Oletko incel?

Fincel

Onko tällä palstalla monta inceliä?
Tai onko jotain suomalaista palstaa inceleille?

23

1132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inceli

      Jostain laudalta saattaa löytyä tai sitten englanninkielisille palstoille.

    • Ätmi on aina incel, mutta incel ei aina ole ätmi?

      • SFFreud

        Incel on jenkkipalstoja lukeva hc-ätmi, joka on jo niin kaukana todellisuudesta, että ei pysty koskaan mitään suhdetta muodostamaan.

        Oikeasti pakkoselibaatti = ei voi edes runkata vaikka haluaisi. Monellako inceliksi itseään kutsuvalla on oikeasti näin? Niillä, joilla on jotain erektio- tms fysiologisia seksuaalisuusongelmia?


    • Palstan miehistä ainakin naisasialuuseri on niitä incel-miehiä.

    • Pakkoselibaatissa tässä eletään kyllä, mutta en haaveile viattomien tappamisesta tai lueskele redpill ja MGTOW-aiheisia sivustoja niin kuin nuo inceleiksi itseään kutsuvat tuntuvat tekevän joten mitähän tähän vastaisi?

      • Naisasialooser11

        MGTOW nimenomaan ei tapa"viattomia". Tappaja ei ole koskaan MGTOW vaan kusisen ruman reijän palvoja eli toimii juuri niin kuin naiset haluavatkin miehen toimivan koska ovat sairaalloisen riippuvaisia miesten huomiosta ja ovat valmiita jopa tapattamaan itsensä ja tyttärensä ennemmin kuin haluavat, että mies alkaa MGTOW mieheksi.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        MGTOW nimenomaan ei tapa"viattomia". Tappaja ei ole koskaan MGTOW vaan kusisen ruman reijän palvoja eli toimii juuri niin kuin naiset haluavatkin miehen toimivan koska ovat sairaalloisen riippuvaisia miesten huomiosta ja ovat valmiita jopa tapattamaan itsensä ja tyttärensä ennemmin kuin haluavat, että mies alkaa MGTOW mieheksi.

        Sä taidatkin olla oikein aito incel-mies, kun tunnut tietävän noin hyvin niistä teidän ätmiluusereiden termeistä.

        Eihän se naisten vika ole, jos sä itse oot ruma, vastenmielinen ja sosiaalisilta taidoiltasi totaalisen surkea. Sun kannattaisi vaan keskittyä mieluummin johonkin muihin asioihin elämässäsi ja jättää ne seurusteluasiat niille ihmisille, jotka ovat niihin kykeneväisiä.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        MGTOW nimenomaan ei tapa"viattomia". Tappaja ei ole koskaan MGTOW vaan kusisen ruman reijän palvoja eli toimii juuri niin kuin naiset haluavatkin miehen toimivan koska ovat sairaalloisen riippuvaisia miesten huomiosta ja ovat valmiita jopa tapattamaan itsensä ja tyttärensä ennemmin kuin haluavat, että mies alkaa MGTOW mieheksi.

        Onhan se myös teidän incel-luuserimiesten ihan oma vika, kun te ette itse pysty naista löytämään huonojen sosiaalisten taitojenne takia ja sitten otatte vielä siitä seksin saamisesta jonkun ihmeen pakkomielteen, ettekä pysty keskittymään elämässänne johonkin muihin asioihin.

        Säkin voisit keskittyä vaikka opiskeluihin, työntekoon, varallisuuden kartuttamiseen ja ihan vaikka muihin harrastuksiin. Ei tarvisi sitten stressata sun enää sitä seksin saamisesta, kun olisi sullakin muita asiota elämässäsi. Voisit ehdottaa tätä asiaa myös muille miehille siellä incel-luuseripalstoilla, joissa sä tunnut sitä aikaasi niin paljon viettävän.


      • Hohhoijaa
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        MGTOW nimenomaan ei tapa"viattomia". Tappaja ei ole koskaan MGTOW vaan kusisen ruman reijän palvoja eli toimii juuri niin kuin naiset haluavatkin miehen toimivan koska ovat sairaalloisen riippuvaisia miesten huomiosta ja ovat valmiita jopa tapattamaan itsensä ja tyttärensä ennemmin kuin haluavat, että mies alkaa MGTOW mieheksi.

        Hohhoijaa. 😂


      • SFFreud

        Selibaatti on sitä, että ei sitten edes masturboida. Kuka sua pakottaa olemaan runkkaamatta? Miten?


      • SFFreud kirjoitti:

        Selibaatti on sitä, että ei sitten edes masturboida. Kuka sua pakottaa olemaan runkkaamatta? Miten?

        Tuosta sanasta on eri tulkintoja. Kapeammassa merkityksessä se tarkoittaa vaan naimattomuutta.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        MGTOW nimenomaan ei tapa"viattomia". Tappaja ei ole koskaan MGTOW vaan kusisen ruman reijän palvoja eli toimii juuri niin kuin naiset haluavatkin miehen toimivan koska ovat sairaalloisen riippuvaisia miesten huomiosta ja ovat valmiita jopa tapattamaan itsensä ja tyttärensä ennemmin kuin haluavat, että mies alkaa MGTOW mieheksi.

        Itse olen kyllä huomioinut, että nämä, jotka julistavat olevansa MGTOW-miehiä ovat tosiasiassa erittäin kiinnostuneita naisista. Mitä muutakaan se on, että koko ajan täytyy vakuutella muille ettei tarvitse naista mihinkään, naiset ovat miehiä huonompia ihmisiä, yhteiskunta romahtaa jos naiset pääsee valtaan jne. Oikea MGTOW olisi mielestäni mies joka ei välittäisi naisista tuon taivaallista vaan keskittyisi aivan muihin asioihin elämässään.


      • merkille.pantu
        ageless_stranger kirjoitti:

        Itse olen kyllä huomioinut, että nämä, jotka julistavat olevansa MGTOW-miehiä ovat tosiasiassa erittäin kiinnostuneita naisista. Mitä muutakaan se on, että koko ajan täytyy vakuutella muille ettei tarvitse naista mihinkään, naiset ovat miehiä huonompia ihmisiä, yhteiskunta romahtaa jos naiset pääsee valtaan jne. Oikea MGTOW olisi mielestäni mies joka ei välittäisi naisista tuon taivaallista vaan keskittyisi aivan muihin asioihin elämässään.

        Itse olen kyllä huomioinut. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15299412/mielistelyn-motiivit-


    • ghashouahgauh

      Minkähän ikäisiä te kirjoittajat tosiasiallisesti olette. Vaikutelma että /- 15 V.

      • ghashouahgauh

        No nyt ne kaikki kiroilut poistettiin sääntöjen vastaisena, joten enää ei ikävaikutelma päde.


      • /- 51 v on aika lähellä totuutta.


      • Ja_neitsyt_ja_incel

        47, että revi akka siitä!


    • hienoahienoa

      Olen MGTOW, mutten mielestäni kuitenkaan incel.

    • Anonyymi

      ylös

    • Anonyymi

      Prinssi, 33-vuotias ja Mikkojuhani ainakin on.

      • Anonyymi

        Palstalla on tapahtunut väestönvaihdos. Poissa ovat darkkis, nal ja kumppanit.


    • Anonyymi

      Ei varmaan. Siitähän on se laulukin inseleitä onko heitä. Mutta meidän pihalla kävi muutama vuos sitten inseli. Sillä on sellanen valkonen läpikuultava iho ja suuret silmät. Ja sitten kun me sitä pesäpallomailalla, niin siihen tuli sellasia ihmevärisiä mustelmia ja ne luut oli oudon joustavia, taipu jopa 90 astetta. Oudosti se sano iuu iuu sina kun osu. Ja sen veri oli vihreetä. Nasa vei lopulta sen inselin ruumiin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe