Onko sinun suhdettasi vavisuttanut jokin kriisi/riita/tapahtuma, joka sai teidät miettimään eroa, mutta sitten selvisitte kriisistä ja suhde jatkui?
Mikä se kriisi oli, joka sai teidät miettimään eroamista? Mikä sai teidät jatkamaan suhdetta? Onko suhteessanne nykyään kaikki hyvin ja onko kriisi saatu täysin lakaistua maton alle?
Suhteen jatkaminen kriisin jälkeen
10
1228
Vastaukset
- paskaakokenut
Kyllähän näitä välillä tulee. Kriisejä ei varmaan kannata lakaista maton alle, sieltä ne tulee tämän tästä esille. Ero tulee, jos kriisiä ei käsitellä ja toinen osapuoli on syytetyn asemassa aina. Rakkaus loppuu kun tulee se viimeinen tappi.
- 23984576
Olen saanut riisiryyneistä tarpeeksi😭👺
- kompromissimorsian87
yksi kriisi oli kun mies ilmoitti ettei ole halukas menemään naimisiin kanssani, vaikka itse olin hänelle kertonut jo paljon aikaisemmin hääunelmistani. kriisistä selvittiin juttelemalla asioista ja tekemällä sellainen kompromissi että pidetään pienet epäviralliset hääjuhlat, eli ostetaan hääpuvut ja otetaan kuvat mutta siitä ei tehdä mitään suurta eikä liitto ole virallinen.
- SillAKKA
Täh?
- eineosaaleikkiä
Juu tulee niitä kun hoidot ilmoittautuu vaimolle. Loppuun se siihen toki. Mutta vaimosta en luovu eikä vaimo minusta. Tietää se että seksiä on saatava joskus muualtakin. Eihän se muuta ole ja luottaa siihen etten muuta toilailuja hoitojen kanssa ala. Joten yleensä se kriisi on päällä kun hoito ilmoittautuu.
- Tyhmätkuuluutyhmille
Heheh sukupuolitaudit vaimolle what dum as. Ja mikä kunnioitus vaimoas kohtaan säälittävää. 😅
- selvittyon
Onhan se pettäminen meidänkin suhteessa tullut ilmi. Jatkamme kuitenkin kun kaikki käytiin läpi. Syyt ja seuraukset. Muutti asumaan muualle kunnes päätti mitä haluaa ja mitä minä vaadin uudelta suhteeltamme. Palasi siis uuteen suhteeseen kanssani ja aloitettiin uudestaan. Toki se takaraivossa jyskää välillä entä jos?" Mutta keskustelulla saa minut rahoittamaan. Kertonut myös kuinka nyt pelkää minun menevän vieraisiin. Kostoksi tai muutoin en olisi sitoutunut häneen. Ymmärrän että meillä molemmilla on pelkomme että epäilyt toisesta. Onneksi toisaalta se romantiikka ja hellyys palasi joka unohdettiin välillä parisuhteesta jne. Suhde siis jatkuu kriisistä huolimatta ja tuntuu hyvältä. Uskon myös puolisoni näin tuntevan vaikka näkee joskus kuinka pahaolo on sillä. Kun tietää loukanneen minua ensimmäistä kertaa elämässään ja Katuu tekoaan. Sanoin että on näytön paikka mitä haluaa minusta. Hyvin on mennyt kun tuosta jo aikaa kulunut. Näitä varmaan tulee näihin pitkiin suhteisiin mutta niistä selviää kyllä kunhan molemmilla samat asiat mitä tahtoo toisesta. Enkä usko että on enään missään tekemisissä tuohon enään. Ja uskon vilpittömästi että asiat olivat kuten kertoi. Anteeksi kykeni antamaan toki jouduin pitkään pelossa elämään pystyykö tähän. No nyt kun aikaa kulunut ja kauan ei enään pelkoa että tekisi sen uudestaan. Ja se mitä en tiedä en voi pelätäkkään.
- hehhhh
Ai sinä taas, eikös se ukkos käy vieläki vieraissa sun kirjoitusten perusteella😆
- sivusta
hehhhh: Miksi pitää ladella ilkeitä kommentteja kun toinen kertoo tarinansa? Kertoo sinusta aika paljon. Häpeäisit.
- Peiliinkatsomisenpaikka
Kriisi on aina kasvun paikka,niin avioparille kuin kolmannelle osapuolelle. Kun avioliitossa päästään kriisin yläpuolelle ja kyetään antamaan anteeksi syyt ja seuraukset, on tapahtunut uusi,parempi alku kaikelle. Jos kolmas ei tajua tätä,on se hänen oma häpeänsä,ei muiden,ei hänen vanhempiensa eikä ystävien, mutta kolmanneksi pyöräksi hänen on turha yrittää enää tulla.
Petin vaimoani,asuimme erillämme tovin,mutta ruoho ei ollut vihreää aidan toisella puolella. "Moni kakku päältä kaunis,mutta sisältä pelkkää akanaa.."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395680
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464198- 111777
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541048- 90963
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj67962Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii147961- 86887
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei114828- 42814