Tilanne on se että olen opiskellut peruskoulun jälkeen hoitoalan, mutta kyseiselle linjalle en tule henkilökohtaisista syistä työllistymään. Työelämään kuitenkin olisi pyrkimys. Minne siis kannattaisi/olisi mahdollista hakeutua töihin ns "ilman mitään koulutusta"? Kaupankassat sun muut tietenkin, mitä muuta?
Töitä ilman koulutusta?
3
370
Vastaukset
- läskimaha
Ei kannata, palkka jää surkeaksi.
Hae aikuiskoulutukseen hyvin työllistävälle alalle ja alat ammattimieheksi/naiseksi. - toistaiseksityötön
Sanelunpurkaja. Jos hoitoalan termistö on hallussa, niin siitä on sinulle etua ko. tehtävässä. Muita mitä tulee mieleen on puhelinmyyjä/haastattelija, skannaaja, siivooja, rakennusapumies, muuttomies jne. Selvitä myös voisitko saada opintotukea toiseen koulutukseen tai opiskele jotakin kiinnostavaa töiden ohessa. Muista vielä että et ole täysin ilman koulutusta. Kaipa hoitoalan koulutuksessa on sellaista yleispätevää opetusta mikä on eduksi muissakin tehtävissä. Esim. kielitaito, asiakaspalvelu ym. Muista korostaa näitä hakemasi työn mukaan.
Onnea työnhakuun - Naisenergiaa
Vaihda varastoalalle. Itsekin vaihdoin kun sosiaaliala alkoi tökkiä 10 työvuoden jälkeen. Palkka on about sama, mutta selkään puukottavat vanhat ä*mät puuttuvat ja miesvaltaisella alalla naisia kohdellaan muutenkin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395