Naisen outo käytös

MiesKysymysmerkkinä

Tapasin aivan ihanan naisen. Ihastuimme ja lopulta rakastuimme silmittömästi. Meillä vaan synkkas ja kemiat kohtas täydellisesti. Suunnittelimme yhdessä tulevaa. Etenkin nainen puhui siitä paljon ja laitteli asuntojen kuviakin paikkakunnaltani jonne voisimme alkaa rakentamaan omaa pesää koska itse hän ei viihtynyt omalla paikkakunnallaan. Välimatkasta huolimatta olimme äärimmäisen paljon yhdessä. Ja kun ei oltu jopa viidentunnin maraton puhelut saivat kivasti ajan ja ikävän kulumaan. Seksikin meillä oli aivan täydellistä.

Sitten. Tuli yksi ainoa riita. Asiasta jonka ilmaisin väärällä tavalla jonka hän otti ilmeisesti häneen kohdistuneena hyökkäyksenä eikä kuten tarkoitin kysymyksenä hänen arvomaailmastaan eräässä toisiin ihmisiin liittyneessä parisuhdetta käsittelevässä asiassa.
Ensin tuli viestibannit. Pitkä hiljaisuus. Kunnes hän lopulta soitti että tule viikonlopuksi hänen luo niin jutellaan josko asiat selviäisi. Tunnelma oli hieman vaivaantunut mutta saimme silti asioista keskusteltua. Samalla kestitimme vieraspariskuntaakin jotka tulivat kylään. Nainen puhui heillekin kaikkea mitä tekisimme seuraavilla viikoilla jne sekä työkavereilleen että "kun me mennään mieheni kanssa mökille juhannuksena" jne. Tuli sunnuntai ja keskustelu jatkui. Naisen kelkka kääntyi täysin. Väänsimme asiaa. Hän ei ymmärtänyt minua ja minä en ymmärtänyt häntä. Emme varsinaisesti riidelleet emmekä huutaneet vaan kelasimme koko vyyhtiä. Lopulta nainen sanoi että tästä ei tule mitään ja laitetaan poikki koko juttu. Lähdin tietenkin suruissani ja monttu auki vailla kysymysmerkkejä.

Siis miksi nainen kehuu ensin kaikkea minussa niin muille kun itsellenikin, suunnittelee tulevaa, katselee meille asuntoja, esittelee aikuisille lapsilleen, työkavereilleen ja äidilleen tosin puhelimen kautta puhuen ja luvaten että näkee minut heinäkuussa, ostaa vanhemmilleni mukavat tuliaiset ja kehuu minua heille millaisen kultakimpaleen on löytäny jne jne.
Tulee eka riita ja kerrasta poikki. Tästä on nyt vajaa kolme viikkoa. Nainen katosi täysin eikä vastaa mihinkään viestiin lähinnä sähköpostiin koska muut yhteydet on bannattu.
Mistä tällainen ylös alas käytös voi johtua? Tiedän että kyseessä ei ole mitään kolmansia pyöriä tai no enhän varma voi olla mutta uskon koska senverran mitä häneen tutustuin hän kyllä luotti minulle henkilökohtaisemmatkin asiansa.
No nainen lähti ja mulle jäi suunnaton ikävä. Kerrankin olin varma että hän on se oikea mutta sitten käy näin.
Mitä edes tapahtui?

28

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkkixxw

      Rakastuitte silmittömästi - kemiat kohtasi TÄYDELLISESTI jne. enkä tiedä missä ajassa. Eihän sellaiseen elämään sovi yhteen niinkin arkiset taviselämään tyypilliset jutut kuin väärinymmärrykset tai eri mieltä asiasta oleminen (ja lopulta kompromissin, sovinnon löytäminen). Jos dramatiikalla ja yltiömäisellä tyylillä elää, niin se näkyy hyvän lisäksi pahassa.

      Joko nyt ei ole parisuhdetaidot (kuunteleminen, ymmärtäminen, sovittelu, kompromissi, itsensä ilmaiseminen) hioutunut (ja niitähän tarvitaan vaikka olisi kuinka rakkautta) tai sitten kyseessä vain henkilö, joka on hyvin dramaattinen ja voimakastahtoinen. Ja jos aikuisia lapsia, niin voisi veikata jälkimmäistä. Siinä mielessä huonompi juttu, koska ei kyse vain kasvamisesta ja oppimisesta (tosin oppimistahan voi vielä ehkä tapahtua). Hyvä puoli, että jos itse tykkäät draama-elämäntyylistä (silmitöntä rakastumista ja eron partaalla), niin kyllähän se houkutus suureen sovintoon ja toiseen äärilaitaan menosta houkuttaa eli voi vielä tapahtua.

    • HuoliHuomisesta

      Olisiko suunnitelmien liian nopea eteneminen voinut olla syy? Jos tottunut olemaan paljon omissa oloissa niin muutokset voivat olla vaikeasti handlattavia, vielä jos toinen tottunut olemaan sanojensa mittainen? Epävarmuutta, pelkoa ja luottamuksen puutetta? Kanssakäyminen ei ole ollut teillä kontrollissa, vaan kaikkea on vain puhuttu, kun se kuulostaa niin hyvältä?

      Lopputulemma on ollut, että onko sittenkään ja epäluulo vaikuttanut lopputulokseen? Olettamuksilla ei pitkälle pötkitä, kun kelaa mielessään asioita niin alkaa epäilemään kaiken toteutumista ja pelko pettyä asiassa voimistuu ja vaihtoehtona vain ottaa jalat alle? Kun kaikki alkaa tuntumaan mahdottomalta toteutua? Paljon kysymysmerkkejä niin lähtökohdat eivät otollisia onnistumisille?

    • fraasienkertomaa

      Tuo typerä fraasi "kemiat sopivat yhteen" kuvaa tyyppitapauksessa oikeastaan aika hyvin mitä tapahtui.

      Vaikka "kemiat" sopisivat täydellisesti yhteen, niin sillä ei ole loppupeleissä mitään merkitystä kun paljastuu etteivät "sydämet" sovikaan yhteen. "Rakkautenne" oli siis pelkkää kemiaa, ainakin hänen puoleltaan.

    • hfghfghgfhgfhgf

      Ehkä naiselle iski sitoutumiskammo ja käytti riitaa tekosyynä eroamiseen.

    • Huuhaailija

      Nykyään on vallalla se asenne ettei kompromisseja tehdä, ainakaan naisen puolelta (mikäli sukupuoli on se tällä draamailijalla, on niitä miehissäkin ja hitosti!) ja riitoja, erilaisia mielipiteitä ei suvaita kumppanilta.
      Se "hetkessä eläminen" on muotia. Usein se määritellään omien halujen ja kivan fiiliksen mukaan, yhtään ei saa tulla säröä suhteeseen tai se on kerrasta poikki.

      Olit ehkä onnekas, vaikka ei se nyt siltä tunnu tiedän tiedän, kun jo noin alussa tuli se eka pikku risku suhteeseen ja paljastui naisen todellinen luonto. :)
      Mitä sitten jos olisitte ehtineet hommata yhteisen kodin jne ja sitten yks päivä huomaisitkin lukkojen olevan vaihdettu ja txt tulee kylmästi "se on ohi, tavarasi löytyvät varastosta ***". Noin kävin hiljattain eräälle tuttavalleni.. syynä niinkin suuri asia kun ei ollut tajunnut esitellä jotain helevetin missiserkkuaan, jota ei ole itsekään nähnyt vuosiin. x) Joillain naisilla viiraa oikeasti ja pahasti.. siitä seuraa sitten monen hyvän miehen traumatisoitumista ja seuraavien naisten kohdalla ei se hyvä mies enää jaksakaan uskoa ihmisten hyvyyteen eikä osaa luottaa.. :/ Harmillista.

      Onhan niitä monenlaisia persoonallisuushäiriöisiäkin, joita ei ole diagnosoitu. Ne huseeraa ja draamailee, vauhtia ja kipinää lentää mutta yksikin eriävä mielipide kaataa koko jutun.

      Niitä nyt tulee huonolla tuurilla kohdalle mutta voimia ja eheytymistä sinne!
      Kyllä aika parantaa ja pitää muistaa ettet syyttele itseäsi toisen älyttömyyksistä.

      • MiesKysymysmerkkinä

        Juuri tuolta minustakin tuntuu. Erikoisinta että nainen näki minussa sen draamailijan. Öööö putosin siinä vaiheessa kärryiltä. Draamaa oli korkeintaan yhdessä eriävässä mielipiteessä ja sekin vain siksi koska luotin täysin naiseen ja ajattelin jos kysyn arkaluontoisen kysymyksen se ymmärretään. Ei ymmärretty. Se nähtiin vain kuulemma minun heikkona itsetuntona. Tottakai olin suruissani kun koko täydelliseltä tuntuva juttu oli kaatumassa täysin idioottimaiseen asiaan ja lopulta kaatui. Jäin niin tyhjänpäälle kun olla ja voi. Sanoin lähteissäni ikäviä asioita koska olin niin surun murtama mutta asiat ei olleet sellaisia joilla olisin loukannut häntä. Lähinnä itseäni syyttävää koska tiesinhän mä sen että mun kysymykseen kaikki kaatui vaikka nainen yritti sitä muotoilla joksikin muuksi.

        Olen miettiny pääni puhki asiaa kun naiset aina ihastuvat minuun täysillä siis todella lujaa. Mutta he eivät kestä huumassa yhtään eriävää mieltä. Missä vaiheessa se eriävä mielipide joihinkin asioihin sitten saa tulla että se ei ole koko suhdetta kaatavaa? Vai onko kyse siitä että tapaan vaan tietyllä tavalla samantyyppisiä naisia? Hyväksyykö naiset ylipäätään että jollain miehellä voi olla joskus omakin mielipide ei aina sama kuin hänellä? Jos sellaisia naisia on niin missä? Miksi en ole sellaisiin törmänny?


    • oifhwaeoisvgew

      Mitään kumpaakaan tuntematta; aloittajasta miehestä sain kuvan että keskustelu ja vielä enemmän eli Tärkein vuorovaikutus merkitsee. Mitä ajattelet? Mä ajattelen näin...Jos se merkitsee ja lähtee melomaan ihmisen kanssa joka pakenee sitä niin ongelmia edessä ja lopun ikää. Sellaisia ihmisiä -miehiä ja naisia - on paljon ja moni on hämmentynyt heistä. Seen them, been with them, known them, understooding them....Mutta kuolee jos haluaa enemmän kuin mitä "rajat" myöntää. Se jos itseään lähtee heidän mukaan määrittelemään on jo huono homma, ihmisen pitäisi löytää ensin itsensä ennen toista. Ja vielä enemmän ennen ihmisiä jotka eivät välitä paskaa siitä kuka olet.He toki voivat saada sut tuntemaan että olet enemmän.

      Suurin osa naisista haluaa miehen jolla on omia mielipiteitä.

      Kun on ollut jo tuolla ni sanon vaan että mieti haluatko lentää vai sukeltaa? Kaikki nuo kehut ja kultakimpalepuheet etc kiva homma mutta mikä on totta? Ja lopulta...haluatko olla ihmisen kanssa joka nostaa sut ylös ja lentoon?

    • Eläkeläismummo

      Moi! Ikävää että näin kävi,naiset on kyllä välillä ihmeellisiä? Puhutaan paljon mutta ei kuitenkaan tarkoiteta mitään! Minusta tämä nainen ei ole sinut itsensä kanssa,puhuu ja tekee paljon mutta joku on pielessä! Onko hän kuitenkin loppujen lopuksi sitoutumiskammoinen? Valitettavaa,kuulostat mieheltä jonka moni nainen haluaisi kumppanikseen.

      • Mielenmalttia

        Riippuu myös mitä kysyit,
        miks kysyit,
        miten kysyit?

        Jos osuit johonkin tosi kipeeseen asiaan.
        Josta ei pysty, halua, tai ei ole puhunut,
        Ja pelkää sinun Kommentteja sitten ja hylkää ennenkuin pelkää asian kohtaamista

        Tyhmiä kommentteja, jos ei huomioida kokonaisuutta


      • MiesKysymysmerkkinä
        Mielenmalttia kirjoitti:

        Riippuu myös mitä kysyit,
        miks kysyit,
        miten kysyit?

        Jos osuit johonkin tosi kipeeseen asiaan.
        Josta ei pysty, halua, tai ei ole puhunut,
        Ja pelkää sinun Kommentteja sitten ja hylkää ennenkuin pelkää asian kohtaamista

        Tyhmiä kommentteja, jos ei huomioida kokonaisuutta

        Kysymys ilmeisesti minulle ketjun aloittajalle.
        Kysyin tarkentavaa aiheeseen jossa hän puhui naispuoleisesta ystävästään joka on avoliitossa mutta miehensä ei oikein osallistu hänen kanssaan mihinkään vaan möllöttää omissa oloissaan. Tällä naisella on sitten ns miesystävä jonka kanssa hän liikkuu joka paikassa ja joka myös rahoittaa naisen elämää.
        Naisystäväni puolusteli kovasti tätä ystäväänsä ja kehui vuolaasti hänen ns kolmatta pyörää joka on kuulemma "niin ihana ja välittää koska nainen ei saa kotona huomiota"
        Hän puolusteli tätä kuviota jo toistamiseen pitkään heistä paasaten ja haukkuen tämän virallisen miehen alimpaan h..ttiin.

        Mua alkoi huolestuttamaan tuollainen kolmansien pyörien arvostelu joten esitin mielestäni aiheesta ystävällis sävytteisen kysymyksen että millainen hänen mielipiteensä on suhteessa kolmansiin pyöriin tyyliin jos hän ei jollain osa alueella ole vaikka minuun tyytyväinen niin onko silloin oikeutettua hänen etsiä käsiinsä mies joka täyttää tällaisen tyytymättömän alueen suhteessa.
        Sain vihaisen vastauksen että "kaikki ei liity sinuun" Tuosta alkoi riita, tuli luuria korvaan, estettiin whatsapp viestien lähettely ja totaali hiljaisuus viikoksi.
        Koska olen ihminen joka ei voi elää riidoissa vaan haluan ne mahdollisimman nopeasti selvittää menin tavallani shokkiin. En pysty viestimään, puheluihin ei vastata ja olin tilanteessa että haluan selvittää mutta en saanut kontaktia toiseen. Ainoa vaihtoehto oli lähetellä sähköpostia. Laitoin useampia asian selvittämiseksi mutta ei vastauksia kunnes tuli yksi jossa kuulemma viestini häntä ahdistavat. Siis ahdistaa viestit missä halusin selvittää ongelmaa.

        Lopulta hän soitti ja pyysi viikonlopuksi luokseen selvittämään asiaa. Tavattiin tämä kaveri "pariskuntakin" Sekä tapasin hänen lukuisia työkavereitaankin hänen työpaikalla. Heille kaikille hän puhui meidän tulevaisuuden suunnitelmistamme ja mitä teemme seuraavina viikonloppuina jne ja olinkin jo siinä fiiliksessä et tää taitaa selvitä kuitenkin kunnes hän sunnuntaina käänsi lopunkin kelkkansa. "Ei tästä tule mitään lähdetään eriteille" Ei kuulemma ole enää sitä "fiilistä" Ja kun olin niin varma. Yökin kun nukuttiin kuten aina toistemme kainalossa tiukasti ja aamulla kahvitellessamme puitiin tätä asiaa. Toisinsanoen jos edellisen päivän ystävillensä puhumia puheita oli uskominen hän päätti muutamassa tunnissa että lopettaa suhteen. Kuulemma aiheutan draamaa ja hän ei sellaista kaipaa elämäänsä. Jos asioista keskustelu on draaman aiheuttamista niin sitten uskon että joka ikinen suhde ihmisillä on draama suhde. Draamatonta elämää lienee saavansa sitten sinkkuna. Toisaalta kun hän puhui existään niin niissä jos missä ne miehet oli draamaa aiheuttaneet mutta hän taas antoi heille kaiken anteeksi. No jokatapauksessa mulle jäi miljoona kysymysmerkkiä vaikka nainen nimenomaan sanoi että pyysi luoksensa siksi että katsotaan jatketaanko ja jos ei että mulle ei jäisi epäselvyyttä miksi. Ja kyllä jumankauta jäi. Menin aivan totaalisen lukkoon. En pystynyt menemään töihin vaan otin puolet kesälomasta jo etukäteen. Nukkunut en ole tänä kolmena viikkona kuin pätkissä ja ehkä 2-3 tuntia yössä. Ajatukset pyörii ja sydän lyö miljoonaa vaik pitäis olla levossa. Menin vaan niin totaalisen rikki kun ihminen voi mennä.
        Rakastuin liian lujaa. En todennäköisesti enää koskaan uskalla antaa tunteitteni noin viedä. Jos rakkaus on tuollaista pelkään sitä.


      • MiesKysymysmerkkinä kirjoitti:

        Kysymys ilmeisesti minulle ketjun aloittajalle.
        Kysyin tarkentavaa aiheeseen jossa hän puhui naispuoleisesta ystävästään joka on avoliitossa mutta miehensä ei oikein osallistu hänen kanssaan mihinkään vaan möllöttää omissa oloissaan. Tällä naisella on sitten ns miesystävä jonka kanssa hän liikkuu joka paikassa ja joka myös rahoittaa naisen elämää.
        Naisystäväni puolusteli kovasti tätä ystäväänsä ja kehui vuolaasti hänen ns kolmatta pyörää joka on kuulemma "niin ihana ja välittää koska nainen ei saa kotona huomiota"
        Hän puolusteli tätä kuviota jo toistamiseen pitkään heistä paasaten ja haukkuen tämän virallisen miehen alimpaan h..ttiin.

        Mua alkoi huolestuttamaan tuollainen kolmansien pyörien arvostelu joten esitin mielestäni aiheesta ystävällis sävytteisen kysymyksen että millainen hänen mielipiteensä on suhteessa kolmansiin pyöriin tyyliin jos hän ei jollain osa alueella ole vaikka minuun tyytyväinen niin onko silloin oikeutettua hänen etsiä käsiinsä mies joka täyttää tällaisen tyytymättömän alueen suhteessa.
        Sain vihaisen vastauksen että "kaikki ei liity sinuun" Tuosta alkoi riita, tuli luuria korvaan, estettiin whatsapp viestien lähettely ja totaali hiljaisuus viikoksi.
        Koska olen ihminen joka ei voi elää riidoissa vaan haluan ne mahdollisimman nopeasti selvittää menin tavallani shokkiin. En pysty viestimään, puheluihin ei vastata ja olin tilanteessa että haluan selvittää mutta en saanut kontaktia toiseen. Ainoa vaihtoehto oli lähetellä sähköpostia. Laitoin useampia asian selvittämiseksi mutta ei vastauksia kunnes tuli yksi jossa kuulemma viestini häntä ahdistavat. Siis ahdistaa viestit missä halusin selvittää ongelmaa.

        Lopulta hän soitti ja pyysi viikonlopuksi luokseen selvittämään asiaa. Tavattiin tämä kaveri "pariskuntakin" Sekä tapasin hänen lukuisia työkavereitaankin hänen työpaikalla. Heille kaikille hän puhui meidän tulevaisuuden suunnitelmistamme ja mitä teemme seuraavina viikonloppuina jne ja olinkin jo siinä fiiliksessä et tää taitaa selvitä kuitenkin kunnes hän sunnuntaina käänsi lopunkin kelkkansa. "Ei tästä tule mitään lähdetään eriteille" Ei kuulemma ole enää sitä "fiilistä" Ja kun olin niin varma. Yökin kun nukuttiin kuten aina toistemme kainalossa tiukasti ja aamulla kahvitellessamme puitiin tätä asiaa. Toisinsanoen jos edellisen päivän ystävillensä puhumia puheita oli uskominen hän päätti muutamassa tunnissa että lopettaa suhteen. Kuulemma aiheutan draamaa ja hän ei sellaista kaipaa elämäänsä. Jos asioista keskustelu on draaman aiheuttamista niin sitten uskon että joka ikinen suhde ihmisillä on draama suhde. Draamatonta elämää lienee saavansa sitten sinkkuna. Toisaalta kun hän puhui existään niin niissä jos missä ne miehet oli draamaa aiheuttaneet mutta hän taas antoi heille kaiken anteeksi. No jokatapauksessa mulle jäi miljoona kysymysmerkkiä vaikka nainen nimenomaan sanoi että pyysi luoksensa siksi että katsotaan jatketaanko ja jos ei että mulle ei jäisi epäselvyyttä miksi. Ja kyllä jumankauta jäi. Menin aivan totaalisen lukkoon. En pystynyt menemään töihin vaan otin puolet kesälomasta jo etukäteen. Nukkunut en ole tänä kolmena viikkona kuin pätkissä ja ehkä 2-3 tuntia yössä. Ajatukset pyörii ja sydän lyö miljoonaa vaik pitäis olla levossa. Menin vaan niin totaalisen rikki kun ihminen voi mennä.
        Rakastuin liian lujaa. En todennäköisesti enää koskaan uskalla antaa tunteitteni noin viedä. Jos rakkaus on tuollaista pelkään sitä.

        Minusta sinun kysymyksessä ei ole mitään
        pahaa. Kyllä hyvässä parisuhteessa pitää pystyä keskustelemaan asiasta kuin asiasta. Oma naisystävä joskus kertoi olleensa naimisissa olevan miehen kanssa suhteessa ja ajatteli, että mieshän oli se, joka teki väärin. Itse ihmettelin hänen näkökantansa avoimesti ja hän muutti omaa käsitystään, tai ainakin hyväksyi minun ajattelutapani.


    • mr.kex

      Luulenpa, että syy valkenee sinulle ajan kanssa. Todennäköisesti nainen järjesti riidan testatakseen sinua ja sitä, miten pärjäät hänen mielestään tilanteessa. Ehkä hän kaipaa mieheltään kykyä asettua riidan yläpuolelle, ratkaista pulma nopeasti ja viedä suhdetta eteenpäin jotenkin positiiisesti, kun sinä saatoit jäädä hänen mielestään pohtimaan ja "tuleen makaamaan". Tai ehkä hän tunsi, ettet ollut samalla tavalla mukana suunnittelemassa auvoista tulevaisuutta, vaan olit enemmän perässä seuraaja, ja tämä herätti hänessä epävarmuutta.

      Suhteen loppuminen ei ole sinun vikasi, eikä tämän naisenkaan. Ette vain sopineet yhteen, vaikka aluksi tuntui aivan toiselta. Nainen saapui tähän päätökseen nopeasti, siinä vaiheessa kun sinulla oli vielä ruusuiset unelmat. Jotkut kaipaavat parisuhteesta projektia ja jotkut taas kaipaavat valmiita kumppaneita. Nainen vaikuttaa jälkimmäiseltä tyypiltä, mikä taas tekee sinusta projektiluonteisen tyypin.

      Elämässä kannattaa epäillä kaikkea, mikä tuntuu helpolta ja nopealta ja silti täydelliseltä - silloin nimittäin ajattelet enemmän tunteilla kuin järjellä ja sinua todennäköisesti viedään kuin pässiä teurastamoon. Jatkossa kannattaa pitää silmät auki silloinkin kun rakastuu, hieman samaan tapaan kuin tämä nainenkin teki. Eli oli tilanne mikä hyvänsä ja tuntui sinusta miltä hyvänsä, niin säilytä itsenäisyytesi, omat ajatuksesi ja tee omat päätöksesi.

      Tässä ovat suurinpiirtein ne viisaudet, joita sain revittyä samanlaisesta kymmenen vuoden takaisesta kokemuksesta.

    • Montajäivielä

      Todennäköistä on ,että naisellasi oli suuria
      Mielenterveydellisiä propleemoja ole tyytyväinen ja etsi uusi nainen.

    • woroty

      Kysyitkö että mitä mieltä olisi kimppaseksistä.

    • Muuanmies2Muuanmies2

      Moi! Mää sanoisin tohon että, älä tuhlaa aikaa ja energiaa tähän naiseen..Teidän suhde päättyi ennenkuin ehti alkaakkaan. Joten loppupeleissä et oo menettää mitään. Olet nyt kokemusta rikkaampi,joten hanki arvoisesi nainen! Iloista kesää!

    • Samointekiaiemmin

      Kuulostaa aivan Annalta.

      Oli tai ei, kaikki eivät ole aivan tasapainoisia. Heidän on syytä antaa olla itsekseen, sotkevat vain toisenkin ihmisen psyyken.

    • kyllästyttäätämäshaisse

      No, aikamoinen draamaqueenhan sinä olet.
      Mitä järkee sun on lähtee vääntämään sulle täysin ventovieraan akan asioista!
      Mitä ihmettä sinulle jonkun vieraan eukon parisuhteet tai sivupanot kuuluu?
      Jos halusit kyseenalaistaa oman hoitosi miessuhteet tai moraalin, olisitte keskustelleet just siitä.

      Ja sitten tämä...
      """"Menin aivan totaalisen lukkoon. En pystynyt menemään töihin vaan otin puolet kesälomasta jo etukäteen. Nukkunut en ole tänä kolmena viikkona kuin pätkissä ja ehkä 2-3 tuntia yössä. Ajatukset pyörii ja sydän lyö miljoonaa vaik pitäis olla levossa. Menin vaan niin totaalisen rikki kun ihminen voi mennä. Rakastuin liian lujaa. En todennäköisesti enää koskaan uskalla antaa tunteitteni noin viedä. Jos rakkaus on tuollaista pelkään sitä."""

      Sun naisellasi on jo aikuisia lapsia, ylläoleva on aivan sikapateettista paskaa, kuin teinitytön näppäimistöltä. Nex time koeta hillitä hieman omaa käytöstäsi.

      • Kaikkievätoletunteettomi

        Ehkä kaikki eivät ole yhtä kylmiä tunteiltaan kuin sinä. Luetun ymmärtämisessäkin lienee vaikeuksia. Et voi mennä toisen tunteisiin ja moralisoida sitä, jos et etenkään tunne heitä.


      • kyllästyttäätämäshaisse
        Kaikkievätoletunteettomi kirjoitti:

        Ehkä kaikki eivät ole yhtä kylmiä tunteiltaan kuin sinä. Luetun ymmärtämisessäkin lienee vaikeuksia. Et voi mennä toisen tunteisiin ja moralisoida sitä, jos et etenkään tunne heitä.

        millä lailla luetun ymmärtämisessä oli vaikeuksia?
        Kun kyseessä on kuitenkin päälle 40 vuotiaat ihmiset, niin luulisi, että elämän varrella olisi tarttunut jo hieman ihmistuntemusta ja jonkunlaista realiteettiakin matkaan mukaan.
        Tuollainen hehkutus miten naiset ihastuvat aphen päätä pahkaa, miten tunteet ja kemiat ovat täydellisiä, seksi oli täydellistä, synkkas ja kemiat kohtasi täydellisesti, kaikki oli aivan huippua, jne jne. Johan tosta näkee sokea reettakin, että toi on pelkkää itsepetosta ja toiveajattelua.

        Näin itsekin kun jo päälle nelikymppinen olen, niin onhan toi nyt aloittajalta todella outoa ruveta kommentoimaan itselle täysin vieraan naisen miesasioita. Ja mitä ne sen naisen mieskuviot sille apn täydelliselle rakkaallekaan kuuluivat, mitä järkee on vuorokausitolkulla tapella jonkun itselle täysin vieraan, mitä ilmeisimmin myös keski-ikäisen naikkosen miesjutuista ja parisuhteesta.
        Eikö sulla ap käynyt edes pienessä mielessä sanoo, että ton naisen asiat ei sulle kuulu millään lailla, antaa sen hoidella miesjuttunsa ihan niinku tykkää, sulle luulisi sen olleen ihan sejasama.

        Samaten tää, että jos sun naisella on monta eksää, niin kyllähän siihen on syynsä, miksi niitä on monta! Vai eikö sulla järki minkäänlaiset kellot kilkata jos nainen sanoo, että sä oot naiselle sanotaan nyt vaikka viides, täydellinen kemiatkohtaa/silmittömänrakkaudenkohde/täydellinenseksinantaja.


      • kyllästyttäätämöshaisse

        Olet hirveä ihminen.


    • unohda

      Jos naisella on jo aikuisia lapsia ja käyttäytyy noin niin sanoisin että on MT-ongelmia.
      Kyllä niiden lapsien kanssa olisi pitänyt jo ihmisen huomata ettei kaikki mene oman pään mukaan.

      Parempi että etsit jonkun toisen ihmisen kun kerran noin vaikeata on jo alkumetreillä.

    • elämäontaiei

      Nainen on työpaikallaan ja paikkakunnallaan ns.vaikeaihminen. Kaverit puhuvat seläntakana että ei kukaan ukko katsele tollasta ämmää.
      Noh. Nainen näpäyttää kavereita. On niin mielinkielin sinulle kuin ikinä. Esittelee normaalin miehen kaikille. Ämmä saannut kunnon ukon.
      Mutta mikään feikki ei kestä loputtomiin.
      Naisen todellinen luonne ja ajatusmaailma tuli esiin. Sitten äkkiä sinut piti esitellä ennenkuin kulissit kaatuu.
      Toisissa olosuhteissa olisit joutunnut huijatuksi. Huijarit toimii samalla tavalla. Suomi mies/nainen lankeaa töydellisen kumppanin ansaan, True love. Forever.
      Nyttenkin tällä jipolla menee rahaa kaukomaille-toisille kumppaneille.

      • MiesKysymysmerkkinä

        Tuota olen miettinyt kanssa. Tuli nimenomaan fiilis että edelliset suhteet on nähty naiselle tavalla että hänen on vaikea pitää ylipäätään miehiä suhteessa. Kehumisetkaan eivät auta kun se todellisuus joskus iskee kasvoille. Mulle jäi yhdestä hänen lauseestaan erikoinen klangi kun hän sanoi että "tuon kaikissa miehissä vaan heidän huonot puolensa esiin" Ensiksi mikä huono puoli minussa on se jos kysyn mielestäni ihan relevantin kysymyksen joka ilmeisesti iskee naisen tunteisiin joskin oudolla tavalla. Jos tuollaiset ihan normaali kysymykset nähdään suhteen kaatavina asioina niin mitäs sitten kun suhteessa tulee ihan aito riita tilanne joskus eikä vaan sellainen "minusta tuntuu riita" jossa puhumalla halutaan selvittää toisen arvomaailmaa. Vaikka meitä on monenlaisia niin en itse näkisi syytä hermostua jos minulle esitettäisiin vastaavanlainen kysymys täysin käännetyssä tilanteessa. Selittäisin asian laidan omalta kohdaltani ja asia on sillä selvä. Nyt nainen vetää herneet nokkaan kun keskustellaan toisten arvomaailmoista ja toisten kyseenalaisista suhteista. Vaikka olenkin ehkä huonoa itsetuntoa omaava jossainmäärin niin olen pyrkinyt sitä tunnetta lieventämään puhumalla. Puhumattomuus ja sisälle asioiden patoaminenko on sitten se oikea tie eteenpäin suhteessa? Minulle on ainakin aina sanottu että pitää keskustella mieltä painavista asioista eikä painaa niitä maton alle. En halua toisesta terapeuttia vaan haluan perkele puhua ilman pelkoa että ihan tavalliset puheet käännetään minua vastaan.
        Tällaiset asiat vaan vahvistavat itsessäni ainakin sitä käsitettä että mies ilman tunteita on se paras mies vaikka toisin väitetään. Olen vaikka kuinka monelta naiselta kuullut että "mieheni on oikea tuppisuu eikä hänestä saa mitään irti mutta on hän silti ihana" En ole tuppisuu. Haluan keskustella mutta se että avaan sisintäni on lopulta näköjään aina se lenkki että suhteella ei tule jatkoa.


    • Naisellinenpershäiriö

      Kai tuo on vaan jokin lähinnä naisten pesonnallisuus häiriö. Juuri tuo kaiken vistinnän katkaiseminen vaikuttaa olevan yleistä muillakin. Meillä se on tapahtunut kahdesti. Pitää panna kaikki luukut kiinni, bannata, sulkea, hankkia uusi puhelin. Sitten lopulta tullaan kuitenkin takaisin. Siinä sivussa pitää kaikki ne omat kaverinsakin aivopestä. Kun muutamalta vaimon kautta yhteiseltä kavelta yritin neuvotteluapua kysyä, tulos oli tyly. Ne jotka suostuivat yrittämään vaimo kielsi yhteyden pidon ja toiset eivät halunneet yrittääkään. Eivät sittemmin ole enää olleet perhetuttuja sen paremmin kuin vaimonkaan kavereita, koska vaimo tuntee jotain häpeää heidän edessään tai on riitautunut.

      On siinä kestämistä mutta kun on muuten mieleinen ja lapsiakin.

      Joskus aikoinaan naiset ovat olleet tiukemmin puun ja kuoren välissä sekä sidoksissa sukuun ja perheeseen. Yhdessä eläville on olut vaikeampi syöttää paskaa on kun on omin silmin nähnyt kuinka eletään. Siitä ei ole voinut lähteä niin vain hormonien heittäessä. Ennen ne naiset olivat yleensä raskaanakin toisin kuin nykyisin.

      • Mikseimiehetbannaa

        Yhteyksien katkaiseminen riidassa on vallankäyttöä ja joku sen on luokitellut myös yhdeksi pahimmista henkisen väkivallan muodoista. Erikoista huomata, että nimenomaan naisille tuo käytös on yleisempää, vaikka heistä aina luodaan kuva puhumalla selvittävistä henkilöistä, kun taas miehet nähdään sulkeutuneina juroina.


    • Peräkontti

      Kohtasit narsistin

    • sanamiina

      No hieman maaniselta kuulostaa tuo naisen hehkutus suhteestanne. Ehkäpä hän keuli menemään vähän illuusioiden ja oman huumaantumisen tunteen varassa ja siihen yhdistettynä se, ettei oikein ihmissuhteen arjen suhteen ollut mitään realiteetteja, sai koko kuvion kosahtamaan. Täydellisyyden tavoittelu tulee myös mieleen. Ilmeisesti tuossa keskustelussa jossa teillä oli eriäviä mielipiteitä oli jotain naisen arvomaailmaa loukkaavaa ja nostatti pintaan niin hyytävän pelon, että hän näki paremmaksi heilahtaa muualle?

      Mulle kävi kerran yhden miehen kanssa niin, että sanoin yhden tietyn sanan, joka särähti hänen korvaansa ja hän aloitti vellomisen. Olin aivan ällikällä lyöty miten yksi sana voi saada sellaisen aikaan, varsinkin kun sana ei liittynyt mitenkään henkilökohtaisesti häneen. Hänen eksänsä oli kuulemma käyttänyt sitä sanaa, ja tuo sanan käyttö osoitti, että minä en ole hänelle sopiva ihminen vaan aivan joku muu. No oikeassahan hän oli; hän halusi kontrolloida kaikkea ja halusi kaiken olevan oman käsikirjoituksen mukaista, jossa ei saanut olla mitään yllättäviä tekijöitä, minä kun taas olen aikia spontaani ja mieluiten menen luovasti virran mukaan enkä tiukkojen raamien.

      ymmärrän hämmennyksesi hyvin. itsekin mietin tuon miesepisodin jälkeen, että mitä oikein tapahtui. Kuukausia myöhemmin sen sitten tajusin miehen kontrolloinnin tarpeen ja sen, että hänellä lävähti täysi puolustus ja pelko päälle. Hyväksyttävää ja ymmärrettävää sekin.

    • No ehkä olet sellaista Kesä-Hessu - tyyppiä.

      Naiset haluavat kokea kanssasi palavan rakkauden ja näyttäytyä sinun kanssasi, koska olet komea, lihaksikas tms.

      Kuitenkin luonteessasi, käytöksessäsitai älyssäsi on jotain sellaista, että suhdetta ei voi jatkaa.

      Eli tuo keskustelu on voinut olla vain tekosyy laittaa välit poikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1512
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1237
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1153
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1094
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      967
    6. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      950
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      948
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      932
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      910
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      885
    Aihe