Mulla alkaa huomenna 2 viikon tutustu ja tienaa- kesätyö, jonka olisi määrä päättyä 22. päivä perjantaina. Mulle sanottiin, että tää perjantai olisi vapaa juhannuksen vuoksi vapaa, mutta pitääk mun korvata se puuttuva 6 tuntia jotenkin? Työsopparissa lukee kuitenkin että työsuhde päättyy silloin 22. päivä.
Help!
Kesätyöt ja juhannusvapaa(ko)??
saankovapaata
1
135
Vastaukset
- Jusss
Kuka sanoi? Juhannusaatto on monella alalla vapaa, mutta ei kaikilla. Me emme tiedä onko siellä, minne sinä olet menossa tai mitä sinä olet sopinut työajoistasi. Kysy ensimmäisenä työpäivänä esimieheltäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969