Hei sinä mies, jonka kanssa katseeni kohtasi tänään Sellon Prisman liukuportaissa normaalia pidemmän ajan. Sinä tulit portaita ylöspäin kärryn kanssa ja minä menin portaita alaspäin koria kantaen. En kehdannut enää perääsi katsoa kun hämmennyin sen verran. Kassajonossa olin takanasi ja ei muuten ollut sattumaa että samassa jonossa oltiin. Harmi etten siinäkään uskaltanut sinua lähestyä. Olisitko niin ihana että laittaisit tunnistetta tulemaan, jos itsesi näillä tiedoilla tunnistat. (Kassalla unohdit erään tuotteen nostaa hihnalle/näyttää kassalle...Mikä?) Olisi kiva saada sinuun yhteys ja mahdollisesti nähdäkin.
Sellon Prisma to 14.6. n. klo 13.30
15
1814
Vastaukset
- Missä-tavataan
Vähän luulen että se olen voinut olla Sellossa minä tuohon aikaan. Usein unohtuu myös kauppakärryn pohjalle tavaroita, joita en hokdaa nostella kassahihnalle. Olis tosiaan kivaa tavata, vaikka minulla ei ole aavistustakaan missä on meidän katseet kohdanneet noin kohtalokkaasti. Minä katselen usein mukavan näköisiä naisia Sellossa käydessäni.
Toivottavasti et ajatellut että alettais oleen, me kaksi, keskenämme. Mukavaa käydä vaikka olusilla ja sen jälkeen katsoa mitä illasta kehkeytyy. Mutta oleen en ole ajatellut alkaa, ei ainakaan juuri nyt. - Everseen
Not me too for you. Forget it.
- Sellossa-käynyt-mies
Onkohan tämä vakanssi jo täytetty, tai siis onko oikea pariskunta jo löytänyt toinen toisensa? Minä käyn noin kerran viikossa Sellossa, enkä ole ihan varma että olinko siellä juuri torstaina.
Jos asia on edelleen avoimena, niin mielelläni voisin jossain paikassa asianosaiselta tarkistuttaa että sattuisinko juuri minä kuitenkin olemaan se hyvännäköinen, kateissa oleva mieshenkilö. Olen kohtuu hyvän näköinen ja sporttinen, ainakin omasta ja monien muidenkin mielestä.- Pitkäkatse
Vakanssia ei ole täytetty :D Hauskasti ilmaistu tuo. Tietäisit kyllä, jos olisit kyseinen henkilö, tiedät myös olitko torstaina Sellon Prismassa noihin aikoihin ja unohditko kärryysi tuotteen niin että kassa huomautti siitä. En muuten maininnut mitään miehen hyvännäköisyydestä ( kyyyllähän hän oli totuuden nimissä silmää miellyttävä kaikin puolin).Tilanteessa vain oli sitä jotain normaalia enemmän.
Viestisi oli omalla tavallaan hauska
ja mielenkiinnosta haluaisin tietää ikäsi. Vaikka et olekaan se mies, jota viestillä tavoittelen niin en voi jättää viestiäsi huomioimatta :) - Sello-on-nasta-paikka
Osaan syvällä elämänkokemuksella ja epätoivoisuutesi astetta tulkitsemalla arvata että haet juuri tällä hetkellä 27...33 vuoden ikäistä mieshenkilöä. Olen kyllä stydissä fyysisessä ja psyykkisessä kunnossa. Silti ihan en ikähaitariin mahdu. Ei mitenkään ratkaisevan paljon ulkona, mutta kelloa ei saa kuitenkaan taaksepäin.
Toivottavasti löydät vielä sen saman unelmaisen hienon kaverin, jolta jää ostokset maksamatta, ja saat selville mikä se maksamaton tuote oli, koska silläkin voi olla merkitystä loppuelämässä. Millään muotoa en halua toivottaa sinulle epäonnea tai huonoa menestystä jonkun ihmisen löytämisessä. Oikeastaan hoksasin samalla, että miksen voisi itsekin opetella jatkossa katsomaan täysin vieraitakin naisia liukuportaissa oikein todella syvään. Niin merkitsevän väkevällä tahdolla ja katseella, että naiselta tajunta himmenee, ja lähtee salaa seurailemaan minua. Sinänsä melko pieni lisävaiva, se semoinen katselu. Koska jos tällaista nykyajan yksinäinen nainen haluaa, niin miksei sitä heille antaisi. - Pitkäkatse
Nyt meni veikkaus metsään. Ehkä et olekaan niin hyvä rivien välistä lukija. Kyseinen mies maksoi kyllä sen tuotteen mikä jäi hihnalle nostamatta eli tiedän mikä se on. Kysymys kuuluikin että mikä se tuote oli, jotta se toimisi tunnisteena. Toivottavasti itse löydät tasoisesi kumppanin. Ei kenen tahansa tuijotus tehoa :)
- Nyt-muistinkin-jo
Kerran jäi taatelipaketti kaupassa maksamatta, kun se jäi syrjälleen kärryn reunaan pystyyn. Muistaakseni se oli se taatelipaketti taas tälläkin viikolla Sellossa.
Jokaviikkoinen leivonta kyseessä ja taateli! Se on kilpailuvastaukseni.
- Mohammad26
Se varmaan olla minä, muistan kaunis nainen sello prisma.
- Sandelssonn
Olutlaatikkohan se. Ei kiinnosta kuitenkaan.
- Täältä-löytyi-kadonnut
Jos oli olutlaatikko, niin se asiakas oli joko mannekansan väkeä tai sitten ihanaa, nopeajalkaista, urheilevaa afrikkalaista nuorisoamme.
https://www.youtube.com/watch?v=t9MOYESLq0I
- Viikonlopun-siiderit
Siiderilaatikko taisi olla, jos olen oikeassa viikonpäivässä, ja oikea henkilö. Mutta kumpikohan takanani olevista naishenkilöistä olit? Siinä oli muistaakseni sellainen vähän tukevampi keski-ikäinen nainen, ja sitten oli tummatukkainen, kaksvitonen hoikempi tyttö jolla tukka vedetty taakse.
- kulmientakaa
Muistan paikan olleen Lepäävaara.
- Peräkylä-Espoo
Leppävaara = Alder danger (UK)
Leppävaara = Erlie risiko (GER)
Leppävaara = Aliso riesgo (SPA)
Anagrammin kielellä: Arvaa leppä, Arava leppä , Päre palava, Perä palava, Vanhana jak
- JormaUotinen
Magic Glide putkilo. Pitkät kiharat hiukset ja onnuin hieman.
- Ohitan.pikkuasiat
Alkuperäinen kysyjä vastaa: Se sun puujalka ei haittaa mitään, jos muuten olet kiinnostava sello-ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701429Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 501341
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761292Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541085Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50958- 86955