Miksi nainen ei hyväksy, että jokaisen ihmisen on itse hoidettava oma hyvinvointi, on raukkamaista syytellä puolisoaan jälkikäteen ellei itse ole asian eteen aikanaan tehnyt mitään.
Miksi naiset eivät ymmärrä että lapset kärsivät suunattomasti jos heidät sekoitetaan eronjälkeisiin riitoihin, yksikään lapsi ei voi vaikuttaa syntymäänsä, sen päätöksen tekee aina viimekädessä äiti.
Miksi naiset eivät kykene sopimaan asioista, tunteet sokaisevat mielen, eikä asiasta kyetä enää keskustelemaan järkevästi.
Miksi nainen ei uskalla/kykene tekemään itseä koskevia päätöksiä itsenäisesti, vaan tähän tarvitaan kavereiden mielipide.
Miksi perheen henkilökohtaiset ja luottamukselliset asiat pitää saada kertoa ulkopuolisille, ilman perheen jäsenten lupaa.
Miiksi nainen selittelee ja kiertelee totuutta, nainen voi olla oikeassa mutta sokea kiistäminen ja ivaaminen, poistaa tämän mahdollisuuden.
LÖYTYYKÖ EDES YKSI NAINEN KETÄ VOISI VASTATA KYSYMYKSEEN JA PERUSTELLA VÄITEENI VÄÄRIKSI ILMAN IVAA JA HAUKKUMISTA, NIIN PÄÄSTÄISIIN OIKEIDEN ASIOIDEN PARIIN, JOISTA VOISI OLLA APUA KAIKILLE.
JOS ET KYKENE KESKUSTELUUN ILMAN TUNTEIDEN PURKAUSTA, SIIRRY SEURAAVAAN JUTTUUN, TÄMÄ EI OLE SINULLE TARKOITETTU KOMMENTTI
Miksi naiset elävät valheessa
y15
0
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899