Eli pomo löhti ite lomalle 32 päiväks ja tulinvkesäduuniin tilalle. Joka päivä teen 10h vuoroja, noin kaks vapaata viikossa. Työaopimus oli vajaasti täytetty, palkassa luki 1000€ , ja määräaikaisuuden perusteluja ei ollu.
En sit lukenu sitä ennen ku allekirotin, mutta jos tosta laskee tuntipalkan nii aika pieneks jää. 1000€ / 24(jos yhteensä 8vapaata) = 1 41.6 => 41.6 / 10 = 4.16€/h
Nyt ku huomasin tän olo tuntuu aika kusetetulta. Vittu.
Kannattaako ottaa lopputili vai mitä?
Kusettiko työnantaja mua?
4
372
Vastaukset
- työmias
no aikamoinen sopimus on :D
Itse ottaisin lopputilin, mutta itse olet paras henkilö sanomaan kannattaako.
Huono palkkahan tuo on, oli itse työ mitä tahansa sitten. - Setäneuvoo
Soita kesäduunari-infoon https://www.kesaduunari.fi, niin saat vastauksen.
Etukäteen voit katsoa, onko alalla yleissitovatyöehtosopimus https://www.finlex.fi/fi/viranomaiset/tyoehto/. - Gfngjghhee
Siis teet harjoittelijan nälkäpalkalla ja sulla ei ole edes perehdyttäjää? Joo ei hyvää päivää. Kai sulla on sentään koeaika niin voit lähteä.
- Mattikimi
Mikä ala on kyseessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239489Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3861938Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3671933- 941638
- 4341638
- 61365
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331150Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241096Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521052- 361008