Löytyykö Helsingistä klassista laulunopetusta haluavia?
Olen käynyt laulutunneilla yli 15 vuoden ajan, ja olen osallistunut erilaisille kesä- ja mestarikursseille lukuisia kertoja. Harjoittelen myös säännöllisesti pianistin kanssa. Laulunopettajan on alkanut puhua, että minun pitäisi alkaa antaa laulutunteja, kun ymmärrän lauluteknisiä asioita niin hyvin. Olen jo opettanut yhtä oppilasta useamman vuoden ajan, ja saanut huippuopettajalta palautetta, että oppilaani on kehittynyt hienosti. Kuorolle olen pitänyt äänenavauksia.
Haluaisin nyt laajentaa laulunopetustoimintaani, ja voisin ottaa 1-2 uutta oppilasta Helsingissä. Luulisin, että pystyn antamaan eniten vähän jo laulamisesta tietäville, tai sellaisille, jotka ovat jo pitkällä laulamisessa mutta kamppailevat joidenkin teknisten ongelmien kanssa. Olen ammattini kautta tottunut toimimaan nuortenkin kanssa, ja minulla on koulutusta ja kokemusta erilaisten jännitysten ja ahdistusten helpottamiseen. Saa siis jännittää kovastikin! :-)
Klassisen laulun opetusta tarjoilla
4
258
Vastaukset
- käheä-ääninen
Huutamallako sinuun saa yhteyden?
- Laulunopetusta
No ehkä se ei ole paras tapa ottaa yhteyttä :)
Lähinnä ajattelin tiedustella, että löytyykö kiinnostusta. Ei ole mitään käsitystä, kuinka paljon laulunopettajilla on kysyntää pääkaupunkiseudulla.
- Nytoikeesti
Voi hyvää päivää. Meitä oikean koulutuksen pedagogisen pätevyyden saaneita laulunopettajia on kaikkialla pilvin pimein. Miksi ihmeessä kukaan tulisi sun tunneille?! Haloo.
- Anonyymi
No mistä teitä h-y-v-i-ä lauluopeja oikein löytää? Olen guuglannut ja guuglannut, mutta kiven alle on jemmattu Stadin niin klassisen kuin kevyemmänkin suunnan opet lauluoppiin haluavilta. Markkinoikaa itseänne, jookos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443022Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362641Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532594Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1042277Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482104Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501556
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231228Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185