Tänpäivän jakson ihan alussa Aki sanoi tai huusi Karille. että kun sä menit Johannan kanssa sänkyyn. Piti sanoo Alissan eli Aki kutsui Alissaa vahingossa sen oikella nimellä kun Alissan oikea nimi on Johanna
Moka pihljasadussa
10
787
Vastaukset
- hjkjhjhjk
Ei, vaan "mitä sä sanosit jos mä menisin Oonan kans sänkyyn?".
- Silminäkijä
Mitäpä sanositte,jos menisin Hanna Kinnusen ja Susanna Anteroisen kanssa sänkyyn? Alkoi nimittäin vetää suonella,kun näin päivän jakson.
- kylläjämptionniin
Minä ainakin menen kohta sänkyyn ihan yksikseni ja sinne ei mitään sillille haisijoita tarvita häiriköimään minun hyvin ansaittuja yöuniani.
- SuolatutElimet
Alkoko sulla vetää suolella, kun näit päivän jakson?
- Pihlajasatu_oli_moka
Koko Pihlajasatu oli moka. Turhin näistä Salkkarit spinoffeista, jopa Painajainen merellä 1 ja 2 olivat parempia. PKTT3:kin on hieman kökkö, koska toi nunnaluostarikuvio ei oikein sovi Salkkareiden teemaan. Lähes mikä tahansa muu häröily kyllä.
- SalkkariHenkka
Olet pelkkä trolli. Varastit alkuperäisen "minkkilaukku" käyttäjän profiilin, tuosta hyvästä Kalle rankaisee sinua hässimällä sinua kakkoseen. Jos ei miellytä niin Ismo hoitelee tyytymättömiä asiakkaita pesäpallomailalla päin näköä.
SalkkariHenkka kirjoitti:
Olet pelkkä trolli. Varastit alkuperäisen "minkkilaukku" käyttäjän profiilin, tuosta hyvästä Kalle rankaisee sinua hässimällä sinua kakkoseen. Jos ei miellytä niin Ismo hoitelee tyytymättömiä asiakkaita pesäpallomailalla päin näköä.
Kukas se alkuperäinen "minkkilaukku" muka on?
- SalkkariHenkka
Siinäpä vasta pähkinä purtavaksi. Sehän voi olla vaikka pieru Ulla, hintti Kalle, nylkyttäjä Nikkinen, sisäkumi Seppo, lossi Ossi, tumppu Tale tai jopa iso nenä Ismo. Arvauksia esille kiitos. Oikein arvanneiden kesken arvotaan yllätyspalkinto Pihjalakadun saunalla.
- KallenKullia
SalkkariHenkka kirjoitti:
Hässiiks Salkkari-Kalle kakkaseen kakkoseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433007Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721674- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 371247
- 791070