Minkälaiset renkaat?

Hämeenkylmärinki

Minkälaiset renkaat pitää hankkia ettei tarvitse ajaa pyöräteillä?

9

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertainen

Auton renkaat.

• Niinpäniinjoo

pikemmin taitaa olla niin, että jotta voisi pyöräillä pyörätiellä, pitää pyörään hankkia pistosuojatut maastopyörän renkaat.
      jos autotiet olisivat rengaskokoihin suhteutettuna samassa kunnossa kuin merkittävä osa pyöräteistä, olisi aivan tyypillistä, että ajoradassa olisi 10 cm syviä 10-50 cm leveitä railoja. Kyllä niistäkin ainakin maastokuorma-autolla vielä hyvin selviäisi, mahdollisesti ihan perus landcruiserillakin.

• munakas

Penisrenkaat

• PieniPiruVasempaan

Minulla on ihan tavalliset pyörät ja renkaat ilman mitään pistosuojauksia ja ajelen ihan hyvin pyörätiellä. Halauisin kuitenkin vaihtaa sellaisille kumeille, joilla saan ajaa autotiellä koska meilläpäin on varsinkin viikonloppuisin lastenvaunuja työntäviä pariskuntia ja koiranulkoiluttajia liikkeellä.

Jos ajalen maantiellä, niin en oikein voi sanoa että se johtuu pyörätien huonosta kunnosta, mutta olen ymmärtänyt, että monet ovat vaihtaneet sellaiset pyörät että ne eivät kestä normaalia käyttöä. Minä haluaisin myös sellaiset pyörät, mutta en osaa valita niitä koska kaikki kehuvat omiaan hyviksi ja kestäviksi, mutta tarvitsen sopivalla tavalla huonot.

Paljonko hitaammin niillä renkailla joutuu ajamaan, että ne kestää?

• albertoklenbuterol

Huonoilla gummeilla tulee vaan kusipäisiä mukuloita. Reikä kumissa voi tulla kalliiksi jos tulee pistoja tehtyä pariskuntiin, koiran ulkoiluttajiin ym. Koiriin ei kannata pistellä, ne saattaa purra. Suosittelen että ajelet vaan paljaalla, ilman gummia. Vanteet kipinöiden kun ajat Porvoon tietä, niin kaikki kuumat kakskymppiset böönat näkee että olet pelimies.

• Alkup_

Kunnolliset ja laadukkaat, urheilupyöriin suunnitellut ja oikean kokoiset renkaat.

• Velogi

Pistosuojatut ja isolla ilmatilalla.

• Hämeenkylmärinki

Jos ajan pistosuojatuilla, joissa on iso ilmatila, niin ei ole mitän syytä ajaa muualla kuin pyörätiellä. Tarkoitus on ajella nimenomaan autotiellä ettei tarvitse hidastaa tai muutenkaan ottaa huomioon muuta liikennettä.

Se on minulle sujuvampaa ja olen antanut itslleni kertoa, että pyöräillessäni voin mennä 20s nopeammin 25 km matkan jos vaihdan erilaiseen kumiin. En tiedä muista, mutta minulle 20 sekunnilla on iso merkitys, olisi sääli heittä hyvää elämää hukkaan.

• PonuPate

Baarumit,ilman muuta ja muut ilman.
      Liirum,laarum,alla Baarum.
      Vettä sataa,kohta kaadun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      50
      10055
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      115
      5708
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      60
      4453
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      140
      3035
    5. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      264
      2851
    6. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      144
      2765
    7. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      45
      2653
    8. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      30
      2021
    9. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1737
    10. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      37
      1599
    Aihe