V..,.un punkit

Oletteko törmänneet punkkeihin? Minun piti kaivaa yksi kädestä vaikka en edes missään metsässä tai soilla ole samoillut enkä ollut edes millään punkkialueella niin silti sen pikku perkeleen piti jostain tarttua matkaan. Niitä on vissiin ihan joka puolella ja paljon tänä kesänä V..u, nyt tulee varmaan borrelioosit ja aivokuumeet minun tuurilla. Montakohan kuukautta tässä on elinaikaa?

56

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiolejuurinäkynyt

Koirankarvoista löysin pari punkkia muutama viikko sitten ja nypin ne pois. Sen jälkeen en ole löytänyt yhtään.

• tiaknoosi

--Juokaa ja naikaa
      vuosi aikaa

• Pitänee huomennna sitten aloittaa. Tarttuukohan se borrelioosi? jos vaikka sitten humalapäissään houkuttelee jonkun naisen sukupuoliyhteyteen onko moraalisesti väärin jättää mainitsematta borrelioosin mahdollisuus?

• Kyllä_pitää_kertoa
        Harmaaritari kirjoitti:

Pitänee huomennna sitten aloittaa. Tarttuukohan se borrelioosi? jos vaikka sitten humalapäissään houkuttelee jonkun naisen sukupuoliyhteyteen onko moraalisesti väärin jättää mainitsematta borrelioosin mahdollisuus?

On moraalisesti väärin ettei kerro, että punkki on pyllyssä, siinä kyytiä ottamassa.

• Testamenttaatko sen haarniskan mulle? Voisin laittaa sen olohuoneen nurkkaan... Ois aika siisti koriste. Kyllä mä veikkaan, että tämän kesän vielä sätkit...

Toissa kesänä mulle tuli lonkkaan ja en kyllä tiedä mistä se siihen loikkas... Piti teekoossa käydä otattamassa pois, kun ei itse edes taittunut poistamaan sitä....piti kännykälläkin ottaa kuva, että mikä kumman mykylä siellä oikein on... mutta vissiin ei tullut mitään siitä puremasta??

• Joo, vois sen sulle jättää. Nyt ois kyllä sauma jollakin rahanahneella naikkosellakin, tietenkin muuten kunniallinen pitäis olla, uida liiveihin, jos oikein hyvänä pitäisi saattaisi olla etunenässä perimysjonossa. Mitäpä minä rahalla siellä rajan takana sitten teen.

On siitä ehkä jotain aivoihin jäänyt, mahtaakohan mulle käydä samoin :D

• Harmaaritari kirjoitti:

Joo, vois sen sulle jättää. Nyt ois kyllä sauma jollakin rahanahneella naikkosellakin, tietenkin muuten kunniallinen pitäis olla, uida liiveihin, jos oikein hyvänä pitäisi saattaisi olla etunenässä perimysjonossa. Mitäpä minä rahalla siellä rajan takana sitten teen.

On siitä ehkä jotain aivoihin jäänyt, mahtaakohan mulle käydä samoin :D

No jos alkaa aamulla olemaan tyynyllä helkatinmoinen kuolalätäkkö, kannattaa pistää ranttaliks niillä rahoilla, eikä vaan yhteen miisuun antaa jäädä. Kaikki irtain vaan käteiseksi ja rairai...

Joo, saattoihan se olla, että siitä jäi jotain omituisuuksia aivotyöskentelyyn ja nyt olevinaan on saakelin hyvä olla.... Mutta eikös se mene niin, että hullulla halvat huvit, kahelilla ilmaset?

• Dissident kirjoitti:

No jos alkaa aamulla olemaan tyynyllä helkatinmoinen kuolalätäkkö, kannattaa pistää ranttaliks niillä rahoilla, eikä vaan yhteen miisuun antaa jäädä. Kaikki irtain vaan käteiseksi ja rairai...

Joo, saattoihan se olla, että siitä jäi jotain omituisuuksia aivotyöskentelyyn ja nyt olevinaan on saakelin hyvä olla.... Mutta eikös se mene niin, että hullulla halvat huvit, kahelilla ilmaset?

Niin se varmaan pitää vai oiskohan viisainta rai rai jokatapauksessa, jos ei sitten kuolekaan voi tietysti vähän kaduttaa mutta jos kuolee se on sitten hyvä päätös.

Juu, niinhän ne sanoo etä oishan siitä sitten ehkä jotain hyötyäkin.

Niin se varmaan pitää vai oiskohan viisainta rai rai jokatapauksessa, jos ei sitten kuolekaan voi tietysti vähän kaduttaa mutta jos kuolee se on sitten hyvä päätös.

Juu, niinhän ne sanoo etä oishan siitä sitten ehkä jotain hyötyäkin.

No jos sattuu käymään niin huonosti, että ei kuolekaan, vaan kyse on ihan tavanomaisesta yökuolailusta, niin onpahan ainakin elänyt sen hetken kun rahaa oli...

Mitäpä jos sattuskin punkin sijasta radioaktiivinen hämyri purasemaan, niin alkasko lentää seittiä ranteesta?

• Dissident kirjoitti:

No jos sattuu käymään niin huonosti, että ei kuolekaan, vaan kyse on ihan tavanomaisesta yökuolailusta, niin onpahan ainakin elänyt sen hetken kun rahaa oli...

Mitäpä jos sattuskin punkin sijasta radioaktiivinen hämyri purasemaan, niin alkasko lentää seittiä ranteesta?

Nini, vois sanoo sitten että on uskaltanut elää, naiset varmaan arvostais sellaista jännämiesasennetta.

Kyllä tuo ihan punkinpaskiaiselta näytti, ei oo supervoimia tiedossa.

Nini, vois sanoo sitten että on uskaltanut elää, naiset varmaan arvostais sellaista jännämiesasennetta.

Kyllä tuo ihan punkinpaskiaiselta näytti, ei oo supervoimia tiedossa.

Joo, mutta mieti....kaikkea se punkkipaskiainen teetättäskin...

• Dissident kirjoitti:

Joo, mutta mieti....kaikkea se punkkipaskiainen teetättäskin...

Joo, tulishan siitä aika ikimuistonen kesä, tai sitten sitten semmoinen ettei muistais oikein mitään, kun aloittas hirveen dokausmokausputken tuon takia. Jos ei kuole syksyllä saattais olla naisten kanssa pulassa kun nehän varmaan tykkäis sellaisesta sekoilusta.

Joo, tulishan siitä aika ikimuistonen kesä, tai sitten sitten semmoinen ettei muistais oikein mitään, kun aloittas hirveen dokausmokausputken tuon takia. Jos ei kuole syksyllä saattais olla naisten kanssa pulassa kun nehän varmaan tykkäis sellaisesta sekoilusta.

Niin, nyt jos manailee vaan sitä, mitä ne touhuaakaan, niin sitten joutuis itse kokemaan ne sekoilut siinä keskiössä... kauheeta...

• Dissident kirjoitti:

Niin, nyt jos manailee vaan sitä, mitä ne touhuaakaan, niin sitten joutuis itse kokemaan ne sekoilut siinä keskiössä... kauheeta...

Tiedä mikä jännäjenna ois haavissa syksyllä saldona, ehkä siinä sais myös klamydiaa ja muuta pientä vastapainoks borrelioosille joltain tinder-typyltä. Ois sitten jotain mitä muistella kiikkustuolissa...ai niin enhän sinne asti ehdikään luultavasti.

Tiedä mikä jännäjenna ois haavissa syksyllä saldona, ehkä siinä sais myös klamydiaa ja muuta pientä vastapainoks borrelioosille joltain tinder-typyltä. Ois sitten jotain mitä muistella kiikkustuolissa...ai niin enhän sinne asti ehdikään luultavasti.

No ei paha ollenkaan...

• Kesällä 2009 punkki iski äitiini ja silloin seurustelin tytön kanssa, joka opiskeli lähihoitajaksi. Äitini pyysi tyttöä nyppäämään punkin pois, mutta tämä kieltäytyi. Äitini kävi asian takia lääkärissä, mutta punkki tavallaan katkesi lääkärin irrottaessa sitä. Kiinni jääneen tyngän irroittaminen oli ilmeisesti aika haastava homma, mutta onneksi se lopulta irtosi ja hän välttyi taudeilta yms.

Aiemmin tänä kesänä poistin punkin kissaltani käyttäen kärkipihtejä. Irroituksen jälkeen se oli silti elossa, joten murskasin sen hengiltä. Siis punkin, en kissaa :)

Onneksi itse en ole joutunut koskaan punkin uhriksi vaikka pihapiirissä on heinikkoa, lehtipuita jne. ja käyn retkeilemässä ja maastopyöräilemässä metsäpoluilla.

Pirullisia otuksia joka tapauksessa 😡

• Joo on ne aika perkeleitä ja tiukassa, aika kovasti piti vetää eikä lähtenyt ehyenä, se joku väkänen ainakin jäi sisään mutta se vissiin tulee ajan kanssa pois ja tärkeintä että sen takaosan saa vedettyä pois. Itse vedin ihan lattakärkiopihdeillä vaan sen pois.

• Hoitsuvalkoinen

Onko tämä uusi keino saada seuraa, säälipi...llua?

Jos kohtaan ilmaantuu ihottumaa tai rinkula, mene lääkäriin. Joihinkin punkin levittämiin ikövyyksiin tehoaa antibiootit.

• Hoitsuvalkoinen

Onko tämä uusi keino saada seuraa, säälipi...llua?

Jos kohtaan ilmaantuu ihottumaa tai rinkula, mene lääkäriin. Joihinkin punkin levittämiin ikövyyksiin tehoaa antibiootit.

• Joo, voisit tulla hoivaamaan :) Juu, tiedossa on, ilmeisesti 1-4vkoa kestää sen rinkulan ilmaantuminen, pitää muistaa tarkkailla vaan, ei kai tässä muuta voi.

• ilmeistä
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, voisit tulla hoivaamaan :) Juu, tiedossa on, ilmeisesti 1-4vkoa kestää sen rinkulan ilmaantuminen, pitää muistaa tarkkailla vaan, ei kai tässä muuta voi.

Vonkataan säälipi...lua.
        V..ttu jonkun punkin avulla.

• ilmeistä kirjoitti:

Vonkataan säälipi...lua.
        V..ttu jonkun punkin avulla.

Onhan se vaihtoehto ongimiselle kun koettaa vonkata.

• Asuuko Harmis Ahvenanmaalla? Siellä niitä punkkeja käsittääkseni on erityisen paljon.

• Ei ole edes mitään punkkialuetta missä käväisin mutta tuntuu olevan sielläkin niitä, alkaa olla maanlaajuinen vitsaus nuo.

Ei ole edes mitään punkkialuetta missä käväisin mutta tuntuu olevan sielläkin niitä, alkaa olla maanlaajuinen vitsaus nuo.

Joo. No paska tsägä sitten :/
        Koita selvittää perinpohjaisesti, saitko siltä mitään extraa.

• MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Joo. No paska tsägä sitten :/
        Koita selvittää perinpohjaisesti, saitko siltä mitään extraa.

Joo no se selvinnee aikanaan, pitää seurailla tuleeko sitä punaista länttiä ja tietysti jos jotain kuumeilua tms. ilmenee niin sitten varmaan lekuriin otettava yhteyttä. Yllättävää kyllä tuo miten noita alkaa olla paikoilla missä ei ole koskaan oikeastaan ollut, sitten jotkut "asiantuntijat" uutisartikkeleissa väittää ettää turhaa liioittelua rokotteiden mainostamiset vaikka huonolla tuurilla voi saada vakavan taudin riesakseen.

• Kerran kun otin rajatonta rusketusta niin mun penikseen tarrautui punkki. Kun huomasin sen ollessani salilla, niin eihän mulla ollut mitään pihtejä siellä mukana joten sidoin langanpätkän punkin ympärille ja toisen pään kahvakuulaan. Sitten vain reipas nostoliike penislihaksilla ja punkki lähti ulos nätisti :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• pipsapossu

Punkeista tiedä, mutta kyykärmeen puremasta jalkapohjassa, turpos koko jalka, olo oli huono ja jalka on vieläkin sinertävä. Nyt kun turvotus laskenut näkyy selvästi 2 puremajälkee. Jalka näyttää osittain siltä kun siinä ois sinertävä verkkosukka ;)

• Onko ne tappavia tauteja? Jos sä vaan muutut vihannekseksi. Eihän se silloin onneksi palstailua haittaa.

Mä en ole punkkia saanut ikinä. Kuljenkin kasvillisuudessa aika suojattuna muuten, mutta joskus on möyrinyt päässä ja niskassa kilo hirvikärpäsiä.

• .. Älä Huoli.. ;P

.. Sulle voi Sattua jo ennen MahdTaudin Puhkeamista paljon Pahempaakin.. Ja niitä Sattumia on Miljoonia.. ;D

• .. Ole siis PosiTiivari.. Äläkä Tollanen Negis.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Ole siis PosiTiivari.. Äläkä Tollanen Negis.. ;D

Sitä on moni positiivari pudonnut suorilta jaloilta kun on ei ole odottanut mitään pahaa tapahtuvaksi, minä jos/kun varaudun pahimpaan en ainakaan pety jos en sitten sairastukaan.

.. Ole siis PosiTiivari.. Äläkä Tollanen Negis.. ;D

Sitä on moni positiivari pudonnut suorilta jaloilta kun ei ole odottanut mitään pahaa tapahtuvaksi, minä jos/kun varaudun pahimpaan en ainakaan pety jos en sitten sairastukaan.

Sitä on moni positiivari pudonnut suorilta jaloilta kun on ei ole odottanut mitään pahaa tapahtuvaksi, minä jos/kun varaudun pahimpaan en ainakaan pety jos en sitten sairastukaan.

.. Et nyt Kässännyt ja/tai Halua Kässätä.. Kaikkeen Ei voi Varautua.. Mijuunia Odottamattomia Asioita (joihin ei ole varautunut edes Varautunein Yksilö) voi sattua.. Ja Joka Päivä jollekin Sattuukin.. ;P

.. Esim. Sullahan voi Puhjeta Vaiks 5 sekunnin Piäst VeriSuoniPiäst jne.. ;P

.. OllosHuoleton.. Se on VainElämää.. ;D

.. Et nyt Kässännyt ja/tai Halua Kässätä.. Kaikkeen Ei voi Varautua.. Mijuunia Odottamattomia Asioita (joihin ei ole varautunut edes Varautunein Yksilö) voi sattua.. Ja Joka Päivä jollekin Sattuukin.. ;P

.. Esim. Sullahan voi Puhjeta Vaiks 5 sekunnin Piäst VeriSuoniPiäst jne.. ;P

.. OllosHuoleton.. Se on VainElämää.. ;D

Juu, ymmärrän mitä tarkjoitat mutta pitäishän sunkin nähdä tässä negailussa myös ne hyvät jutut. Juhannusriennoissa voin nyt karkottaa liian innokkaiksi käyvät naiset kimpusta kertomalla että olen borrelioosin ja aivokuumeen kantaja, ei ne sitten varmaan ahdistele enää kun elinaikaakaan ei ole montaa kuukautta odotettavissa eivätkä ainakaan vaadi seksuaalisia palveluja kun kerron että voi tarttua jo ihan suuteluhommilla :D

• Ootpas rennolla asenteella tänään liikkeellä! :)

Juu, ymmärrän mitä tarkjoitat mutta pitäishän sunkin nähdä tässä negailussa myös ne hyvät jutut. Juhannusriennoissa voin nyt karkottaa liian innokkaiksi käyvät naiset kimpusta kertomalla että olen borrelioosin ja aivokuumeen kantaja, ei ne sitten varmaan ahdistele enää kun elinaikaakaan ei ole montaa kuukautta odotettavissa eivätkä ainakaan vaadi seksuaalisia palveluja kun kerron että voi tarttua jo ihan suuteluhommilla :D

.. "Jotkut" (TodMonet) ei sellaisista piittaa.. Kuten hyvin huomaa TodMonen Käytöksestä.. Kuin Myös Hiljaisuudesta, jos/kun esim. Palstalla(kin) joku aihetta esille nostaa.. ;D

.. "Jotkut" (TodMonet) ei sellaisista piittaa.. Kuten hyvin huomaa TodMonen Käytöksestä.. Kuin Myös Hiljaisuudesta, jos/kun esim. Palstalla(kin) joku aihetta esille nostaa.. ;D

Joo, kyllähän ne aika välinpitämättömiä saattaa olla, pitää vaan sitten itte pysyä lujana :D

Joo, kyllähän ne aika välinpitämättömiä saattaa olla, pitää vaan sitten itte pysyä lujana :D

.. Juuh.. Taitavat vain Innostua.. Uuden.. JännänÄärellä.. ;D

• asiantuntijaa

Käy hakemassa luontaistuotekaupasta oreganoöljyä, ja nauti ennaltaehkäisevästi. Se on varmaan yhtä tehokasta kuin lääkefirmojen kehittämät kalliit antibiootit.

• Mikä aloitus :D

(laittaa raasuun laastaria)

Olipa iso paha, tuhma punkinretale siinä...
      Älä sitä syytä, se on vain katsonut, että onpa siinä maukas kohde.

Nam! Ja haukkaissut..

(naurua)

• Aika pieni p..nen se oli. '

V..u, n e on sokeita, jostain luin.

Saisivat namitella muualla :( Ikinä uskalla enää mennä maalle s..na kun kyttäävät siellä :(

Ai niin ne päikkärit :)

Aika pieni p..nen se oli. '

V..u, n e on sokeita, jostain luin.

Saisivat namitella muualla :( Ikinä uskalla enää mennä maalle s..na kun kyttäävät siellä :(

Ai niin ne päikkärit :)

Hah :'D

Mitäs menet tarjoomaan ittees niille.
        Se on vähän niin kuin naisten kanssa.

(nauraa pärskyy...eikä sais..voi parkaa...)

Yritä nyt rauhoittua...tuu tuu tupakkarullaa..anna pieni unen tullaa (laulaa)...:D
        Kyllä se siitä höppänä..

• misspönttöuuni kirjoitti:

Hah :'D

Mitäs menet tarjoomaan ittees niille.
        Se on vähän niin kuin naisten kanssa.

(nauraa pärskyy...eikä sais..voi parkaa...)

Yritä nyt rauhoittua...tuu tuu tupakkarullaa..anna pieni unen tullaa (laulaa)...:D
        Kyllä se siitä höppänä..

En minä mitään tarjonnu enkä kyllä tarjoonnu naisllekaan hetkeen, niissä varmaan paljon pahempiaki pöpöjä liikkuu. Juhannus menee jalat ristissä viinaa juoden, siitäs saatte.

En minä mitään tarjonnu enkä kyllä tarjoonnu naisllekaan hetkeen, niissä varmaan paljon pahempiaki pöpöjä liikkuu. Juhannus menee jalat ristissä viinaa juoden, siitäs saatte.

Illan paras.

"Siitä saatte."

No ei sillon ainakaan saada
        jos jalat on ristissä.

(kuivaa silmiä) :'D

Ja kun riipasee kaatokännit, niin eipä huomaa enää punkkiakaan :D

(naurua)

Voi istua huoletta tuiterissa lepikossa jalat ristissä.
        Mulla ois sulle hirvikärpäshattu tiukalla nyörillä, mutta se suojaa vaan yläpäätä.

Onhan se sekin jotakin.

Ja kun riipasee kaatokännit, niin eipä huomaa enää punkkiakaan :D

(naurua)

Voi istua huoletta tuiterissa lepikossa jalat ristissä.
        Mulla ois sulle hirvikärpäshattu tiukalla nyörillä, mutta se suojaa vaan yläpäätä.

Onhan se sekin jotakin.

Taidan pysyä lepikoista kaukana, korkeintaan aukeille paikoille menen missä tuulee ja sataa niin ei punkit viihdy :D tai sitten kaupungissa, tai varmaan pääosan olenkin, jossain ihmisten koontumispaikalla pitää ehkä vähän käydä pyörähtämässä.

juu, oishan se. Alna olla sustakin huolissaan kun siellä metsäalueilla rymyät, jonkun pitäis hakee sut kaapuntiin nin ei ois tuommosia vaaroja :D

Taidan pysyä lepikoista kaukana, korkeintaan aukeille paikoille menen missä tuulee ja sataa niin ei punkit viihdy :D tai sitten kaupungissa, tai varmaan pääosan olenkin, jossain ihmisten koontumispaikalla pitää ehkä vähän käydä pyörähtämässä.

juu, oishan se. Alna olla sustakin huolissaan kun siellä metsäalueilla rymyät, jonkun pitäis hakee sut kaapuntiin nin ei ois tuommosia vaaroja :D

Minä kun just suunnittelin, että aattotyövuoron jälkeen suuntaan vaan syvemmälle metsikköön. Kokon kyllä vois jostain etsiä, pääsis vähän fiilikseen jos siellä joku haitarilla helähyttäs (mutta humpalle en lähde). :D

Joo, kokko, tikkupullaa ja haitarimusaa rantakoivun katveessa. Veneilyä riippuen siitä, että minkälainen tuulenpyörre käypi.

Eipä se punkki haittais jos sille ois irrottaja. :'D
        Kestän kuin nainen. Hirvikärpänen on ziljoonasti pahempi.

• Harmaaritari
        misspönttöuuni kirjoitti:

Minä kun just suunnittelin, että aattotyövuoron jälkeen suuntaan vaan syvemmälle metsikköön. Kokon kyllä vois jostain etsiä, pääsis vähän fiilikseen jos siellä joku haitarilla helähyttäs (mutta humpalle en lähde). :D

Joo, kokko, tikkupullaa ja haitarimusaa rantakoivun katveessa. Veneilyä riippuen siitä, että minkälainen tuulenpyörre käypi.

Eipä se punkki haittais jos sille ois irrottaja. :'D
        Kestän kuin nainen. Hirvikärpänen on ziljoonasti pahempi.

Ite ehkä käväsen yhdellä aika suurella tanssilavalla, ei ihan haitarihumppaa siellä eikä siellä juhannuksena naisistakaaan suurin osa tanssia niin siellä pärjää ihan hyvin lavatanssitunnelmissa. Kyllä ne siellä kokonkin varmaan polttaa jos sää sallii.

Minua noi kyllä alko hirvittämään kun lukasin noista taudeista, ei yhtään punkkia enää minun urbaani-iholle :D

Ite ehkä käväsen yhdellä aika suurella tanssilavalla, ei ihan haitarihumppaa siellä eikä siellä juhannuksena naisistakaaan suurin osa tanssia niin siellä pärjää ihan hyvin lavatanssitunnelmissa. Kyllä ne siellä kokonkin varmaan polttaa jos sää sallii.

Minua noi kyllä alko hirvittämään kun lukasin noista taudeista, ei yhtään punkkia enää minun urbaani-iholle :D

Joo no ihan kivalta se tuokin kuulostaa.
        Mut sun pitää nyt vähän karaistua noiden elukoiden kanssa. Ryhtiä mies! Minua on purrut vaikka mikä ja silti tässä köpötän, ja niin kuin näette niin ihan täysissä tolkuissa (naurua).

Nyt otat rohkeasti jonkun irmelin humpalle. Menet, kumarrat ja kysyt "saanko luvan"?Toivottavasti nainen vastaa fiksummin kuin minä aikanaan, pönttö tokaisi ukkelille, että "minkä luvan?"

Piilopullolla et saa halkopinolla käydä :D

Mut sun pitää nyt vähän karaistua noiden elukoiden kanssa. Ryhtiä mies! Minua on purrut vaikka mikä ja silti tässä köpötän, ja niin kuin näette niin ihan täysissä tolkuissa (naurua).

Nyt otat rohkeasti jonkun irmelin humpalle. Menet, kumarrat ja kysyt "saanko luvan"?Toivottavasti nainen vastaa fiksummin kuin minä aikanaan, pönttö tokaisi ukkelille, että "minkä luvan?"

Mä en nimittäin ois sille tyypille passia myöntänyt...

(naurua)

Siellä on siitä hyvä että ei tarvii kuin mennä tyrkylle niin irrmelit hakee, jussina siellä on myös niin kännisiä irmeleitä että tanssitaidoksi riittää kun saa pideltyä niitä pystyssä :D

Joo en, siellä on ihan baaritiskit julkijuopottelua varten , sen verran moderni lava :)

Ai se on passinvaraista hommaa nykyään :D Eikös ne vasta touhua ruotsissakin niitä suostumuskaavakkeita? sä oot tuon passin kanssa kyllä edistyksen ytimessä, aikaa edellä :)

• trollikka

Koirasta noita pirkeleitä poisti 5 kpl, yhden silmäluomen juuresta ja loput korvalehtien juuresta ja kaulan alueelta. Muutama päivä kesämökillä vanhempieni kanssa ja pihalla nukkunut yötkin, grillikatoksessa omasta vapaasta tahdostaan.
      Piha on aidattu juuri koiran takia ett se saa olla vapaana, eikä sen puuhiakaan tarvitse vahtia.

Eikä Pojulle punkkipantaa laiteta, on sille allerginen saa ihottuman. Panta erittää hyönteismyrkkyä ja Pojun iho on sille allerginen... ainakin saa kutiavan ihottuman, on käyty eläinlääkärissä asian vuoksi jo viime syksynä... tuskin asia siitä muuttunut.

• Kaisanoasaa

Naisilla on punkkeja pyllyssä koska antavat aina pyllyä jännämiehille.

• Mä taidan etsiä oman juhannuspunkin.

(pakkaa laukkuja)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3327
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2375
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      252
      2145
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2029
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1694
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      342
      1322
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1098
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1050
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1036
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      973
    Aihe