Ratkaisu Suomen tyhmentymisongelmaan

IQ_nousuun

Suomen top 10 älykkäintä miestä etsittäisiin ja heiltä pyydettäisiin siittiöitä, ja sitten jokaiselle naiselle maksettaisiin 50 000e - 100 000e siitä, että heidät keinohedelmöitettäisiin noitten nerojen siittiöillä. Suomen IQ:n lasku pitää saada kääntymään.

18

254

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta naiset eivät ehkä tykkäisi että joka 10. mies näyttäisi pian Osmo Soininvaaralta?

• Ei kai niitä nyt sulta kuitenkaan pyydettäisi.

• 5665444

Eikö äidin älykkyydellä ole mitään väliä?

• Olen kuullut, että älykkyys periytyisi äidin puolelta.

• Niin että löytyi syy siihenkin miksi miehet on tyhmiä. Miesten vika siis kun saattavat tiineeksi vain tyhmiä naisia.

• scrg kirjoitti:

Niin että löytyi syy siihenkin miksi miehet on tyhmiä. Miesten vika siis kun saattavat tiineeksi vain tyhmiä naisia.

Juurikin näin.

• woahwoah

Wuhveli on ymmärtänyt väärin femakkolehden gynekolokinpalstalta

siis.......jos nainen synnyttää tyttären, niin tyhmyys tiivistyy

• woahwoah kirjoitti:

Wuhveli on ymmärtänyt väärin femakkolehden gynekolokinpalstalta

siis.......jos nainen synnyttää tyttären, niin tyhmyys tiivistyy

Nöf, nöf ja kotkot..

• Tai jos itäisiltä mailta houkuteltaisiin 3 viisasta miestä. Ei tarvitse olla pakosti nimeltään Kaspar, Melchior ja Balthasar. Myös Ahmed, Mohammed ja toinen Mohammed kelpaa.

• Faktorin-totuus

Äiti ei ole kone. Isä on.

• Joo en anna.

• trööts

Sulla ei ole hätää.

• nero.chocha

Keitä ne 9 muuta huippuälykästä olisivat minun lisäxi?

Epäilempä, ettei kokkelien hyvä veli järjestelmä ei haluaisi toteuttaa ideaa

koska älykäs kansa tajuaisi kansan kusetuxen

• tutkitusti

Pitää muistaa että älykkyys periytyy isiltä tyttärille ja äidiltä pojille.

Jos syntyy poikalapsia, niin isän älykkyys menettää merkityksensä ja äidin imbesilliys korostuu.

• EdesUnissa

Suomessa syntyy noin 30000 lasta vuosittain. Aloituksen mukainen maksaminen lisäisi näihin viiteen nollaan vielä viisi lisää. 30 000 000 000 000 euroa. 30 miljardia lisää velkaa vuosittain jotta saisimme nauttia viisaista ihmisistä 20 vuoden päästä ?

Mieluummin elän typerysten keskellä !

• siitinjakiitin

Itse olen huippuälykäs eikä lasten äiditkään ole mitään palikoita. .Tyttäret jutteleekin jo sujuvasti suhteellisuusteoriasta :) ikää nillä on 2 ja 4v :)

• antifemu.chocha

Hienoa, noin älykkäistä tyttäristä ei varmaankaan tule vanhempanakaan feministejä

• chiquitas
        antifemu.chocha kirjoitti:

Hienoa, noin älykkäistä tyttäristä ei varmaankaan tule vanhempanakaan feministejä

Ovako ne tyttäret niin kauniitakin, että pääsevät rikkaisiin naimisiin?

https://www.youtube.com/watch?v=VEpMj-tqixs

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5574
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      199
      3635
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2438
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2385
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1268
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      67
      1068
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1048
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      88
      1045
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1032
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe