Onko mitään raivostuttavampaa, kuin ihmiset jotka ei hoida hommiaan? Olen viime kesästä asti pyytänyt yhtä tyyppiä töissä toisesta tiimistä hoitamaan erään asiakkaan asian kuntoon noin 5-7 kertaa (olen jo seonnut laskuissa) ja myös esimieheni on pyytänyt häntä hoitamaan asian. Itse en osaa sitä hoitaa eikä myöskään omat tiimiläiset, koska tällainen ei kuulu meidän työhön. Edelleen asia on hoitamatta, viesteihin ei vastata ja olen jo lukuisia kertoja joutunut tässä välikädessä asiaa asiakkaalle pahoittelemaan. Sama tyyppi yhdessä toisessa asiassa informoi ensin hyvin niukasti, kun toimittiin tämän ohjeistuksen perusteella kuten parhaiten osasimme, kävi pari viikkoa sitten ilmi, ettei näin olisikaan kuulunut toimia, mutta ei siitä haittaakaan ole, joten jatkoimme samalla lailla. Nyt päivää ennen deadlinea kuulimme välikäden kautta, ettei niin olisi missään nimessä saanut toimia. Ja hän on vieläpä tuon tiimin pomo. Mistä näitä sikiää ja miten tällaisille huithapeleille voidaan antaa esimies vastuuta? Raivostuttavaa. Itselle ei tulisi mieleenkään ignoorata toisten viestejä ja jos ei kykene hallitsemaan omaa työtään, niin asialle pitää tehdä jotakin. Nykyään on olemassa pelit ja vehkeet hallinnoida omaa tekemistään ja ajankäyttöään, niin ettei kenenkään pitäisi ainakaan siihen vedota. Toisten ei kyllä pitäisi toimia työssä, jossa täytyy tehdä yhteistyötä muiden ihmisten kanssa, jos on kerran kykenemätön kommunikoimaan edes sen verran, että saisi omat työtehtävänsä hoidettua. Toisilta näyttää unohtuvan, että heidän tekemättömyytensä aiheuttaa kupruja muiden työpöydille.
Muut ihmiset ei hoida hommiaan
Saamattomatääliöt
2
386
Vastaukset
- Asiainkantit
Ellikin taas sai alkukesän vuodon..
- simple.as.that
Valituksesi ei mene oikeaan osoitteeseen. Koska työnantaja ei maksa kunnon palkkaa, ei töitäkään pidä tehdä kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204