Nm. todellavaikeeta & minun ikioma keskusteluketju

Arvoisa todellavaikeeta

Avaudu ny kaikesta mistä ikinä haluat. Vastaan, mikäli koen sen tarpeelliseksi.

Terveisin,
MiesJokaTietääMitäHaluaa

18

1241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä keskusteluketju on kyllä hyvä idea. Yritän parhaani mukaan.

      • Niin varmasti yritätkin - riippumatta siitä mitkä sun motiivit on mitäkin yrittää.
        Mutta jos yrität (edelleen?) trollata, voisitko harkita vielä? Voi nimittäin olla että saat vielä pahasti nenillesi, jos käy ilmi että oletkin koko ajan puhunut pelkkää paskaa.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Niin varmasti yritätkin - riippumatta siitä mitkä sun motiivit on mitäkin yrittää.
        Mutta jos yrität (edelleen?) trollata, voisitko harkita vielä? Voi nimittäin olla että saat vielä pahasti nenillesi, jos käy ilmi että oletkin koko ajan puhunut pelkkää paskaa.

        Tiedätkö mitä. Mulle tuli vähän sellainen fiilis, että tämä meidän yhteistyö ei vaan toimi. Sä vaan koko ajan haukut mua. En mä jaksa enää tällaista. Mun mitta tuli kyllä nyt täyteen. Tuo trollailu toistelu kyllä oli viimeinen pisara. Itsekin sanoit, että ei ole trolli kunnes toisin todistetaan. Mä luulen, että meillä vaan on se ongelma, että ollaan liian eri aalto pituudella. Mä en vaan jaksa tuollaista painostamista, jos asiat ei mene sun pillin mukaan, trolli, jne. Ehkä sun kannattaa etsiä muita juttu kavereita täältä. Voidaanhan me samoissa keskusteluissa kommentoida, mutta keskenään meidän ei kannata keskustella. Aika toki näyttää, mitä tulevaisuudessa, mutta nyt kannattaa ehkä tämä meidän keskustelu jättää tauolle.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Tiedätkö mitä. Mulle tuli vähän sellainen fiilis, että tämä meidän yhteistyö ei vaan toimi. Sä vaan koko ajan haukut mua. En mä jaksa enää tällaista. Mun mitta tuli kyllä nyt täyteen. Tuo trollailu toistelu kyllä oli viimeinen pisara. Itsekin sanoit, että ei ole trolli kunnes toisin todistetaan. Mä luulen, että meillä vaan on se ongelma, että ollaan liian eri aalto pituudella. Mä en vaan jaksa tuollaista painostamista, jos asiat ei mene sun pillin mukaan, trolli, jne. Ehkä sun kannattaa etsiä muita juttu kavereita täältä. Voidaanhan me samoissa keskusteluissa kommentoida, mutta keskenään meidän ei kannata keskustella. Aika toki näyttää, mitä tulevaisuudessa, mutta nyt kannattaa ehkä tämä meidän keskustelu jättää tauolle.

        No tämäpäs saatiinkin nopeasti pakettiin.

        Kiitos ja hyvää jatkoa sinulle!


      • NainenRuudunTakaa
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Tiedätkö mitä. Mulle tuli vähän sellainen fiilis, että tämä meidän yhteistyö ei vaan toimi. Sä vaan koko ajan haukut mua. En mä jaksa enää tällaista. Mun mitta tuli kyllä nyt täyteen. Tuo trollailu toistelu kyllä oli viimeinen pisara. Itsekin sanoit, että ei ole trolli kunnes toisin todistetaan. Mä luulen, että meillä vaan on se ongelma, että ollaan liian eri aalto pituudella. Mä en vaan jaksa tuollaista painostamista, jos asiat ei mene sun pillin mukaan, trolli, jne. Ehkä sun kannattaa etsiä muita juttu kavereita täältä. Voidaanhan me samoissa keskusteluissa kommentoida, mutta keskenään meidän ei kannata keskustella. Aika toki näyttää, mitä tulevaisuudessa, mutta nyt kannattaa ehkä tämä meidän keskustelu jättää tauolle.

        Sääli. Teidän keskusteluja oli kiinnostavaa lukea. Molemmilla sopivan erialienn näkökulma ja ainakin tiettyyn rajaan asti halu kehittyä ja ymmärtää. Mut jossain se raja tulee vastaan toki itse kullakin.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        No tämäpäs saatiinkin nopeasti pakettiin.

        Kiitos ja hyvää jatkoa sinulle!

        Näin ainakin toistaiseksi.
        Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettetkö voisi esimerkiksi ottaa kantaa johonkin vaikka mun aloittamaan keskusteluun, jos on sanottavaa ja selkeä mielipide jostain. Kyllä mä ilman muuta luen mielellään monenlaisia mielipiteitä, jos pysytään asiallisessa tyylissä, vältellään jatkuvaa haukkumista, tokaisuja, jne. Jos jatkuvasti vaan kuulee: "sä oot saatanan tyhmä jätkä" tms. Ei tällaisella tavalla synny keskustelua.


      • poljettu
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Näin ainakin toistaiseksi.
        Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettetkö voisi esimerkiksi ottaa kantaa johonkin vaikka mun aloittamaan keskusteluun, jos on sanottavaa ja selkeä mielipide jostain. Kyllä mä ilman muuta luen mielellään monenlaisia mielipiteitä, jos pysytään asiallisessa tyylissä, vältellään jatkuvaa haukkumista, tokaisuja, jne. Jos jatkuvasti vaan kuulee: "sä oot saatanan tyhmä jätkä" tms. Ei tällaisella tavalla synny keskustelua.

        Koulukiusaajien klisee on juuri tuo "sä oot niin saatanan tyhmä jätkä".


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Sääli. Teidän keskusteluja oli kiinnostavaa lukea. Molemmilla sopivan erialienn näkökulma ja ainakin tiettyyn rajaan asti halu kehittyä ja ymmärtää. Mut jossain se raja tulee vastaan toki itse kullakin.

        Trollien yks motiivi toiminnalleen voi usein olla nimenomaan tavoite saada aikaan keskusteluja, jotka herättävät erityistä mielenkiintoa muissa lukijoissa - he ilmeisesti siis nauttivat siitä kun ovat valokeilassa ja tuntevat itsensä vaikutusvaltaiseksi saadessaan muut käyttämään runsaasti aikaa vastaamaan heidän pitkiin kirjoituksiinsa pitkillä kirjoituksilla. tod.vaik. on useaan otteeseen korostanut, että toivoo nimenomaan pitkiä vastauksia muilta.

        Eikä tule unohtaa, että tod.vaik. on ollut se osapuoli meistä, joka on ylläpitänyt keskustelua näinkin pitkään, vaikka minä olen jo ajat sitten esittänyt ratkaisua tilanteeseen.

        Minusta on äärimmäisen epäilyttävää tuollainen käytös, jossa suureen ääneen ja pitkän kaavan kautta toitotetaan haluaan kehittyä ja ymmärtää, mutta lopulta käykin ilmi, että halutaankin vain jatkaa sitä samaa harmitonta keskustelua kaikkien silmien edessä, ei mennä henkilökohtaisuuksiin! Mitä tod.vaik. oikeasti haluaa jos ollut vilpitön? Ymmärrystä muilta? Minulta ainakaan hän ei tule ikinä saamaan ymmärrystä, mikäli jatkossakaan häntä ei kiinnosta muu kuin selittely ja selittely. Mainitsinko jo selittelyn? Jos oikeasti haluaa muuttaa asioita, tulee ryhtyä TOIMEEN. Mitä ikinä se nyt tarkoittaakaan.

        tod.vaik. kohdalla se tarkoittaisi sitä, että hänen on tiedostettava, mistä hänen (mahdolliset) ongelmansa johtuvat, ja sen jälkeen ryhtyä toimenpiteisiin niiden korjaamiseksi. Ikuisella keskustelulla mikään ei taatusti muutu - vaikka se saattaisikin kuulostaa helpoimmalta tavalta kehittyä (mitä se ei tietenkään ole).

        Pallo on jälleen hänellä.
        Jos hän on trolli, tuskin enää uskaltaa jatkaa toimintaansa samaan malliin, ellei nyt sitten saa sympatioita muilta heittäytymällä uhriksi ja sitä kautta minua leimata pahikseksi tässä asetelmassa. Niitähän on tullu tänne jo - "koulukiusaaja, joka haukkuu heikompiaan AINA tyhmäksi"! :D
        Jep jep....

        Jos hän kuitenkin on vilpitön mutta myöskin liian ylpeä, tuskin haluaa minun kanssa jatkaa silloinkaan. En todellakaan ala pyytelemään anteeksi keneltäkään, jonka motiivit ovat hyvinkin saattaneet olla alusta saakka petolliset.

        Älkää ikinä unohtako, missä me ollaan. Me ollaan keskusteluympäristössä, jossa periaatteessa kuka tahansa voi olla kuka tahansa! Siitähän esim. Nuuska yrittää täällä muita sinisilmiä usein varoitella.


      • sivustaseuraaja
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Trollien yks motiivi toiminnalleen voi usein olla nimenomaan tavoite saada aikaan keskusteluja, jotka herättävät erityistä mielenkiintoa muissa lukijoissa - he ilmeisesti siis nauttivat siitä kun ovat valokeilassa ja tuntevat itsensä vaikutusvaltaiseksi saadessaan muut käyttämään runsaasti aikaa vastaamaan heidän pitkiin kirjoituksiinsa pitkillä kirjoituksilla. tod.vaik. on useaan otteeseen korostanut, että toivoo nimenomaan pitkiä vastauksia muilta.

        Eikä tule unohtaa, että tod.vaik. on ollut se osapuoli meistä, joka on ylläpitänyt keskustelua näinkin pitkään, vaikka minä olen jo ajat sitten esittänyt ratkaisua tilanteeseen.

        Minusta on äärimmäisen epäilyttävää tuollainen käytös, jossa suureen ääneen ja pitkän kaavan kautta toitotetaan haluaan kehittyä ja ymmärtää, mutta lopulta käykin ilmi, että halutaankin vain jatkaa sitä samaa harmitonta keskustelua kaikkien silmien edessä, ei mennä henkilökohtaisuuksiin! Mitä tod.vaik. oikeasti haluaa jos ollut vilpitön? Ymmärrystä muilta? Minulta ainakaan hän ei tule ikinä saamaan ymmärrystä, mikäli jatkossakaan häntä ei kiinnosta muu kuin selittely ja selittely. Mainitsinko jo selittelyn? Jos oikeasti haluaa muuttaa asioita, tulee ryhtyä TOIMEEN. Mitä ikinä se nyt tarkoittaakaan.

        tod.vaik. kohdalla se tarkoittaisi sitä, että hänen on tiedostettava, mistä hänen (mahdolliset) ongelmansa johtuvat, ja sen jälkeen ryhtyä toimenpiteisiin niiden korjaamiseksi. Ikuisella keskustelulla mikään ei taatusti muutu - vaikka se saattaisikin kuulostaa helpoimmalta tavalta kehittyä (mitä se ei tietenkään ole).

        Pallo on jälleen hänellä.
        Jos hän on trolli, tuskin enää uskaltaa jatkaa toimintaansa samaan malliin, ellei nyt sitten saa sympatioita muilta heittäytymällä uhriksi ja sitä kautta minua leimata pahikseksi tässä asetelmassa. Niitähän on tullu tänne jo - "koulukiusaaja, joka haukkuu heikompiaan AINA tyhmäksi"! :D
        Jep jep....

        Jos hän kuitenkin on vilpitön mutta myöskin liian ylpeä, tuskin haluaa minun kanssa jatkaa silloinkaan. En todellakaan ala pyytelemään anteeksi keneltäkään, jonka motiivit ovat hyvinkin saattaneet olla alusta saakka petolliset.

        Älkää ikinä unohtako, missä me ollaan. Me ollaan keskusteluympäristössä, jossa periaatteessa kuka tahansa voi olla kuka tahansa! Siitähän esim. Nuuska yrittää täällä muita sinisilmiä usein varoitella.

        Se on sitä kun on halu kehittyä, mutta rohkeus puuttuu.


      • sivustaseuraaja kirjoitti:

        Se on sitä kun on halu kehittyä, mutta rohkeus puuttuu.

        Se VOI olla sitä(kin).


    • lihavihatipunen

      ÄtmiJokaLuuleeItsestäänLiikaa sopisi sulle paremmin nimimerkiksi.

      • laihduta.läski

        Miten niin???

        Todella älykäs kaikkiin näihin turhiin höpöttäjiin verrattuna. Todellavaikeeta myös tosi ok. Ehkä erityisherkkä, joten kritiikki ottaa koville.

        Mikähän sun anti palstalle on koskaan ollut?


      • Freudin_kaukolaukaus

        Nojaa. Keskinkertaista pöpötystä ja kuluneita latteuksia todella painostavalla otteella. Paljon haluaisi keskustella ja auttaa poloisia, mutta kukaan ei oikein innostu... Miksiköhän? Jutuista nyt muutenkin huokuu sellainen aivan katteeton ylimielisyys. Auttamispalvelu vai mikä se nyt oli... Just. Laittaisi kaiffari ensiksi oman päänsä johonkin kuntoon ja jättäisi vuosia sitten lempanneet muijat ainakin rauhaan. Yksi häiriintyneimmistä näillä mailla Palsta-Petrin kanssa, kun suurin osa luullakseni vetää huumorilla, mutta jotkut taas ilmeisen tosissaan. Molemmat tokikin ovat palstamuorien mielestä niin kivoja, koska osaavat kietaista häiriönsä niin kivasti mielistelevään kaapuun.

        Ja tämä aivan hyvällä MiestäJokaUskaltaaSukeltaaOmallaNaamallaSakeaanVeteen kohtaan. Joskus totuus vaan saattaa nipistää.


      • laihduta.läski kirjoitti:

        Miten niin???

        Todella älykäs kaikkiin näihin turhiin höpöttäjiin verrattuna. Todellavaikeeta myös tosi ok. Ehkä erityisherkkä, joten kritiikki ottaa koville.

        Mikähän sun anti palstalle on koskaan ollut?

        "Ehkä erityisherkkä, joten kritiikki ottaa koville."

        Ihan järkevä seikka. Tämä on kyllä työn alla.


      • Jaahas, sitä on käyty lukemassa "Haluatko lapsia" -ketjusta mun kannanottoja asiaan, loukkaannuttu, pahoitettu mieli, ja tultu purkautumaan tänne.

        Kuulkaas, kun me kaikki ei olla samanlaisia. Joillekin asiat kuin asiat vaan yksinkertaisesti on helpompia kuin joillekin toisille ihan vaan niiden eriävien asennoitumis- ja toimintatapojen vuoksi, jotka kukin on elämässään omaksunut.

        Toisilla on enemmänkin sellainen marttyyri-uhriutumisasenne elämään, kun taas toiset ovat paljon valmiimpia katsomaan peiliin ja ottamaan asianmukaista vastuuta omista teoistaan.


      • Eikös se 25 merkkiä ole edelleen maksimimäärä nimimerkille?
        "ÄtmiJokaLuuleeItsestäänLiikaa", 29.

        Sulle sen sijaan sopis nm "NokkelaMutteiNiinNokkela" tai "VoisinOllaNokkelampiKIN". Joten laitahan hakemusta vetämään, tuskin on vielä varattuja kumpikaan.


    • Mitä sä oikein tarkoitit tuossa keskustelussa Asiallinen mies? Voisitko selittää tarkemmin.

      Ajattelin laittaa tänne sellaisia asioita, jotka menevät keskustelun aloituksen aiheen ohi.

      • Sosiaaliset taidot karttuvat pääsääntöisesti käytännön harjoittelulla, eivät teoretisoinnilla.
        Onko tämän ymmärtäminen sulle todellavaikeeta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      109
      2169
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1633
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1142
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1070
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      969
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      907
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      824
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      32
      796
    9. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      181
      776
    10. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      773
    Aihe