Käsi sydämelle - mitä haet nettideiteilta?

kysymys

Olin aiemmin haussa myös, mutta ei löytynyt sopivaa. Hain seurustelukumppania hitaasti tutustuen ja tapaaminen sitten, kun molemmista ajatus siihen sopii.

45

3185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M35vee

      Hain parisuhdetta, enää en hae mitään, koska ei näiltä sivustoilta löydä yhtään mitään. Täysin ajan haaskausta.

      • Tutulta.vieksahtaa

        Samat sanat.
        Sitten myöhemmin hain edes juttukaveria. Täysin ajanhaaskausta.
        Muutama mielenkiintoinen profiili on löytynyt, mutta se mielenkiinto on osoittautunut kovin yksipuoliseksi. Nähtävästi näillä on rima niin korkealla, että vain aivokirurgeilla tai toimitusjohtajilla saattaisi olla ehkä jotain mahdollisuuksia. Siksipä lopulta valitsevat sen Jännämiehen kun toteavat rupsahtamisasteensa. Eivätkä enää saa sitä Jännämiestäkään, sillä on jo jono. Sitten haukkuvat kaikki miehet lyttyyn. Ainakin suomalaiset.


    • jfdfjdj

      Naista ei saa...…….

    • jemina

      Tuntuu, että miehet kirjoittavat vain ajankuluksi ja ei ole tarkoitus tavata. Seksin perässä okevat kylla kertoo aikeensa, mutta en sellaista suhdetta hae. Taitaa olka niun, että parisuhdeihmiset solmivat hyvun pian uuden suhteen erottuaan ja näin useamman vuoden sinkkuna ollut jatkaa niin. En enää oke deittipalveluissa.

    • MustaLeski45

      Tinderissä olen ollut nyt jonkin aikaa, mutta sieltä ei todellakaan löydy mitään.
      Saan hyvin matchejä ja supertykkäyksiäkin on tullut useita. Jokaiseen supertykkäykseen, joka on vähänkään etsimäni kaltainen (ikä ja asuinpaikka sopivat, eikä ole koulutukseltaan "elämän koulu" tai sano suoraan etsivänsä vain seikkailua) olen laittanut kiitokset ja aloitellut itse keskustelua, mutta yksikään ei ole vastannut...

      Joitain keskusteluja on miehet aloittaneet, mutta jostain syystä kaikki hiipuu, osa ekan "mitä kuuluu" kysymyksen jälkeen ja osa sitten yhden illan jutteluiden jälkeen, vaikka moni on kiittänyt mukavasta keskustelusta ja luvannut palata pikaisesti. Vain yhden kutsun treffeille olen saanut, mutta sitä jouduin siirtämään lapsen sairastumisen takia ja se oli ilmeisesti sitten miehelle loukkaus, koska sen jälkeen häipyi kuin pieru Saharaan.

      Kokeilin myös Eliittikumppaneita; siellä ei kuukauden aikana syntynyt yhtään ainoata keskustelua, vaikka yritin itse olla aloitteellinen, kun maksoi niin älyttömästi. Suomi24:stä löysin hyvän kaverin, mutta en mitään vakavampaa sieltäkään, lähinnä yhden illan seuraa siellä nuoret/varatut miehet kaipailivat

      Ja olen siis 45-v. nainen ja päättänyt lopettaa etsimisen; yksin on parempi.

      • hfghfghgfhfg

        "yhden kutsun treffeille olen saanut, mutta sitä jouduin siirtämään lapsen sairastumisen takia ja se oli ilmeisesti sitten miehelle loukkaus, koska sen jälkeen häipyi kuin pieru Saharaan. "

        Täytyy ymmärtää että miehet saa netissä naisilta tosi paljon tekosyiden varjolla perumisia kun naisia ei vain huvita/uskalla tavata kasvokkain.
        Millä tavalla peruit treffit?
        Jos sanoit vain jotain epämääräisesti että "en pääse huomenna treffeille" niin mies ajattelee että jaahas taas joku tekosyy. Itsekin saanut paljon niitä "flunssa"perumisia jotka kestää loppuelämän ajan..
        Mutta jos oikeasti sanoit että lapsi sairaana ja itse ehdotat heti että voisimmeko siirtää päivän vaikka ensi viikon maanantaille esim niin sitten tuo on ok.


      • MustaLeski45

        Kerroin ihan rehellisesti, että lapselle nousi kuume, enkä pysty jättämään hoitoon. Ja ehdotin myös uutta aikaa parin päivän päähän. Tähän en saanut enää vastausta.


    • tosi.tarkoituksella

      Itse kolmekymppisenä miehenä haen nettideiteistä mahdollisesti sitä loppuelämän parisuhdetta. Olen aina hakenut vain tosissani parisuhdetta mutta juuri minä olen se joka en naisille kelpaa suhteeseen.
      Naiset haluaa olla vain kavereita ja se johtuu kasvojen ulkonäöstä tai/ja matalasta statuksesta.
      Jos olisin komea mallikasvoinen mies ja esim lääkärin ammatissa niin en usko että naiset haluaisi olla enää vain kavereita.

      • MustaLeski45

        Tässä löytämässäni kaverissa oli kyllä ihan päinvastoin, olin itse alussa avoin aloittamaan jopa jotain vakavampaakin, mutta mies paljastui aika nopeasti sitoutumiskammoiseksi (oli hiljattain eronnut ja haluisi seikkailuja). Jotenkin kuitenkin päädyimme pitämään yhteyttä, vaikka en hänen seikkailukseen suostunut. Ja nyt olemme aika usein yhteydessä ihan kavereina, molemminpuolisena tukena eri tilanteissa. Mutta parisuhdetta tästä ei koskaan tule.


      • sdlhggf
        MustaLeski45 kirjoitti:

        Tässä löytämässäni kaverissa oli kyllä ihan päinvastoin, olin itse alussa avoin aloittamaan jopa jotain vakavampaakin, mutta mies paljastui aika nopeasti sitoutumiskammoiseksi (oli hiljattain eronnut ja haluisi seikkailuja). Jotenkin kuitenkin päädyimme pitämään yhteyttä, vaikka en hänen seikkailukseen suostunut. Ja nyt olemme aika usein yhteydessä ihan kavereina, molemminpuolisena tukena eri tilanteissa. Mutta parisuhdetta tästä ei koskaan tule.

        Äskettäin yksi mies kertoi hakevansa kaveri suhdetta ja näitä on hänellä jo valmiiksi. Ei ole mun juttu, naisia on kavereina tarpeeksi. Oli kotisataman deitti tämä mies.


    • Ylva

      Kahden vuoden aikana satunnaisesti deittiin rekisteröityneenä olen jättänyt nuo jutut menneeseen elämään. Kohdalleni sattui kyllä mukavia miehiä ja päivittäin kirjoiteltiin. Pitkä välimatka kuitenkin oli syynä, ettei sen syvempää kehittynyt. Miehessä arvostan hyvää itsetuntemusta ja kiinnostusta asioista laajasti, sopivasti herkkyyttä ja lujuutta. Mahdollisesti mies jossain hakee vastakappalettaan. Elämä on avoin, kun antaa sille mahdollisuuden.

      • eiollenkaankaukaa

        Pitkä välimatka syynä, miksi pitää aloittaa yhteydenpito pitkänmatkalaisten kanssa? Ajan kuluksi vain?


      • ylva
        eiollenkaankaukaa kirjoitti:

        Pitkä välimatka syynä, miksi pitää aloittaa yhteydenpito pitkänmatkalaisten kanssa? Ajan kuluksi vain?

        Välimatka tuntuu olevan miehille enemmän ongelma. Olen ollut etäsuhteessa ja sekin voi olla toimiva.


      • KiittiMulleRiitti

        Ei ole ollut minulle pitkä matka koskaan ongelma. Joskus nuorempana pääsin muutaman kerran treffeillekin ja taisin yhtä treffata puolisenkymmentä kertaa. Sitten alkoi välttelemään ja lopulta jopa minullekin valkeni, ettei halunnut enää pitää yhteyttä.
        Nyt en ole pitkiin aikoihin saanut edes vastausta viesteihini. Paitsi yksi naisoletettu otti yhteyttä (samalta paikkakunnalta) tentaten minulta kaikenlaista, mutta itsestään ei kertonut yhtään mitään. Kielioppivirheitäkin oli niin paljon, että sekin kertoi riittävästi minulle.
        Ja oli se toinenkin. Etsi omaishoitajaa itselleen.


      • ylva kirjoitti:

        Välimatka tuntuu olevan miehille enemmän ongelma. Olen ollut etäsuhteessa ja sekin voi olla toimiva.

        Tarpeeksi epätoivoiselle miehelle välimatka ei ole este. Ei edes 500km ollut liian pitkä matka, vaikka kauniisti yritin ehdotella, että hän katselisi lähempää itseään naista. En tiedä, missä mielenhäiriössä alunperinkään suostuin hänet tapaamaan, mutta virhe se oli. Eihän äijästä meinannut päästä eroon ollenkaan, hän jopa ajoi tuon 500km luokseni ilmoittamatta tulostaan olettaen automaattisesti, että otan avosylin vastaan. No,en ottanut.


      • ddddkfkg
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Tarpeeksi epätoivoiselle miehelle välimatka ei ole este. Ei edes 500km ollut liian pitkä matka, vaikka kauniisti yritin ehdotella, että hän katselisi lähempää itseään naista. En tiedä, missä mielenhäiriössä alunperinkään suostuin hänet tapaamaan, mutta virhe se oli. Eihän äijästä meinannut päästä eroon ollenkaan, hän jopa ajoi tuon 500km luokseni ilmoittamatta tulostaan olettaen automaattisesti, että otan avosylin vastaan. No,en ottanut.

        Kai suostuit tapaamaan siinä mielenhäiriössä että olit tarpeeksi epätoivoinen. :)


      • ddddkfkg kirjoitti:

        Kai suostuit tapaamaan siinä mielenhäiriössä että olit tarpeeksi epätoivoinen. :)

        Tai sitten minulla oli tylsää. Enkä arvannut,että löytyy tuollainen ripustauja, josta ei pääse eroon. Jos olisin ollut epätoivoinen, olisin pitänyt kynsin ja hampain kiinni noin innokkaasta miehestä.


    • niion

      Miestä ei saa

    • nirunaru

      Miten minusta tuntuu, että ihmiset pohjimmiltaan ei kykene suhteeseen. Täälläkin valitetaan molemmin puolin, ettei vastakkaiselta sukupuolelta saa kontaktia. Mitään vikaa edes ei tarvitse olla ja elämä raiteillaan. Siltikin suhteen saanti on mahdotonta.

      • joopajoo-

        Noilla sivuilla on tosi paljon naisia, jotka eivät edes halua minkäänlaista suhdetta / eivät etsi ketään / eivät juurikaan käy oikeastaan koskaan kenenkään kanssa edes yksillä treffeillä. Satun tämän tietämään, kun aika moni nainen nämä asiat mulle keskusteluissa kertoi. Onhan se aika älytöntä olla seuranhakupalvelussa vuodesta toiseen vaikka ei edes etsi ketään. Siinä vaan tuhlaa muiden aikaa ja tuottaa muille pettymyksiä. En tiedä onko sama juttu miehillä, koska vain naisten kanssa viestejä lähettelin.


      • joopajoo- kirjoitti:

        Noilla sivuilla on tosi paljon naisia, jotka eivät edes halua minkäänlaista suhdetta / eivät etsi ketään / eivät juurikaan käy oikeastaan koskaan kenenkään kanssa edes yksillä treffeillä. Satun tämän tietämään, kun aika moni nainen nämä asiat mulle keskusteluissa kertoi. Onhan se aika älytöntä olla seuranhakupalvelussa vuodesta toiseen vaikka ei edes etsi ketään. Siinä vaan tuhlaa muiden aikaa ja tuottaa muille pettymyksiä. En tiedä onko sama juttu miehillä, koska vain naisten kanssa viestejä lähettelin.

        Tapadeittaajia löytyy niin miehistä kuin naisistakin. Se valitettavasti syö uskottavuutta niiltä, jotka etsii tositarkoituksella parisuhdetta. Kun törmää tuollaiseen deittailijaan muutaman kerran alkaa uskoa, että kaikki ovat samanlaisia.


    • fhw4

      Parisuhdetta.
      Ei vain löydy koko maakunnasta sellaista naista joka olisi kiinnostava ja joka olisi kiinnostunut minusta.

    • eioeio

      ystävä

    • N4n

      Olen laittanut muutaman kerran ilmoituksen nettideittiin mutta innostus on lopahtanut aika nopeasti kun olen huomannut millaista hakuammuntaa se on. Ja olen ehkä elätellyt myös toivoa että tapaisin jonkun ihan arjessa. Pitäisi varmaan jo uskoa että sitä ei tule tapahtumaan varsinkin kun baarit ja yökerhot ei oikein enää vedä puoleensa.

      Itselläni oli haussa suhteeseen nelikymppinen mies joka ei välttämättä haikailisi yhteenmuuttoa kovin äkkiä, ehkä sitten kun lapset muuttavat kotoa. Mutta tällainen vapaa mies on mahdoton näköjään löytää. :D

    • Hoo-moilanen

      Haen elämänkumppania. Naiset vaan kertoo että hakevat seksiseuraa eikä kumppanuus kiinnosta. Oon varmaan 20 naista tavannut tänä vuonna ja15 kanssa seksiä. Naise ei halua seurustella, miksi sitten niin kirjoittavat niissä ilmoituksissa. Tinder on lihatiski josta saa naimaseuraa oitis. On mennyt kummalliseksi deittailu.

    • Niin_nähty

      Hain kumppania loppuelämän taipaleelle. Olisin halunnut edetä rauhassa tutustuen, mutta törmäsin epätoivoisiin miehiin jotka takertuivat kuin hukkuva oljenkorteen. Ainakin kaksi miestä sai minut perääntymään tuollaisella käytöksellä. Aivan kuin muuta elämää ei olisi ollut tai saanut olla.
      Poistuin nettideiteistä ja todennäköisesti en uudelleen profiilia enää laita. Ehkäpä se kumppani löytyy live-elämästä. Tai sitten ei.

    • Silloin kun ilmoitus oli niin vakisuhdetta loppuelämäksi siinä siinsi horisontissa. Jos vielä joskus ilmoituksen laitan niin tämä ajatus on edelleen siellä paalupaikalla. Toki nyt se ei ole niin kiveenhakattu eli jos nainen näkee että minusta on vaan kaveiksi tai ystäväksi niin se on ihan ok.
      Jos nyt nainen hakee ilmoituksessa miestä puhdistamaan talon rännit tai vaihtamaan autoonrenkaat niin voisin pistää vastausta. En minä nyt enää viitsi niin tarkaan lokeroida noita tavoitteita mennään vähän rennommalla otteella.

      Vähän kyllä epäilen että en ilmoitusta enää laita sillä asun alueella jossa yhtä naista ikäluokassa 40 kohden on varmaan 40 miestä joten vaikea on sieltä erottua. Osa naisista ilmeisesti on tuolla vaan itsetuntoaan kohottamassa ja osa hakee parikymmentä vuotta nuorempaa joten odotusarvo noihin deittien suhteen ei ole korkea.

    • Etsivämuttaeilöytävä

      Parisuhdettahan sitä tietysti haetaan, mutta vaikeaa tuntuu olevan. Yhtä naista kohti on tosiaan 10 miestä vonkaamassa, joten heillä on kaikki valta.

    • Nainenyli40

      Ihmettelen kyllä näitä juttuja että kaikki naiset saisivat todella paljon viestejä. Varmaan kaksi-kolmekymppiset lapsettomat saavatkin, varsinkin jos on kaunis kuva. Voin tuoreesta kokemuksesta kertoa että kuvaton nelikymppinen saa kahden kuukauden aikana kymmenisen viestiä/flirttiä, joista suurin osa hakukriteereiden ulkopuolelta (ja ne kriteerit ei ole kovat!). Miksiköhän edes kuvattomat miehet ei ota yhteyttä?

      Alan jo epäillä että suhteesta kiinnostuneet miehet on kuolleet sukupuuttoon tästä maasta. Ok, lapsia itselläni on joten se on varmaan joillekin este mutta eiköhän suurimmalla osalla tämän ikäisistä ole jo jälkikasvua.

      • näin-tämä-on

        Varmaan suurin syy on juuri se kuvattomuus. Kuvaton profiili ainakin suomi24 Treffeissä hukkuu massaan, eli moni ei edes huomaa jotain tiettyä kuvatonta profiilia kaiken muun seasta. Lisäksi hyvin moni joka noita profiileja selailee, selailee pelkästään kuvallisia profiileja. Ei kukaan jaksa selailla tuhansia kuvattomia profiileja ja vieläpä ottaa yhteyttä jonkin profiilin takana olevaan ihmiseen jne. Itse en nettideittejä enää käytä, mutta luin jostain ettei esim. Happypancake edes näytä mitenkään missään kuvattomia profiileja...


      • Nainenyli40

        Niinhän se varmaan on että tuo kuvan puute on iso miinus eikä sitä profiilia kukaan katsokaan. Olen vaan niin vanhanaikainen etten halua laittaa kuvaani nettiin. Jännästi tässä pitkään sinkkuna ollessa alkaa ajatuskin muuttua siitä mikä on riittävä suhde. Tällä hetkellä tuntuu että riittäisi kun saisi pari kertaa kuussa läheisyyttä ja tietäisi että on joku joka ajattelee. Olen ihan varma että on muitakin jotka ajattelee näin, mutta missä te olette? Miten me keski-ikäiset enää löydetään toisemme kun netin kauttakaan ei onnistu? Baarit ei ole enää itselle ainakaan vaihtoehto.


      • M40Plus

        Millainen profiilitekstisi on vai onko sekin tyhjä kuten useimmilla naisilla? Kuvatonkin nainen saa paljon enemmän viestejä kuin kuvaton mies. Olen kokeillut joskus kuvattomana ja sain korkeintaan yhden flirtin tai viestin viikossa. Nykyään kuvallisena tulee paljon enemmän, mutta suurin osa niistäkin selvästi vanhemmilta tai liian kaukana asuvilta naisilta.

        Itse ainakin haluaisin vielä ihan oikean parisuhteen, mutta tuntuu että naiset eivät ole valmiita sellaiseen... Tai halusin ennen, mutta ullakin on alkanut tuntua että riittäisi että olisi edes jokin suhteentapainen...


      • Nainenyli40

        Profiilissa on kyllä tekstiä, ei hirveästi mutta ainakin omasta mielestäni ihan tarpeeksi. :) Yritin kirjoittaa tekstin aika rennolla otteella. Kriteereissä on vain ikä kun uskon että suurinpiirtein saman ikäisen kanssa olisi eniten yhteistä. Itse kuitenkin lähempänä 40 kuin 50. Mutta ne vähäiset yhteydenotot on olleet juurikin vanhemmilta tai sitten paljon nuoremmilta.

        Kyllä itsekin oikean parisuhteen vielä haluaisin mutta voi olla että sellaisen aika on sitten kun lapset muuttavat pois kotoa. Sitä vaan kaipaa kuitenkin välillä aikuisseuraakin eikä viitsisi vuosia olla ilman suhdetta. Aina vaan vaikeammaksi tulee aloittaa mitään kun tulee taukoa. Tämä varmaan monille tuttua!


      • M40Plus

        Kannattaa miettiä tarkasti, onko järkevää odottaa parisuhdetta siihen asti, että lapset ovat muuttaneet kotoa. Kumppanin löytäminen siinä vaiheessa kun ikää on 50 tai enemmän, on jo melko mahdotonta. Mullekin on tullut paljon viestejä yli viiskymppisiltä naisilta, jotka ovat tehneet noin. Itse en kuitenkaan voi vielä kuvitella seurustelevani yli 50-vuotiaan kanssa, joten on ollut pakko kieltäytyä kohteliaasti.


      • Nyli40

        Apua, ei kai sentään mahdotonta.. Vai onko sitten sama tilanne että 50-vuotiaat ei ota yhteyttä toisiinsa.

        Ja toisaalta, tyhjästä on paha nyhjästä ja suhdetta aloittaa kun niitä viestejä ei edelleenkään tule. Tiedän, tilanne varmaan parantuisi kun laittaisi kuvan ja alkaisi itse ottaa yhteyttä miehiin. :) Harmi kun on sellainen että toivoo miehen tekevän aloitteen.


      • M40Plus

        Yli 50-vuotiaina kummallekaan ei kelpaa enää samanikäinen kumppani, vaan yritetään löytää epätoivoisesti nuorempaa, 40-50-vuotiasta kumppania. Ja eihän sellaista kovin helposti löydy, kun 50 vuotta on melkoinen kynnys sen alle oleville.

        Tuohan se naisilla on yleensä syynä kumppanin löytymättömyyteen, ettei voida selata itse miesten profiileja ja ottaa yhteyttä. Yleensä ne pahimmat pelimiehet ovat niitä yhteydenottajia ja moni fiksumpi mies kyllästyy koko touhuun tai lopettaa ainakin aloitteenteon. Niin minäkin olen tehnyt, enkä tee aloitetta enää kuin ihan poikkeustapauksissa, jos sattuu tulemaan jostain syystä jokin tilapäinen mielenhäiriö :-)


      • Ihmetouhua
        Nyli40 kirjoitti:

        Apua, ei kai sentään mahdotonta.. Vai onko sitten sama tilanne että 50-vuotiaat ei ota yhteyttä toisiinsa.

        Ja toisaalta, tyhjästä on paha nyhjästä ja suhdetta aloittaa kun niitä viestejä ei edelleenkään tule. Tiedän, tilanne varmaan parantuisi kun laittaisi kuvan ja alkaisi itse ottaa yhteyttä miehiin. :) Harmi kun on sellainen että toivoo miehen tekevän aloitteen.

        Itse olen 43 v mies ja otin itse yhteyttä naisiin ja myös naiset ottivat aika paljon yhteyttä. Monien kanssa kirjottelin, varmaan kymmenien kanssa. Kukaan ei kuitenkaan halunnut tavata. Tuntui ihan kummalliselta. Lopetin, en ymmärtänyt sitä touhua.


      • Ihmetouhua

        Ja etsin naista 38-48 v


      • Nyli40
        M40Plus kirjoitti:

        Yli 50-vuotiaina kummallekaan ei kelpaa enää samanikäinen kumppani, vaan yritetään löytää epätoivoisesti nuorempaa, 40-50-vuotiasta kumppania. Ja eihän sellaista kovin helposti löydy, kun 50 vuotta on melkoinen kynnys sen alle oleville.

        Tuohan se naisilla on yleensä syynä kumppanin löytymättömyyteen, ettei voida selata itse miesten profiileja ja ottaa yhteyttä. Yleensä ne pahimmat pelimiehet ovat niitä yhteydenottajia ja moni fiksumpi mies kyllästyy koko touhuun tai lopettaa ainakin aloitteenteon. Niin minäkin olen tehnyt, enkä tee aloitetta enää kuin ihan poikkeustapauksissa, jos sattuu tulemaan jostain syystä jokin tilapäinen mielenhäiriö :-)

        Tämä keskustelu olikin hyväksi!! Rohkaistuin laittamaan periaatteestani huolimatta kuvan nettideittiin. :O Tosin, on vielä liikaa vaadittu laittaa se profiilikuvaksi joten se on galleriassa. Ehkä vuoden päästä uskallan laittaa profiilikuvan. :) Seuraava etappi olis alkaa selailla miesten profiileita, huh. Tämä on oikeasti iso askel mulle.

        Myös ihmettelen tuota miksi jotkut eivät sitten haluakaan tavata ja ovat silti nettideitissä. Toki vapaus kaikilla tehdä omat päätökset.


      • Ihmetouhua

        Kokemuksen perusteella voin sanoa, että jos kirjottelen vaikka 30 naisen kanssa syntyjä syviä, näistä ehkä 3 haluaa joskus tavata. Melkein kaikki katoavat muutaman viestin jälkeen. Vaikka puhelinnumerot on vaihdettu ja ollaan whatsappailtu tai jopa soiteltu. Useimmat myös sitten peruvat tapaamisen. Jäljelle ei jää oikein mitään ;)

        En jaksanut. Ehkä joku toinen jaksaa paremmin tätä touhua.


      • sontikka
        Nainenyli40 kirjoitti:

        Niinhän se varmaan on että tuo kuvan puute on iso miinus eikä sitä profiilia kukaan katsokaan. Olen vaan niin vanhanaikainen etten halua laittaa kuvaani nettiin. Jännästi tässä pitkään sinkkuna ollessa alkaa ajatuskin muuttua siitä mikä on riittävä suhde. Tällä hetkellä tuntuu että riittäisi kun saisi pari kertaa kuussa läheisyyttä ja tietäisi että on joku joka ajattelee. Olen ihan varma että on muitakin jotka ajattelee näin, mutta missä te olette? Miten me keski-ikäiset enää löydetään toisemme kun netin kauttakaan ei onnistu? Baarit ei ole enää itselle ainakaan vaihtoehto.

        No, sama se on meillä miehillä ,yli 50v ei olla enää niin kiinnostuneita vaikka oltais kuinka kivoja ja kunnollisia ,naiset ei ees vastaa viesteihin.


    • 42-Sinkkumies

      Naiset ei halua parisuhdetta. Naiset ei osaa edes kommunikoida miehen kanssa Naiset ei vastaa yksinkertaisiin kysymyksiin kuten siihen mitä nainen itse hakee. Turha täällä naisten valittaa ettei miehet hae kun itse ette hae mitään ettekä edes vastaa mitään. Kriteerit tavis naisilla on niin huipulla että vain 2 % miehistä voi ne täyttää joten kuten. Siinä profiilissa voi lukea jotain kriteereistä mutta ne ei koskaan pidä paikkansa naisilla. Hakevat jotain huippukomeaa miestä koska vain sellainen osaa rakastaa.

    • Tutkijamies_

      Eiköpähän se ole siellä profiilissa mainittu mitä itse kukin on hakemassa.

    • kuvallayhtottoja

      Olen yli 50v nainen ja kuvattomana hain yli 48v miestä.Yht.ottoja tuli 30v miehiltä mutta ei ikäisiltäni joilta toivoin.Lisättyäni kuvan niin johan alkoi vanhemmat miehet herätä,miksi? Ei teksi kiinnostanut vanhempaa miestä vaan se minkä näköinen olen.

    • MsPiggy

      Etsin elämänkumppania. Ihmistä rinnalleni kokemaan ja jakamaan pieniä sekä suuria asioita. Vielä ei ole tärpännyt.

      Tapaamani miehet ovat olleet ihan asiallisia (1-2 treffit kuukaudessa viestinvaihdon jälkeen), osa tosin liikkeellä ihan liian varhain eronsa jälkeen ja osa taas rutinoitunein ammattideittaajan jutuin.

      Joitakin olen tavannut useammankin kerran. Joidenkin kanssa on ollut kiinnostusta ilmassa, valitettavasti vaan lähes aina yksisuuntaista, vuorotellen joko miehen tai minun suunnaltani.

      Ehkä vielä jonakin päivänä tähdet ja kemiat ovat kohdallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe