Suukkomies

Niiskuneiti40

Kertokaas nyt naiset mielipiteenne uudelle nettideittaajalle. Olen 40 v nainen ja tutustuin kivan oloiseen mieheen nettideitti palstalla. Vaihdettiin puhelin numerot. Nyt tältä tyypiltä tulee suukkopostia aamulla, päivällä ja illalla. Emme ole tavanneet vielä. Nyt vaan alkoi tympimään moinen suukottelu. En koe olevani suukkone, jota kuka tahansa muutaman viestin jälkeen voi alkaa omalla päätöksellään suukottelemaan. Voi hemmetti sentään. Meni vähän fiilikset. Jotenkin tuntuu että mun henk.koht rajat on ylitetty, ilman että on kysytty mun mielipidettä tämän tyyppisiin viesteihin. Olenko liian tiukkapipo tai nuttura vähän liian kireellä ?

20

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rotoy

      Miksi annoit puh.numeron ennen tapaamista, siksikö koska olet uusi nettideittaaja? Pitäishän tuo älytä jo muutenkin. No jos suhdetta ei synnykään niin voit olla varma että ilkeitä viestejä alkaa tulla tuutin täydeltä.

      • apapap

        No kun ensin ajattelin, että kivan oloinen kaveri. Olin kyllä tyhmä, myönnän. Sitä vaan aina on niin sinisilmäinen joka asian suhteen. Haluaa uskoa sellaiseen, mitä ei taida olla olemassa, muuta kuin omissa unelmissa. Mun mielestä on toisen kunnioittamista, että ei itse, yksin päätetä etä nyt tämä on jo intiimimpi juttu, ja voi alkaa lähetteleen suukkoja viesti kaupalla. Ajattelin, että eihän tuota uskalla treffata. Tulee varmaan raiskatuksi. Minä kun etsin kohteliasta ja huomaavaista miestä joka etenee asioissa kuin herrasmies. Alan jo luopumaan pikkuhiljaa haaveesta. Kiitos rakentavista ja herättävistä kommenteista ! Hyvää kesää kaikille.


      • varmasamamies

        Luulen että miehellä ikä 56, sellainen siellä liikkellä , narsisti ja päästä viallinen


    • pelimehetosaa

      etkö semmoinen mies ole Lappeenrannasta ja ulkomaalainen? Kokemusta on. Saatko viesteilla suukkoja ja haleja... pusu pusu... kauniita unia jne

    • Ikisinkkumies

      Mies on pelimies jolla on vaan pillu mielessä ja on myös narsisti kun yrittää saada sua heti nalkkiin mutta sellaisille miehille naiset aina vastaa.

    • ghostaa

      Lappeenrannasta suomalainen mies. Tarvii pimseä.

    • 4hjjwrjqrjtjtj

      Kyllä olet ja on, mutta niin suomalaisilla naisilla yleensäkin paitsi silloin kun itse pidetään "kivaa".

    • taijokumuuhenkilö

      Tutun tuntuista, voisko olla puhelin viimeiset nuomerot -440
      Kerron lisää kuin sama nuomero

      • apn

        puhelin alku numerot on 050 vai mikä se oli, voi siis olla sama mies. loppunumerot ei ole 440


    • eiongelmaa

      Ei siinä muuta taphtunut kuin että mopo on karannut käsistä. Et ole tiukkapipo . Pitäisi heti luoda rajat suhteelle mikä se ikinä onkin. Ei siis antaa liian "aktiivista" kuvaa ainakaan ennen kuin tapaa. Tuon saman on kokenut varmasti moni, ei siinä niin kauheasn ihmeellistä ole.
      Olet selvästi avoimin mielin, älä lopeta mutta luo jonkunlaiset säännöt itsellesi ja tapaamillesi ihmisille.
      Mies luulee enemmän kuin on saamassa, pettymys on varma. Joten suukoille stop stop.
      Ei toisten tunteista voi päättää niitä voi silti ohjailla laittamalla säännöt.
      Ei suukkoja kiitos!
      Älä johda miestä tietämättömyydellä vaan niillä ohjeilla mitä itse tunnet.
      Olet kiva mutta ei suukkoja nyt. Kiitos ja ole hyvä.

    • vaanleikivatnaistenkans

      Nämä suukkomiehet ovat aina kiirellisia etta sais heti, kaikilla pelimiehillä samat opitut temput. Jostain hakevat siihen tietoa, varma netistä. Kokemuksista voin kertoo ettei netissä ole normaali miestä olemassa ja piste

      • Naisetpa

        Olen normaali mies tai ehkä en ole, välillä tuntuu että kaukana normaalista mutta mihin sitä vertaa. Netissä olen ollut, en enää. Olen sitten normalisoitunut sen takia .
        Jos netistä löytää normaalin naisen se olisi vasta epänormaali tapahtu,ma, näin omasta kokemuksesta mihin nojaan.


    • Normaalinainen-

      Se on joku sekopää. Normaaleja miehiä on vaikea löytää, ehkä niitä ei vaan ole jotka istuu kotona ja osaavat puhua naisille normaalisti ilman mitään että lähettävät koko ajan viestejä, ovat omistushaluisia ja yrittävät määrätä mitä nainen saa tehdä.

      • Ihmiset ovat erilaisia. Muistelin just että ainakin kolme naista vuosien varrella on loukkaantunut siitä kun musta ei kuulu mitään seurustelun alkutaipaleella, yks vaati että joka päivä pitää olla yhteyksissä, toinen uhkaili poistavansa mun puh.numeron kun "eihän sillä näköjään tee mitään".
        Oon saanut puh.numeroita ennen ekaa tapaamista, siis aikoinaan, ei nyt mutta koskaan en ole lähetellyt mitään lällyviestejä kuten ap,lle on käynyt, ymmärrän että se on naurettavaa kun mikään ei ole vielä varmaa tuossa vaiheessa.
        Tällä kuulla oon itse saanut useita sydämenkuvilla tehostettuja viestejä naiselta ja oon toivonut ettei tarkoittaisi niillä mitään erityistä enkä viitsi sanoa kuten ap,kään ei sano ettei tekisi niin, ei millään viitsi pahoittaa toisen mieltä.


    • lnojojoj

      Ap. jatkaa...
      No nyt niitä solvausviestejä sitten alko tulemaan.Elämäni on pilalla ja homehdun omaan yksinäisyyteeni ilman häntä, hän viestittää. Pistin estolistalle numeron. Voi hitto, että pitää mennä antamaan numeronsa niin heppoisin perustein.
      Intuitoni toimi , mutta mitä tästä opin. Älä anna numeroasi tuntemattomalle ihan heti alkuun.
      En haluisi olla myöskään liian skeptinen. Ei sekään hyvä ole, jos ei voi luottaa, vaan pitää tarkistaa, että paistaako se aurinko vai. Haluan luottaa ihmiseen !
      Tyypin käytös oli niin takertuvaa, että vieläkin ahdistaa. Huh huh, toivottavasti selvisin säikähdyksellä.

    • Mitä jos ihan toteaisit seuraavassa viestissä, että vielä ei ole suukkojen aika.

      Voi olla, että mies vaan ei ole kovin kokenut treffailija, eikä tiedä etikettiä .

      Kuten sanottu jo tuossa aikaisemmin, naisiakin on niin kovin erilaisia. Toiset pitävät lähes henkilökohtaisena loukkauksena, ellei mies yritä jo ensi treffeillä sänkyyn ja toisista se taas on herrasmihen käytöstä.

    • qkdidj

      No, ei sekään ole hyvää asianhoitoa, että laitetaan toisen numero estoon. Pitää asiallisesti sanoa, mikä muutti mielen. Sanoa se kohteliaasti niin, ettei loukkaa toista. Asiat voi aina sanoa tavalla, ettei loukkaa toista.

      Olet itse osallinen syntyneeseen tilanteeseen. Koskaan ei voi tietää, kuka langan toisessa päässä on. Virheistään oppii. Aloit uskoa omiin mielikuviisi, joilla ei ollut tekemistä toisen osapuolen kanssa.

      Tuttu tilanne. Inhimillistä. Mutta, virheistään oppii, kun on kolme kertaa pudonnut samaan kuoppaan. ;)

      Selvähän se on, että kun ei toista tunne, niin ei lähetetä suukkoja eikä haleja. Pitää itse olla niin fiksu, että ottaa huomioon, että tällaisia ihmisiä on, eikä saata tilannetta siihen pisteseen, että toinen lipsahtaa tuollaiseen käytökseen. Toisin sanoen, viestinnän pitää toimia ennen kuin annat puhelinnumeron.

      Toisaalta, ei kannata ottaa vakavasti omia ja toisen mokia, laiffia tämä vain on.

      Tosiasia on, että monet yli 50-vuotiaat miehet, ja jo yli 45-vuotiaatkin miehet, ovat karsean näköisiä. Ei liikuta, ei huolehdita omasta fyysisestä ja henkisestä hyvinvoinnista ja terveydestä. Sen sijaan istutaan netin äärellä ja eletään virtuaalitodellisuudessa. Heitetään kuppia pötsiin.

      Voisivat nämä miehet lähteä reippaalle kävelylenkille ja alkaa syömään terveellisesti. Lukea jotain kehittävää ja niin sanoitusti tehdä konkreettisia tekoja oman kehittämisensä eteen.

      Eikysymys ole niinkään iästä, vaan että nuoruuden mentyä ihmiset päästävät itsensä repsahtamaan. Eivät rakasta itseään pitääkseen itsestään huolen. Miten voivat rakastaa toista?

      Itse olen 50 , ihan ok-näköinen nuorekas nainen. Ikäistensä miesten profiileja kun katsoo, tulee tunne kuin itse olisi joku tyttönen ja miehet papparaisia.

      Kannattaa laittaa se profiili tauolle ja alkaa kävelyttämään itseään .

      • 56u6uwtjwtrjw6jwjwtj

        Tuo nyt on aivan soopaa että voisi aina välttää toisen loukkaantumisen on sitten kuinka kohtelias tahansa, mutta eihän se naisten tapa jättää vain vastaamatta tai blokata kylläkään ole mitenkään hyvätapaista.

        Ja jos katsoo vanhempia naisia niin kyllä heissä yhtä vähän on "edustuskelpoisia" kuin miehissäkin, Mutta kas kummaa jos muijalla on hiusvärit yms. kosmetiikat käytössä että näyttää "nuoremmalta" kuin harmaantuva mies joka ei halua hiuksiaan värjäillä yms..


    • nimierkki

      Vaikuttaa sekopäältä.

    • Alavaiylä

      Heh! Hauska juttu. Ymmärrän että ärsyttää.
      Ootko varma ettei ole alapään huulien kuva? Kysyppä seuraavaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe