Vanhempi nainen/nuorempi mies

Haluttaa

Pakko avautua jonnekkin, kun olen ihan hämilläni mitä tässä nyt on tapahtumassa. Vai kuvittelenko vain? Olen siis 48 v nainen (eronnut eli siis sinkku) ja meillä töissä on kolmikymppinen mies, jonka luulen flirttailevan mulle. Muiden aikana kaikki on ihan normaalisti mutta kun ollaan kaksin työvuorossa niin jutut ajautuu aina ihan levottomalle tasolle. Hän kyselee multa esim. millaisista miehistä pidän ja että mun pukeutumistyyli on just sellainen mistä miehet tykkää. Katsotaan joskus niin pitkään toisiamme silmiin, että mulla ainakin sydän lyö pari ylimääräistä kertaa.

Pitäiskö täsaä yrittää jotain aloitetta tehdä vai onko silloin tiedossa syyte seksuaalisesta ahdistelusta :)

11

2287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puuma1234

      Anna palaa vaan..Monet nuoret miehet tykkää kokeneesta ja fiksusta naisesta..Itselläkin kokemusta,eikä ole tarvinnut katua..ihanaa oli. Vanha mies ei pysty antamaan tuollaista nautintoa ja voin sanoa,että kävin taivaassa.

    • 5kymppi

      Taivaassa minä myös. Nuoremman työkaverin kanssa. Naidaan silloin tällöin ja upeaa on, Paneskelee nuoruuden innolla ja seisoon kunnolla. Ei tarvi puolivelttoa viritellä. Uskaltaa uusia juttuja, mitä keski-ikäiset ei tajua edes ehdottakaa.
      Se nauttii vanhmmasta naisesta. Ei tartte pelätä raskautta eikä perheen perustamisajatuksia ole. Kunhan naidaan kun kanit ja pidetään hauskaa. Voi sitä lotinaa ja kiimaaaaaaa.

    • eikannata

      Eipä tulis mieleenkään alkaa paneskelemaan ketään töissä. Ehkä sinunkin kannattaa miettiä, onko se sen naimisen väärti, että menee koko työpaikka alta. Sinuna katselisin kumppania jostain muualta kuin töistä.

    • PAPPAKINHALUAAPANNA

      MUISTA MUMMO ETTÄ SE ON VAIN SINUN PI**UN HYVÄKSIKÄYTTÖÄ
      JOS SIELUSI KESTÄÄ SEN NIIN ANNA NUORELLE MIEHELLE KOKEMUS JONKA KAIKKI MIEHET HALUAVAT ENNEN VAKIINTUMISTAAN JA LASTEN TEKOA ELI NUSSIA VANHAA NAISTA
      SIINÄ KOKEE ITSENSÄ TOSI MIEHEKSI KU VANHEMPI NAINEN EI KESTÄ EES KESKITASON KOVAA PANEMISTA JA ULISEE JA ITKEE NIIN PANIJALLA ON OLO KUIN OIS KEISARI ITE PERKELE
      SITTEN JÄÄT YKSIN KUN UKKO LÖYTÄÄ ITTIÄÄN KYMMENEN VUOTTA NUOREMMAN NEIDIN ÄIDIKSI LAPSILLEEN SUN TÄYTYY VAAN KESTÄÄ SE JA ETTIÄ SITTE JOTAIN MUUTA TILALLE EHKÄ JOSTAIN DEMENTIAKODISTA SOITETAAN SULLE

    • mieti

      Se nuori työkaverikundi ällyyttää vaan sua vanhaa haahkaa, joka innostuu pikku flirtistäkin.
      Se pelleilee sun kustannuksella ja nauraa sulle selän takana jälestä päin, paskat se oikeasti ihaile sua, kuhan muka kehuu pukeutumistasi, että saisi mumman pillua ja käyttää sua henkisesti ja fyysisesti ja sitte jättää sut heti, oo siinä sitte samassa työpaikassa sen jälkeen, ei oo tunnelma katossa. Tyypillinen nuori kundi, joka ei oo vielä aikuistunut, ne haluaa kokea just ton tunteen, että ne saa olla kingejä, iskeä mumman ja jättää sen raa´asti, silloin ne tuntevat olevansa tosi kovia jätkiä ja kokeneet elämässään kaiken, hah, oon taxikuski ja oon kuullu nuita juttuja melkeinpä joka yö 30 vuotta.

      • liiansuurikäero

        Eiköhän se ole ihan selvää, että noinhan se juuri on.


      • liiansuurikäero kirjoitti:

        Eiköhän se ole ihan selvää, että noinhan se juuri on.

        Ai että ikäero toisinpäin on sitten ok Senssipalstoilla miehet etsii 30v nuorempia vaikka näyttävät aika turjakkeilta


    • KohteluSenMukainen

      Miehet ajattelevat yleisesti eronneista naiseläjäisistä, että ne ovat kaikki huoria.

      • senytonselvää

        Miehille nyt kaikki naiset on huoria, omasta äidistä lähtien. Huorasta olet sinä tullut , ja huoraan upotat munasi. Joka kerta, jokainen nainen.


    • Ähhh

      Sama tilanne täällä, hän on vaan niin komea atleettinen, hauska, innokas, oppivainen ja kestävä nuoruuden intoa täynnä.. puhumattakaan siitä ihanasta, lihaksikkaasta kropasta mitä saan suudella ja kosketella ja joka saa koko kroppani ja sieluni sykkimään! Olen vaan ihan himoissani nuoreen työkaveriin, pelkään että menetän sydämeni ja samalla poltan näppini hänen kanssaan..

      Olemme molemmat varattuja.. mitä tässä pitäisi tehdä? Järki sanoo toista ja sydän/himot toista..

    • Nki1

      Paapat täällä on nyt kateellisia,kun nuoret naiset eivät sylkäisekkään paappoihin päin. Jopa suhteessa olevat nuoret miehet haluaa seksikästä puumaa ja seksi toimii hyvin,tässä asetelmassa. Mulla oli puoli vuotta seksisuhde nuoreen kolliin ja oli nautinnollista. Tottakait molemmat tietää,että se on seksiä..ja herrasmiehiä ovat olleet minua kohtaan,eikä mitään kypsymättömiä kakaroita..taas noita tylsien ja kateellisten paappojen jorinoita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe