Joka etsii Suomalaista miestä. En tiedä onko oikea palsta mutta kokeillaan.
Jos olet 50, 60 vuotias mies, sinkku, omillasi toimeentuleva, tukevahko, ei heinäseipäitä, saa tupakoida tai olla tupakoimatta, saa juopotella satunnaisesti, ei alkkiksia. Normaalilla järjellä ja elämänkokemusella varustettu mies.
Kielitaitona edes välttävä Englannin kieli kommunikoinnin vuoksi.
Filippiiniläinen (asuu siellä) 56 vuotias nainen, kaunis ja normaalipainoinen, yrittäjänä, omistaa taloja ja kauppoja Filippiineillä mutta ei ole rikas, tulee täysin omillaan toimeen (ei juokse rahojesi perässä).
eronnut 12 vuotta sitten, kolmen jo aikuisen ja omissa perheissään asuvien lasten äiti haluaisi ensin kaveripohjalta tutustua Suomalaiseen mieheen.
Mikäli kiinnostaa, laita joku roskapostiosoite tähän niin laitan viestiä, kerrot hieman itsestäsi ja taustoistasi ja saat Minulta hänen FB yhteystiedot.
Korostan että ei ole mikään paritusjuttu, tunnen naisen oman tyttöystäväni kautta ja lupasin välittää viestiä täällä hänen toiveestaan.
Olisi hyvä nainen filippiineiltä
Jooseonniin
2
494
Vastaukset
- Jooseonniin
Niin ja on mahdollista lähteä mun kanssa samaa matkaa Filippiineille tässä muutaman kuukauden sisällä , mikäli tulette juttuun ja molemmat haluavat tavata,
Ei helpommaksi voi mennä enää 😊 Voi kirjoitella minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846855- 353661
- 443218
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402452Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282241- 2032162
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292069- 402052
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241758