Noin sitä voi käydä jännälle julkkismiehellekin, Reetu nillittää kuin joku säälittävä ätmi eikä kavereitakaan ole:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005726737.html?ref=rss
Mitäpä palstan nelikymppiset naiset tähän? nasevia kannaottoja kaivataan koska eihän saa olla niin että vain tuo Reetun yksipuolinen näkemys jää voimaan:
" Iskelmätähden ihannenainen on noin nelikymppinen ja lapseton, tai sellainen, jonka lapset elävät jo omillaan.
Mies on kuitenkin huomannut kyseisen lajin olevan harvinaista laatua.
– Jos nelikymppinen nainen on lapseton ja sinkku, niin siinä on oltava jotain vikaa, hän vitsailee."
Tinderikin v..uilee ex-ytmille:
"Frederik on seikkaillut myös deittisovellus Tinderissä. Lopputulema ei kuitenkaan ollut miehen mieleen.
– Se laittoi minut sellaiselle eläkeläismummo-osastolle, että en sitten oikein viihtynyt siellä. Haluan vielä elätellä toiveita vauhdista ja vaarallisista tilanteista."
Julkkisytmistä ätmiksi
15
294
Vastaukset
- Sinkkunainen
Vika voi olla sellainen ettei tuo nelikymppinen lapseton nainen edes halua parisuhdetta. Ainakin jos on vieraillut tällä palstalla.
- samaa.mieltä
Wwuwuw kirjoitti:
Tuskin ainakaan 73v vaarin kanssa.
Jep. Tuohan sopis iskäksi nelikymppiselle.
samaa.mieltä kirjoitti:
Jep. Tuohan sopis iskäksi nelikymppiselle.
Reetuhan siinä sanoi että oli ihan mummomeininki ikäisillään tinfderissä. Miksi naiset mummoutuu ja miehet pysyy nuorekkaina?
Harmaaritari kirjoitti:
Reetuhan siinä sanoi että oli ihan mummomeininki ikäisillään tinfderissä. Miksi naiset mummoutuu ja miehet pysyy nuorekkaina?
Mummot rules!
- eri.mieltä
Harmaaritari kirjoitti:
Kuka mies nuorekkaana pysyy?
Reetu itse ainakin on elähtänyt vanha papparainen.
- vanhaa-kauraa
Riikka älysi lähteä ennenkuin joutuu omaishoitajaksi.
- lihavihatipunen
Reetun mielipiteellä ei ole mulle mitään väliä. Yhden pitkätukkaisen kitaristin mielipiteellä saattaisi olla. Sen ihannenainen tuskin olisi nelikymppinen, siis jos eroaisi vaimostaan.
- haukotus
Mitä tässä nyt sitten muka pitäisi jonkun elähtäneen papparaisen vuodatuksiin kommentoida?
Ihan sama minulle. Eikös tuo joku aika sitten julistanut thainaisten ihanuutta seksilomallaan..
- joopa.joo
Tais olla liioittelua sekin julistus.
- joopa.joo
outsider1 kirjoitti:
Saattoi olla sama loma, jonka jälkeen Riikka oli yllättäen laittanut astiat jakoon. :D
Muistaakseni tuo loma oli laastari Riikan lähdön takia.
joopa.joo kirjoitti:
Muistaakseni tuo loma oli laastari Riikan lähdön takia.
Niin oli..
Mäkin muistan, kosk siitä oli, tottakai, aloitus palstalla..
https://www.seiska.fi/Uutiset/Eronneen-Frederikin-73-rietas-seksisafari-Aasiassa-Sangyssa-kolme-naista-kerralla/1128662
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833348
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212023- 621944
- 1051855