Viime yönä oli klo 1 . Joku suihkussa ja pitkään. Lisäksi ilmeisesti samasta asunnosta kuului kolina ja pauke kuin norsulauma olisi ollut siellä. Ei tullut mieleen että naapurilla on ollut perjantaina aamulla herätys klo 6. Ja että hän haluaisi nukkua. Tänä iltana jos toistuu soitan poliisit.
Kerrostalon meluajat
9
569
Vastaukset
- Vartas
Kerrostalossa saa käydä suihkussa yölläkin,mutta muuten pitää välttää aiheuttamatta muille häiriötä.
- Auringonmukaan
Olihan tuollainen tilanne, en tiedä onko totta; meidän rappukäytävässä. Neiti asuu kelloineen rapussamme ja pitää kelloilla meteliä niin, että itsekin ihmettelee patterikellon äänen voimakkuutta ja kantavuutta. Yläkerrassa asuu toinen naiseläjä, joka kolmelta yöllä soitti toisten kertoman mukaan poliisille ja pyysi kuuntelemaan voimallista meteliä jota kellot pitävät. Huoltomies oli kuitenkin se joka saapui ja kuunteli tunnon tarkasti mutta ei kuullut kovaa ääntä vaan patterin kaiun ja sanoi naiselle että tämän on viisasta urittää vain nukkua ja rauhoittua. Naiseläjä kävi näin ollen ostamassa itselleen kellon ja kolkuttelee nyt toisille uudella kellolla.
- Aloittaja.on.retardi
- Hätäkeskus
Täällä on naapuri suihkussa!
- Ei hätäkeskukseen saa soittaa turhaan
Mutta..
- Tuut tuut- Rbotti
: ) eikä tämäkään taida mennä läpi:
- Hätäkeskus
Täällä on rapussa norsulauma!
- Ei hätäkeskukseen saa soittaa pilapuheluita.
Mutta..
- Tuut tuut
Joo, kyllä saa käydä suihkussa. Meluaminen ja paukuttaminen yöllä on toinen asia. Siitä voi myös keskustella naapurin kanssa, ei tarvitse heti poliisia kutsua. - Vihreäboy
Rbotti kirjoitti:
: ) eikä tämäkään taida mennä läpi:
- Hätäkeskus
Täällä on rapussa norsulauma!
- Ei hätäkeskukseen saa soittaa pilapuheluita.
Mutta..
- Tuut tuut
Joo, kyllä saa käydä suihkussa. Meluaminen ja paukuttaminen yöllä on toinen asia. Siitä voi myös keskustella naapurin kanssa, ei tarvitse heti poliisia kutsua.-Hätäkeskus
Miinä olla abdul ja jokku valhoinen mies katse minä pahoin
-lähetämme 10 partiota
- Rauno-Irmeli
Ne on noi kakaraperheet kun häiriköi taloissa. Maalta tulleita jurpoja kaikki. Takaisin navettaansa vaan.
- hallitusjäsen
kerrostalossamme ei saa enää klo 22 jälkeen kuulua mitään ääntä mistään. muutoin isännöitsijä pistää hallituksen pj.n kehoituksesta varotuksen. varotuksia kun tulee kolme, hallitus ottaa asunnon taloyhtiön haltuun määräajaksi. eli meluajat hankeen. (jos talvi on)
- LahenLortto
Mää laitan pesukoneenki yällä pyöriin. Om sitte aamulla puhtaat pyykit.
Vissii ollu nii likane. Oisko sitte parempi "kerrostalon lemuajat"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568