Väärä merkintä huoltoaseman pistoolissa

Jor2ma

Tankkasin biesel Volvon Neste Express Hermannin huoltoasemalla, Lidlin vieressä Kalasatamassa perjantaina 8.6.2018 klo 13:00-13:30. Mittarilla 1 on kolme pistoolia. Kahdessa vasemmanpuoleisessa oli vihreällä merkintä bensiini. Oikean puoleisessa oli harmaalla teksti Futura. Päättelin, että Futuran täytyy olla diesel vaikka siinä ei ollut manintaa diesel. Muissa mittaripisteissä on näin. Tankkasin noin 40 litraa.
Kun lähdin ajamaan, auto nyki koko ajan. Vein auton Biliaan, jossa se oli ollut juuri huollossa. Siellä todettiin, että tankissa on bensiiniä. Auto jäi viikonlopuksi huoltoon ja lasku bensan poistosta ja siihen liittyvistä muistä töistä oli 843 euroa,
Maanantaina 11.6.2018, kun sain auton jälleen käyttöön, ajoin suoraan Neste Express Hermanniin. Mittarin 1 pistoolien merkinnät olivat silloin, vasemmalla puolella oli harmaa diesel ja oikealla puolella vihreät bensiinit. Lisäksi pistooleihin oli merkintöjen lisäksi tullut mainoksia eli merkintöjä oli selvästi muutettu perjantain jälkeen.
Huoltoaseman mittarien 1 ja 2 sekä mittarien 3 ja 4 pistoolijärjestykset ovat toistensa peilikuvia. Voin kuvitella, että merkintöjen muuttaja helposti sekoittaa järjestyksen.
Olen ollut yhteydessä Nesteeseen. He eivät suostu myöntämään virhettään.

Jos tankkasit autoasi samalla huoltoasemalla mittarilla 1 perjantaina 8.6. , olet voinut saada dieselin sijasta bensiiniä tai bensiiinin sijasta dieseliä. Jos näin on käynyt, ota minuun yhteyttä. Nesteeltä väitetään, että kukaan muu ei ole ottanut heihin yhteyttä samasta syystä.

Jorma ( [email protected] )

6

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johanootnolo

Aika noloa itkeä omaa huolimattomuuttaan täällä. Aivan turha on odotella sähköpostia, pistooleissa on varmasti oikeat merkinnät.

• Poikaviikarit

On ihan riesa joillain paikkakunnilla, että parrankasvua odotellessaan pojat vaihtavat pistoolien merkintälevyjä keskenään. Eli merkinnät ovat oikeasti saattaneet olla väärin.

• Sattuuniitä

Uskokaa nyt ihmeessä. Minä olen öljy-yhtiössä töissä. Virhetankkauksia oikeasti sattuu ja liian paljon. Myös nuo pistoolien merkkilevyjen vaihtamiset ovat ikävä kyllä liian tuttuja.

• sivist

Bensapistooli on ohkaisempi ja mittari kertoo mitä soppaa alkaa tulla.

• biessaa

Eikös biesel autoon voi tankata bensaa ja dieseliä? Vai mikä se kaksikäyttöauto on?

• miksiKeksitTarinoita

Sarjassamme uskoo ken uskoo, dorka aloitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      121
      7515
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      660
      4874
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3194
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1327
    5. 50
      1325
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      93
      1214
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      159
      1156
    8. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      55
      983
    9. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      17
      892
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      27
      873
    Aihe