Ai miksikö naiset eivät vastaa

Tutkijamies_

Okei. Olen mies ja teen tässä koetta asiasta.
Minulla on yksi ylimääränen profiili deiteissä, joten uhrasin sen kokeeseen nyt jokskin aikaa.
Siinä on muutaman rivin teksti ja ei mikään kummoinenkaan, mutta selkeä.
Kun minulla oli se profiili sillä tekstillä, niin miehenä minulla oli 2vkon saldo 0 vierailua 0 flirttiä ja 0 yhteyden ottoa.

Äskettäin muutin siihen profiiliin sukupuoleksi nainen ja pituuden ja painon naisten vastaavaksi.. Ja mitä tapahtuikaan. Minä kävin äsken pesemässä hampaat ja syömässä iltapalan ja profiilin tarkastaessani vierailuja oli jo ehtinyt tulla miehiltä 10kpl, flirttejä 3 ja viestejä 3kpl ja aikaa tuohon meni se about 15min.

Päivittelen saldoja tässä päivien mittaan:)

98

4538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulkomaalainennainen

      no niin, sellaisia pelleja oletekin, alussa mies ja jossain vaihessa jopa nainen. Arkielämässä varmasti käy samoin. Älä ihmetelle kuin vastauksia ei saa. Nyt laita hame päälle ja mene tapamaan..

      • Tutkijamies_

        Tällä hetkellä vierailuja jo parikymmentä ja viestejä 17kpl..Yksi suosikkilistaus.
        Kenellekkään en ole vastannut, mut kyllähän tää on silmiä avaavaa..Herrajumala millaista on elää naisena. Voiko mitään muuta ku päätyä huoraks tällä kysynnällä?
        Vaikka jokaiselle päivälle sopisi useammatkin treffit!!!


      • Tutkijamies_
        Tutkijamies_ kirjoitti:

        Tällä hetkellä vierailuja jo parikymmentä ja viestejä 17kpl..Yksi suosikkilistaus.
        Kenellekkään en ole vastannut, mut kyllähän tää on silmiä avaavaa..Herrajumala millaista on elää naisena. Voiko mitään muuta ku päätyä huoraks tällä kysynnällä?
        Vaikka jokaiselle päivälle sopisi useammatkin treffit!!!

        Ja aikaa on mennyt nyt reilu tunti ja ensimmäinen tarjosi jo rahaakin..


      • Tutkijamies_
        Tutkijamies_ kirjoitti:

        Ja aikaa on mennyt nyt reilu tunti ja ensimmäinen tarjosi jo rahaakin..

        Herrajumala..Olin kirjautuneena muutaman minuutin ja viestejä oli taas napsahtanu 13lisää..Ei vittu..Ei vittu. Ei ehdi edes lukemaan kun lappaa sakkia. Kiimasta porukkaa.


      • Riiiiiiiiiiii
        Tutkijamies_ kirjoitti:

        Tällä hetkellä vierailuja jo parikymmentä ja viestejä 17kpl..Yksi suosikkilistaus.
        Kenellekkään en ole vastannut, mut kyllähän tää on silmiä avaavaa..Herrajumala millaista on elää naisena. Voiko mitään muuta ku päätyä huoraks tällä kysynnällä?
        Vaikka jokaiselle päivälle sopisi useammatkin treffit!!!

        Laitapa listaa moniko vastanneista miehistä:
        A) ei ollut lukenut omaa ilmoitustasi ollenkaan
        B) ei ollut lukenut... jne. ja oli lisäksi ainakin 5 vuotta vanhempi kuin toivoit tai
        C) vonkasi pelkkää seksiä.

        Sitähän minäkin:)


      • Anonyymi

        Mene sinä ulkomaalainennainen sinne mistä olet tullutkin. Ei ketään kiinnosta.


    • Mullakin on ollut testi menossa kohta 2 viikkoa. Ihan omilla kuvillani ja suhteellisen järkevällä ja liiankin rehellisellä tekstillä :-) Profiili on ollut nyt toukokuun viimeisestä päivästä lähtien ja tuloksena on muutama flirtti ja 2 viestiä naisilta. Niistäkin toinen jo ennestään tutulta :-) Olen lähettänyt vain muutaman aloitusviestin naisille ja niihin on tullut vastauksia, mutta kirjoittelu on loppunut aika nopeasti. Ei kiinnosta enää yrittää pitää keskustelua yllä yksipuolisesti...

      Olen huutanut megafoniinkin muutaman kerran ja vierailuja tulee ihan mukavasti, mutta viestejä ei. Lähinnä huumorimielessä treffisivulla nykyään, mutta eihän sitä koskaan tiedä, vaikka joku helmi sattuisikin tulemaan vastaan :-)

    • Tutkijamies_

      Nyt on mennyt 1.5tuntia ja vierailijoita 32 ja viestejä 37kpl...Yksi tarjosi jo ekassa viestissä vkloppu matkaa budabestiin..Rahamiehiäkin joukossa 80000 vuositulot. Jee jee mahtavaa

      • Tutkijamies_

        Tällä hetkellä viestejä 47kpl..


      • Tuo on ihan normaalia ja naiset saavat viestejä ihan hirveästi varsinkin alussa. Pari sataa viestiä ekapäivänä on ihan tavallista ja kauniille kuvallisille naisille niitä voi tulla vielä monta kertaa enemmän. Asuinpaikkakunta vaikuttaa paljon. Miesten pitäisi lopettaa tuollainen ihan turha viestien lähettely kaikille naisille... En kyllä kutsuisi vielä rahamieheksi 80 k€ vuodessa bruttona tienaavaa. Vai oliko sen verran nettotuloja? :-)


    • nouthänkjuu

      Siinäs näet, vain murto-osa on liikkeellä tosissaan. Mainitsemasi esimerkit tekee treffisivustoista laillisia seksinostopaikkoja.

    • tekeetyötälöytääjoku

      Olen nainen. En ole saanut tuollaisia määriä yhteydenottoja mutta ikää onkin noin puolivuosisataa, huolimatta siitä että monella miehellä on ikähaitari merkattu 50 v saakka niin todellisuudessa ei ehkä monikaan mies haluaisi ottaa yhteyttä kuin vaan nuorempaan. Suurin osa silloin vielä nuorena saaduista runsaimmista yhteysotoista oli kuitenkin lyhyemmän seuran hakupyyntöjä kun hain pitempiaikaista seuraa että turha hehkua ja hihkua turhista lyhytaikaisista seurapyynnöistä ne on ihan roskia..(huomioksi vaan tuolle hehkuttelijalle se asia joka tosin miehenä on vähän vaikee saada varmaan kalloon ja ymmärretyksi). Nyttemin chattailin eli kirjpittelin parin mahd viestittelijän kans niin yks oli kiinnostunut vaan jotenkin kalastamisesta enkä oikein tiennyt että mitä olisin siitä kysynyt. Yksi ei alkanut kirjoittelemaan Chat tyyppisesti ollenkaan vaan sanoi että tule ottamaan selvää. Yksi kirjoitti joihinkin kyselyihinkin aina niin kuin vastauksen ympäripyöreänpänä mitä olin kysynytkään. En ole nyt jaksanut käydä sivuilla kun en oikein usko että noista kukaan kuitenkaan pitäisi minusta enkä tiedä miten saisin ketään oikein arvostamaan minua että chattailu tai ja muu menisi toivomallani tavalla, joka taitaa olla suurin ongelma noilla sivuilla että ei oikein arvosteta sitä toista.??. Mutta voithan sinä naisroolin päälle pannut mies sitten olla tyytyväinen jotenkin noista paljoista ( suurin osa tyhjänpäiväisistä? ) yhteydenotoista naispuolelle itsessäsi. Sitä kun joku kertoisi että miten löytää joku olisi oikeasti ihminen ja oikeasti haluaisi tavata ja oikeasti pystyisi sitoutumaan suhteeseen. Voi olla että minun sitten pitäisi jutella noiden kolmen kanssa skypessä yhden kerrallaan jos joku vaikka haluaisi niistä tavata kasvotustenkin?

      • Kyllähän aloittaja on saanut aika hyvän otannan treffipalstojen miestarjonnasta. Paljon kiinnostuneita ja yhteydenottoja, mutta ei yhtään todella kiinnostavaa miestä. Tosin hänen kannattaisi viedä rooliaan vähän pidemmälle ja vastata muutamalle, niin tulisi se miesten älykkyys oikein kunnolla esille. Ei tarvitsisi sitten ihmetellä, miksi naiset lopettavat viestittelyn lyhyeen.


      • Tutkijamies_
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Kyllähän aloittaja on saanut aika hyvän otannan treffipalstojen miestarjonnasta. Paljon kiinnostuneita ja yhteydenottoja, mutta ei yhtään todella kiinnostavaa miestä. Tosin hänen kannattaisi viedä rooliaan vähän pidemmälle ja vastata muutamalle, niin tulisi se miesten älykkyys oikein kunnolla esille. Ei tarvitsisi sitten ihmetellä, miksi naiset lopettavat viestittelyn lyhyeen.

        Nämä ovat kaikki niitä, jotka ovat ottaneet itse yhteyttä, mutta sinuta unohtui nyt kokonaan se, että minulla olisi myöskin mahdollisuus ottaa itse yhteyttä kehen tahansa mieheen, jolla vaikuttaa olevan sopiva ja mielenkiintoinen profiili ja saisin 100% varmuudella keskustelun avattua ja treffit sovittua. Kysymys kuuluukin, että miks te naiset ette tee niin?


      • Tutkijamies_ kirjoitti:

        Nämä ovat kaikki niitä, jotka ovat ottaneet itse yhteyttä, mutta sinuta unohtui nyt kokonaan se, että minulla olisi myöskin mahdollisuus ottaa itse yhteyttä kehen tahansa mieheen, jolla vaikuttaa olevan sopiva ja mielenkiintoinen profiili ja saisin 100% varmuudella keskustelun avattua ja treffit sovittua. Kysymys kuuluukin, että miks te naiset ette tee niin?

        Jos suhun miehenä ei ole otettu yhteyttä, niin minkäs sille voi. Minä olen ottanut yhteyttä ja löytänytkin seuraa vaihtelevalla menestyksellä. Mutta en ole niin epätoivoinen, että lähtisin tapaamaan ihan ketä vaan. Jos olen erehtynyt laittamaan viestin epätoivoisesti naista etsivälle miehelle, niin äkkiä se tulee ilmi ja treffeillä ei mennä.


      • Tukijamies_
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Jos suhun miehenä ei ole otettu yhteyttä, niin minkäs sille voi. Minä olen ottanut yhteyttä ja löytänytkin seuraa vaihtelevalla menestyksellä. Mutta en ole niin epätoivoinen, että lähtisin tapaamaan ihan ketä vaan. Jos olen erehtynyt laittamaan viestin epätoivoisesti naista etsivälle miehelle, niin äkkiä se tulee ilmi ja treffeillä ei mennä.

        Kaikki miehet ovat treffipalstoilla epätoivoisia..Se kävi kyllä ilmi omassakin tutkimuksessani.
        Esim. siinä, että jos en vastaa niin viimeistään parin päivän päästä tulee samlta kaverilta uusi viesti. Paras laittoi seitsemänkin viestiä viikon mittaan ja jouduin laittaa bannia.
        Toiset peittävät epätoivonsa paremmin.

        ps. Ei se ole mikään uutinen jos sinä ehkäpä osimoilleen normaalin kokoisena naisena saat miehen treffeille/löydät seuraa ja pääset jopa valitsemaankin. Mielestäni nainen joka ei pääse treffeille on täysi idootti tai sitten helvetin ruma ja lihava ihminen.


      • Tukijamies_ kirjoitti:

        Kaikki miehet ovat treffipalstoilla epätoivoisia..Se kävi kyllä ilmi omassakin tutkimuksessani.
        Esim. siinä, että jos en vastaa niin viimeistään parin päivän päästä tulee samlta kaverilta uusi viesti. Paras laittoi seitsemänkin viestiä viikon mittaan ja jouduin laittaa bannia.
        Toiset peittävät epätoivonsa paremmin.

        ps. Ei se ole mikään uutinen jos sinä ehkäpä osimoilleen normaalin kokoisena naisena saat miehen treffeille/löydät seuraa ja pääset jopa valitsemaankin. Mielestäni nainen joka ei pääse treffeille on täysi idootti tai sitten helvetin ruma ja lihava ihminen.

        Entäs sitten mies? Onhan hänelläkin jokin syy jäädä ilman treffejä? Jos minä mielestäsi suurinpiirtein normaalina naisena pääsen (huom. pääsen) treffeille, niin jokin syy pitää olla siihen ettei omasta mielestään normaali mies pääse. Osoittaako tutkimuksesi todeksi väitteen, ettei netissä yhteyttä ottavat miehet ole normaaleja? Vaiko vain se epätoivo ja paniikkiko ajaa naiset karkuun, kun mies ottaa yhteyttä?


      • Tutkijamies_
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Entäs sitten mies? Onhan hänelläkin jokin syy jäädä ilman treffejä? Jos minä mielestäsi suurinpiirtein normaalina naisena pääsen (huom. pääsen) treffeille, niin jokin syy pitää olla siihen ettei omasta mielestään normaali mies pääse. Osoittaako tutkimuksesi todeksi väitteen, ettei netissä yhteyttä ottavat miehet ole normaaleja? Vaiko vain se epätoivo ja paniikkiko ajaa naiset karkuun, kun mies ottaa yhteyttä?

        Etkö sä ihan oikeasti ole tajunnut sanaakaan mitä olen kirjoittanut vai etkö vain ole lukenut, vai esitätkö tyhmää?
        Siis jos lukaset vielä kaiken kertaalleen ja jos et vielä sittenkään tajua miks normaalit miehet jäävät nettitreffeillä ilman vastakaikua, niin sitten voin selittää...Yritäisitkö nyt vielä itse keksiä vastaus....En usko että koskaan sisäistät asiaa, jos kerron vastaukset suoraan etkä joudu yhtään pohtimaan asioita itseksesi.


      • Tutkijamies_ kirjoitti:

        Etkö sä ihan oikeasti ole tajunnut sanaakaan mitä olen kirjoittanut vai etkö vain ole lukenut, vai esitätkö tyhmää?
        Siis jos lukaset vielä kaiken kertaalleen ja jos et vielä sittenkään tajua miks normaalit miehet jäävät nettitreffeillä ilman vastakaikua, niin sitten voin selittää...Yritäisitkö nyt vielä itse keksiä vastaus....En usko että koskaan sisäistät asiaa, jos kerron vastaukset suoraan etkä joudu yhtään pohtimaan asioita itseksesi.

        Normaali mies kyllä löytää naisen, jotain vikaa pitää miehessä olla, jos täysin ilman jää. Eikä se syy todellakaan ole naisten nirsoilu, vaan ihan siinä miehessä itsessään. Ongelma vain on se, että miehet luulevat olevansa normaaleja, vaikka käyttäytyvät kuin idiootit. Ja tämän sinäkin "tutkimuksellasi" todistat.


      • Tutkijamies_
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Normaali mies kyllä löytää naisen, jotain vikaa pitää miehessä olla, jos täysin ilman jää. Eikä se syy todellakaan ole naisten nirsoilu, vaan ihan siinä miehessä itsessään. Ongelma vain on se, että miehet luulevat olevansa normaaleja, vaikka käyttäytyvät kuin idiootit. Ja tämän sinäkin "tutkimuksellasi" todistat.

        En minä ole ilman naista jäänyt..Seksiä saan halutessani.
        Ongelma on lähinnä löytää se parisuhdemateriaali omalla kohdallani ja saada heihin se kontakti. Parisuhdemateriaalia on hyvin niukalti noilla palstoilla tarjolla ja sen pienen joukon on haistaneet kyllä tuhannet muutkin miehet..
        Moni tavallinen mies löytää kyllä naisen aikaa myöden kun ei pidä mitään kriteerejä ja jos kuuluu mutenkin sellaiseen keskitien tallaajiin, eli on valmis perheen perustamiseen: Kolme lasta ja kultainen noutaja jne.
        Minulla toki on kriteereitä reippaasti enemmän kuin keskivertomiehillä.. mutta ei se poista niitä ongelmia ja asioita mistä täällä on puhuttu. Ne ongelmat on olemassa ja pätee yleisellä tasolla. En niinkään pelkästään itsestäni täällä puhu. Tutkimukseni pätee yleisellä tasolla.


    • fillaristiblondi

      Kaikkeen te miehet alennuttekin , ei ihme, kun ei miehet ja naiset tavoita toisiaan. En ole enää millään deittisivulla, kokeillut olen ja sain paljon vastauksia, treffipyyntöjä ja kirjoitteluseuraa. Yli 10v nuoremmat miehet kiinnostuivat, vaikken olekaan mikään klassinen kaunotar, vaan enemmän jotain muuta.
      Kunnollisia miehiäkin oli muutama, elämän tavat ja arvot osuivat yksiin. Välimatkaa oli kuitenkin liikaa ja en olisi valmis muuttamaan toiselle puolen Suomea ja samaa en vaatisi mieheltäkään.

    • pwpwpw

      Onhan tuo tiedetty jo puoli vuosisataa että naiset saa paljon viestejä, näkeehän sen kuka tahansa plussajäsen s.24 treffeissä toisten profiileista. Aivan turha koe, ei mitään uutta.

    • Tutkijamies_

      Yön saldo 70vierailua ja 68 viestiä..5 suosikkilistannut.

    • Tutkijamies_

      Tällähetkellä vierailuja 100kpl ja viestejä 80kpl

      Yksi sutenoorikin löysi profiilini..Laittoi minulle seuraavan viestin:

      Kiinnostaisiko sua 2 päivän työ (max 8 tuntia per päivä), KIRJALLINEN työsopimus ja palkkana 5000-7000 euroa heti työnteon yhteydessä puhtaana käteen?

      Rahakasta hommaa...Sopii kysyä moniko nuorinainen näihin lankeaa?

    • gdfgfgfgdgdf

      Eipä tuohon totu koskaan kun kuulee paljonko huomiota ja viestejä naiset saa netissä.
      Itse saan kuukaudessa ehkä 2 flirttiä ja sitten kun niille naisille laittaa viestin niin vastaavat lyhyesti eli ovat joko vähä-älyisiä tai sitten ei vain kiinnosta.
      Ei nettideittailu vain toimi tavismiehenä. Miehenä on pakko olla top1% mies että saa edes vähän mielenkiintoa osakseen.

      • Tutkijamies_

        No juu. Siis valikoimaahan tässä on tullut ihan laidasta laitaan.
        Jos olet tavan tahvo, niin en nää miks vastaisin sulle kun tässä on sellaisiakin miehiä tarjoutunut seuraks, jotka laittavat tavatessa taskut täyteen rahaa.

        Kyllä nyt näyttää siltä, että tavan miehet voivat lopettaa nettitreffailun.
        Sehän tässä huvittavaa onkin, että naiset vielä väittävät ja kuvittelevat, että kun deiteillä on suht saman verran miehiä ja naisia, että kaikille pitäisi sitä myöden löytyä seuraa, mutta hei kattokaa nyt vitussa miten kävikään. Miehenä sama profiili ja saldot nolla...Naisena sama profiili ja 12 tuntiin 100 viestiä ja kaikki halukkaita tapaamiseen.

        Kun se ei vaan mee niin!!!!!!


      • Enihmettele

        En minä ainakaan kuvittele että kaikille miehille löytyisi joku. Suurin osa on ihan hirveitä, ei niitä kukaan huoli. Ikinä.


      • Tutkijamies_
        Enihmettele kirjoitti:

        En minä ainakaan kuvittele että kaikille miehille löytyisi joku. Suurin osa on ihan hirveitä, ei niitä kukaan huoli. Ikinä.

        Niin, no naisistakin on 60% sulkenut itsensä parisuhde ajattelun ulkopuolelle jo sillä keräämällään ylipainolla ja sitten lopuista 40% löytyy aika paljon muita ongelmatapauksia, joten aika vaikeaa saada kontaktia siihen jäljelle jäävään 10%:iin parisuhde kelvollista naismateriaalia.
        Kyllähän noita 60% ylipainoisia naisiakin moni käy panemassa, mutta ei välttämättä kuulu mitään enää sen jälkeen.

        Tämän viestitulvan ja naisten passiivisuuden vuoksi vaan tahtoo jäädä moni normaalipainoinen kunnollinen mieskin sitten naisettomiksi.


      • Enihmettele

        Kun nyt on edes kunnollinen. Normaali paino on liikaa vaadittu. Hyvin vähän miehiltä loppujenlopuksi vaaditaan.


      • Hehjaheh
        Enihmettele kirjoitti:

        En minä ainakaan kuvittele että kaikille miehille löytyisi joku. Suurin osa on ihan hirveitä, ei niitä kukaan huoli. Ikinä.

        Varmaan toistat tuota itsellesi aina ja joka päivä.
        Ootko laittanut kuulokkeet yöksi pyörimään ettei pääse unohtumaan


      • Hehjaheh kirjoitti:

        Varmaan toistat tuota itsellesi aina ja joka päivä.
        Ootko laittanut kuulokkeet yöksi pyörimään ettei pääse unohtumaan

        Miehet todistaa väitteen todeksi päivittäin monta kertaa, ei sitä itse itselleen tarvitse toistella.


    • Tutkijamies_

      Vierailijoita 125kpl viestejä 100kpl.
      Miehet eivät juuri ihmettele, vaan lähes kaikki laittaa viestiä kuvattomaan profiiliin.

    • Tutkijamies_

      Suomi24:lle sellainen parannusehdotus, että viestien poistamiselle pitäisi saada sellainen valitse kaikki nappi..Olis ehkä vähän kätevämpää ku naputella yksitellen viestit roskakoriin..
      MIehenä tämä ei ole ollut ongelma.

    • jesss

      Mitäs naiset muka tuosta välittää jos vientiä on niin miksi muka kiinnostaisi miehen huolet.
      Miehelle jos selität niin mitä se auttaa, ei mitään. Ei naisten tarvitse olla mitään, mutta miehen pitää olla kaikki.
      Ja mikäpä siinä on ainakin mistä valita vaan valitsevatko, no ei tietysti, niin kauan kun on mistä valita.

    • toinentieremies

      Minä tein tällaisen tutkimuksen baarissa omalta näkemykseltä.
      Jos naisia on 100 baarissa, niin seassa on varmasti.
      1-3 lepakkoa.
      1-3 todella outoa "yksinäistä sutta"
      10 varattua naista miesystävänsä kanssa.
      5 -10 naista jotka ovat ylimielisiä ylihyviä jopa supermiehelle.
      5-10 itseä vanhempaa (reilusti 20 vuotta)
      5 ulkomaalaista. (venäläinen, virolainen, thaimaalainen, joku musta tai aasialainen.
      10 liian nuorta (kyllä. kyllä juuri oikein liian nuorta. juuri 18 täyttänyt ja baariin päässyt ei etsi reilusti vanhempaa seuraa (5-10 vuotta) itseään vanhempaa seuraa.
      5-10 epämiellyttävän näköistä tai liian painavaa
      5-10 varattua naista jotka ovat tulleet kaverin kanssa etsimään kaverille miestä.
      10 naista jotka bilettää keskenään ja istuu kuin ruuvattuna kiinni penkkii koko illan eivätkö liiku koko iltana kuin vessaan pari kertaa ja tunnin välein yksi koko pöydästä hakee juomat kaikille.
      5-10. 8-10 naista jotka ovat vähemmän pissapäitä kuin aikaisemmin mainitut naiset jotka luulevat itsestään liika liikoja eivätkä sovi kenellelkkään mutta nämä 8-10 naiset ovat silti tavismiehen tavoittamattomissa.
      1-4 liian horahtavaa ja liian känniset tai sekavat.

      Jos laskee noista edes noi ensimmäiset luvut yhteen tulee summaksi 63.
      Eli, 100 naisesta miinustaa noi 63 jotka ei siis ole tavoitettavissa illan aikana, niin todellisia normaaleja ja tavallisia naisia jää vain 37.

      Miehiä on aina baarissa vähintään 1,5 kertaa enemmän eli tässä esimerkissä miehiä on 150, miinus 1- 3 kaappi homoa ja jo kumppaninsa kanssa tai kaverin tueksi tulleet varatut miehet (20 kpl) jotka tavoittelee tuota tavoiteltavaa 37 naisen ryhmää.
      Mitkä ovat mahikset saada/ löytää ketään siis baarista?

      Miehiin ei noi määritykset päde, koska mies on aina "metsästämässä" oli tämä minkälainen tahansa. Toki joku mies voi yrittää vaikka kaikkia noita naisia baarista, mutta tavalliselle miehelle siellä on juurikin tällainen määrä tavoiteltavia naisia.

      • kutyetykeykjwyrjk

        No kyllä suurin osa miehistä ottaa kuppia eikä mitenkään aktiivisesti yritä naisia pokailla, niitä pokailijoita on korkeintaan muutamia joten missä se kilpailu mukamas on.


      • jhda
        kutyetykeykjwyrjk kirjoitti:

        No kyllä suurin osa miehistä ottaa kuppia eikä mitenkään aktiivisesti yritä naisia pokailla, niitä pokailijoita on korkeintaan muutamia joten missä se kilpailu mukamas on.

        Mikä kilpailu? Pitääkö "kilpailla" tuntemattomien naisten suosiosta? Pitääkö esittää statusta; lompakon paksuutta, hauista ja vatsaa sekä autonavaimen avaimenperän merkkiä? Tätäkö tää nykyisin on? Missä naisten velvollisuudet olla iskemisen kohteena?
        Niin tai näin niin potentiaallisia ottajia on silti tuplaten ilman mitään hevos kilpailujakin.


      • sdvsdvasdvasdvasdv
        jhda kirjoitti:

        Mikä kilpailu? Pitääkö "kilpailla" tuntemattomien naisten suosiosta? Pitääkö esittää statusta; lompakon paksuutta, hauista ja vatsaa sekä autonavaimen avaimenperän merkkiä? Tätäkö tää nykyisin on? Missä naisten velvollisuudet olla iskemisen kohteena?
        Niin tai näin niin potentiaallisia ottajia on silti tuplaten ilman mitään hevos kilpailujakin.

        Ainahan sitä täällä lässytetään että jokaiselle naiselle on monta miestä mistä valita, ja että heille kelpaavat vain parhaimmat.


      • jhda kirjoitti:

        Mikä kilpailu? Pitääkö "kilpailla" tuntemattomien naisten suosiosta? Pitääkö esittää statusta; lompakon paksuutta, hauista ja vatsaa sekä autonavaimen avaimenperän merkkiä? Tätäkö tää nykyisin on? Missä naisten velvollisuudet olla iskemisen kohteena?
        Niin tai näin niin potentiaallisia ottajia on silti tuplaten ilman mitään hevos kilpailujakin.

        Potentiaalisia ottajia? Jotka istuvat nenä kiinni tuopissaan, eivätkä edes yritä tehdä tuttavuutta naisten kanssa? Kyllä ne on menetettyjä tapauksia, eikä heitä laske potentiaalisiksi ottajiksi muut kuin baarimikko.


    • saarij

      Se, millaisia vastauksia saa ja millaisilta ihmisiltä, riippuu kai siitä miten kuvailee itseään. Mitä ap kerroit naisprofiilissa? Entä omassa oikeessa? Millaisiin itse vastaat tai vastaisit?

      • Tarkennuksiatestiin

        Tuohon minäkin halusin vastausta, mutta ei osunut silmiin selatessa kaikki läpi. Eli esim. minkälaiset naisen mitat asetit? Toinen kiinnostava pointti on, löytyykö joukosta niitäkin miehiä, jotka eivät ole selvästi vain seksin perässä? Seksipainotteisuudesta naiset usein valittavat, osoittaako myös testi tämän? Paljon tietysti riippuu siitäkin, mitä toiveita esitit.

        Itse edelleen matalalla profiililla mukana. 2-3 naiselta saattaa tulla viestiä vuodessa, harvoin niiltä muutamilta, joille kirjoitan ensin. Ilmeisesti naisetkin ovat turhautuneita, kun lähettelevät aloitukseksi yhden kolmsanaisen kysymyksen, aihe voi olla mitä tahansa. Näihin vastaan yhtä lyhyesti, paitsi jos sattuu olemaan kiinnostavalta vaikuttava, mutta näin ei juuri koskaan ole naisen ollessa aloittaja. Joillakin naisilla on useita profiileja ja yrittävät kirjoitella jokaisesta, jos yhteen ei heti vastata.


    • Tavallinen-tapaus

      NAiset ei vastaa koska miehet huonotasoisia. Tavisnainen haluaa komean pitkän urheilija miehen eikä tavismiehet kelpaa. Alle 170 cm miehet ei naisille kelpaa ollenkaan ellei tienaa 80 tonnia vuodessa. Siksi suomessa on yli miljoona yksinasuvaa kun miehet on liian rumia naisille.

      • Riiiiiiiiiii

        Jos olet ääliö et saa vastauksia vaikka olisit 230 senttiä pitkä. Älä käytä pituuttasi tekosyynä.


    • Tutkijamies_

      Ainakaan minun profiiliini ei ole tainnut eksyä kuin muutama ylipainoinen, vaikka vastauksia oli viimenäkemältä jotain 150kpl.

      Kyllähän nuo miehet vaikuttaa monet olevan perverssejä ja seksistisiä.
      Kalunmittojaankin on moni kehunut..20cm parruakin tarjolla. Laidasta laitaan.
      Naisilla on kyllä mistä valita.
      Toisaalta jos olisin nainen, niin en olis vastannu kenellekkään. Ne kunnolliset miehet ovat loistaneet poissaolollaan.
      Itse osaan tehdä varmasti paremman alotusviestin ku nämä pässinpäät. Melko samanlaisia yksinkertaisuuksia kaikki keskustelun avaukset.

      • heheheeh

        Siinä on sellanen juttu, että jos se ns. kunnollinen mies pistää viestin naiselle, niin se viesti hukkuu massaan. Toisaalta taas jos nainen lukee sen kunnollisen miehen viestin, niin se ei usko että mies voisi olla kunnollinen, kun kaikki muut on pervoja.


      • Tutkijamies_

        Toisaalta kun sulla on siinä 150 viestiä peräjälkeen, niin sitä katsoo vähän eri silmin kuin se mies joka sieltä omalta koneeltaan laittaa sitä omaa avaustaan kuvitellen, että hän on ikäänkuin ainut lähestyjä..Tää on avartanut kyllä monellatapaa tätä hommaa tämä kokeilu.
        Äärimmäisen mielenkiintoista nähä tämä kaikki ikäänkuin naisen vinkkelistä/ kärpäsenä katossa.
        Miehenä tietysti vaikea arvioida olisko naisena jollekkin vastannut.
        Se mikä on naisen mielestä ihana komistus, niin on minun mielestä ylimielinen peluri ja limanuljaska kusipää.


      • Tutkijamies_ kirjoitti:

        Toisaalta kun sulla on siinä 150 viestiä peräjälkeen, niin sitä katsoo vähän eri silmin kuin se mies joka sieltä omalta koneeltaan laittaa sitä omaa avaustaan kuvitellen, että hän on ikäänkuin ainut lähestyjä..Tää on avartanut kyllä monellatapaa tätä hommaa tämä kokeilu.
        Äärimmäisen mielenkiintoista nähä tämä kaikki ikäänkuin naisen vinkkelistä/ kärpäsenä katossa.
        Miehenä tietysti vaikea arvioida olisko naisena jollekkin vastannut.
        Se mikä on naisen mielestä ihana komistus, niin on minun mielestä ylimielinen peluri ja limanuljaska kusipää.

        Usko pois, normaali nainen ajattelee ihan samalla tavalla kuin sinäkin.


      • NaisenVastaus
        Tutkijamies_ kirjoitti:

        Toisaalta kun sulla on siinä 150 viestiä peräjälkeen, niin sitä katsoo vähän eri silmin kuin se mies joka sieltä omalta koneeltaan laittaa sitä omaa avaustaan kuvitellen, että hän on ikäänkuin ainut lähestyjä..Tää on avartanut kyllä monellatapaa tätä hommaa tämä kokeilu.
        Äärimmäisen mielenkiintoista nähä tämä kaikki ikäänkuin naisen vinkkelistä/ kärpäsenä katossa.
        Miehenä tietysti vaikea arvioida olisko naisena jollekkin vastannut.
        Se mikä on naisen mielestä ihana komistus, niin on minun mielestä ylimielinen peluri ja limanuljaska kusipää.

        Se on totta, että jäljelle jää muutama jolle vastata. Todennäköisesti se mukava sinkku, jolle vastaan paljastuu 2
        viikon kirjoittelun jälkeen varatuksi mieheksi. Häneen siis tuhrautuu pari viikkoa aikaa ja syntyy pettymys.

        Sitten siirryn seuraavaan kunnolliseen (joka ikävä kyllä on joutunut odottelemaan viestiäni, koska en kirjoittele kahden kanssa samanaikaisesti). Seuraavan kanssa sitten yritetään tavata (juupas/eipäs/aikataulut ei sovi).
        Tähänkin kuluu aikaa ja ne pari muuta hyvää ihmettelee miksi en vastaa.

        Kun kunnollisen kanssa pääsee treffeille, niin hän on epäuskoinen koko tilanteesta. Epäilee että onko tässä jokin vilppi, sillä ei treffisivustolla järkeviä ole. Kyllä meitä vaan on, mutta ei tämä naisellekkaan helppoa ole, jos on etsimässä pitkäaikaista suhdetta.


      • Tutkijamies_
        NaisenVastaus kirjoitti:

        Se on totta, että jäljelle jää muutama jolle vastata. Todennäköisesti se mukava sinkku, jolle vastaan paljastuu 2
        viikon kirjoittelun jälkeen varatuksi mieheksi. Häneen siis tuhrautuu pari viikkoa aikaa ja syntyy pettymys.

        Sitten siirryn seuraavaan kunnolliseen (joka ikävä kyllä on joutunut odottelemaan viestiäni, koska en kirjoittele kahden kanssa samanaikaisesti). Seuraavan kanssa sitten yritetään tavata (juupas/eipäs/aikataulut ei sovi).
        Tähänkin kuluu aikaa ja ne pari muuta hyvää ihmettelee miksi en vastaa.

        Kun kunnollisen kanssa pääsee treffeille, niin hän on epäuskoinen koko tilanteesta. Epäilee että onko tässä jokin vilppi, sillä ei treffisivustolla järkeviä ole. Kyllä meitä vaan on, mutta ei tämä naisellekkaan helppoa ole, jos on etsimässä pitkäaikaista suhdetta.

        Hei.

        Nyt tuli sellainen ihminen jota voin arvostaa..Siis tuo kun sanoit, että kirjoittelet vain yhden kanssa kerrallaan. Näin minäkin teen miehenä. Se on ainoa tapa jolla voi oikeasti tutustua kunnolla ihmiseen ja antaa itsestäänkin oikeasti siihen jotain. Valitettavasti tämä näkyy viestien sisällön tasossa hyvin selkeesti jos nainen kirjoittelee monelle samaan aikaan = Suuri turn off minulle vieläpä niin, että treffailee muita miehiä edellis viikolla vaikka on sopimassa treffejä minun kanssani ja jopa siirtynyt viestittelemään whats upin kautta.
        Voisko pyytää edes jonkinlaista kunnioitusta miestä kohtaa? No tää ei ollu sulle vaan eräille kuspäille joihin oon törmänny.


    • Ei.luottamista

      Miksi naiset vastaisi kun huijareita on joka kulmassa? Miehiin ei voi luottaa, ei varmasti kaikkiin naisiinkaan. Netissä on helppoa hypätä kukasta kukkaan, vain harvat miehet ovat uskollisia.
      Mistä sieltä erottaa uskolliset kunnon miehet kertokaa? Luotettavaksi heittäytyväkin voi olla patologinen valehtelija.

      • Tutkijamies_

        Taviksen näköiselle mukavan oloiselle miehelle kun vastaa, niin en usko olevan pettämisen pelkoa. Miehet ovat paljon luotettavampia kuin naiset. Yksikin nainen oli sopimassa kanssani treffejä ja parin päivän päästä sanoi käyneensä juuri treffeillä ja panneensa sitä. Naisille se kun on helppoa.
        Tavallisille miehille seksinkin saaminen deittipalstoilta on kovaa työtä, että helppo ja helppo.
        Naisille se on helppoa, ei miehille.


    • päiväperhonen

      Olin Kotisataman deittisivulla ja oletin sinne asiallisempaa miestä. Vielä mitä. Toistakymmentä vuotta nuoremmat halusivat kanssani vakituisen suhteen, samoin reilusti vanhemmat. Oman ikäiset vain katsoi profiilin. Seksia kysyttiin heti ekoissa viesteissä. Tuntuu vielä irvokkaammalta tuo saitti, koska pitäisi olla hengellinen sivusto. Laitoin palautetta ennen poistumista. Lisäksi kovin sisään päin lämpiävä porukka. Harmi.

      • Tutkijamies_

        Niin, näinhän se on. Harva nainen on oikeasti kiinnostava parisuhdemielessä, mutta teille laitetaan viestiä vain ja ainostaan, koska teillä on pillu ja miehet haluavat työntyä sinne.
        Jos naisilla ei olisi pillua, niin teillä olisi aivan yhtä hiljaista kuin miestenkin profiilissa, vaikka tekisitte kuinka hyvän tekstin.

        Olen muuten tässä todennut, että monet miehet ovat vitun rasittavia kun eivät tajua, että ei kiinnosta. Kuinka epätoivoiselta se saakaan ihmisen näyttämään kun laitetaan useampiakin viestejä kun ei vastausta kuulu. Voin kertoa, että jopa näin koetta tekevänä miehenä se saa sappeni kiehumaan. ÄLKÄÄ OLKO NIIN VITUN EPÄTOIVOISIA! Sillä tavalla ei saa naista.


      • kikolox
        Tutkijamies_ kirjoitti:

        Niin, näinhän se on. Harva nainen on oikeasti kiinnostava parisuhdemielessä, mutta teille laitetaan viestiä vain ja ainostaan, koska teillä on pillu ja miehet haluavat työntyä sinne.
        Jos naisilla ei olisi pillua, niin teillä olisi aivan yhtä hiljaista kuin miestenkin profiilissa, vaikka tekisitte kuinka hyvän tekstin.

        Olen muuten tässä todennut, että monet miehet ovat vitun rasittavia kun eivät tajua, että ei kiinnosta. Kuinka epätoivoiselta se saakaan ihmisen näyttämään kun laitetaan useampiakin viestejä kun ei vastausta kuulu. Voin kertoa, että jopa näin koetta tekevänä miehenä se saa sappeni kiehumaan. ÄLKÄÄ OLKO NIIN VITUN EPÄTOIVOISIA! Sillä tavalla ei saa naista.

        Kerrotko, millä tavalla saa naisen?


    • Tutkijamies_

      Päivitystä ja saldoja: Aikaa mennyt nyt 3.5päivää ja tulokset.

      -Vierailuja 238kpl
      -Viestejä 172kpl
      -Suosikkilistattuna 13kertaa

      Ja nämä kaikki miesten omatoimisesti jättämiä..Yhdellekkään en ole kirjottanu. Tietenkään. En toki halua kusettaa ketään/huijata yhtään tämän enempää kuin sen, että on mennyt vahingossa profiiliin sukupuoleksi nainen.

      Hyvä kysymys kuuluukin parahat treffipaltoilla kuukausia ja vuosia pyörivät naiset, että mitä *ittua te siellä teette?............Itse olisin löytänyt seuraa jo ekana päivänä, niin mikä vittu siinä on, että te ette löydä? En keksi mitään muuta selitystä ku sen, että nää ihmiset ovat siellä myymässä itseään hys hys meiningillä. Odotellaan vaan sopivaa tarjousta ja sitten...
      Ja osa jopa huutelee megafooniin kuvallisella profiililla!!
      Se on vaan totuus, että väkisin nousee pissa päähän ja aletaan kuvitella että tässähän vallan kuolemattomia ollaan. Aivan timanttia kertakaikkiaan...Kohta ollaan siinä mielentilassa, että ei tosiaankaan enää kyetä tunnistamaan sitä omaa tasoaan ja sitten kun tulee se oman tasoinen kunnollinen mies lähestymään, niin mitä tapahtuu..Kyllä, roskiin vain kun juuri aiemmin tuli 20kpl viestejä paremman tasoisilta miehiltä, jotka tosiasiassa kärttivät vain pilluasi hetken huviin.
      Tässä yksi esimerkki tämän päivän pellehermannilta..Onko nämä niitä joille naiset antavat pillua ja sitten tulevat tänne itkemään kun ei miehestä ollut parisuhteeseen´?
      Hän kirjoitti näin yhden flirtin ja asiallisemman vistin jälkeen kolmannellaan:

      -Saat niin pitkän nuolennan kuin vaan ikinä haluut.. nuolen molemmat reiät enemmän kuin mielellään ;)-

      Haloo pojat!!

      • Sinä olet juuri itsellesi todistanut, että naiset saavat yhteydenottoja pervoilta ja epätoivoisilta miehiltä. Sanot itsekin, ettet vastaisi yhdellekään miehelle. Nyt sittet ihmettelet, miksi naiset pyörivät kuukausia treffipalstalla, kun itse olisit heti löytänyt seuraa. Tässä tulee taas tämä miehen logiikka hyvin esiin, tarjolla on vain paskaa, mutta on se kumma kun ei mikään kelpaa. Eli tutkimuksesi ei opettanut sinulle yhtään mitään.


    • Dudjfu

      Oma teoriani on, että monet ovat niin epämiellyttävän näköisiä, ettei seuraa treffeillekään oikein löydy. Sitten on näitä ihme keikkujia, jota eivät edes etsi mitään.

    • Tutkijamies_

      Saldot tänään:

      Vierailut: 316kpl
      Viestit: 223kpl
      Suosikkilistaus: 15kpl

      ps. Tänään oli tosikarjuja liikenteessä. Avauksiin oli panostettu ja viestit oli itseasiassa älykkäitä..Useampikin. Joukossa Tohtoris miehiäkin....Kylhä se vaan niin o, et ma oon aika *itun suosittu tällä hetkellä ja kaikki vain koska sain pillun.

      • SinkkuNainen27

        Oho. Mitä sä olet oikein laittanu sinun profiiliin kun saat niin paljon viestejä ja vierailijoita? :/ Mulle tulee vain flirttejä ja reilusti minua iäkkäämmät tulee iskemään... -.-"


      • AatteleppaIte
        SinkkuNainen27 kirjoitti:

        Oho. Mitä sä olet oikein laittanu sinun profiiliin kun saat niin paljon viestejä ja vierailijoita? :/ Mulle tulee vain flirttejä ja reilusti minua iäkkäämmät tulee iskemään... -.-"

        ööööö.. Kai tiedät että niiden flirttien tarkoitus on saada sinut vierailemaan sen lähettäjän luona ja ehkä jos pidät lähettäjän profiilista niin rohkaiset lähettäjää ja laitat flirttiä takaisinkin??
        Kai teet muutakin kuin odottelet vain valtavia kävijä määriä?
        Itse tavis miehenä lähettänyt varmaankin valehtelematta kohta tuollaisen 223 määrän viestejä 5 vuoden aikana tavallisille naisille eikä juuri ole tullut vastauksia takaisin vaikka niitä niin kovin odottelettekin. Nykyisin en enää jaksa ja laitan vain flirtin koska sen tehokkuus on ihan sama kuin viestinkin.


      • mitenkähänon
        SinkkuNainen27 kirjoitti:

        Oho. Mitä sä olet oikein laittanu sinun profiiliin kun saat niin paljon viestejä ja vierailijoita? :/ Mulle tulee vain flirttejä ja reilusti minua iäkkäämmät tulee iskemään... -.-"

        Eipä se ihme jos laittanu ikää alle 30, ja vielä jos hiukankaan vihjaa seksin suuntaan niin viestitulva on taattua... tosin laatu onkin sitten ihan eri juttu.. pääasiassa varattua, ylipainosta, yli-ikästä, pelkän seksin hakijoita (munan kuvat ja "moi lähekkö paneen", jopa rahan tarjoajia) ja muuten vaan yksinkertasen olosia tapauksia.


      • Tutkijamies_
        mitenkähänon kirjoitti:

        Eipä se ihme jos laittanu ikää alle 30, ja vielä jos hiukankaan vihjaa seksin suuntaan niin viestitulva on taattua... tosin laatu onkin sitten ihan eri juttu.. pääasiassa varattua, ylipainosta, yli-ikästä, pelkän seksin hakijoita (munan kuvat ja "moi lähekkö paneen", jopa rahan tarjoajia) ja muuten vaan yksinkertasen olosia tapauksia.

        Kyllä ikää on yli kolkyt.
        Pääasiassa vapaita normaalipainoisia miehiä ovat olleet. Sekä nuorempia, samanikäisiä, että vanhempia. Siellä on yksinkertaisia ihmisiä ja sitten on johtajas miehiä, että tohtoris miehiäkin koulutukseltaan. Myöskin pari mamua on tarjoutunut.


      • SinkkuNainen27
        AatteleppaIte kirjoitti:

        ööööö.. Kai tiedät että niiden flirttien tarkoitus on saada sinut vierailemaan sen lähettäjän luona ja ehkä jos pidät lähettäjän profiilista niin rohkaiset lähettäjää ja laitat flirttiä takaisinkin??
        Kai teet muutakin kuin odottelet vain valtavia kävijä määriä?
        Itse tavis miehenä lähettänyt varmaankin valehtelematta kohta tuollaisen 223 määrän viestejä 5 vuoden aikana tavallisille naisille eikä juuri ole tullut vastauksia takaisin vaikka niitä niin kovin odottelettekin. Nykyisin en enää jaksa ja laitan vain flirtin koska sen tehokkuus on ihan sama kuin viestinkin.

        Aijaa. Minut ne flirtit saa näkemään punaista, koska tulee sellainen olo ettei se toinen näe ollenkaan vaivaa sen eteen että haluais tutustua niin tulee vähän sellaine olo että miksi minun sitten pitäisi jos toinenkaan ei vaivaudu..

        Teen minä, mutta aika turhalta se tuntuu kun ite kirjottaa sille toiselle tosi persoonallisen keskustelun avauksen kun on ensin tutkinu sen toisen profiilia aikansa että osaa puhua sellaisesta aiheesta mikä toista kiinnostaa ja toine ei joko vastaa ollenkaan tai sitten vastaa ihan pirun lyhyesti ja niin että se keskustelu ei jatku mihinkään suuntaan koska toinen ei anna niin sanotusti tarttumapintaa sille keskustelulle.


      • gfhyhju
        SinkkuNainen27 kirjoitti:

        Aijaa. Minut ne flirtit saa näkemään punaista, koska tulee sellainen olo ettei se toinen näe ollenkaan vaivaa sen eteen että haluais tutustua niin tulee vähän sellaine olo että miksi minun sitten pitäisi jos toinenkaan ei vaivaudu..

        Teen minä, mutta aika turhalta se tuntuu kun ite kirjottaa sille toiselle tosi persoonallisen keskustelun avauksen kun on ensin tutkinu sen toisen profiilia aikansa että osaa puhua sellaisesta aiheesta mikä toista kiinnostaa ja toine ei joko vastaa ollenkaan tai sitten vastaa ihan pirun lyhyesti ja niin että se keskustelu ei jatku mihinkään suuntaan koska toinen ei anna niin sanotusti tarttumapintaa sille keskustelulle.

        No miksi olet nähnyt sitten punaista? Se flirtti on kuitenkin yksi osa koko nettideittailua ja tarkoitettu olemaan hyödyksi eikä siksi, että siitä pitäisi ärsyyntyä. Varmaankin olet menettänyt todella monta potentiaalista miestä juuri tuon takia, joten otappa onkeesi ja ala vierailemaan niitten flirttien lähettäjien luona ja flirttaa takaisin ja arvostele sitten vasta sen toimivuutta.
        Kuten kirjoitin hyvätkin miehet joutuvat kirjoittamaan kymmeniä ellei satoja yksilöityjä ja persoonallisia viestejä ihan kaikille, eikä ne tuota millään varmuudella mitään tulosta, joten pakostikin hyvätkin miehet väsyvät tuohon hommaan ja alkavat pistää vain flirttejä.
        Itse lähetän sitä paitsi flirtin niille naisille jonka ihanne miehenä pitää olla vähintään yliopiston maisteri tai tohtori vaikka muuten sopisin kuinka hyvin naisen esittämään kuvaukseen ihanne miehestä muuten. On muuten todella surullista että kahden ihmisen välinen ystävyys sitä paitsi edes katsoo koulutus tasoja, mutta valitettavasti elämä on tehnyt varsinkin naisista hirveän pinnallisia ihmisiä.


    • yyyyyh

      No tässä tulee todistettua ainakin osaksi se tosiasia, että yhtä naista kohti metsästää 100 miestä
      Miehen pitää tehdä sellainen profiili itsestään joka poikkeaa todella paljon muista.
      Olen huomannut, että suoranainen vittuilukin saa kiinnostusta aikaiseksi.

      • M35vee

        Niin eli toisin sanoen on miehenä turha edes yrittää. On huomattu.


    • MissOMG

      Uteliaisuus heräsi. Millaisilla tiedoilla oot naisena liikkeellä? Ikä? Mitat? Muut olennainen info?

      • Tutkijamies_

        Joka helvetin kerta kun kirjaudun profiiliin niin siellä on 10 uutta viestiä ja kirjautuneena alkaa välittömästi pulputtaa uusia viestejä..Usko vaan, niin osaan tehdä kyllä paljon paremmankin profiilin..
        Ikävää joo nää tutkimukseni tulokset ja pakko sanoo, että aika vaikea mun on enää kuvitella kenellekkään kirjoittavani...Tiedän sen entistä varmemnin olevan ajan hukkaa...Siis kaikki nää ihmiset, jotka mulle epätoivoisesti kirjoittaa kuvitellen olevansa jotain erityistä...Huokaus. Voin kertoa teille miehìlle. Teille nauretaan ja viestinne päätyy kylmästi suoraan roskakoriin. Itsekkään en jaksa enää edes profiiliin katsoa. Eikä kato naisetkaan. Ovat puutuneet jo ekan parin päivän jälkeen hommaan.


      • MissOMG

        Mikset kerro millaisia tietoja profiilissa on? Veikkaan, että tekstissä on jotain provosoivaa, koska muuten viestimäärät eivät ole uskottavia. Nyt oikeita faktoja peliin, Tutkijamies!


      • miksetkerro
        Tutkijamies_ kirjoitti:

        Joka helvetin kerta kun kirjaudun profiiliin niin siellä on 10 uutta viestiä ja kirjautuneena alkaa välittömästi pulputtaa uusia viestejä..Usko vaan, niin osaan tehdä kyllä paljon paremmankin profiilin..
        Ikävää joo nää tutkimukseni tulokset ja pakko sanoo, että aika vaikea mun on enää kuvitella kenellekkään kirjoittavani...Tiedän sen entistä varmemnin olevan ajan hukkaa...Siis kaikki nää ihmiset, jotka mulle epätoivoisesti kirjoittaa kuvitellen olevansa jotain erityistä...Huokaus. Voin kertoa teille miehìlle. Teille nauretaan ja viestinne päätyy kylmästi suoraan roskakoriin. Itsekkään en jaksa enää edes profiiliin katsoa. Eikä kato naisetkaan. Ovat puutuneet jo ekan parin päivän jälkeen hommaan.

        Laitappa vaan sinne profiiliin iäks yli 35v ja työtön yh joka hakee seuraa vain tositarkotuksella niin viestit loppuu kun seinään ja niitä saat sitten odotella. Jos pari viestiä/flirttiä viikossa tuleekin, nekin on joltain varatuilta, läskeiltä, 200km päästä, yli 10 vuotta vanhemmilta papparaisilta tai liian nuorilta seksin tyrkyttäjiltä. Jos haluaa näistäkin eroon, lisää ikään vielä 5v jotta ikä alkaa nelosella ja laita mittatietoihin hiukankin ylipainoa ja kato miten käy. Voin kuule kertoo että sitten et paljoo viestimäärillä juhli ..tai rasitu.

        Ilman mitään tietoja profiilista sun tutkimukses on ihan yhtä tyhjän kanssa.


      • Tutkijamies_
        MissOMG kirjoitti:

        Mikset kerro millaisia tietoja profiilissa on? Veikkaan, että tekstissä on jotain provosoivaa, koska muuten viestimäärät eivät ole uskottavia. Nyt oikeita faktoja peliin, Tutkijamies!

        Tekstissä ei ole mitään provosoivaa, eikä edes piilovittuilua/ tyhjänpäiväistä änkyttämistä/ klisheitä, mitä naiset yleensä profiileihinsa väkertää..
        Siellä ei ole kielletty flirttaamasta, siellä ei ole sanottu, että en etsi pelkkää seksiä yms. paskaa kavereilta kopioitua, mikä saa- voin kertoa näin miehenä, että pelkästään vitutuksen pintaan teidän naisten profiileissa.
        Ja siitä huolimatta saan enemmän viestejä kuin kuin flirttejä ja useimmat kehuvat profiiliani mielenkiintoiseksi.. Naisillehan se ei kelvannut, kuten voi avausviestistäni lukea..


      • Riiiiiiiiiiiii

        Eli useista pyynnöistä huolimatta sinussa ei ole sen vertaa miestä, että kertoisit profiilisi yksityiskohdat kuten iän? Vitun miehekästä. Etjkö ymmärrä luettua?
        Ikä? Viestin sisältö? Kuva? Mikä tässä on niin vaikeaa käsittää?
        Sen sijaan haukut naiset noin niinkuin kollektiivisesti.


    • marliz

      Naisena voin sanoa, että' kuvan laitettuani flirttejä, viestejä, treffiehdotuksia alkoi ilmaantua muutamassa minuutissa. Koko juttu alkoi kuitenkin ärsyttää minua pinnallisuuden vuoksi ja miehillä hämärtyi ikärajatoiveenikin..
      Poistin ensin kuvan ja sitten koko profiilin. En edes ole kaunis nainen, vaan lähinnä luonnontilassa oleva vailla mitään lisäkkeitä .

    • Tutkijamies_

      Tämän päivän saldot:

      Vierailut 420kpl
      Viestit 281kpl
      Suosikkilistaukset 19kpl

    • bcxvbvcbv

      Täytyy ihan tähän ketjuun ottaa osaa ja vastata, että itse olen miehenä päässyt helposti juttuun nopeasti monien naisten kanssa deittisivuilla. Kuvat on tietenkin auttaneet, mutta oon myös saanut viestejä ihan tyhjään profiiliinkin (siis ei feikkejä). Oon huomannu, että naisille on tärkeää että kirjottaa avoimesti ja vähän sellasia syvällisiäkin juttuja.

      Ongelma vaan on todellakin kaiken pinnallisuus. Hypitään ihmisestä toiseen jne. Jos vaikka tänään olet jonkun kanssa viestitellyt syntyjä syviä ja kymmeniä viestejä, huomenna et sitten olekaan enää mitään.

    • Tutkijamies_

      Saldot tänään:

      Vierailut: 521
      Viestit: 320
      Suosikkilistaukset:22

      • enymm

        voi sinua


    • Tutkijamies_

      Saldot tänään:

      Vierailut: 579
      Viestit: 346
      Suosikkilistaukset: 23

      Mukava sentään huomata, että suurin viestien tulva on takanapäin ja viimeisen kahden päivän aikana tuli enää vain 26viestiä.. Tosin vääjäämätöntähän se on kun kaikki kaupungin miehet lienee jo sen viestinsä laittaneetkin:D

    • Tutkijamies_

      Okei.. Tarkoitus oli tehdä 2vkon tutkimus, mutta koska lähen reissuun, niin vedetään loppusaldot nyt tähän vajaan 13päivän jälkeen.

      Täsmälleen samalla profiililla miehenä saldot olivat 2vkossa Suokikki: 0 Vierailut 0 Viestit 0

      Sitten vaihdoin sukupuolen naiseksi ja profiiliin muutin ainostaan pituuden ja painon, joka oli normaalin naisen lukemat.

      Saldot 13 päivää: Suosikkilistaukset 27kpl
      Vierailut : 623kpl
      Viestit: 367kpl
      Lisäks mainittakoon, että oma aktiivisuuteni oli täysi nolla tuossa naisena esiintyessä. Aktiivisuudella nuo lukemat olisivat moninkertaistuneet ja myöskin varmasti lähes kaikki omat lähestymisyritykset olisivat todennäköisesti johtaneet treffeille.

      Toisin sanoen naiset vain odottavat perseellään kun epätoivoiset miehet pommittavat viesteillään kaikkea mahdollista.
      Nämä tulokset ovat paljon puhuvia ja kertovat karua kieltään siitä missä mennään tänä päivänä nettitreffailussa ja miksi todellisuus on siellä niin voimakkaasti vääristynyt. Ja miksi naisten on nykypäivänä niin vaikeaa tunnistaa oma tasonsa naisena, jolloin realististen kriteerien asettaminen kumppaniehdokkaalleen on käynyt heidän kohdallaan kokolailla mahdottomaksi.
      Ja nämä tulokset kertovat miksi niin monet miehet jäävät treffipalstoilla ilman treffeille pääsemisen mahdollisuuttakaan, vaikka periaatteessa miehiä ja naisia on lähes yhtä paljon...
      Suurinosa nettitreffeillä pyörivistä miehistä jää siis täysin ilman, - naisten keskittyessä siellä lähinnä panorinkelöimään omaa tasoaan korkeammalla olevien miesten kanssa, jotka eivät sitten usein tietenkään halua sitoutua näihin oman tasonsa alapuolella oleviin naisiin= Lopputuloksena tuo kullikaruselli. Monet naiset häpeävät jo itsekkin sitä seksipartnereiden määräänsä, joten siksi profiileihin kirjoitellaan, että ei pelkkää seksiä, mutta valitettavasti niin pitkään kuin todellisuus menee näiden oppien mukaan, niin tilanne ei tule muuttumaan. Kullikaruselli tulee jatkumaan elämässänne jatkossakin. Nykysuuntaus on niin syvälle syöpynyt, että en näe siinä muutosta parempaan,- tuskin koskaan tulevaisuudessakaan.

      -Tutkijamies

    • zkm

      Tutkijamies höpötti omiaan. Ehkä laittoi profiilin, mutta ei varmasti saanut noita lukuja.

      • MissOMG

        Samaa mieltä. Luulen, että mies halusi vain purkaa omaa katkeruuttaan naisia kohtaan. Tutkinta oli lähinnä hutkintaa.


    • TähänOnTultu

      Minäkin tein eilen klo 21 aikaan kuvattoman feikkiprofiiilin ja nyt on jo 66 vierailijaa profiilissa, viestejä 15 ja flirttejä 12. Tämä kaikki 12 tunnin aikana. 3-4 tuntia olen ollut online.

      Kun olin miehenä, niin en saanut edes vierailijoita, vaikka mulla oli kuva.

      • M35vee

        Itsellä oli useampikin kuva, ei vierailuja.


    • jkgkflhjg

      Itseäni ärsyttää nykyisin naisten vastaamattomuuden lisäksi myös se, että silloin kun ne SATTUMALTA SATTUU vierailemaan profiilissa kerran vuodessa, niin ei pääse näkemään kuka vieraili tuolla suomi24 sessa. Se tuntuu samalta kuin selkään ammuttaisiin puskasta, kun ei nää millainen ylimielinen gold digger ämmä nyt taas oikein ignoorasi profiilini

      • kuviakaton

        kuka vieraili ? minua ei kiinnosta
        kiinnostaa kuka lähettää flirtti


    • antaapaolla

      No nyt viimeistään meni usko koko treffipalstoille.
      Kuinkahan monta feikkiprofiilia tai kokeen tekijää siellä onkaan. Siksi eivät vastaa.

    • lucky-lady

      Mies, kun tekee tällaisen tutkimuksen, hänelle selviää miksi vastauksia ei tule tietynlaisiin viesteihin. Roskikseen menevät välittömästi: "moi", "mitä kuuluu", "voin nuolla sun glitorista", "mulla on ns pyykkilautavatsa"-viestit. Mitä helv teen tiedolla siitä minkälaisessa kunnossa jonkun lihakset mahassa ovat....

      Niitä viestejä tulee tosiaan lähemmäs parisataa päivässä. Sen mihin vastaa, tulee jotenkin erottua joukosta. "Moi"-viesti ei erotu, niitä tulee noin 15 prosenttia kaikista viesteistä, "mitä kuuluu"- viestejä toiset 15 jne.

      Ikinä en ole ajatellut mitään "tasoteorioita" ja tuskinpa kukaan muukaan nainen. Luulen, että se teoria on miesten päässä, mutta ei toteudu katutasolla. Olen aina ajatellut, että miehet ovat ulkonäöltään hyvin paljon toistensa näköisiä. Miehet ehkä itse näkevät enemmän näitä eroja toisissaan. Näin siis itse ajattelen. Niin ja se mitä mies työkseen tekee on minulle yhdentekevää, kuten myös varallisuus ja ansiot.

      Mietit miksi naiset eivät ole yhtä aktiivisia viestien lähettäjiä. Kuten huomasit, heidän ei tarvitse olla.

      • Tutkijamies_

        Tota..ööö. Oletkos nyt ihan rehellinen itsellesi?
        Sanot miehet ovat kaikki saman näköisiä ja ulkonäkö ja miehen taso ei merkkaa mitään ja myöskään koulutus, ammatti ja ansiot ei merkkaa mitään..Tsäh. Empä ole moista paskaa ennen kuullutkaan:D


      • not-a-happy-lady.anymore
        Tutkijamies_ kirjoitti:

        Tota..ööö. Oletkos nyt ihan rehellinen itsellesi?
        Sanot miehet ovat kaikki saman näköisiä ja ulkonäkö ja miehen taso ei merkkaa mitään ja myöskään koulutus, ammatti ja ansiot ei merkkaa mitään..Tsäh. Empä ole moista paskaa ennen kuullutkaan:D

        Ärsyttävä kannanotto. Ne eivät merkitse. Sanat merkitsevät. Sanasi tossa kannanotossasi olivat just sellasia, joiden takia heittäisin vastauksesi suoraan roskikseen. Just tunti sitten joku vastasi mulle ja sanoin, että se millainen kuva on tulossa ei merkitse, mutta sanat merkitsevät. Kuva oli kiva, sanat eivät. Kerroin sen ja toivotin hyvät jatkot. Mikä on vaikea ymmärtää siinä, että ihmiset ovat erilaisia. Niitä ansioita en ole edes katsonut. Toisten rahat eivät mulle kuulu. Kasva aikuiseksi.


      • Tutkijamies_
        not-a-happy-lady.anymore kirjoitti:

        Ärsyttävä kannanotto. Ne eivät merkitse. Sanat merkitsevät. Sanasi tossa kannanotossasi olivat just sellasia, joiden takia heittäisin vastauksesi suoraan roskikseen. Just tunti sitten joku vastasi mulle ja sanoin, että se millainen kuva on tulossa ei merkitse, mutta sanat merkitsevät. Kuva oli kiva, sanat eivät. Kerroin sen ja toivotin hyvät jatkot. Mikä on vaikea ymmärtää siinä, että ihmiset ovat erilaisia. Niitä ansioita en ole edes katsonut. Toisten rahat eivät mulle kuulu. Kasva aikuiseksi.

        Rautalangasta vääntäen esimerkin kautta:
        A:) Tasokas komea mies
        B:)Keskiverto tai ruma pullukka mies.

        Jokainen teistä kaksinaamaisesta valehtelevasta pässinpäästä valitsee herra A:) kun pääsee ihan omalta näytöltään valitsemaan. Älkää häpäiskö itseänne enää enempää tyhjänpäiväisellä itsepetoksella.


      • erilaisia

        joku sanoi: - ulkonäkö ja luonne ei aina olekaan samassa persoonassa.
        katsokaa ulkona millaisia pareja on olemassa


      • Tutkijamies_
        erilaisia kirjoitti:

        joku sanoi: - ulkonäkö ja luonne ei aina olekaan samassa persoonassa.
        katsokaa ulkona millaisia pareja on olemassa

        Tässähän käsitelläänkin lähinnä nettitreffailuun liittyviä asioita, vääristymiä ja faktoja.
        Elävässä elämässä asiat kulkevat relistisemmin ja siellä nämä luonnepuolen jutut saavatkin enemmän roolia, mutta netissä kaikki asiat ovat päin helvettiä ja ne ongelmat olen jo selittänyt.
        Naiset valitsevat netissä omaa tasoaan korkeammalla olevan miehen ja annas olla kun kaikki muutkin naiset valitsevat käytännössä kokolailla näitä samoja tyyppejä koska ne näkyvät siellä näytöllä ja erottuvat ulkonäöllään edukseen...Mitä tapahtuu?
        Seuraavaa: Eihän yksi mies voi päätyä parisuhteeseen sadan naisen kanssa = Se yksi mies panee 100 naista ja lopulta päätyy parisuhteeseen yhden naisen kanssa = 99 naista kävivät ainoastaan panemiseen tälle miehelle = Suurinosa teistä teistä naisista näillä netin opeilla kiertää vain loputonta kullikarusellia itseään tasokkaampien miesten panopuuna.
        Sitten te tulette tänne perustamaan listaa ja jakamaan nimikirjaimia Joensuun pelimiehistä! Kun te olette niin vitun tyhmiä, että te ihan itse olette tehneet heistä pelimiehiä valitsemalla omaa tasoanne korkeammalta kaikki niitä samoja miehiä.. Eikö jo ala menemään ymmärrykseen tämä netin kuvio ja ongelma.
        Jos te valitsette niitä oman tasoisianne perusmiehiä, niin te pääsette jopa parisuhteeseen ja silloin kaikille pitäisi löytyä joku, mut netissä tää homma ei tuu koskaan muuttumaan.

        Te vain odotatte perseellänne ja valitsette yksi toisensa perään näitä samoja tyyppejä, jonka kaikki mutkin valitsivat ennen sinua.
        Sen sijaan, että kävisitte ihmisten profiileja läpi ja yrittäisitte oikeasti löytää sieltä se samanhenkinen mies edes lukemalla näitä ihmisten profiileja, mutta kuten tutkimuksenikin osoitti, niin 0 Vierailijaa!! Miten helvetissä voitte löytää sen oikean jos ette edes lue miesten profiileja. Sitten jos mies laittaa viestiä, niin ette käy edes profiilissa jos ei se ole se sama mies jonka ne kaikki muutkin naiset sieltä valitsivat.. Tää on oikeasti niin koominen homma ettei oo tottakaan.


      • eykjwrtjwjkwtjwrj
        not-a-happy-lady.anymore kirjoitti:

        Ärsyttävä kannanotto. Ne eivät merkitse. Sanat merkitsevät. Sanasi tossa kannanotossasi olivat just sellasia, joiden takia heittäisin vastauksesi suoraan roskikseen. Just tunti sitten joku vastasi mulle ja sanoin, että se millainen kuva on tulossa ei merkitse, mutta sanat merkitsevät. Kuva oli kiva, sanat eivät. Kerroin sen ja toivotin hyvät jatkot. Mikä on vaikea ymmärtää siinä, että ihmiset ovat erilaisia. Niitä ansioita en ole edes katsonut. Toisten rahat eivät mulle kuulu. Kasva aikuiseksi.

        Niin sanat merkitsevät, miehen pitää sen ulkonäön lisäksi osata aloittaa ja ylläpitää naiselle kiinnostavaa keskustelua saamatta samanlaista takaisin, paitsi jos mies esimerkiksi sanoo sanan työtön niin se on heti turn off.


      • LÄSSYTTÄMINEN

        just näin
        Miehet valitsevat ja aloittaja omaa tasoaan korkeammalla oleva naisen ja kauniin ja nuoren, niin kuin muutkin miehet


    • Jasso333

      Jännä juttu että myös profiilien lukumäärässä on niin paljon eroa. Ainakin omalla alueella miehiä on kolminkertainen määrä naisiin verrattuna.

      Silti luotan näin miehenä siihen että jos osaa kirjoittaa edes asiallista ja ymmärrettävää tekstiä ilman kauheita kirjoitusvirheitä, niin on jo naisen silmissä ylempänä kuin puolet muista yhteyttä ottavista.

    • ekontakti

      Missä deitti palstalla olet tutkijamies? Itse ihmettelen miksi pitää itsensä piilossa jos tosissaan olet etsimässä jotain. Eli ilman kuvaa olevat profiilit. Ei mielestäni pinnallista vaan faktaa et ulkonäköön kiinnittyy ensin huomio.

      • Tutkijamies_

        Sekä Suomi24, että pannarissa löytyy profiileja.
        On useampia kuvallisia, että kuvattomia profiileja..
        Kalamiehet tietävät, että useampi katiska tuo paremman kalaonnen, sekä sen, että jos oma lampi on tyhjä, niin hajauttaminen kannattaa, eli ympäri Suomen.

        Nettitreffeillä valitettavasti nämä kalamiehen opitkaan eivät tuo muutosta lopputulokseen.

        -Hyväkuntoinen, fiksu, asiallisen näköinen ja taloudellisesti hyvässä asemassa oleva mieskin jää naisettomaksi nykypäivän Suomessa nettideiteillä, mikäli hakee oman tasoistaan naista..

        -Voin vain toivoa jaksamista näille oikeasti rumille ja ylipainoisille miehille, työttömille, vähävaraisille jne.
        Jos minun tilanne on parisuhdemarkkinoilla heikko, niin heillä se on täysin toivoton.


      • pyörivä.maa
        Tutkijamies_ kirjoitti:

        Sekä Suomi24, että pannarissa löytyy profiileja.
        On useampia kuvallisia, että kuvattomia profiileja..
        Kalamiehet tietävät, että useampi katiska tuo paremman kalaonnen, sekä sen, että jos oma lampi on tyhjä, niin hajauttaminen kannattaa, eli ympäri Suomen.

        Nettitreffeillä valitettavasti nämä kalamiehen opitkaan eivät tuo muutosta lopputulokseen.

        -Hyväkuntoinen, fiksu, asiallisen näköinen ja taloudellisesti hyvässä asemassa oleva mieskin jää naisettomaksi nykypäivän Suomessa nettideiteillä, mikäli hakee oman tasoistaan naista..

        -Voin vain toivoa jaksamista näille oikeasti rumille ja ylipainoisille miehille, työttömille, vähävaraisille jne.
        Jos minun tilanne on parisuhdemarkkinoilla heikko, niin heillä se on täysin toivoton.

        Onkin sitten aika ymmärrettävää, jos miehillä on kokemus, ettei heille vastata. Kuinka monelle sinä jätitkään vastaamatta? Jos kaltaisiasi on muitakin, turha naisten on sitten aktiivisia ollakaan, kun markkinat vievät miehet, jotka tutkivat ja jättävät vastaamatta ja vastausta odottavat turhautuvat ja tulevat vaikka tänne valittamaan, etteivät naiset vastaa. Näin se maailma pyörii...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe