Turn off, ei voi mitään

eivaanjaksaelukoita

Just tossa tunti sitte jäin juttelemaan yhden mimmin kans, vaikutti hyvälle. Ite olen 41 ikäinen ja muikki oli 33vee, ei lapsia, no ei minullakaan. Se tuli itse aika aloitteellisesti siinä jauhamaan, kun siirryimme taksiaseman tuntumaan. Kyselin minnepäin on menossa.. no eikun asemaa kohti vain sitten. Hän asuu 300m päässä minusta. Hän kertoi olevansa opettaja siinä sivussa ja naureskelin sitten vain, että jaajaa.. vai opettajakin vielä. Arvelin, että tässä nyt on jotain kuitenkin.. lyön loputkin kortit pöytään ja jotenkin ajauduin keskustelemaan jo taksista päästyämme, sitten mitä se noin muuten vapaa-ajallaan tekee. Käy kuulemma koiranäyttelyissä.

Mä että jaa, ok. asia selvä. Noh. en itse ole innostunut tuollasesta toiminnasta, joten...

se kysy että "mitä mitä joten.."

Sanoin, että oli mukava tavata, mutta ok. joo, en voi lähtee tähän.

No mikä sulle tuli, se kysyi..

Sanoin, että kerroit, että sulla on kaks isoa koiraa ja kaksio jne. ei tule kyllä nyt mitään tästä.

No eikö pano edes kelpaa, kumma mies?
Sanoin, ettei ole siitä kyse.
No mikä, tissitkö?.
Ei, et kuuntele nyt lainkaan.. katsos en pidä koirista ja kissoista tms.
Jaa. Ja sitten.
No sitä sitten, että en mä mahdu tähän väliin mitenkään, unohdetaan tää ja voi sitä morjestella. Jos joskus luovut niistä niin katotaan sitte.
No en ole luopumassa.
Niin justiin, etsit sellasen joka pitää susta sellasena kuin olet, moimoi.
Hei.. sä haluat pitempää suhdetta, mä en.
Ok. hyvä, ei se mitään.
En mä ole mikää yyhoo!
Joo, no olet mikä olet ja ei se nyt muutu mihinkään tästä, pyysin jo anteeksi ja hyvää yötä.

10

1309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eestäänlöydänviel

      Niin, ei mullekaan koirat sovi. Tota oon ite kans miettiny. Ei ole toistaseksi tarvinu sanoo mitään, kunei sellasta ole eteen tullut.

    • TeemuSR

      Olen tiedätkö miettiny ihan samaa? Mihin väliin itse mahtuisin, jos on koirat mielummin elämässä kuin tuleva mies. Semmosen pitää etsiä toinen koiraharrastaja.

      Itse törmäsin eräissä bileissä naiseen joka vaikutti kans mukavalta, mutta kun hänen mukanaan tulisi paketti myös. No en ole mitään pakettia tilannut ja jos jollain sellanen on, niin jatkoin että.. se on sun paketti, ei minua koskeva. Jos se häiritsisi suhdettamme, niin pakkohan sitä olisi kompromissin sen hakea joka haluaa seurustella, mutta mahduttaa oma eläminen. Tuolla naisella oli maatila ja itse asun kaupungissa, sekä teen työt siellä myös. Minusta ei mitään renkiä saa itkemälläkään ja nykyinen palkkatasoni on 4 kertaa enemmän kuin tulisin maajussina tienaamaan.. Hän alkoi kertoilemaan aivan aluksi, että kuinka mun olisi helpompi pistää oma kämppä vaan lihoiksi. Sanoin vaan, että olet kyllä kaunis ja vetävä mimmi, mutta mulla on myös elämää täällä kaupungissa. En silti velvottaisi harrastamaan minun puolesta postimerkkeilyä. Jokasella on ne omat harrastuksensa ja elämänsä, mutta hänen tarttee ettiä se maajussi kuitenkin. En ole oikea mies seuraasi. Toisekseen, en voisi kuvitellakaan, että lähtisin toisen nurkkiin asumaan, kyllä minun pitää omistaa puolet ainakin ettei jokupäivä nosteta vain kamoja pihalle ja kuvitella, että sillälailla hoidetaan riidat. Mutta kun halua olla maatilan omistaja ja sillä hyvä. Tänäpäivänä olen nähny kaikenlaista, mutta noihin sudenkuoppiin en astu.

      • Eiarpaonnea

        Samaa on mies edottanut minulle, että asunto pois vaan ja oma autonikin (ei kuuna päivänä) ja että en omistaisi miehen asunnosta prosenttiakaan mutta joutuisin ottamaan lainaa talon kunnostamiseen. Sai jäädä ihan yksikseen taloonsa.


    • Tahvo53

      Niin, jokainen muikkelihan kuvittelee että on se paras pano....ei muuten ole, ns lahnapanoja tullut vastaan ja jos pyytää naisen tekemään edes jotain muuta kuin hengittämään niin helvetinmoiset itkupotkuraivarit.
      Kotieläimet on kyllä todella turn off jo sen takia että olen allerginen ihan kaikille ”ihanille” karvakasoille ja toiseksi en koskaan ole ymmärtänyt että elukka nostetaan samalle tasolle ihmisen kanssa. Yököttää ajatuskin että se ”ihanuus” viettää yönsä samassa sängyssä kuin ihminen, yök!!
      Huomannut että jotkut naiset hakkkivat sen jyrsijän kokoisen lemmikin kompensoimaan helllyydentarvetta ja se touhu on kyllä aivan helvetin sairasta.

    • Rakki_

      Mulla kans kaveri haksahti lihavaan koiraharrastajaan. Sillä on kaks jotain karvapallo, joita roudataan näyttelyihin ja hoitoon ties minne, kun ne ei voi olla hetkeekään kotona yksin, syövät kuulemma kaiken irtonaisen. Kuka hemmetti lähtee tohon vapaaehtoisesti?! Tollaselle naiselle mies on aina kakkonen.

      • Kaunotarjakulkuri

        Kuka hemmetti lähtee sellaseen, että mies on oman äitinsä tisseissä vielä kiinni, omat kaverit menevät aina perheen edelle ja jopa auto on naista tärkeämpi. Alkoholi on miehen rakastaja numero ykkönen. On kyllä aivan helvetin sairasta.


    • Oletkyvytönrakastamaan

      Pyydän, että laitat itseesi hihamerkin "en voi sietää koiria" niin fiksut ja empaattiset naiset osaavat kiertää sinut kaukaa ! Olen laajan ystäväpiirin kanssa todennut, että mies joka ei pidä eläimistä on itsekäs, empatiakyvytön, usein lapsivihaaja ja erityisen pihi.

    • Juhaou

      Mitä pahaa siinä nyt on jos on lemmikkieläimiä? Eikai ne ihmissuhteita pitäisi estää kai kuitenkaan yleisestiottaen?? Itse olen hieman yksinäisempi mies ja minullakin on kaksi kissaa seurana mutta en usko että syy siihen että yksin elelen on eläimissä. Tokihan mahdolliset allergiat tietysti rajoittaa.

    • Mulkku-Seppo

      Ja ap olettaa että tuo hänen rehvakka oletettu keskustelunsa kiinnostaa ketä ja mistälähtien? :D

    • koirakoulu

      Jep jep... rakki on number 1 ja mies tulee sitte joskus perässä. Olen näitä yksinäisiä koiranaisia nähny. Vittu tavat on niin omituiset ettei tosikaan ja kauheaa pätemisen tarvetta. Jos ei ole koiraa, niin miestä koitetaan komennella. Ei kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe