Mikä minä olen?

Olen itserakas, olen empatiakyvytön, olen kylmä ihminen. Mitä siis olen? Olen miettinyt mihin nämä kaikki kuuluvat? Vai kuuluvatko mihinkään? Suren vasta silloin kun joku on kuollut ja se tapahtuu hautajaisissa ja sen henkilön tulee olla hyvin läheinen muuten ei tunnu missään. En välitä muista tai muiden mielipiteistä. Ihmisuhteissa on vaikeaa. Eräs sanoi minun olevan liian "kova" hänelle. En ole masentunut vaan oikeasti nautin. Silti olen aina "varuillani"ja olen valmis tekemään mitä vain joka saa oloni hyväksi. Oli teko sitten hyvä tai huono taikka tunnen asian olevan oikein vaikka toisen olisi kärsittävä. Olen myös ilkeä. En ajattele mitä sanon enkä osaa katua sanojani. Olenko vain tunnekyvytön? En ole elämäsäni kovin menestyjä sillä en osaa olla yhdessä asiassa kauaa vaan tarvitsen nopeasti vaihtelua. Parisuhteissa sama asia.
Ilmoita

Huonoja uutisia. Olet vain yksi meistä monista tavallisista tallaajista. Olet ihan tavis.
Ilmoita
Psykopaatti
Ilmoita
– Tutkimuksissa on tullut ilmi, että suomalaiset ovat ihmissuhteissaan keskimäärin välttelevämmin kiinnittyneitä kuin muut eurooppalaiset.
https://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/suomalaisissa-edelleen-sodan-arpia-armottomuus-heikkoutta-kohtaan/228384
1 VASTAUS:
https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/2961328/Tutkimus+Suomalaiset+ovat+lahes+maailman+huonoimpia+asettumaan+toisen+ihmisen+asemaan

Amerikkalaistutkimuksen mukaan suomalaiset kuuluvat maailman vähiten empaattisiin kansakuntiin.
Empatia tarkoittaa jokapäiväisessä elämässä tarvittavaa kykyä asettua toisen ihmisen asemaan ja ymmärtää tämän tunteita ja näkökulmia.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mikä minä olen?

Olen itserakas, olen empatiakyvytön, olen kylmä ihminen. Mitä siis olen? Olen miettinyt mihin nämä kaikki kuuluvat? Vai kuuluvatko mihinkään? Suren vasta silloin kun joku on kuollut ja se tapahtuu hautajaisissa ja sen henkilön tulee olla hyvin läheinen muuten ei tunnu missään. En välitä muista tai muiden mielipiteistä. Ihmisuhteissa on vaikeaa. Eräs sanoi minun olevan liian "kova" hänelle. En ole masentunut vaan oikeasti nautin. Silti olen aina "varuillani"ja olen valmis tekemään mitä vain joka saa oloni hyväksi. Oli teko sitten hyvä tai huono taikka tunnen asian olevan oikein vaikka toisen olisi kärsittävä. Olen myös ilkeä. En ajattele mitä sanon enkä osaa katua sanojani. Olenko vain tunnekyvytön? En ole elämäsäni kovin menestyjä sillä en osaa olla yhdessä asiassa kauaa vaan tarvitsen nopeasti vaihtelua. Parisuhteissa sama asia.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta