Työaikaseuranta-asiaa

Tuoteho-100

Meillä on töissä työaikaseuranta, jota voi käyttää etänä puhelimessa olevalla aplikaatiolla. Itse olen niitä ihmisiä jotka tekee töissä 100 lasissa töitä ja en mene töihin ns. viettämään aikaa. Esimerkiksi ruokatauko on meillä 30 minuuttia ja se on pakko pitää. Työaikaseuranta ottaa automaattisesti 30 minuuttia pois työaikaa, kun leimaa lounaalle. Ja jos ei leimaa, niin menee tunti. Itselläni menee lounastauolla aikaa kaikkineen eväsrasioiden pesuineen n. 15 minuuttia, jonka olen työpisteestä pois. Kahvitauko meillä on 12 minuuttia, mutta en sitä käytä. Minulla siis jää noin 27 minuuttia taukoja pitämättä, joten lähden töistä 27 minuuttia aikaisemmin ja leimaan etänä itseni pois töistä virallisen työajan loputtua. Tai, olen töissä ns. tappiin asti, mutta leimaan ulos 27 minuuttia työajan loppumisen ja saan siitä liukumaa, jolla lähden perjantaina aikaisemmin ja tulen maanantaina myöhemmin.

Toimiiko muut samalla tavalla?

8

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollalllaa

      Ja tietenkin olet sopinut pomon kanssa ko. leimaustoiminnasta,

      • Taidat-olla-mulkku

        Miksi se pomon kanssa pitäisi sopia? Kait omaa järkeään saa käyttää. Ei ole työnantajalta pois mitenkään.


    • Teho-100

      Itse laitan aina ylös ne minuutit kun jää kahvitaukoa tai safkista pitämättä. Kun pari tuntia kasassa, lähden vaikka klo 14 töistä ja leimaan itseni ulos klo 16. Voin vakuuttaa, että työnantaja on se joka tässä voittaa, koska pyöristän alas päin. Miten jotkut jaksavat istua sontaa jauhamassa kaikki tauot?

      • Hjkkkbvbbb

        Niillä ei ole omaa elämä. Töissä viettelevät aikaa.


      • TyöntekijäXxx

        Juuri noin kannattaa tehdä, että kerää ne minuutit ja joskus otta ns. mustana ne pois. Joissakin paikoissa kellokortti leimautuu aina klo 8 sisälle ja kello 16 ulos, ellei poikkeuksia, niin silloin on hyvä kerätä pari tuntia ja lähteä klo 14 pois ja leimaa ulos klo 16. Tai leimaa etänä kotoa.


    • kohtalotoveriz

      Järkevämpää on jättää tauot kokonaan pitämättä ja syödä työn tekemisen lomassa jos nyt nälkä edes tulee. Muista istua vessassa tarpeeksi usein, että saat kuitenkin hieman lepoa päivän aikana.

    • oijoijoii

      ? Mitkä tauot. ei niitä ehdi pitää, kun työt on mitoitettu- sanotaanko tiukille. Ilmaista ylityötä osa, ja osan voi laittaa tuntikorttiin.
      Onkohan se tauko, kun tekee kohteen töitä? ei mielestäni- mutta tehtävä, että tosiaan ehtii säädetyt hommat.
      Ja ihan aiemmin päästä kun kertymää on... Ihan vitsi. Ihan sama määrä työtä, joka ikinen päivä, koska tietenkin eri päivinä on muitakin hommia kuin ne, joita eilen yritti repiä paremmalle tolalle, että ehtisi kuitata joskus ylityön. Tässähän voittaa sen työntekemispaikan yritys- kun puhutaan nyt vuokratyöstä.

      • ImeMunMunaaVosu

        Olette vain hituroita. Kyllä ahkera työnTEKIJÄ ehtii tauot pitää tai lähteä töistä aiemmin. Kaltaisesi Pskanjauhajat vain tekee asioista vaikeaa ja tekee itselleen burn outia. Oletko nainen vai naismainen insinööri?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe