Hei ! Osaiskohan kukaan täältä auttaa ? Otin siis nenäkorun noin kuukaus sitte ja vaihoin korun tossa muutama päivä sit ja tää koru minkä vaihoin on semmonen tosi ohut, pelkkä tappi jossa toisessa päässä on semmonen vähän isompi pallukka et pysyy kiinni. Ilmeisesti lävistys ei ollu vielä kunnolla parantunu ku vaihoin tän korun koska heti samana päivänä ku vaihoin ni nenän sisäpuolelle ilmesty semmonen patti siihen lävistysrei’än kohalle ja samoin ulkopuolelle mut siitä se on jo lähteny, sisäpuolella patti on edelleen. Mitä mun pitäis tehä että se lähtis ? Ja haittaakohan se ku vaihoin tähän jo näin aikasessa vaiheessa tommosen tosi ohuen tapin ? Kiitos vastauksista ! :)
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493