Montako bussipysäkkiä Klaukkalan keskusta oikeen tarvitsee?
Aamuruuhkassa liikenne tökkii jo muutenkin jonka lisäksi saamme nauttia näiden linja-autojen jatkuvasta puikkelehtimisesta liikenteen sekaan etuajo-oikeudella. Nyt uusia pysäkkejä puuhataan kovalla tohinalla vanhan ääsmarketin kohdalle lähes risteysalueelle kun seuraava lähin pysäkki olisi jo valmiina noin 100 metrin päässä. Mikäs tässä oikein on ajatuksena?
Ymmärrän, että nykyisen Matkahuollon edessä olevat pysäkit on ajateltu siirrettäväksi tulevaisuudessa Viirinlaaksoon, mutta olisiko ne voitu kuitenkin jättää mahdollisimman pitkäksi aikaa paikoilleen jolloin autoliikenteen ongelmat ei taas kasvaisi entistä suuremmaksi?
Lisää bussipysäkkejä lähes risteysalueelle- miksi?
6
213
Vastaukset
- RyppyRane
EDIT: mainitsemani 100m päässä oleva bussipysäkki ei ollut pysäkki vaan taskuparkki. Olisiko sen käyttöä pysäkkinä voinut kuvitella?
- MietinpähänVaan
Samasta jonosta se linja-auto sinne pysäkille edestäsi ajaa, joten matka-aikaasi sen ei juuri luulisi vaikuttavan. Linja-auto vaihtaa vaan jonossa paikkaa. Ja mietippä jos nekin kaikki matkustajat istuisivat jokainen omassa autossaan samassa jonossa.
- pmetsä
Miksi ihmeessä Lepsämästä tuleva bussi pysähtyy Järvihaantien risteykseen ottaakseen tai jättääkseen matkustajia vaikka oikea pysäkki on n,25m, päässä ,on oikea vaaratilanne perässä tuleville kun onnikka stoppaa risteysalueelle ennakkoon arvaamatta
kannattaa varoa ... - Anonyymi
"Aamuruuhkassa liikenne tökkii jo muutenkin jonka lisäksi saamme nauttia näiden linja-autojen jatkuvasta puikkelehtimisesta liikenteen sekaan etuajo-oikeudella. "
Yksityisautoilija on syypää ruuhkiin. - Anonyymi
onhan täällä todella erikoisia pysäkki järjestelyjä esm, kirkkotiellä mäntysalon risteyksen pysäkki .bussi pysähtyy keskelle risteystä ,tukkien liikenteen näkyväisyyden ollessa nolla.
- Anonyymi
Kokoontukaa Lappeenrantaan, sitä ei pommiteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549