miltä vuosikymmeneltä tulee teiän mielest paras rockmusiikki?? mun mielestä -70luvulta esimerkkejä Ramones,Sex Pistols,Led Zeppelin,Pink Floyd ja paljon muita!
Paras rockmusiikin vuosikymmen?
19
1391
Vastaukset
- konservatiivi
oli mielestäni viimeinen kiinnostava vuosikymmen rockmusiikin historiassa. Sen jälkeen ei oo tullu mitään kovin kiinnostavia uusia juttuja.
- my oh my
kaikista noista löytyy mielenkiintoista musiikkia.
- hoppastilla
Niin, kyllä se 70-luku oli todellakin viimeinen kiinnostava ja mielestäni myös viimeinen merkittävä vuosikymmen rockin historiassa...
- urpo
my oh my kirjoitti:
kaikista noista löytyy mielenkiintoista musiikkia.
Täällä tulikin jo sanottua,että 80-luvulla tehtiin upeita biisejä.
Kyl 90-luvulla tehtiin kans upeita biisejä.
Coldplay Clocks
U2 zoo station
Suede trash
R.E.M. man on the moon
RHCP californiacation
Sting fields of gold
Oasis don't look back in anger
Urge Overkill girl you'll be a woman soon
(en muista esittäjää (cats in the craddle)
Faith No More easy
Nirvana come as you are
Robbie Williams the one
jne.
- pink.triangle
sieltä löytyy paljon kaikkea. 80 ja myös jo 2000 on hyviä vaikka tämä vuosikymmen ei oo loppunutkaan vielä.
- vm -62
Nirvana, Alice In Chains, Beck, Green Day, Therapy?, Massive Attack, A Perfect Circle, Oasis, Chemical Brothers, Prodigy, TuPac...
- koljonen
60-luvulla !!! Definitely...
- ....
Paha sanoo.. 60-70-lukujen rockmusiikki on ehkä parasta... Toisaalta itse kuuntelen enemmän 80-90-luvun musaa... No, mun musamaku yltää ehkä tästä päivästä 1960-luvulle, vaikee nimetä mitään "parasta" vuosikymmentä.
- Haze
70-luvul varmaan tehtiin maailman tunnetuimmat rock kappaleet kuten mm. stairway to heaven ja smoke on the water.
- Stonehenge
70-luku oli selvää rockin kulta-aikaa, Deep Purple vaikutti pääasiassa silloin. Niinkuin jo mainittiinkin, silloin tuli Machine Head-albumi, jossa oli mukana yksi maailman ehdottomasti tunnetuimmista rock-biiseistä: Smoke On The Water.
Ja vielä voisi mainita kokonaisuutena maailman parhaaksi hard-rocklevyksi ylistetyn Risingin, tietenkin Rainbowlta. Koko levyllä ei ole edes yhtään keskivertobiisejä, vaan jokainen biisi on täyttä rautaa. - Haze
Stonehenge kirjoitti:
70-luku oli selvää rockin kulta-aikaa, Deep Purple vaikutti pääasiassa silloin. Niinkuin jo mainittiinkin, silloin tuli Machine Head-albumi, jossa oli mukana yksi maailman ehdottomasti tunnetuimmista rock-biiseistä: Smoke On The Water.
Ja vielä voisi mainita kokonaisuutena maailman parhaaksi hard-rocklevyksi ylistetyn Risingin, tietenkin Rainbowlta. Koko levyllä ei ole edes yhtään keskivertobiisejä, vaan jokainen biisi on täyttä rautaa.En oo koko Rising-levyy kuullu ikinä, mut kappaleit mitä siin on esim.stargazer on aivan mahtavia.
- vanha hevari
Haze kirjoitti:
En oo koko Rising-levyy kuullu ikinä, mut kappaleit mitä siin on esim.stargazer on aivan mahtavia.
Mukava huomata että vanha kunnon hevi uppoaa nykyäänkin. Itse kuuntelin mainittuja bändejä 80 luvun alussa. Taidan kaivaa taas vinyylit esiin...
- köyhä
80-luvulla tuli parhaat biisit ja esittäjät. Tukkahevi rules! Ajatelkaa bändejä kuten; U2, Bon jovi, whitesnake, dire straits, scorpions, metallica, aerosmith, ja lukemattomat muut. Kyllä muillakin vuosikymmenillä on klassikoita syntynyt, mutta mun mielestä ei niin paljon.
- Keiq
Muuten hyvä mut kaikki mitkä luettelit tosa ni on aivan täyttä paskaa....
kyllä 60-70luku oli parasta mitä on ollut ja tulee olemaan....
- korkki
90-luku, ja varsinkin alkupuoli. Grunge oli voimisssaan ja loistavaa musiikkia syntyi kaikkialla. Ahh.. Mä haluan aikakoneen..
- heimo
U2 otti 90-luvun alussa vaikutteita grungesta, pisti omia aineksiaan sekaan... ja syntyi Achtung baby, yksi kaikkien aikojen levyistä!
- Eunuc
Kuunnelkaa hyvät ihmiset sellainen levy kuin "Exile On Main Street". Ja ottakaa opiksi kuinka raaka rocklevy tehdään.
- lizard.king
Luulin jo kaikkien unohtaneen sen ajan,vaikka olenkin itse syntynyt vasta 80-luvun alussa niin kaikki 70-luvun musiikki iskee kuten: Deep purple,Rainbow,Led Zeppelin,Pink Floyd,The Doors...jne..jne
- <<<<<
GRAHAM BONNET NIGHT GAMES 1981 SIINÄ VASTA KAMAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569