Robotti nainen?

suuriihmetys

Olen muutaman kerran Suomi24 treffitplus ominaisuudesta maksettuani huomannut naisen lähettäneen kuukauden aikana tuhat tai satoja viestejä monelle sadalle vastaanottajalle. Siis plussa käyttäjä näkee kuinka aktiivinen toinen on eli montako viestiä on lähettänyt ja milloin viimeksi kirjautunut.

Eihän tuossa kerkiä muuta tehdä kuin kirjoittaa viestejä tai näpyttäää flirtti nappia. Kuitenkin nuo naiset ovat kun olen kirjoitellut näiden kanssa vaikuttaneet aivan normaaleilta. Mutta en tiedä. Minusta tuossa haisee nyt jokin. Onko kyseessä kullankaivaja, ihmisten keräilijä, huomiota rakastava narsisti, sillä vaikka ymmärrän että voi olla epätoivoinenkin joskus niin silti tuollainen viestimäärä on tolkuton.

15

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miimumaa

      Tämän ominaisuuden vuoksi häivyin palstalta. Sain paljon viestejä ja flirttejä, joista suurin osa ei osunut lainkaan minun hakuehtoihin. Viestittelin käyttäen tätä palstaa miesten kanssa. Harmitonta asiaa ja asian vierestä, kuitenkin niin että se oikea ei osunut kohdalle. Flirttejä en lähetellyt. Tilastot osaltani kasvoi niin suuriksi, että tosiaan joku joka niitä stalkkaa, ajattelelee juuri jotain negatiivista, samoin kuin sinä. Ensinäkin, en halua että kukaan kyttää viestieni määrää, se antaa aivan väärän kuvan, esimerkikisi että ”tuolle ei kukaan kelpaa” vaikka se ei ole totta. Minulla on omat esim ikäkriteerit, eikä väärän ikäisten flirtit paljon lämmitä. Palstalla nimen omaan minun ymmärtääkseni ollaan, että tutustutaan eri ihmisiin. Ja syvällisempään tutustumiseen kuuluu vuorovaikutus viestimisen kautta. Maksulliseen palveluun pitäisi ehdottomasti rakentaa ominaisuus, jossa voi itse määrittää haluaako että omat tilastot on julkisesti näkyvillä tai ei ole.

      • kjhghj

        Viestien määrästä voi päätellä jotain kuinka tosissaan nainen on. Toinen mikä tulee mieleen on "kullankaivaja". Kuinkahan syvällistä vuorovaikutusta on jos viestittelee vaikka 100 eri miehen kanssa.


      • jhhjkk

        Viestien määrä ei kerro vain saamiasi viestejä vaan myös lähettämäsi;) Kyllä mulla herää kysymyksi jos olet lähettänyt viikon sisällä 1400 viestiä jollekin 200 miehelle.
        En sanonut edes ihmetteleväni että nainen on saanut 1000 viestiä miehiltä sillä miehiä on palvelussa paljon enemmän ja osa tosiaan etsii summassa vain yhden yön seuraa. Joten älä suotta esitä marttyyria.

        Et ole sitä mitä väität olevasi ja sen voi päätellä jo tuollaisen super tekstailijan viestien laadusta;) Tämä käyttäjän toiminnan aktiivisuuden näkyminen on oikein hyvä vilpittömin mielin liikkeellä olevien kannalta.


    • kljfdh

      Itse uskon myös, että noissa deittipalveluissa on osa robotti ja haamu profiileja jotka saa sen näyttämään täydenmmältä ja toimivalta sivulta.
      Olenkin siksi miettinyt erityisesti sitä, että ketä oli tuollaisen deittisivun kuten suomi24 ensimmäiset käyttäjä profiilit? Varmasti ensimmäiset olivat haamuja/ robotteja joilla houkuttaa oikeita käyttäjiä paikalle.

    • buuuuulkkii

      Ei s24 mitään botteja ole. Seksideitti palstoilla varmasti botit kuiskuttelee tuhmuuksia miehille.

    • Romanssimuuli

      Robotti naiset miehen voivat tulla myös yksityisen kotinikkarin tuotoksena varsinkin romanssi muulia haeskelevat ovat varmasti valmiita käyttämään robotti ohjelmaa joka kymmen kertaistaa muulien etsimisen ajassa sekä kontakteissa. Palvelimelle itselleen se olisi vain rahallinen etu robotti joka houkuttaa ostamaan palvelua. Uusimmat robotti ohjelma röpötykset osaavat ottaa kuvakseen profiilin miehen jos naisen. Arvotonta kissan kultaa vain minä sain jala jala jal lal lal lal vei
      mä luulin että aidon panon sulta saan mut romanssi muulia etsiskelevä robotti olitkin vain.

    • robottimies

      Olen sitä mieltä että kaiken tuon arvailun voi unohtaa ja keskittyä saamaan treffit aikaiseksi.
      Jos ei ole valmis tapaamaan suhteellisen nopeasti julkisella paikalla on vaikea uskoa siitä päästävän yhtään pidemmälle. 5- 10 viestiä jos ei tuloksia, ei tulevaa,
      Jotta parisuhteita voi syntyä on treffattava vaikka sitten se robotti. Ei kannata alkaa rakentaa suhdetta netissä vaan tapaamisten kautta. Silloin ei petytä niin pahasti jos ei onnistu.
      Turha tuhlata aikaa siihen olisiko hyvä vai ei. Oikeat treffit kertoo paljon nopeammin onko jatkoa vai ei.

    • VähänNuorempaa

      Yksi hölmö puoli tuolla Suomi24:n palstalla on, jonka takia sieltä aniharva löytää kunnollisen kumppanin on se, että jokainen hakee aina itseään nuorempaa seuraa!! HAHA ...siis tosi on, turha siis syytellä naisten ettei löydy eikä suhde pelaa. Pitää ottaa järkevä ote ja valinta näillä partnerimarkkinoilla.

      • juhannusjuhla

        Miten moni oikeasti löytää kumppanin s24 palstan kautta ? Tuntuu että suurin osa siellä olevista on varattuja ja etsivät vain piristystä päivään.


      • näinhänseon

        "VähänNuorempaa"
        Juuh, vanhempi mies ei kelpaa edes kissalle vahdiksi puhumattakaan vielä mitään minkään tason järkevästä ajatuksen vaihdosta.


    • Tutkijamies_

      Sitä minäkin olen ihmetellyt..Lähes kaikilla lukee profiilissa, että viestirajat paukkuu, kirjoitelkaa sählöpostiin jne.
      Muutamalta olen kysynyt, että oletko joku kylähuora kun pitää kymmenille miehille samaan aikaan kirjotella..Pointti olis kumminki käydä ihmisten profiilit läpi ja kirjotella sitten vain sille joka vaikuttaa sopivalta.
      Katsoa yksi juttu kerrallaan..

      • Kroketta

        Se on sinun käsityksesi. Jokainen taaplaa tavallaan. Todellisuudessa hyvin harva viestinvaihto johtaa edes tapaamiseen, saati johonkin enempään. Turhauttavaa touhua kaikkinensa.


      • juupajuuuuu

        Sinäkin varmaan kirjotat kerrallaan tasan yhden kanssa,.,, odottelet useita päiviä mahtaako joku edes vastatakaan.. Älä ny viitti :D


      • Tutkijamies_
        Kroketta kirjoitti:

        Se on sinun käsityksesi. Jokainen taaplaa tavallaan. Todellisuudessa hyvin harva viestinvaihto johtaa edes tapaamiseen, saati johonkin enempään. Turhauttavaa touhua kaikkinensa.

        Ja mistähän se johtuu...Se johtuu siitä, että kirjoittelet kymmenille miehille, etkä siten osaa antaa riittävästi itsestäsi sille jonka kanssa oli oikeasti yhteistä.

        Minullakin oli hiljan tilanne, jossa olin jo siirtynyt naisen kanssa whatsappi viestittelyyn..Suunittelimme treffejä..Ehdotin tulevaa vkloppua..Ei käynyt oli sopinut toisen kanssa...treffasi hänet ja myönsi panneensa sen kanssa...oli pahoillaan kun mies vaan piti sitä panonaan ja häipyi...Kysyi vieläkö haluan treffeille...Sanoin: En halua!


      • Tutkijamies_
        juupajuuuuu kirjoitti:

        Sinäkin varmaan kirjotat kerrallaan tasan yhden kanssa,.,, odottelet useita päiviä mahtaako joku edes vastatakaan.. Älä ny viitti :D

        Tällä hetkellä en kirjoittele kenenkään kanssa...Mitä oikeen kuvittelet. Se on miehenä useamman viikon tai jopa kk homma löytää sopiva kontakti...Näin erilaisissa todellisuuksissa me elämme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe