Mitä juhannussuunnitelmia teillä on?

Sinkkumies--

Oletteko kuten kanat kopissa eli kotona vaan?

33

596

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisanoasaa

Runkkausta palstalla.

• ööö

Palstailu siis kiihottaa sua. Ootpa omituinen tapaus.

• Ritari_

Varmaan palstailen kun ei ole muuta elämää.

• Totuus-

Saunomista ja kaljan juontia.

• KilttiMies89

Runkku, viina, jalkapallo. Saunassa myös käyn. Varmaan aika paljon tarvii viinaa juoda että onnistuu unohtamaan yksinäisen ja naisettoman elämänsä.

• Ei kannata turhaan masentua sen vuoksi, jos sulla ei tällä hetkellä ketään naista ole. Kun sähän oot vielä nuori mies, niin ehdit kyllä oikein hyvin sen naisen joskus myöhemminkin löytämään.

Eikä kannata turhaan sitä viinaa juoda varsinkaan minkään naisettomuuden takia, kun se viina ei varsinkaan sun tilannetta yhtään paremmaksi tule koskaan muuttamaan. Turha sun omaa terveyttäsi pilata sillä alkoholilla, kun parempaa elämää sä voisit elää ilman sitä viinaa. Varmasti sä vielä joskus onnistut sen naisen löytämään, kun pidät vaan mielialan korkealla, etkä turhaan masennu sen sinkkuutesi takia.

• Ei mitään.

Kyllä kanatkin tämmösessä kopissa viihtyis.

• Kaikki muuten puhuu saunomisesta kuin se olisi joku erikoisjuttu, samoin grillaamisesta...

• SaunaJumi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kaikki muuten puhuu saunomisesta kuin se olisi joku erikoisjuttu, samoin grillaamisesta...

Siks saunomisesta puhutaan juhannuksena, kun ei muulloin saunota, kuin juhannuksena, siksi se on niin iso juttu.

• Likinäkörillitäti

Ensiksi: En ole kuten kanat. Toiseksi: En asu kopissa. Menen noin viideltä saunaan. Myöhemmin illalla syön juustovoileipää lohimajoneesilla. Nautin vapaudesta.

• epäusko

Olen kana kopissa ja syön herkkuja.

• Ytm:t on juhannuksena kukkoina lattiakanalassa.

• täLvissiin

Kanakopissa menee juhannus. Sauna, töllö ja koisimaan. Aamulla töihin.

• yksinäinen-ukko

Yksinäistä erakkoelämää.Kerrostaloyksiö.
      Heinäkuun alussa lääkäriaika kirurgian-polilla.
      Tässä taitaa tulla pieni päiväkirurginen toimenpide.
      Siinä se nyt menee.Päivä kerrallaan muuta nyt ei voi.
      Jos tässä vielä saataisiin ukko kuntoon.

• .. Tehdään Äänestys.. Mulle.. ;D

1. Pämppäämään ja Kahtelemaan Siveettömien&Sipulittomien Menoa&Meininkiä.

2. Kehon HikiRääkkiä ja Huomenna Luontoon Ihmettelemään&KuNmastelemaan.

3. Oma ehdotus.. ;D

.. Noh, Joo.. Kait mun pitää Tästä(kin) Selvitä.. Iha Ite.. ;D

• .. Jeps.. 96% varmuudella Jätetään vaihtoehto 1 väliin.. ;P.. Ainakin AatonOsalta. ;D

• crux

Keskellä metsää yksin. Seinät ja katto on onneksi ympärillä. Juomia löytyy joka lähtöön ja sehän on yksinäisen miehen elämässä ehkä tärkeintä. Luontokin on tärkeä. Jos nyt ihan väkisin yritän keksiä jotain hyvää tästä tilanteesta ja nykyajasta niin langattomat yhteydet ovat kelpo keksintö. Saa olla täysin sivussa kaikesta mutta silti osittain mukana.

• munasillaan

Me ainakin ollaan jännänaisen kanssa kuin Ellun kanat.

• trollikka

No, mä oisin halunut kuulla Kari Vepsän laulamana, ihan livenä... Erämaa kipaleen.
      Ei ollut oikein tanssimusiikkia... oli orkan äijistä joku sanonut kaverille; joka sitä kävi mun puolestani toivomassa! Olkoot sitt laulamatta... jos se niin vaikeeta oli.
      Ois kait pitänyt mennä itse anomaan... mulle se biisi vaan on tärkeä... tulee mieleen Saanatunturi.

Kotona taas jo takaisin... ei vaan napannut tanssit tänään; munssa itsessäni vika,
      huonolla fiiliksellä olin liikkeellä... eikä se fiilis siitä parantunut illan mittaan.

Kari Vepsä - Erämaa
      https://www.youtube.com/watch?v=1MiHMF4GjtA&start_radio=1&list=RD1MiHMF4GjtA

• crux

Mulkun puute vaivaa?

• crux
        crux kirjoitti:

Mulkun puute vaivaa?

Olisin halunnut kehua hienoa musiikkivalintaa mutta joku oli välttämättä halunnut käyttää nimimerkkinä samaa kirjainyhdistelmää jota olen käyttänyt. No, samapa tuo. Hieno kappale. Johdattaa kohti illan huipennusta joka on yleensä Tapio Rautavaaran "Inarijärvi".

• trollikka
        crux kirjoitti:

Mulkun puute vaivaa?

Miten sen nyt ottaa... viimeisin vakavampi suhteeni päättyi yli kolme vuotta sitten... oikeastaan kohta tulee täyteen neljä vuotta! Enemmän mua kyllä askarruttaa mitä meidän sisäministerimme on tällä kertaa hölmöilemässä... sillä kun tunnetusti ei ole vastuuntuntoa ja on ilman "ns. jarrua" matkassa; Jellona leimasin taskussaan!

Jos sinä nyt ymmärrät mitä minä ajan takaa... sillä perästä; luultavasti kuuluu!

• trollikka
        crux kirjoitti:

Olisin halunnut kehua hienoa musiikkivalintaa mutta joku oli välttämättä halunnut käyttää nimimerkkinä samaa kirjainyhdistelmää jota olen käyttänyt. No, samapa tuo. Hieno kappale. Johdattaa kohti illan huipennusta joka on yleensä Tapio Rautavaaran "Inarijärvi".

Aanaarjävrin nieriää nuotiolla paistettua... sitäkin on tullut maisteltua. =))
        Hauskaa juhannusta ... sulle!

• crux_original
        trollikka kirjoitti:

Miten sen nyt ottaa... viimeisin vakavampi suhteeni päättyi yli kolme vuotta sitten... oikeastaan kohta tulee täyteen neljä vuotta! Enemmän mua kyllä askarruttaa mitä meidän sisäministerimme on tällä kertaa hölmöilemässä... sillä kun tunnetusti ei ole vastuuntuntoa ja on ilman "ns. jarrua" matkassa; Jellona leimasin taskussaan!

Jos sinä nyt ymmärrät mitä minä ajan takaa... sillä perästä; luultavasti kuuluu!

Eli vaivaa..

• Noh käytiin katsomassa huonosta kelistä huolimatta kokkoa. Vauva oli mun sadetakin alla.😁

• AI nii joku tuli heiluttelemaan että avaan sateisen ikkunan autosta kun tissitin pikkuista ja kyseli että olenko jättänyt istuimen kärryyn ja totesin kaupan kärrystä että se kuuluu siihen.
        Noh kukas teistä se oli? Ukkoseni oli kaupassa ja itse istuin repsikalla.

Tissikö oli nähtävä? Vai ettekö ole ennen nähnyt kärryissä vauvan istuinta?

• Hannu34

mitä tätä muuta ku sateen pitelyä ja rämisevän peltikaton inhoamista ja toivoessa notta lehmät pysyy yön vähäruohoiseksi kalutulla ja maantiehen pitkältä matkalta rajoottuvalla laitumellansa. Naapurella kö muudan eloyö joku vuosi sitten karkasi lammasaprvi tuoho kylätielle niin tansseista palaava auto joutui vallan pikaäkkiä sullomaan jarrut pohjamutiin, mikä tuotti semmoisen kiljaisun kuhin King Diamond oliis vetääny sammakoiden ja hiirten kotinaan pitämän huopikakan kinttuunsa

• Totuus-

On hienoa saunoa juhannuksena. Puusaunaa ei voita mikään kun sitä niin harvoin pääsee saunaa lämmittämään mökillä. 500 euroa maksoi tämä saunominen.

• paula76

Minä syön yksin 🍕 hyvät jussit

• paula76

Niin ja kotona oon

• paula76

Minäkin sinkku

• paula76

Mihis sitä kottoo menee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      110
      5875
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3833
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      465
      2691
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1720
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1383
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1255
    Aihe