Noin sitä voi käydä jännälle julkkismiehellekin, Reetu nillittää kuin joku säälittävä ätmi eikä kavereitakaan ole:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005726737.html?ref=rss
Mitäpä palstan nelikymppiset naiset tähän? nasevia kannaottoja kaivataan koska eihän saa olla niin että vain tuo Reetun yksipuolinen näkemys jää voimaan:
" Iskelmätähden ihannenainen on noin nelikymppinen ja lapseton, tai sellainen, jonka lapset elävät jo omillaan.
Mies on kuitenkin huomannut kyseisen lajin olevan harvinaista laatua.
– Jos nelikymppinen nainen on lapseton ja sinkku, niin siinä on oltava jotain vikaa, hän vitsailee."
Tinderikin v..uilee ex-ytmille:
"Frederik on seikkaillut myös deittisovellus Tinderissä. Lopputulema ei kuitenkaan ollut miehen mieleen.
– Se laittoi minut sellaiselle eläkeläismummo-osastolle, että en sitten oikein viihtynyt siellä. Haluan vielä elätellä toiveita vauhdista ja vaarallisista tilanteista."
Julkkisytmistä ätmiksi
15
294
Vastaukset
- Sinkkunainen
Vika voi olla sellainen ettei tuo nelikymppinen lapseton nainen edes halua parisuhdetta. Ainakin jos on vieraillut tällä palstalla.
- samaa.mieltä
Wwuwuw kirjoitti:
Tuskin ainakaan 73v vaarin kanssa.
Jep. Tuohan sopis iskäksi nelikymppiselle.
samaa.mieltä kirjoitti:
Jep. Tuohan sopis iskäksi nelikymppiselle.
Reetuhan siinä sanoi että oli ihan mummomeininki ikäisillään tinfderissä. Miksi naiset mummoutuu ja miehet pysyy nuorekkaina?
Harmaaritari kirjoitti:
Reetuhan siinä sanoi että oli ihan mummomeininki ikäisillään tinfderissä. Miksi naiset mummoutuu ja miehet pysyy nuorekkaina?
Mummot rules!
- eri.mieltä
Harmaaritari kirjoitti:
Kuka mies nuorekkaana pysyy?
Reetu itse ainakin on elähtänyt vanha papparainen.
- vanhaa-kauraa
Riikka älysi lähteä ennenkuin joutuu omaishoitajaksi.
- lihavihatipunen
Reetun mielipiteellä ei ole mulle mitään väliä. Yhden pitkätukkaisen kitaristin mielipiteellä saattaisi olla. Sen ihannenainen tuskin olisi nelikymppinen, siis jos eroaisi vaimostaan.
- haukotus
Mitä tässä nyt sitten muka pitäisi jonkun elähtäneen papparaisen vuodatuksiin kommentoida?
Ihan sama minulle. Eikös tuo joku aika sitten julistanut thainaisten ihanuutta seksilomallaan..
- joopa.joo
Tais olla liioittelua sekin julistus.
- joopa.joo
outsider1 kirjoitti:
Saattoi olla sama loma, jonka jälkeen Riikka oli yllättäen laittanut astiat jakoon. :D
Muistaakseni tuo loma oli laastari Riikan lähdön takia.
joopa.joo kirjoitti:
Muistaakseni tuo loma oli laastari Riikan lähdön takia.
Niin oli..
Mäkin muistan, kosk siitä oli, tottakai, aloitus palstalla..
https://www.seiska.fi/Uutiset/Eronneen-Frederikin-73-rietas-seksisafari-Aasiassa-Sangyssa-kolme-naista-kerralla/1128662
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100