Ätmit ei kaipaa hetken huvia, vaan suhdetta!

palstailija

Olen monen vuoden seuraaja täällä, ja minusta käy oikein hyvin ätmien kohdalle.

35

2034

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jokaiselle varmaan on omanlainen oppitie oltava, mutta tavallaan itse kuljin suhteiden kautta oman tieni. Opin vihdoin ja viimein kantamaan vastuuni itsestäni ja se meni oikeastaan kantapään kautta, eli "tyylillä: Sipeperia opettaa".

      Kaikkien kohdalla se ei ole edes mahdollista. Vaikea saada suhdetta, jos ei pääse edes tapaamaan ihmisiä, saatikka suhteeseen asti. Ja aina vaan varmasti vaikeentuu sen suhteen saaminen ja myös pettymykset vaivaa, ettei jaksa yrittää enää.

      Vaikea miettiä, että mikä olisi oikea tapa kasvaa ihmisenä ja oppia elämään oman itsensä kanssa sopusoinnussa? Se kun kaikille tulee eritavalla, tai jää tulematta kokonaan. Luultavasti jos joku voisi sanoa siihen patenttiratkaisun varmasti, mikä toimii kuin junan vessa Riihimäen kohdalla ja kaikille, niin se olisi jo otettu valtakunnan tasolla käytäntöön jossain sosiaalitoimessa.

    • .. Ei Pidä Paikkansa.. Kyseisessä ryhmässä on Selvästi laidasta laitaan porukkaa, niin kuin kaikissa muissakin ryhmissä.. ;P

      • Miten sä tällaiseen johtopäätökseen olet tullut?


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Miten sä tällaiseen johtopäätökseen olet tullut?

        Voitko ihan oikeasti olla noin vitun tyhmä?
        Minusta todennäköisin selitys alkaa olla se että olet poikkeuksellisen motivoitunut trolli!


      • NainenRuudunTakaa

        Kyllähän se palstan juttujen perusteella käy ilmi, että "ätmejä" on moneen junaan. Rehellisintä olisi puhua vaan itsestään, mitä itse haluaa eikä yrittää tehdä siitä sääntöä, kun vastaesimerkit on kaikkien nenän alla.


      • äläpäsvääristele
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Voitko ihan oikeasti olla noin vitun tyhmä?
        Minusta todennäköisin selitys alkaa olla se että olet poikkeuksellisen motivoitunut trolli!

        Joo kyllä trolli aina toiset tunnistaa


      • äläpäsvääristele kirjoitti:

        Joo kyllä trolli aina toiset tunnistaa

        Trollaus edellyttää älykkyyttä, tilannetajua sekä kykyä ymmärtää muita, kykyä asettua muiden asemaan. Vaikka mulla näitä kaikkia ominaisuuksia onkin ei se automaattisesti tee minusta (eikä kenestäkään muustakaan) trollia. Trollaus on AINA 100% tietoisuudessa tapahtuvaa toimintaa. Trollaamiseen johtavan päätöksen taustalla on AINA jokin motiivi.

        Kukaan ei ole trolli, ENNEN KUIN TOISIN TODISTETAAN.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Trollaus edellyttää älykkyyttä, tilannetajua sekä kykyä ymmärtää muita, kykyä asettua muiden asemaan. Vaikka mulla näitä kaikkia ominaisuuksia onkin ei se automaattisesti tee minusta (eikä kenestäkään muustakaan) trollia. Trollaus on AINA 100% tietoisuudessa tapahtuvaa toimintaa. Trollaamiseen johtavan päätöksen taustalla on AINA jokin motiivi.

        Kukaan ei ole trolli, ENNEN KUIN TOISIN TODISTETAAN.

        "Trollaus edellyttää älykkyyttä, tilannetajua sekä kykyä ymmärtää muita, kykyä asettua muiden asemaan."

        ".. Ei Pidä Paikkansa.. Kyseisessä ryhmässä on Selvästi laidasta laitaan porukkaa, niin kuin kaikissa muissakin ryhmissä.. ;P"


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Trollaus edellyttää älykkyyttä, tilannetajua sekä kykyä ymmärtää muita, kykyä asettua muiden asemaan."

        ".. Ei Pidä Paikkansa.. Kyseisessä ryhmässä on Selvästi laidasta laitaan porukkaa, niin kuin kaikissa muissakin ryhmissä.. ;P"

        Okei. Kiitos kun ojennnat. Muutan lausuntoani:
        TAITAVA trollaus edellyttää älykkyyttä, tilannetajua sekä kykyä ymmärtää muita, kykyä asettua muiden asemaan.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Okei. Kiitos kun ojennnat. Muutan lausuntoani:
        TAITAVA trollaus edellyttää älykkyyttä, tilannetajua sekä kykyä ymmärtää muita, kykyä asettua muiden asemaan.

        .. EipKestä.. ;P

        Jatkuvasti huomaa AivoPieruja Siellä Sun Täällä.. Mut monesti ei jaksa puuttua Piereskelyihin.. Olkoot ne sitten Trollien tai Ei.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. EipKestä.. ;P

        Jatkuvasti huomaa AivoPieruja Siellä Sun Täällä.. Mut monesti ei jaksa puuttua Piereskelyihin.. Olkoot ne sitten Trollien tai Ei.. ;P

        Sama täällä. Mutta sen sijaan että suoraan korjaan muita, saatan usein vastata heille jotenkin sarkastisesti tai muuten heittäytyä keskusteluun kieli poskella. Koska mitä väliä?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Sama täällä. Mutta sen sijaan että suoraan korjaan muita, saatan usein vastata heille jotenkin sarkastisesti tai muuten heittäytyä keskusteluun kieli poskella. Koska mitä väliä?

        .. Jeps.. Ja jossain vaiheessa sitä tulee Passiivisemmaksi.. Monenkin Syyn Takia.. ;P


      • tärkeitäneuvoja
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Voitko ihan oikeasti olla noin vitun tyhmä?
        Minusta todennäköisin selitys alkaa olla se että olet poikkeuksellisen motivoitunut trolli!

        Lienee huomauttaa, että tyhmäksi haukkuminen on joillekin ihmisille erittäin syvä loukkaus varsinkin, jos sitä on joutunut koko ikänsä kuulemaan aina peruskoulusta saakka. Asiaa pahentaa vielä tuo trolliksi haukkuminen. Pyrit tuollaisella käytöksellä täydelliseen mitätöintiin.
        Jos sinä haluat auttaa täällä ihmisiä, kuten olet itse sanonut, neuvoisin ensimmäisenä luopumaan tuollaisesta käytöksestä.


      • tärkeitäneuvoja kirjoitti:

        Lienee huomauttaa, että tyhmäksi haukkuminen on joillekin ihmisille erittäin syvä loukkaus varsinkin, jos sitä on joutunut koko ikänsä kuulemaan aina peruskoulusta saakka. Asiaa pahentaa vielä tuo trolliksi haukkuminen. Pyrit tuollaisella käytöksellä täydelliseen mitätöintiin.
        Jos sinä haluat auttaa täällä ihmisiä, kuten olet itse sanonut, neuvoisin ensimmäisenä luopumaan tuollaisesta käytöksestä.

        Minä olen persoona sieltä kaikista kärsivällisimmästä päästä, sen voin puolustukseni sanoa.

        Mutta joskus se kärsivällisyys loppuu minultakin. Silloin usein sanon luotisuoraan miltä sillä hetkellä tuntuu, enkä välitä yhtään, onko se asiallista sisältöä/käytöstä vaiko ei. Sitä paitsi mua ei sido mitkään erityissäännöt täällä, vaikka auttavainen yritän ollakin. Olisi täysin eri asia, jos tämä keskusteluympäristö olisi jollain tasolla virallinen - vähintäänkin omilla nimillä käytävä.

        Totuus on se, ettei täällä kukaan voi tietää, millainen ihminen kunkin nm takana kirjoittaa. On vain yksi poikkeus; että voit todistaa jonkun rekisteröityneen kirjoittajan henkilöllisyyden tarpeeksi pitävillä todisteilla. Mutta sen lisäksi, sinun on tunnettava tuo ihminen jo entuudestaan! Tällaisen tunnistamisen tapahtuminen täällä on käytännössä erittäin epätodennäköistä, koska kaikki pääsääntöisesti pyrkivät olla paljastamatta itsestään liian paljon paikkansapitäviä tietoja.

        Olen epäillyt todellavaikeata trolliksi vain sen vuoksi, koska hän on aina perääntynyt keskusteluista juuri sellaisella hetkellä, jolloin hänellä olisi mahdollisuus todistaa olevansa vilpitön kaiken kertomansa suhteen. En siis missään tapauksessa epäile häntä trolliksi mitenkään kevyin perustein. Mikään ei ole vielä viitannut siihen, etteikö hän voisi olla trolli. Mutta yhtä lailla hän saattaa olla aito. Arka, mutta aito. Asia on edelleen avoin, ja se tulee olemaan avoin niin kauan kunnes hänen motiivinsa on todennettu jotenkin luotettavalla tavalla


      • tärkeitäneuvoja
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Minä olen persoona sieltä kaikista kärsivällisimmästä päästä, sen voin puolustukseni sanoa.

        Mutta joskus se kärsivällisyys loppuu minultakin. Silloin usein sanon luotisuoraan miltä sillä hetkellä tuntuu, enkä välitä yhtään, onko se asiallista sisältöä/käytöstä vaiko ei. Sitä paitsi mua ei sido mitkään erityissäännöt täällä, vaikka auttavainen yritän ollakin. Olisi täysin eri asia, jos tämä keskusteluympäristö olisi jollain tasolla virallinen - vähintäänkin omilla nimillä käytävä.

        Totuus on se, ettei täällä kukaan voi tietää, millainen ihminen kunkin nm takana kirjoittaa. On vain yksi poikkeus; että voit todistaa jonkun rekisteröityneen kirjoittajan henkilöllisyyden tarpeeksi pitävillä todisteilla. Mutta sen lisäksi, sinun on tunnettava tuo ihminen jo entuudestaan! Tällaisen tunnistamisen tapahtuminen täällä on käytännössä erittäin epätodennäköistä, koska kaikki pääsääntöisesti pyrkivät olla paljastamatta itsestään liian paljon paikkansapitäviä tietoja.

        Olen epäillyt todellavaikeata trolliksi vain sen vuoksi, koska hän on aina perääntynyt keskusteluista juuri sellaisella hetkellä, jolloin hänellä olisi mahdollisuus todistaa olevansa vilpitön kaiken kertomansa suhteen. En siis missään tapauksessa epäile häntä trolliksi mitenkään kevyin perustein. Mikään ei ole vielä viitannut siihen, etteikö hän voisi olla trolli. Mutta yhtä lailla hän saattaa olla aito. Arka, mutta aito. Asia on edelleen avoin, ja se tulee olemaan avoin niin kauan kunnes hänen motiivinsa on todennettu jotenkin luotettavalla tavalla

        Ole toki mitä olet, mutta älä ala liikaa määrittelemään ketään ihmistä, varsinkaan nikin takaa. Persoonia on lukuisia ja jokaisella on oma tarinansa. Hätäisillä johtopäätöksillä henkilöistä hankaloitat tilannetta vaan entisestään, samoin tokaisuilla.
        Tässä mun neuvot, ei sitten tän enempää. Pärjäile.


      • tärkeitäneuvoja kirjoitti:

        Ole toki mitä olet, mutta älä ala liikaa määrittelemään ketään ihmistä, varsinkaan nikin takaa. Persoonia on lukuisia ja jokaisella on oma tarinansa. Hätäisillä johtopäätöksillä henkilöistä hankaloitat tilannetta vaan entisestään, samoin tokaisuilla.
        Tässä mun neuvot, ei sitten tän enempää. Pärjäile.

        todellavaikeeta: "Miten sä tällaiseen johtopäätökseen olet tullut?"
        En pidä mahdollisena, että fiksu ihminen ilman tietoista tarvetta lyödä kapuloita rattaisiin kokisi aiheelliseksi kyseenalaistaa tuota Nuuskan huomautusta. Varmaakin joku pikkulapsi ei ehkä vielä ymmärtäisi. Onko tod.vaik. taapero? Ei. Taapero ei kykenisi kirjoittamaan täällä kuten hänellä on tapana kirjoittaa.

        Mutta jos tod.vaik. ei sit kuitenkaan ole vain tyhmä, mitä jää jäljelle?? Kysynpähän vaan.
        Kerro toki vielä, kuinka sinä hänen kysymyksensä tulkitsit.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        todellavaikeeta: "Miten sä tällaiseen johtopäätökseen olet tullut?"
        En pidä mahdollisena, että fiksu ihminen ilman tietoista tarvetta lyödä kapuloita rattaisiin kokisi aiheelliseksi kyseenalaistaa tuota Nuuskan huomautusta. Varmaakin joku pikkulapsi ei ehkä vielä ymmärtäisi. Onko tod.vaik. taapero? Ei. Taapero ei kykenisi kirjoittamaan täällä kuten hänellä on tapana kirjoittaa.

        Mutta jos tod.vaik. ei sit kuitenkaan ole vain tyhmä, mitä jää jäljelle?? Kysynpähän vaan.
        Kerro toki vielä, kuinka sinä hänen kysymyksensä tulkitsit.

        Nyt täytyy kyllä huomauttaa, että oma kokemus asiasta on eri kuin Nuuskalla. Nuuska sanoi, että kyseisessä ryhmässä on SELVÄSTI laidasta laitaan. Mä todellakin olisin varovainen tuon SELVÄSTI sanan käytössä. Kyllä mulla on elämän aikana paremminkin sellainen kokemus, että sellaiset miehet, joilla on keskitasoa vaikeampaa saada naisia, ovat kyllä taipuvaisempia pitkäaikaiseen suhteeseen. Minä olen tällaisia ihmisiä elämän aikana kohdannut ja itse en kyllä allekirjoita sitä, että nimenomaan tällaisissa miehissä olis hetken hupiin taipuvaisia. Jos onkin, ovat ainakin äärimmäisen harvassa.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Nyt täytyy kyllä huomauttaa, että oma kokemus asiasta on eri kuin Nuuskalla. Nuuska sanoi, että kyseisessä ryhmässä on SELVÄSTI laidasta laitaan. Mä todellakin olisin varovainen tuon SELVÄSTI sanan käytössä. Kyllä mulla on elämän aikana paremminkin sellainen kokemus, että sellaiset miehet, joilla on keskitasoa vaikeampaa saada naisia, ovat kyllä taipuvaisempia pitkäaikaiseen suhteeseen. Minä olen tällaisia ihmisiä elämän aikana kohdannut ja itse en kyllä allekirjoita sitä, että nimenomaan tällaisissa miehissä olis hetken hupiin taipuvaisia. Jos onkin, ovat ainakin äärimmäisen harvassa.

        Sä taidat olla iältäsi jotain 19-22? Siihen ikään mennessä ei ole kenellekään vielä kertynyt niin paljon henkilökohtaista elämänkokemusta, että vain sen varaan kannattasi rakentaa koko maailmankatsomuksensa, tavan kokea todellisuus.

        Jos olet merkittävästi vanhempi kuin 22v, ei silläkään taida olla sun tapauksessasi juurikaan merkitystä. Etkö ole jo myöntänyt (ainakin epäsuorasti), että sulla ei oo liiemmin kavereita tai muutakaan sosiaalista verkostoa ollut? Se kertoo siitä, että olet pyrkinyt väkisin roikkumaan aina samoissa piireissä, eikä siten sulla voi olla kovinkaan monimuotoista henk. koht. kokemusta siitä, minkälaisia motiiveja miehillä voi olla minkäkin asian suhteen.

        Joka ikinen mies joka mieltää itsensä "ätmiksi", on ÄÄRIMMÄISEN HUONO roolimalli kenelle tahansa toiselle miehelle! Oletko kuullut näitä sanontoja;
        "Seura tekee kaltaisekseen."
        "Joukossa tyhmyys tiivistyy."

        Ja sit toi sun tapa vängätä vastaan pikkuseikoissa, pilkunviilaaminen hetkellä, jolloin on kyse paljon isommista asioista kuin vain yhden sanan tulkinnasta - ei ole kovinkaan puoleensavetävä piirre kenessäkään. Suosittelen hankkiutumaan siitä eroon pikimiten.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Trollaus edellyttää älykkyyttä, tilannetajua sekä kykyä ymmärtää muita, kykyä asettua muiden asemaan. Vaikka mulla näitä kaikkia ominaisuuksia onkin ei se automaattisesti tee minusta (eikä kenestäkään muustakaan) trollia. Trollaus on AINA 100% tietoisuudessa tapahtuvaa toimintaa. Trollaamiseen johtavan päätöksen taustalla on AINA jokin motiivi.

        Kukaan ei ole trolli, ENNEN KUIN TOISIN TODISTETAAN.

        Kyllä näin on!


      • Lopetetaan keskustelu tähän tässä jonossa. Tää on jo 17. kirjoitus josta Nuuska saa itelleen ilmoituksen vaikka ei edes osallistu.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Kyllä näin on!

        Ai säkin tulit vielä väliin :I
        19.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Sä taidat olla iältäsi jotain 19-22? Siihen ikään mennessä ei ole kenellekään vielä kertynyt niin paljon henkilökohtaista elämänkokemusta, että vain sen varaan kannattasi rakentaa koko maailmankatsomuksensa, tavan kokea todellisuus.

        Jos olet merkittävästi vanhempi kuin 22v, ei silläkään taida olla sun tapauksessasi juurikaan merkitystä. Etkö ole jo myöntänyt (ainakin epäsuorasti), että sulla ei oo liiemmin kavereita tai muutakaan sosiaalista verkostoa ollut? Se kertoo siitä, että olet pyrkinyt väkisin roikkumaan aina samoissa piireissä, eikä siten sulla voi olla kovinkaan monimuotoista henk. koht. kokemusta siitä, minkälaisia motiiveja miehillä voi olla minkäkin asian suhteen.

        Joka ikinen mies joka mieltää itsensä "ätmiksi", on ÄÄRIMMÄISEN HUONO roolimalli kenelle tahansa toiselle miehelle! Oletko kuullut näitä sanontoja;
        "Seura tekee kaltaisekseen."
        "Joukossa tyhmyys tiivistyy."

        Ja sit toi sun tapa vängätä vastaan pikkuseikoissa, pilkunviilaaminen hetkellä, jolloin on kyse paljon isommista asioista kuin vain yhden sanan tulkinnasta - ei ole kovinkaan puoleensavetävä piirre kenessäkään. Suosittelen hankkiutumaan siitä eroon pikimiten.

        Sä kyllä vastailet mun viesteihin. Haluatko keskustella vai et?????????? Mä en aina ehdi heti vastaamaan. Olet sanonut, että mun ei kannata vaivautua. Täällä julkisesti voin keskustella, jos pysyy asiallisena, mutta yksityisviesteihin en ala.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Lopetetaan keskustelu tähän tässä jonossa. Tää on jo 17. kirjoitus josta Nuuska saa itelleen ilmoituksen vaikka ei edes osallistu.

        Eikös tämä keskustelu ole meidän välistä. Käsittääkseni viesti täytyy osoittaa suoraan Nuuskalle, jotta hän saa sen näkyviin. Ainoastaan silloin tietysti, jos nuuska olis aloittanut tämän keskustelun.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Sä taidat olla iältäsi jotain 19-22? Siihen ikään mennessä ei ole kenellekään vielä kertynyt niin paljon henkilökohtaista elämänkokemusta, että vain sen varaan kannattasi rakentaa koko maailmankatsomuksensa, tavan kokea todellisuus.

        Jos olet merkittävästi vanhempi kuin 22v, ei silläkään taida olla sun tapauksessasi juurikaan merkitystä. Etkö ole jo myöntänyt (ainakin epäsuorasti), että sulla ei oo liiemmin kavereita tai muutakaan sosiaalista verkostoa ollut? Se kertoo siitä, että olet pyrkinyt väkisin roikkumaan aina samoissa piireissä, eikä siten sulla voi olla kovinkaan monimuotoista henk. koht. kokemusta siitä, minkälaisia motiiveja miehillä voi olla minkäkin asian suhteen.

        Joka ikinen mies joka mieltää itsensä "ätmiksi", on ÄÄRIMMÄISEN HUONO roolimalli kenelle tahansa toiselle miehelle! Oletko kuullut näitä sanontoja;
        "Seura tekee kaltaisekseen."
        "Joukossa tyhmyys tiivistyy."

        Ja sit toi sun tapa vängätä vastaan pikkuseikoissa, pilkunviilaaminen hetkellä, jolloin on kyse paljon isommista asioista kuin vain yhden sanan tulkinnasta - ei ole kovinkaan puoleensavetävä piirre kenessäkään. Suosittelen hankkiutumaan siitä eroon pikimiten.

        Tähänkin viesriin voin vastata, jos annat jonkin verran aikaa. Haluatko jatkaa tätä viestiä?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Sä taidat olla iältäsi jotain 19-22? Siihen ikään mennessä ei ole kenellekään vielä kertynyt niin paljon henkilökohtaista elämänkokemusta, että vain sen varaan kannattasi rakentaa koko maailmankatsomuksensa, tavan kokea todellisuus.

        Jos olet merkittävästi vanhempi kuin 22v, ei silläkään taida olla sun tapauksessasi juurikaan merkitystä. Etkö ole jo myöntänyt (ainakin epäsuorasti), että sulla ei oo liiemmin kavereita tai muutakaan sosiaalista verkostoa ollut? Se kertoo siitä, että olet pyrkinyt väkisin roikkumaan aina samoissa piireissä, eikä siten sulla voi olla kovinkaan monimuotoista henk. koht. kokemusta siitä, minkälaisia motiiveja miehillä voi olla minkäkin asian suhteen.

        Joka ikinen mies joka mieltää itsensä "ätmiksi", on ÄÄRIMMÄISEN HUONO roolimalli kenelle tahansa toiselle miehelle! Oletko kuullut näitä sanontoja;
        "Seura tekee kaltaisekseen."
        "Joukossa tyhmyys tiivistyy."

        Ja sit toi sun tapa vängätä vastaan pikkuseikoissa, pilkunviilaaminen hetkellä, jolloin on kyse paljon isommista asioista kuin vain yhden sanan tulkinnasta - ei ole kovinkaan puoleensavetävä piirre kenessäkään. Suosittelen hankkiutumaan siitä eroon pikimiten.

        Jos tämä menee pitkäksi, kannattaa aloittaa vaikka uusi keskustelu jostakin sellaisesta aiheesta, joka täsmentää vähän enemmän tilannetta.



    • Pertti-ätmi ainakin on kertonut hakevansa vain lyhyitä suhteita.

    • Kaisanoasaa

      Ätmit haluaa rakkautta jossa nainen ei arvostaa ätmin ihanaa kilttiä luonnetta.

    • Pikkupörriäiset

      Suurin osa ätmeistä pörräisi kukasta kukkaan, jos vain se olisi mahdollista.

    • pitkätukka-68

      Miten olen saanut käsityksen, etteivät palstaätmit ainakaan halua suhdetta naisen kanssa, koska
      1) naiset ovat pelottavia
      2) naiset ovat rumia

      • .. Mä Olen saanut sen Käsityksen, ettei monet sun(kaan) kommenteista kestä PäivänValoa ja Lähempää Tarkastelua.. Tulipahan nyt taas MiäLeen.. ;D

        .. Jooh.. SamanLaisia on monet muutkin NarsuMarsustelijat.. Ei Sillä.. Varmaan ihan "normaalia".. Kai.. ;D


      • pitkätukka-68
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mä Olen saanut sen Käsityksen, ettei monet sun(kaan) kommenteista kestä PäivänValoa ja Lähempää Tarkastelua.. Tulipahan nyt taas MiäLeen.. ;D

        .. Jooh.. SamanLaisia on monet muutkin NarsuMarsustelijat.. Ei Sillä.. Varmaan ihan "normaalia".. Kai.. ;D

        Siitä sitten vaan antamaan esimerkkejä.
        Tosin tottahan on, etten aina ole kovin vakavissani. Pystyn silti perustelemaan sanomiseni.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Siitä sitten vaan antamaan esimerkkejä.
        Tosin tottahan on, etten aina ole kovin vakavissani. Pystyn silti perustelemaan sanomiseni.

        .. Annat ihan itse niitä jatkuvasti.. Mut joo.. Niin, kuin sanottu.. Se Mikä On Veres, Niin SeOn.. ;D

        "Tosin tottahan on, etten aina ole kovin vakavissani."

        Ja oliko tämä muka OveLinaan joku "hyväkin" puolustus ja/tai SeliSelittelyYritys NilviäisMäisen Niljakkaaseen Käytökseen?.. ;D

        .. Äläkä Nyt PeliHousujas Totuudesta Ala Repimään.. Tai Voithan Sä Repii, jos Haluut.. Niin on Repinyt Monet muutkin.. Et EiSillä.. ;D

        .. Kunhan nyt päätin Taas Töksäyttää, kun Sattui Silmään.. Ja OloTila Oli Suotuisa Sille.. KyökkiMisReaktiota Ja Sillee.. Ja näin hieman Väsynä&Hikisenä jne.. En nyt Sitten Millään voinut Olla Töksäyttämättä.. ;D

        .. Osuit siis Vain Sopivalla hetkellä Sihtiin.. ;D.. Harvemmin enää nykyään Jaksaa MiniGunilla räpsäyttää Kaikkia kohteita, joita olisi syytä Räpsäyttää.. ;D.. Mut joo.. Sulla oli vain "hyvä" Tuuri nyt.. ;D


      • pitkätukka-68
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Annat ihan itse niitä jatkuvasti.. Mut joo.. Niin, kuin sanottu.. Se Mikä On Veres, Niin SeOn.. ;D

        "Tosin tottahan on, etten aina ole kovin vakavissani."

        Ja oliko tämä muka OveLinaan joku "hyväkin" puolustus ja/tai SeliSelittelyYritys NilviäisMäisen Niljakkaaseen Käytökseen?.. ;D

        .. Äläkä Nyt PeliHousujas Totuudesta Ala Repimään.. Tai Voithan Sä Repii, jos Haluut.. Niin on Repinyt Monet muutkin.. Et EiSillä.. ;D

        .. Kunhan nyt päätin Taas Töksäyttää, kun Sattui Silmään.. Ja OloTila Oli Suotuisa Sille.. KyökkiMisReaktiota Ja Sillee.. Ja näin hieman Väsynä&Hikisenä jne.. En nyt Sitten Millään voinut Olla Töksäyttämättä.. ;D

        .. Osuit siis Vain Sopivalla hetkellä Sihtiin.. ;D.. Harvemmin enää nykyään Jaksaa MiniGunilla räpsäyttää Kaikkia kohteita, joita olisi syytä Räpsäyttää.. ;D.. Mut joo.. Sulla oli vain "hyvä" Tuuri nyt.. ;D

        En sit tiedä miten muka töksäytit. Oikeastihan et sanonut mitään järkevää, etkä myöskään yhtään esimerkkiä yhdestäkään kommentistani, joka ei kestäisi päivänvaloa.

        Mua kyllä kiinnostais kuulla miks käytät kirjainkokoja kuten käytät.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        En sit tiedä miten muka töksäytit. Oikeastihan et sanonut mitään järkevää, etkä myöskään yhtään esimerkkiä yhdestäkään kommentistani, joka ei kestäisi päivänvaloa.

        Mua kyllä kiinnostais kuulla miks käytät kirjainkokoja kuten käytät.

        .. Mielenkiintoisinta Kommentissasi/Palautteessasi on.. Sen VastaavanKaltaisuus Vastaavien Yksilöiden Vastaaviin Kommentteihin/Palautteisiin.. ;D

        .. Jatkakaa.. ;P


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      217
      1825
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1679
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      67
      1480
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1152
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1070
    6. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    7. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1045
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      960
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      930
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe