Oletko joutunut rakkauspetoksen uhriksi

Pillujen--asiantuntija

19

1141

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkunainen

      En ole joutunut koska en luota vieraisiin ihmisiin. Yrityksen kohteeksi olen joutunut.
      Tuollaisia petoksia tehtailevat miehet. Siitä näkee miehen luotettavuuden verrattuna naisen luotettavuuteen. Mies ei ole koskaan luottamuksen arvoinen.

      • Totuus-

        Kiltti ja kunnollinen ätmi on luottamuksen arvoinen. Naista voi huijata vain komea jännämies koska naiset uskoo että komea mies on aina hyvä kumppani eikä huijaa. Turha meitä kunnollisia miehiä on syyttää että olette sinisilmäisiä komeille miehille..


      • Sinkkunainen
        Totuus- kirjoitti:

        Kiltti ja kunnollinen ätmi on luottamuksen arvoinen. Naista voi huijata vain komea jännämies koska naiset uskoo että komea mies on aina hyvä kumppani eikä huijaa. Turha meitä kunnollisia miehiä on syyttää että olette sinisilmäisiä komeille miehille..

        Ei ole luottamuksen arvoinen yksikään mies. En nimenomaan ole sinisilmäinen kun en luota miehiin.
        Miehet tietenkin luottaa vain kauniisiin naisiin koska kaunis ja jännä nainen ei huijaa koskaan ja on hyvä kumppani. Jostain syystä kuitenkin moni vanhempi mies on joutunut huijauksen kohteeksi kauniin naisen takia.
        Nuo naisiin kohdistuneet huijaukset on myös sattuneet vanhemmille naisille.


      • PetoksenUhri

        Valeuutista tuuttaa taas valtamediasta. Miehiä on vedetty nenästä ihmiskunnan historiassa tuhansia kertoja enemmän. Haistakaa suvakkifeministit paska!


      • nomutta
        PetoksenUhri kirjoitti:

        Valeuutista tuuttaa taas valtamediasta. Miehiä on vedetty nenästä ihmiskunnan historiassa tuhansia kertoja enemmän. Haistakaa suvakkifeministit paska!

        Miehetkin on siis haksahtaneet jännänaisiin kautta ihmiskunnan historian.


    • Sinkkumies-

      En ole joutunut koska en luota vieraisiin ihmisiin. Yrityksen kohteeksi olen joutunut.
      Tuollaisia petoksia tehtailevat naiset. Siitä näkee naisen luotettavuuden verrattuna miehen luotettavuuteen. Nainen ei ole koskaan luottamuksen arvoinen.

      • pysykinsinkkuna

        Mieshän siellä piipittää toisin kun esimerkissä. Esimerkissä oli miehet jotka huijasi naisia.
        Kieltämättä vanhoja miehiä huijaavista naisia on.


    • Petoksen uhriksi joutumisesta en tiedä, mutta tämän vuoden huhtikuussa lähetin 5000€ eräälle Ugandalaiselle naishenkilölle joka lähestyi minua sähköpostitse ystävällisessä hengessä. Ilmoitti myöhemmin haluavansa lainata rahaa ja lupasi pian maksaa takaisin korkojen kera. Lainasin, koska olin ihastunut häneen palavasti.
      En ole kuullut hänestä enää sen jälkeen, enkä ymmärrä, miksi :/

      • Minulla olisi aivan uskomaton sijoituskohde juuri Sinulle!

        Termo-oskillaattori tulee mullistamaan koko maailman energiatuotannon. Vähemmällä energialla voidaan tuottaa enemmän lämpöä kuin koskaan aikaisemmin!

        Termo-oskillaattorin teho perustuu samankaltaiseen ajatukseen, kuin laser. Termo-oskillaattori on optimaalinen energiantuotantoon, koska termiset aallot ovat kaikki samassa vaiheessa vähentäen tällöin hukkaenergian määrää ja lisäten prosessin hyötysuhdetta huikeasti.

        Tällä hetkellä olemme valmistamassa tuotantokäyttöön soveltuvaa mallia ja tarvitsemme rahoitusta suuremman termo-oskillaattorin ytimen rakentamiseen.

        Voit saada prosentin osuuden maailman tulevaisuuden energiantuotannosta vain 50 000 euron sijoituksella energian kokonaismarkkinoiden ylittäessä 157500 TWh.

        Toimi heti!


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Minulla olisi aivan uskomaton sijoituskohde juuri Sinulle!

        Termo-oskillaattori tulee mullistamaan koko maailman energiatuotannon. Vähemmällä energialla voidaan tuottaa enemmän lämpöä kuin koskaan aikaisemmin!

        Termo-oskillaattorin teho perustuu samankaltaiseen ajatukseen, kuin laser. Termo-oskillaattori on optimaalinen energiantuotantoon, koska termiset aallot ovat kaikki samassa vaiheessa vähentäen tällöin hukkaenergian määrää ja lisäten prosessin hyötysuhdetta huikeasti.

        Tällä hetkellä olemme valmistamassa tuotantokäyttöön soveltuvaa mallia ja tarvitsemme rahoitusta suuremman termo-oskillaattorin ytimen rakentamiseen.

        Voit saada prosentin osuuden maailman tulevaisuuden energiantuotannosta vain 50 000 euron sijoituksella energian kokonaismarkkinoiden ylittäessä 157500 TWh.

        Toimi heti!

        Mielenkiintoista.
        Enkö voisi saada harkinta-aikaa? 50k€ kasaan saaminen ei onnistu ainakaan tänään.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mielenkiintoista.
        Enkö voisi saada harkinta-aikaa? 50k€ kasaan saaminen ei onnistu ainakaan tänään.

        Ei tässä olla ihan jäniksen selässä.

        Ensi maanantai riittää aivan mainiosti.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Ei tässä olla ihan jäniksen selässä.

        Ensi maanantai riittää aivan mainiosti.

        Kyllä mä ton summan siihen mennessä ainakin lainattua saan! Ei siis hätää :)


    • pitkätukka-68

      En, mutta jos olisin, en kehtais tunnustaa.

    • Monte_24

      Anzzy lähettää joka kk pikkuruisen eläkkeensä Guatemalaan Dolorekselle

    • Satanishere

      Rakkauspolitiikkaan on helpompi samaantua, kun ei aidosta mitään tiedä. Älkää valvoko astral-veetuilun äärellä kuitenkaan.

    • lihavihatipunen

      Eilen taas yks jenkkiläinen "leski" laittoi facessa kaverpyynnön. Ja samantyyppisiä on tullut kymmeniä muutaman vuoden aikana. Ei ne ole edes komeita yleensä ne miehet eikä muhun vetoa mitkään "military"-tyypit. Olen siis hylännyt kaikki pyynnöt.. Tai yhden hyväksyin ku aatelin, että jos vedätän tyyppiä muutaman viestin verran mutta en sit jaksanut.

      Jos joku pitkätukkanen kitaristi pyytäis mua kaveriks, ja rahaa, niin mulla olis heti lompakko ja muut värkit levällään. Eikäkö..ei sittenkään.

    • 5jwjw6jjwtrjwtj565w5jh

      Täytyy kyllä ihmitellä miten hölmöjä ja/tai epätoivoisia ihmiset ovat, vaikka toki sitä aina on osattu kusettaa mutta ennen sen joutui sentäs tekemään livenä.

      Joskus olen tarkoituksella odotellut kuinka pian joiltain tulee valitusta siitä että on vuokra maksamatta tms., usein se kapulakin on rikki.

    • Kaisanoasaa

      Nainen yritti huijata minua s-marketin kassalla. Eikä ollut eka kerta kun maksoin satasen setelillä 13 euron ostoksen niin sain 7 euroa vaihtorahaa takas. Törkeetä yrittää huijata, nanen kuuluisi vankilaan. S-marketin kassamyyjät on oikeita jännänaisia , monesti olens aanut väärin rahaa takas.

      • lihavihatipunen

        No eihän kukaan maksa nykyään millään satasilla kaupassa, koska automaatista tulee korkeintaan 50€ seteleitä ja monet maksaa kortilla. Ihan erehdyksessä varmaan luuli kympin seteliks.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      232
      2046
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1787
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      106
      1209
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1095
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1015
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe