Moi nyt on kyl tosi harmitus päällä mun tukka leikattiin ihan pilalle oon niin harmissaan vaik on kohtalaisen lyhyt ja sanoin hänelle et kovin paljon niin hän vaan lyhensi eikä kuunellut voikko tää olla totta oikeasti
Tukka pilalla
2
454
Vastaukset
- Jaakoppi
No kasvaahan se äkkiä pituutta.
- Zek
Voi olla, että sun hiukset on ollu tosi huonossa kunnossa. Jos sulla oli kakshaarasia ja niitä ei leikkaa niin se vaurioittaa sun hiusta niin et sun hius halkeaa ja se on ns. kuollu. Mut joo, itellekki käy nii vaikka sanoo et ei paljoo pois nii lyhentyy huomattavasti. Vaikka kyllähän se siitä kasvaa, mut omalla kohalla lyhyet hiuset ei sovi omiin kasvoihin yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754311
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1064039Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1442149- 1322067
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412064- 491949
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708- 581696