Minkälaiset renkaat?

Hämeenkylmärinki

Minkälaiset renkaat pitää hankkia ettei tarvitse ajaa pyöräteillä?

9

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertainen

      Auton renkaat.

    • Niinpäniinjoo

      pikemmin taitaa olla niin, että jotta voisi pyöräillä pyörätiellä, pitää pyörään hankkia pistosuojatut maastopyörän renkaat.
      jos autotiet olisivat rengaskokoihin suhteutettuna samassa kunnossa kuin merkittävä osa pyöräteistä, olisi aivan tyypillistä, että ajoradassa olisi 10 cm syviä 10-50 cm leveitä railoja. Kyllä niistäkin ainakin maastokuorma-autolla vielä hyvin selviäisi, mahdollisesti ihan perus landcruiserillakin.

    • munakas

      Penisrenkaat

    • PieniPiruVasempaan

      Minulla on ihan tavalliset pyörät ja renkaat ilman mitään pistosuojauksia ja ajelen ihan hyvin pyörätiellä. Halauisin kuitenkin vaihtaa sellaisille kumeille, joilla saan ajaa autotiellä koska meilläpäin on varsinkin viikonloppuisin lastenvaunuja työntäviä pariskuntia ja koiranulkoiluttajia liikkeellä.

      Jos ajalen maantiellä, niin en oikein voi sanoa että se johtuu pyörätien huonosta kunnosta, mutta olen ymmärtänyt, että monet ovat vaihtaneet sellaiset pyörät että ne eivät kestä normaalia käyttöä. Minä haluaisin myös sellaiset pyörät, mutta en osaa valita niitä koska kaikki kehuvat omiaan hyviksi ja kestäviksi, mutta tarvitsen sopivalla tavalla huonot.

      Paljonko hitaammin niillä renkailla joutuu ajamaan, että ne kestää?

      • albertoklenbuterol

        Huonoilla gummeilla tulee vaan kusipäisiä mukuloita. Reikä kumissa voi tulla kalliiksi jos tulee pistoja tehtyä pariskuntiin, koiran ulkoiluttajiin ym. Koiriin ei kannata pistellä, ne saattaa purra. Suosittelen että ajelet vaan paljaalla, ilman gummia. Vanteet kipinöiden kun ajat Porvoon tietä, niin kaikki kuumat kakskymppiset böönat näkee että olet pelimies.


    • Alkup_

      Kunnolliset ja laadukkaat, urheilupyöriin suunnitellut ja oikean kokoiset renkaat.

    • Pistosuojatut ja isolla ilmatilalla.

      • Hämeenkylmärinki

        Jos ajan pistosuojatuilla, joissa on iso ilmatila, niin ei ole mitän syytä ajaa muualla kuin pyörätiellä. Tarkoitus on ajella nimenomaan autotiellä ettei tarvitse hidastaa tai muutenkaan ottaa huomioon muuta liikennettä.

        Se on minulle sujuvampaa ja olen antanut itslleni kertoa, että pyöräillessäni voin mennä 20s nopeammin 25 km matkan jos vaihdan erilaiseen kumiin. En tiedä muista, mutta minulle 20 sekunnilla on iso merkitys, olisi sääli heittä hyvää elämää hukkaan.


    • PonuPate

      Baarumit,ilman muuta ja muut ilman.
      Liirum,laarum,alla Baarum.
      Vettä sataa,kohta kaadun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe