Tervehdys! Täytin lähiaikoina 18 ja olen 15 vuotiaasta asti haaveillut tatuoinnista selkään, keskisuurta, melkein koko selän peittävää, mutta luin muilta sivuilta että kuntoilu voi haitata tatuoinnin parantumista, ja olen töissä huoltomiehenä/hitsaajana ja kun olen porukan nuorin niin toimin juoksupoikanakin. Päivät ovat ainakin 10 tuntia ja mietin että haittaako työni tatuoinnin parantumista?
Tatuoinnit ja työt
5
1015
Vastaukset
- sotkematon
Ota järki käteen äläkä sotke ihoa turhalla tatuoinnilla. Katuisit sitä kuitenkin tulevaisuudessa.
- MV11
En usko että niin suurta tatuointia kerralla tehdään, vaatii varmaan muutaman käynnin, riippuu tietty koosta,miten paljon sitä värjätään ja miten monta tuntia siedät sitä kerralla tehtävän. Muutaman päivän se kyllä voi olla kipeä ja siihen voi sattua. Mutta muistat pitää sen hyvin puhtaana ja rasvata sitä, ja ehkä kannattaa laittaa joku löysä, ilmava, paita alle, jotta kuva ei haudu. En usko, että työstäsi on haittaa, otat vain hieman iisimmin muutaman päivän, ni kyllä se siitä.
- äläota
Toivon että et ole ottanut!
Lue mitä kaikkea voi saada ja miten epäterveellistä tatuoinnit on!
Tuossa alhaalla on pari kolme juttua, on tullut uutta tietoa.
Älä missään nimessä usko tuota edellistä, hänellä ei ole mitään tietoa.
Nuorta poikaa houkuttelee pilaamaan terveytensä.
Tatuoinnit ovat rumia! - seonvääääriin
Kalliksi tulee tauoinnin poistatus.
Mitä järkeä on ottaa tatuointeja, ne näyttää, kuin olisi samat vaatteet päällä aina.
Itse en tatuointia ottaisi, vaikka siitä mulle maksettaisiin.
En koskaan ole ihaillut kenenkään tatuointeja, mutta vaatteita olen ihaillut.
Tatuointi on hulluutta. - yököttäväätatuointia
On tosi hulluutta töhriä ihoaan musteella, joka on on aina ja ikuisesti kehossa
ikäänkuin leima postipaketissa.
Helppoa on antaa ihmisestä tuntomerkkejä,
sillä on se tatuointi sellainen siinä kohtaa. Löytyy.
Tatuoinnit ei koskaan kaunista ihmistä, eikä tee kenestäkään kauniimman näköistä.
Mulle tulee mieleen tatuoiduista ihmisistä, onko paperi loppu.
Tuskin iho on piirrustus paperiksi tarkoitettu.
Suorastaan säälittää tatuoidut ihmiset. Iho ei ole enää koskaan entisensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949