..katsele pitkään minua äläkä anna toivoa. Et välitä minusta oikeasti, haluat vain ihailuani osaksesi. En ole sinulle ainoa. Tykkään sinusta niin että pakahdun ja haluan irti tästä tunteesta.. sattuu😢
Äläenääkiltti
11
2467
Vastaukset
- Eiootarkotussatuttaa
Anteeks oot vaa niin kaunis
- sultapyydän
Anteeksi etten saanut sanottua totuutta aiemmin, mutta se on varmasti totta, että olet tosi tärkeä ihmisenä ja ystävänä!
- Irti
Parhaan ystäväni kautta sain kuulla että mielessäsi on ollut jo kuukausia eräs toinen. Olisit voinut kertoa siitä itse....
- pyydänsulta
Ei ollutkaan mulle, anteeksi häiriö.
- Jonain_kauniina_päivänä
Tykkään katsoa sinua ja vähän flirttaillakin. Jahka elämäntilanteesi selkeytyy niin isken sitten kiinni isommin. Nyt en halua olla liiton hajottaja. Kyllä se pitää lähteä teistä kahdesta. Ei mustasukkaisuuksia.
- Irti
En ole liitossa.
- Vaitoivotko
tiedätkö varmaksi että nainen on eroamassa?
- kyssäri
Kuka oot?
- Suositussul
Suosittelen, että puhut ao henkilön kanssa suoraan ja kahden. Täällä mikään ei etene. Luottamuksen puute ja pidä tunkkisi-ajattelu vain jumittaa.
- Milloiin
Milloin viimeks kattelin sua pitkään?
- jokueri
Minä taas haluan, että katsot. Sen voimalla jaksan taas vähän matkaa eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405