Minkälaiset renkaat pitää hankkia ettei tarvitse ajaa pyöräteillä?
Minkälaiset renkaat?
9
350
Vastaukset
- yksinkertainen
Auton renkaat.
- Niinpäniinjoo
pikemmin taitaa olla niin, että jotta voisi pyöräillä pyörätiellä, pitää pyörään hankkia pistosuojatut maastopyörän renkaat.
jos autotiet olisivat rengaskokoihin suhteutettuna samassa kunnossa kuin merkittävä osa pyöräteistä, olisi aivan tyypillistä, että ajoradassa olisi 10 cm syviä 10-50 cm leveitä railoja. Kyllä niistäkin ainakin maastokuorma-autolla vielä hyvin selviäisi, mahdollisesti ihan perus landcruiserillakin. - munakas
Penisrenkaat
- PieniPiruVasempaan
Minulla on ihan tavalliset pyörät ja renkaat ilman mitään pistosuojauksia ja ajelen ihan hyvin pyörätiellä. Halauisin kuitenkin vaihtaa sellaisille kumeille, joilla saan ajaa autotiellä koska meilläpäin on varsinkin viikonloppuisin lastenvaunuja työntäviä pariskuntia ja koiranulkoiluttajia liikkeellä.
Jos ajalen maantiellä, niin en oikein voi sanoa että se johtuu pyörätien huonosta kunnosta, mutta olen ymmärtänyt, että monet ovat vaihtaneet sellaiset pyörät että ne eivät kestä normaalia käyttöä. Minä haluaisin myös sellaiset pyörät, mutta en osaa valita niitä koska kaikki kehuvat omiaan hyviksi ja kestäviksi, mutta tarvitsen sopivalla tavalla huonot.
Paljonko hitaammin niillä renkailla joutuu ajamaan, että ne kestää?- albertoklenbuterol
Huonoilla gummeilla tulee vaan kusipäisiä mukuloita. Reikä kumissa voi tulla kalliiksi jos tulee pistoja tehtyä pariskuntiin, koiran ulkoiluttajiin ym. Koiriin ei kannata pistellä, ne saattaa purra. Suosittelen että ajelet vaan paljaalla, ilman gummia. Vanteet kipinöiden kun ajat Porvoon tietä, niin kaikki kuumat kakskymppiset böönat näkee että olet pelimies.
- Alkup_
Kunnolliset ja laadukkaat, urheilupyöriin suunnitellut ja oikean kokoiset renkaat.
Pistosuojatut ja isolla ilmatilalla.
- Hämeenkylmärinki
Jos ajan pistosuojatuilla, joissa on iso ilmatila, niin ei ole mitän syytä ajaa muualla kuin pyörätiellä. Tarkoitus on ajella nimenomaan autotiellä ettei tarvitse hidastaa tai muutenkaan ottaa huomioon muuta liikennettä.
Se on minulle sujuvampaa ja olen antanut itslleni kertoa, että pyöräillessäni voin mennä 20s nopeammin 25 km matkan jos vaihdan erilaiseen kumiin. En tiedä muista, mutta minulle 20 sekunnilla on iso merkitys, olisi sääli heittä hyvää elämää hukkaan.
- PonuPate
Baarumit,ilman muuta ja muut ilman.
Liirum,laarum,alla Baarum.
Vettä sataa,kohta kaadun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822