Onko tällä palstalla monta inceliä?
Tai onko jotain suomalaista palstaa inceleille?
Oletko incel?
23
842
Vastaukset
- inceli
Jostain laudalta saattaa löytyä tai sitten englanninkielisille palstoille.
Ätmi on aina incel, mutta incel ei aina ole ätmi?
- SFFreud
Incel on jenkkipalstoja lukeva hc-ätmi, joka on jo niin kaukana todellisuudesta, että ei pysty koskaan mitään suhdetta muodostamaan.
Oikeasti pakkoselibaatti = ei voi edes runkata vaikka haluaisi. Monellako inceliksi itseään kutsuvalla on oikeasti näin? Niillä, joilla on jotain erektio- tms fysiologisia seksuaalisuusongelmia?
Palstan miehistä ainakin naisasialuuseri on niitä incel-miehiä.
Pakkoselibaatissa tässä eletään kyllä, mutta en haaveile viattomien tappamisesta tai lueskele redpill ja MGTOW-aiheisia sivustoja niin kuin nuo inceleiksi itseään kutsuvat tuntuvat tekevän joten mitähän tähän vastaisi?
- Naisasialooser11
MGTOW nimenomaan ei tapa"viattomia". Tappaja ei ole koskaan MGTOW vaan kusisen ruman reijän palvoja eli toimii juuri niin kuin naiset haluavatkin miehen toimivan koska ovat sairaalloisen riippuvaisia miesten huomiosta ja ovat valmiita jopa tapattamaan itsensä ja tyttärensä ennemmin kuin haluavat, että mies alkaa MGTOW mieheksi.
Naisasialooser11 kirjoitti:
MGTOW nimenomaan ei tapa"viattomia". Tappaja ei ole koskaan MGTOW vaan kusisen ruman reijän palvoja eli toimii juuri niin kuin naiset haluavatkin miehen toimivan koska ovat sairaalloisen riippuvaisia miesten huomiosta ja ovat valmiita jopa tapattamaan itsensä ja tyttärensä ennemmin kuin haluavat, että mies alkaa MGTOW mieheksi.
Sä taidatkin olla oikein aito incel-mies, kun tunnut tietävän noin hyvin niistä teidän ätmiluusereiden termeistä.
Eihän se naisten vika ole, jos sä itse oot ruma, vastenmielinen ja sosiaalisilta taidoiltasi totaalisen surkea. Sun kannattaisi vaan keskittyä mieluummin johonkin muihin asioihin elämässäsi ja jättää ne seurusteluasiat niille ihmisille, jotka ovat niihin kykeneväisiä.Naisasialooser11 kirjoitti:
Onhan se myös teidän incel-luuserimiesten ihan oma vika, kun te ette itse pysty naista löytämään huonojen sosiaalisten taitojenne takia ja sitten otatte vielä siitä seksin saamisesta jonkun ihmeen pakkomielteen, ettekä pysty keskittymään elämässänne johonkin muihin asioihin.
Säkin voisit keskittyä vaikka opiskeluihin, työntekoon, varallisuuden kartuttamiseen ja ihan vaikka muihin harrastuksiin. Ei tarvisi sitten stressata sun enää sitä seksin saamisesta, kun olisi sullakin muita asiota elämässäsi. Voisit ehdottaa tätä asiaa myös muille miehille siellä incel-luuseripalstoilla, joissa sä tunnut sitä aikaasi niin paljon viettävän.- Hohhoijaa
Hohhoijaa. 😂
- SFFreud
Selibaatti on sitä, että ei sitten edes masturboida. Kuka sua pakottaa olemaan runkkaamatta? Miten?
SFFreud kirjoitti:
Selibaatti on sitä, että ei sitten edes masturboida. Kuka sua pakottaa olemaan runkkaamatta? Miten?
Tuosta sanasta on eri tulkintoja. Kapeammassa merkityksessä se tarkoittaa vaan naimattomuutta.
Itse olen kyllä huomioinut, että nämä, jotka julistavat olevansa MGTOW-miehiä ovat tosiasiassa erittäin kiinnostuneita naisista. Mitä muutakaan se on, että koko ajan täytyy vakuutella muille ettei tarvitse naista mihinkään, naiset ovat miehiä huonompia ihmisiä, yhteiskunta romahtaa jos naiset pääsee valtaan jne. Oikea MGTOW olisi mielestäni mies joka ei välittäisi naisista tuon taivaallista vaan keskittyisi aivan muihin asioihin elämässään.
- merkille.pantu
ageless_stranger kirjoitti:
Itse olen kyllä huomioinut, että nämä, jotka julistavat olevansa MGTOW-miehiä ovat tosiasiassa erittäin kiinnostuneita naisista. Mitä muutakaan se on, että koko ajan täytyy vakuutella muille ettei tarvitse naista mihinkään, naiset ovat miehiä huonompia ihmisiä, yhteiskunta romahtaa jos naiset pääsee valtaan jne. Oikea MGTOW olisi mielestäni mies joka ei välittäisi naisista tuon taivaallista vaan keskittyisi aivan muihin asioihin elämässään.
Itse olen kyllä huomioinut. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15299412/mielistelyn-motiivit-
- ghashouahgauh
Minkähän ikäisiä te kirjoittajat tosiasiallisesti olette. Vaikutelma että /- 15 V.
- ghashouahgauh
No nyt ne kaikki kiroilut poistettiin sääntöjen vastaisena, joten enää ei ikävaikutelma päde.
- Ja_neitsyt_ja_incel
47, että revi akka siitä!
- hienoahienoa
Olen MGTOW, mutten mielestäni kuitenkaan incel.
- Anonyymi
- Anonyymi
Prinssi, 33-vuotias ja Mikkojuhani ainakin on.
- Anonyymi
Palstalla on tapahtunut väestönvaihdos. Poissa ovat darkkis, nal ja kumppanit.
- Anonyymi
Ei varmaan. Siitähän on se laulukin inseleitä onko heitä. Mutta meidän pihalla kävi muutama vuos sitten inseli. Sillä on sellanen valkonen läpikuultava iho ja suuret silmät. Ja sitten kun me sitä pesäpallomailalla, niin siihen tuli sellasia ihmevärisiä mustelmia ja ne luut oli oudon joustavia, taipu jopa 90 astetta. Oudosti se sano iuu iuu sina kun osu. Ja sen veri oli vihreetä. Nasa vei lopulta sen inselin ruumiin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255