Oletko joutunut rakkauspetoksen uhriksi

Pillujen--asiantuntija

19

1262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkunainen

      En ole joutunut koska en luota vieraisiin ihmisiin. Yrityksen kohteeksi olen joutunut.
      Tuollaisia petoksia tehtailevat miehet. Siitä näkee miehen luotettavuuden verrattuna naisen luotettavuuteen. Mies ei ole koskaan luottamuksen arvoinen.

      • Totuus-

        Kiltti ja kunnollinen ätmi on luottamuksen arvoinen. Naista voi huijata vain komea jännämies koska naiset uskoo että komea mies on aina hyvä kumppani eikä huijaa. Turha meitä kunnollisia miehiä on syyttää että olette sinisilmäisiä komeille miehille..


      • Sinkkunainen
        Totuus- kirjoitti:

        Kiltti ja kunnollinen ätmi on luottamuksen arvoinen. Naista voi huijata vain komea jännämies koska naiset uskoo että komea mies on aina hyvä kumppani eikä huijaa. Turha meitä kunnollisia miehiä on syyttää että olette sinisilmäisiä komeille miehille..

        Ei ole luottamuksen arvoinen yksikään mies. En nimenomaan ole sinisilmäinen kun en luota miehiin.
        Miehet tietenkin luottaa vain kauniisiin naisiin koska kaunis ja jännä nainen ei huijaa koskaan ja on hyvä kumppani. Jostain syystä kuitenkin moni vanhempi mies on joutunut huijauksen kohteeksi kauniin naisen takia.
        Nuo naisiin kohdistuneet huijaukset on myös sattuneet vanhemmille naisille.


      • PetoksenUhri

        Valeuutista tuuttaa taas valtamediasta. Miehiä on vedetty nenästä ihmiskunnan historiassa tuhansia kertoja enemmän. Haistakaa suvakkifeministit paska!


      • nomutta
        PetoksenUhri kirjoitti:

        Valeuutista tuuttaa taas valtamediasta. Miehiä on vedetty nenästä ihmiskunnan historiassa tuhansia kertoja enemmän. Haistakaa suvakkifeministit paska!

        Miehetkin on siis haksahtaneet jännänaisiin kautta ihmiskunnan historian.


    • Sinkkumies-

      En ole joutunut koska en luota vieraisiin ihmisiin. Yrityksen kohteeksi olen joutunut.
      Tuollaisia petoksia tehtailevat naiset. Siitä näkee naisen luotettavuuden verrattuna miehen luotettavuuteen. Nainen ei ole koskaan luottamuksen arvoinen.

      • pysykinsinkkuna

        Mieshän siellä piipittää toisin kun esimerkissä. Esimerkissä oli miehet jotka huijasi naisia.
        Kieltämättä vanhoja miehiä huijaavista naisia on.


    • Petoksen uhriksi joutumisesta en tiedä, mutta tämän vuoden huhtikuussa lähetin 5000€ eräälle Ugandalaiselle naishenkilölle joka lähestyi minua sähköpostitse ystävällisessä hengessä. Ilmoitti myöhemmin haluavansa lainata rahaa ja lupasi pian maksaa takaisin korkojen kera. Lainasin, koska olin ihastunut häneen palavasti.
      En ole kuullut hänestä enää sen jälkeen, enkä ymmärrä, miksi :/

      • Minulla olisi aivan uskomaton sijoituskohde juuri Sinulle!

        Termo-oskillaattori tulee mullistamaan koko maailman energiatuotannon. Vähemmällä energialla voidaan tuottaa enemmän lämpöä kuin koskaan aikaisemmin!

        Termo-oskillaattorin teho perustuu samankaltaiseen ajatukseen, kuin laser. Termo-oskillaattori on optimaalinen energiantuotantoon, koska termiset aallot ovat kaikki samassa vaiheessa vähentäen tällöin hukkaenergian määrää ja lisäten prosessin hyötysuhdetta huikeasti.

        Tällä hetkellä olemme valmistamassa tuotantokäyttöön soveltuvaa mallia ja tarvitsemme rahoitusta suuremman termo-oskillaattorin ytimen rakentamiseen.

        Voit saada prosentin osuuden maailman tulevaisuuden energiantuotannosta vain 50 000 euron sijoituksella energian kokonaismarkkinoiden ylittäessä 157500 TWh.

        Toimi heti!


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Minulla olisi aivan uskomaton sijoituskohde juuri Sinulle!

        Termo-oskillaattori tulee mullistamaan koko maailman energiatuotannon. Vähemmällä energialla voidaan tuottaa enemmän lämpöä kuin koskaan aikaisemmin!

        Termo-oskillaattorin teho perustuu samankaltaiseen ajatukseen, kuin laser. Termo-oskillaattori on optimaalinen energiantuotantoon, koska termiset aallot ovat kaikki samassa vaiheessa vähentäen tällöin hukkaenergian määrää ja lisäten prosessin hyötysuhdetta huikeasti.

        Tällä hetkellä olemme valmistamassa tuotantokäyttöön soveltuvaa mallia ja tarvitsemme rahoitusta suuremman termo-oskillaattorin ytimen rakentamiseen.

        Voit saada prosentin osuuden maailman tulevaisuuden energiantuotannosta vain 50 000 euron sijoituksella energian kokonaismarkkinoiden ylittäessä 157500 TWh.

        Toimi heti!

        Mielenkiintoista.
        Enkö voisi saada harkinta-aikaa? 50k€ kasaan saaminen ei onnistu ainakaan tänään.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mielenkiintoista.
        Enkö voisi saada harkinta-aikaa? 50k€ kasaan saaminen ei onnistu ainakaan tänään.

        Ei tässä olla ihan jäniksen selässä.

        Ensi maanantai riittää aivan mainiosti.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Ei tässä olla ihan jäniksen selässä.

        Ensi maanantai riittää aivan mainiosti.

        Kyllä mä ton summan siihen mennessä ainakin lainattua saan! Ei siis hätää :)


    • pitkätukka-68

      En, mutta jos olisin, en kehtais tunnustaa.

    • Monte_24

      Anzzy lähettää joka kk pikkuruisen eläkkeensä Guatemalaan Dolorekselle

    • Satanishere

      Rakkauspolitiikkaan on helpompi samaantua, kun ei aidosta mitään tiedä. Älkää valvoko astral-veetuilun äärellä kuitenkaan.

    • lihavihatipunen

      Eilen taas yks jenkkiläinen "leski" laittoi facessa kaverpyynnön. Ja samantyyppisiä on tullut kymmeniä muutaman vuoden aikana. Ei ne ole edes komeita yleensä ne miehet eikä muhun vetoa mitkään "military"-tyypit. Olen siis hylännyt kaikki pyynnöt.. Tai yhden hyväksyin ku aatelin, että jos vedätän tyyppiä muutaman viestin verran mutta en sit jaksanut.

      Jos joku pitkätukkanen kitaristi pyytäis mua kaveriks, ja rahaa, niin mulla olis heti lompakko ja muut värkit levällään. Eikäkö..ei sittenkään.

    • 5jwjw6jjwtrjwtj565w5jh

      Täytyy kyllä ihmitellä miten hölmöjä ja/tai epätoivoisia ihmiset ovat, vaikka toki sitä aina on osattu kusettaa mutta ennen sen joutui sentäs tekemään livenä.

      Joskus olen tarkoituksella odotellut kuinka pian joiltain tulee valitusta siitä että on vuokra maksamatta tms., usein se kapulakin on rikki.

    • Kaisanoasaa

      Nainen yritti huijata minua s-marketin kassalla. Eikä ollut eka kerta kun maksoin satasen setelillä 13 euron ostoksen niin sain 7 euroa vaihtorahaa takas. Törkeetä yrittää huijata, nanen kuuluisi vankilaan. S-marketin kassamyyjät on oikeita jännänaisia , monesti olens aanut väärin rahaa takas.

      • lihavihatipunen

        No eihän kukaan maksa nykyään millään satasilla kaupassa, koska automaatista tulee korkeintaan 50€ seteleitä ja monet maksaa kortilla. Ihan erehdyksessä varmaan luuli kympin seteliks.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe