vaikka vaan "moi" ja homma lähtee rullaamaan omalla painollaan.
Olen aina sanonut, että mies ei voi naista "iskeä". Miehen ulkonäkö ratkaisee, nainen joko kiinnostuu miehestä ensisilmäyksellä tai sitten ei kiinnostu, mutta mies ei voi asialle mitään tehdä, paitsi ehkä ulkonäköään runsaasti muokkaamalla esim. salilla. - luonnonlaki
jos naiset ei lisäänny enää, on turha jatkaa juttua
sitten kun lisäntyneet, nämä naiset heitetään pois ja he menee tinderiin ja muihin epäsinkkuina, eli eiväto le yksin vaan lasten kanssa..
eläinmaailmassa siksi karhut, leijonat ym. ensitöikseen tuhoaa nuo eri sukua olevat jälkeläiset ja siittää omansa tilalle
jos nainen ei tule siis paksuksi ja hyväll tuurilla lapset olis vaikka konginkankaan bussilastis olleita, senkin mies jättää - 12121212121212
Naisten odotukset miesten profiileille:
"Pitää olla kiinnostava ja erottuva. Hyvät kuvat, mutta ei liian ammattimaiset. Oikeinkirjoitus kunnossa. Mukana tarkka kuvaus pituudesta, koulutuksesta, ammatista ja asunnosta."
Naisten odotukset miesten viesteistä:
"Ei mitään moimitäkuuluu-tavallisuuksia. Keksi omaperäisempää sanottavaa, jotain mikä erottuu. Vaikka joku briljantti huomio naisen profiilitekstistä."
Naisten profiilitekstit deittipalveluissa:
"Tykkään matkailusta, hyvästä ruuasta ja hyvästä seurasta"
"Tykkään matkailusta ja hyvästä ruuasta"
"Tykkään matkailusta ja hyvästä seurasta"
"emmäny keksi mitään tähän"
"ota selvää:)"
"joo älkää vaivautuko yrittään jos..!!!1."
"..."
"..."
"..."
Naisten viestit deittipalveluissa:
"moi"
"moi:)"
"moimitä kuuluu"
"mulla on tylsää"- miehethelppoja
Naisten ei tarvi yrittää profiileissaan kovin paljon kun miehet on niin innokkaita ja helppoja.
- 12121212121212
miehethelppoja kirjoitti:
Naisten ei tarvi yrittää profiileissaan kovin paljon kun miehet on niin innokkaita ja helppoja.
Ihmeellisen usein samaiset naiset kuitenkin valittavat etteivät löydä sadoista tarjokkaista seurustelukumppania kun miehet paljastuvat vain seksin perässä juokseviksi pelimiehiksi.
Kannattaisiko sittenkin panostaa siihe profiiliin ja kenties jopa lähestyä tekstin perusteella kiinnostavan oloisia miehiä?
Luulisi että tässä vaiheessa naiset ymmärtäisivät SeksiMA:n ja SuhdeMA:n välisen eron.
- ktyrsryksykyksyk
No se nyt on aivan hölmöä edes yrittää jotain fitnessmimmiä jolle sataa sadoittain viestejä, etenkään millään kajhvikutsulla vaan siinä pitää olla mielikuvitusta.
Mutta kyllä naisten kanssa kirjoittelu on aikas lypsämistä aina, jollei mies jaksa ylläpitää keskustelua niin turha odottaa mitään. Itse olen tosissanikin yrittänyt kehittää ns. oikeaakin juttua monien erilaisten naisten kanssa, mutta melkeinpä pisimmälle pääsee olemalla sopivan pervo. Ja rehellisesti sanottuna sekin käy kyllästyttämään jollei toiselta tule mitään mielenkiintoista. - 8787879
Niitä viestejä, kun tulee useampi sata, ei sitä viiti lähteä mukaan sille "moi"-linjalle. Miehen pitää osata kirjoittaa ja päässä pitää olla jotain. Omalla kohdalla 200;sta viestistä jatkoon menee alle 10. Ne moikkailijat tipahtavat välittömästi pois.
- jrwrtjwtrjwtjwtwtj
Niin missähän ajassa, vaikka jotkut miehet kaikkia naisia pommittavatkin niin kyllä saa olla aika "helmi" että saisi kymmeniä uusia moikkauksia päivässä. Mutta eihän naiset viitsi tuhlata "kallista" aikaansa vaikka viestejä tulisi yksi viikossa, tärkeämpää roikkua jossain instassa kuin käyttää pari sekunttia olemalla kohtelias.
- 8787879
jrwrtjwtrjwtjwtwtj kirjoitti:
Niin missähän ajassa, vaikka jotkut miehet kaikkia naisia pommittavatkin niin kyllä saa olla aika "helmi" että saisi kymmeniä uusia moikkauksia päivässä. Mutta eihän naiset viitsi tuhlata "kallista" aikaansa vaikka viestejä tulisi yksi viikossa, tärkeämpää roikkua jossain instassa kuin käyttää pari sekunttia olemalla kohtelias.
Niitä viestejä tulee vajaassa parissa päivässä se 200. Näin omalla kohdalla. Sillon yleensä poistun kuviosta, kun ei jaksa lukea niitä ja on ihan tarpeeksi muutenkin vähäksi aikaa.
- nainseloogiika
TOTUUS: Koska naisia ei kiinnosta tavismies, normaali mies. Hänessä ei ole mitään jännitystä, draama, naiset pitää draamasta. Tuollainen " moi, mitä kuuluu" saa naisessa aikaan reaktion: YÖK, tavismies. Naista ei kiinnosta. Nainen voi ennakoida mielessään jo mihin tuollainen keskustelu tavismiehen kanssa oikein menisi= keskustelu olisi tylsä ja ennalta-arvattava= naista ei kiinnosta pätkääkään= hänellä ON TYLSÄÄ!! Lisäksi liian tylsät miehet jää usein "roikkumaan" kiinni naiseen koska nainen aistii että ne on tylsiä kilttimiehiä joilla ei ole kuin kuin tämä yksi mahdollisuus naiseen, kun taas jännillä miehillä on mahdollisuuksia useimpiin naisiin, joten nainen tuntee olonsa halutuksi jos tälläinen jännämies alkaa kirjoitella naisen kanssa. Naisethaluaa miehen, jolla on mahiksia useimpiin naisiin, mutta nainen haluaa kuitenkin olla se yksi ainoa sille miehelle
Jos taas osaa kirjoittaa niin että saa aikaan naisessa jotain tunteita, esim jännitystä, niin naiset myös vastaa viesteihin,mutta siihen myös että sinun pitää olla komea. Miehellä pitää olla hyvät kirjoitustaidot, ja pitää olla erilaisia ja rohkeita jännittäviä viestejä.
Naiset luontaisesti kiinnostuu draamasta , sen takia ne seuraa niin paljon saippuasarjoja. Ja luontaisesti naiset kiinnostuu enemmän miehistä jotka EI VÄLITÄ niistä, kuin miehistä ketkä oikeasti välittää. Nainen ei halua olla se kenet laitetaan jalustalle. Nainen haluaa että kohtelet häntä kuin jotain mieskaveriasi. Naset ei tykkää liioista kehumisista, tuo on myös naisen alustalle laittoa. Naiset haluaa että ne nähdään ihmisinä, siksi mielistevät ,kiltit miehet jotka piilottavat seksuaaliset halunsa(feikkaavat) eivät kiinnosta naisia. Naiset haluavat siis vahvan, mielenkiintoisen, erilaisen, jännittävän miehen joka näkee naisen ihmisenä, mutta myös kunnioittaa ja haluaa naista seksuaalisesta(mutta vasta sitten kun on tutustunut naiseen paremmin)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822