Olisi tarvittu Manillaköysi -elokuvan vääpeli eli "tohtori Kuuno" alias Esko Hukkanen sanomaan, että jos et tule heti alas sieltä katolta, minä kaadan tämän talon". Ei olisi hullut hyppineet ihmisten nähden!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Manillaköysi
"Jos et tule heti alas sieltä katolta, minä kaadan tämän talon." (Vääpeli katolle kiivenneelle hullulle)
"Olisin kaatanut tämän talon." (Vääpeli mielisairaalan johtajalle)
Dramaattinen tilanne johti miehen putoamiseen katolta – Inkeri järkyttyi paikalle kertyneen yleisön toiminnasta: "Olin itku kurkussa, ja ympärillä muut vain nauroivat"
Kotimaa Julkaistu 07.06.2018 17:52
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/dramaattinen-tilanne-johti-miehen-putoamiseen-katolta-inkeri-jarkyttyi-paikalle-kertyneen-yleison-toiminnasta-olin-itku-kurkussa-ja-ymparilla-muut-vain-nauroivat/6940172#gs.x0jL=lQ
Hämeenlinnassa asuva Inkeri Jokivuo todisti järkyttävää tapahtumaa. Miehen traagisen kohtalon lisäksi Inkerin mieleen syöpyi myös ohikulkijoiden täysin ala-arvoinen käytös.
Inkeri Jokivuo huomasi Hämeenlinnassa korkealla katolla seisseen miehen tiistai-iltana.
Mies oli selvästi ahdistunut, ja Jokivuo tajusi heti, että mies on mahdollisesti yrittämässä itsemurhaa.
– Hänellä oli kaksi vilttiä ympärillään, ja hän kävi moneen otteeseen aivan reunalla ja pyöri katolla ympäriinsä. Mies pohti selvästi, hyppääkö vaiko ei, Jokivuo kertoo.
Talon alapuolelle oli kerääntynyt paljon ihmisiä, ja Jokivuo sai selville, että tilanne oli kestänyt jo useamman tunnin. Paikalla oli monta hälytysajoneuvoa.
Manillaköysi-elokuvan vääpeli olisi hoitanut asian
OlisiKaatanutTalon
1
165
Vastaukset
- Aleksi_Staramanne
Laihialla mies putosi kerrostalon katolta. Pudotessaan asuntonsa avoimen ikkunan kohdalla, hän huusi siellä ruokaa laittavalle vaimolleen:
"Mua varte ei tartte sitte enää laittaa lautasta pöytähän!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468