Nimen merkitys

tanja

Mikä merkitys on nimellä "Matti" ja on oinas?

11

1831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoittaa

Jumalan lahjaa.

Vanha sananlasku: Mikko miehistä parhain, Matti muista veljeksistä.

Oinas: Lannistumaton ja yritteliäs tyyppi, jolla on huumorintajua ja myös temperamenttia.

• maija

Matti tarkoittaa, että sinä olet humanisti,olet saanut lahjaksi kyvyn antaa anteeksi ja luopua, sinulla on myös kyky auttaa muita auttamaan itseään.
      Oinas on numero 1 joka kuvaa mm.tiennäyttäjää, edelläkävijää ja johtajaa.

• Mitäs tää mun nimeni sitten tarkoittaa?

• maija
        Leena kirjoitti:

Mitäs tää mun nimeni sitten tarkoittaa?

kykyä toimia johtajana, tiennäyttäjänä ja edelläkävijänä, olla itsenäinen ja velvollisuudentuntoinen. Tämäkin on siis numero 1.

• saapas
        maija kirjoitti:

kykyä toimia johtajana, tiennäyttäjänä ja edelläkävijänä, olla itsenäinen ja velvollisuudentuntoinen. Tämäkin on siis numero 1.

niin eksyin tänne keskustelu palstalle ja numerologia hiukan kiinnostais.

Etunimeni on Suvi ja olen jousimies:)
        Mitä siitä vois sanoa..:)?

• maija
        saapas kirjoitti:

niin eksyin tänne keskustelu palstalle ja numerologia hiukan kiinnostais.

Etunimeni on Suvi ja olen jousimies:)
        Mitä siitä vois sanoa..:)?

menestyjä, kuningatar, jolla on paljon lahjoja ja kykyjä,halua koota tietoa ja taitoja, olet numero 8. Ota siis huomioon nämä kykysi ja käytä niitä.

Jousimies taas on numero 5 joka edustaa pyrkimystä vaihteluun ja jännitykseen, halua kokeilla omia mahdollisuuksia laajasti ja halua tehdä ratkaisut ja valinnat itsenäisesti.

• ....

Mielenkiinto heräsi, joten jatketaan listaa. Mitä saat irti nimestä 'Eero' ?

• maija
        .... kirjoitti:

Mielenkiinto heräsi, joten jatketaan listaa. Mitä saat irti nimestä 'Eero' ?

Eerolla on kyky olla ymmärtäjä, hänellä on kyky rakastaa itseään ja muita. Hän haluaa keskittää elämänsä kodin ja perheen ympärille. Eero = 6.

• ...
        maija kirjoitti:

Eerolla on kyky olla ymmärtäjä, hänellä on kyky rakastaa itseään ja muita. Hän haluaa keskittää elämänsä kodin ja perheen ympärille. Eero = 6.

Kiitoksia :)

• Tuntija

Matti on tyypillinen, vanha, perisuomalainen nimi. Matit ovat rehellisiä (ei tosin aina), asiallisia, seksikkäitä, hieman tylsiä. Heillä on vankat käsitykset siitä mitä he haluavat, eivätkä he juuri kuuntele muita.

• En mä nyt ihan itsestäni mitään pomon piirteitä löydä..mielenkiintoista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3119
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      74
      3024
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2880
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2564
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      2047
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1647
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1605
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1580
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1546
    Aihe