Tavis naiset vaatii kuvaa

Tavismies42

Monella lukee että eivät vastaa jos eivät saa kuvaa. No eivät vastaa vaikka saavat kuvan vaikka nainen on tavis. Tavis naisetkin on siis todella nirsoja ja vaativat kympin miestä joka tarkoittaa suunnilleen että pitää olla euroopan mestari jossain urheilulajissa.

29

1769

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkijamies_

      Täysin ymmärrettävää, että jos saa 200 viestiä muutamaan päivään, niin vaatimukset kasvavat, sekä kuva muuttuu hyvin tärkeäksi.
      Jopa itse miehenä vaadin kuvaa heti toisessa viestissä. Miksi käysä keskustelua jonkun mutantin kanssa? Ei voi tietää enneku näkee.

      • Lisäksi toivoo että kuva ei ole yli 5v vanha


      • Tietäjämies

        Ja vaikka näkisi ei voi tietää sittenkään, koska koskaan ei voi tietää mitään.


    • blbljpjpj

      Samoin kivannäköisetmiehet ilmoittavat, että vastaan vain kuvallisille. Se on ihan ok. En enää koskaan itse mene treffeille, jos en ole nähnyt jonkin laista kuvaa ihmisestä. Se on vaan niin vaivaannuttava tilanne.

    • Tavallinen-tapaus

      Montako kertaa ne komeat miehet on teitä naisia pettänyt ja kohdellut huonosti. Saat kuvan ja rakastut heti komeaan mieheen ja sitten se on pettänyt.

      • nonojojo

        Ei tarvitse olla mikään erityisen komea. Meillä ihmisillä on kuitenkin sisäänrakenettu taipumus ihastua ensin ihmisen kasvoihin. Ensivaikutelmaan. Toisen pitää pyörteistä kasvoista, toisen parrakkaista ja kapeista kasvoista ym. On yhtä monta mieltymystä, kuin ihmistä. Kyllä se on evoluution muovaama juttu. Turha sitä vastaan on kapinoida.


      • Eirumaaenää

        Ei ole kertaakaan komea mies pettänyt kun ei ole sellaista ollut. Kaikki on kyllä pettäneet. Rumat ne vasta pettääkin kun on heikko itsetunto.


    • mitäsmeosattomat

      Sen kuvan jälkeen saat vielä vähemmän odottaa vastausta jos omasta profiilista sitä ei automaattisesti löydy. Naisilla vaan on kaikki valta tässä deittien maailmassa, miesten asema on ottaa se mitä saa tai olla lopun ikäänsä ilman, kun naisten vaatimukset on vaan niin mahdottomat ja siksi samat naamat pyörii palstoilla vuodesta toiseen kun vaatimustaso ei osu tarjolla oleviin miehiin.

    • Debler

      Niinpä.
      Jopa jotkut kuvattomalla profiililla seuraa etsivät naiset ilmoittavat, etteivät vastaa kuvattomille.
      Ja osa heistä eivät edes ole laittaneet profiiliinsa mainintaa, että kuvan voi lähettää sähköpostina/eivät itse halua lähettää kuvaansa vastaavasti toiselle.
      Outoa käytöstä.
      Mutta no, mielisairaita riittää tuollakin näemmä.

    • mies--

      Kannattaa siirtyä suoraan seksin vonkaamiseen. Naiset ei halua seurustella mutta seksiä haluavat. Läheisyys, seksi ja koskettaminen on aika tärkeää monille.

      • bläblä

        jotkut


    • hrthth

      Ei kuvasta voi päätellä onko kemiaa vaan se kertoo äärimmäisestä pinnallisuudesta.

    • Nainen43

      Itse kyllä vastailin kuvattomillekin, mutta lähes samantien pyysin kyllä kuvaa ja jos sitä en saanut, en jatkanut keskusteluja. Jokaisella on oma makumieltymys, vaikka nykyäänkin seurustelen miehen kanssa, joka on täysin mun makumieltymyksen ulkopuolella, mutta tykästyin silti hänen habitukseensa. Ulkonäkö vaan vaikuttaa osaltaan siihen, että voiko kemiaa muodostua kahden ihmisen välille...en vaan voi/kykene syttyä ihmiselle, joka ei ulkonäöllisesti miellytä millään tapaa, siis pätkääkään. Ihan sama se on miehillä, tuskin tekäään haluatte seurustella "sysiruman", mutta mukavan naisen kanssa, jos nyt saa tällai karrikoida. Itse en siis hakenut nettideitti-maailmasta täydellisen näköistä miestä, vaan (edes) mukavan näköistä, joka natsaa sitten muilla tavoin ja sellaisen löysin.

      • ghtmjth

        Et edes ymmärrä mitä rakkaus on. Olet niin pinnallinen että "kemiaan" vaaditaan joku sinulle tärkeä ulkoinen toisarvoinen ulkonäköseikka.


      • Käpränen

        Ei miehen tarvitse tosiaankaan tarvitse olla mikään komistus, mutta jos ulkonäkö on jotenkin luotaantyöntävä, niin en minä ainakaan voi sellaisesta miehestä kiinnostua. Oma mieheni löytyi netistä 8 vuotta sitten kuvattoman profiilin takaa. Livemaailmassa en olisi häneen varmaan huomiota kiinnittänyt, mutta hän osasi hurmata minut kirjoitus- ja keskustelutaidoillaan niin ettei ulkonäöllä ollut mitään väliä. Hän on minun mielestäni ihan kivan näköinen keski-ikäinen perusmies, mutta ei varmaan monen muun naisen mielestä kun on niin lyhyt (162 cm). Koen hänet myös seksuaalisesti viehättävänä.


    • ukot65-42v

      Tavis ukko vaatii 15 -25v. nuorempaa naista

    • Totta, eikä kuvan vaatimisessa ole mitään pahaa.

      Nettideittailumaailma on todella pahasti vääristynyt, juuri, koska niin varatut kuin vapaat, nuoret ja vanhat lähettelevät viestejä epätoivoisesti kaikille.

    • hahjahah

      voi että kun taas pierettää

    • kuvaon

      40 -45v.
      naisia 1390
      miehiä 510

    • MyyttiMurrettu

      Myytinmurtajissa tämäkin tutkittu. Naiset hakevat ensisijaisesti alfaurosta. Hyvän näköistä kokoista elättäjää. Eli ei ole hatusta keksittyä et naisilla netissä deiteillä rima erittäin korkealla mutta loppu pelissä arkisessa todellisuudessa kelpaa kyllä se naapurin jöpö sätkääkin poltteleva hessu. Mikä näkyy taas tässä sen erityisemmin tarkentamatta eri tilastoissa.

    • KiitosMurtajille

      Eli aviopuoliskoa tosissaan etsiskelevä mies saa huolettomasti varautua käyttämään aikaansa deittailuun satakin vuotta niin kauan kunnes ei siemen varmasti idä.

    • Mies-yksin

      On huomattu että kuvattomat naiset vaatii kuvaa mieheltä.

    • M35vee

      Ei sillä ole väliä vaikka on useampi kuva. Ei naisia kiinnosta.

    • Kuvatonnainen

      Minun profiilini on kuvaton ja sellaisena pysyy. Toki voin vaihtaa kuvia muutaman viestin jälkeen, jos mies osoittaa edes alkeellista keskustelukykyä ja älykkyyyttä. Näitä onkin harvemmin tarjolla. Sokkotreffeillekin lähden, ja pari kertaa ne ovat johtaneet pitkään parisuhteeseen. Harmillista toki, että kumpikin päättyi omista syistään. Nykyisin en edes viitsi etsiä, koska ne vähätkin täysjärkiset tuntuvat kaikonneen jonnekin. Vaikutelma vain vahvistuu, kun lukee tätäkin palstaa.

      • MissOMG

        Hallelujaa! Paremmin ei voisi asiaa kiteyttää.


      • 56e6jyyjejkwejweyeyj

        No jos kokee kohtaavansa vain typeryksiä niin mikähän heissä on yhdistävä tekijä, sinä.


    • Iso osa miehistä on kuvattomilla profiileila liikkeelä. Koska itse olen kuvan kanssa, on minusta reilua myös toisen näyttäytyä jossain vaiheessa ennen livetapaamista. Treffeille en lähde, jos ei mies uskalla kuvaansa laittaa, jotta edes sitten tavatessa tunnistaa.

      • mies_tunnistaisi_hyvin

        Olisihan se paha juttu mennä treffeille eikä löytäisi miestä kun ei ole nähnyt kuvaa. Hukkareissu olisi, sitten vain takaisin kotiin laittamaan viestiä että en löytänyt vaikka kiertelin treffipaikalla ympäriinsä..


    • Kuvaton

      Taitaa vaatia kuvia ihan samalla lailla niin miehet kuin naisetkin, ihan turha kai yleistää. Jotkut harvat ovat valmiita tutustumaan ilman kuviakin ja olen tätä omituista vähemmistöä enkä aina edes halua nähdä kuvia ennakkoon. Kuvista saa usein ihan väärän mielikuvan ja useimmiten vielä negatiivisen, kun kuvien laatu on mitä sattuu tai kuvat muuten vaan huonoja tai ei vastaa juuri ollenkaan todellisuutta. Lisäksi kuvista puuttuu ääni, ilmeet ja eleet, ja tuoksu, joka on myös mulle tärkeä. Ei se kuva, vaan moni muu asia.. ja ne muut selviää usein vasta liian myöhään ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe