Lieneekö käytetty rangaistuksena kodeissa. Vitsan käytön yhteydessä ei mitenkään peitelty ja pidettiin jonkinlaisena huumorina pojan paljasta kikkeliä. Joissakun nuorisokodeissa oli poika laitettu lyhyessä paidassa tyttöjen mukana työskentelemään, vitsan jäljet paljaassa pehvassa ja kikkeli täysin näkösällä. Olikohan tällainen häpeärangaistus kuinka yleisesti käytössä
Kikkelivehkeiden paljastus rangaistuksena
Fjalar.kaksi
3
1981
Vastaukset
- Olisi-mukavaa
Minulle tuo olisi oikein mukava rangaistus. Jopa nauttisin siitä. Paitsi siitä työn teosta.
Tuo minä fantasioidaan just,tuollaista lyhyt t-paita rangaistuksen jälkeen niin että kikkeli ja pylly näkyy!
- masokistimies
Minä olisi kaunis poika kävellä kuin sinä ehdotat jos joku nainen lukee tämä ja olet kiinnostunut kirjoittaa!Minulla on tuppikulli joka on nätti paidan alle ja kapeat kauniit reidet ja kapeat eteenpäin pyllistävät polvet!Onko tuppikulli on näin V ja nätti pyöreä pylly olen hoikka ja aivan sileä vartalo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as853423Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253053- 512942
- 592803
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492598On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112