YTM-tyypit ( karkea jaottelu)

MAT-analyysiä

YTMiä (siis miehiä joita naiset haluavat) on karkeasti jaoteltuna kolmea eri tyyppiä.

1) Statusmiehet. Näillä miehillä on paljon rahaa tai muusta syystä korkea yhteiskunnallinen asema. Tähän ryhmään kuuluvat esim. arvostetetut taiteilijat jne.

2) Komeat miehet. Näillä miehillä on poikkeuksellisen komea ulkonäkö. Komea mies voi kelvata naiselle vaikka hänen yhteiskunnallinen statuksensa tai varallisuutensa olisi matala.

3) Jännämiehet. Näiden miesten kanssa on luvassa vauhtia ja vaarallisia tilantaita. Elämä ei ole tylsää. Tähän ryhmään kuuluvat erilaiset rikolliset, psykopaatit, vaarallisella tavalla hullut. Nämä miehet ovat selvästi vaarallisia, mutta juuri se heissä viehättää naisia.

Naisen kannalta tietysti on parasta, jos miehellä on kahden ryhmän ominaisuuksia. Esim. miehet, joissa ryhmies 1 ja 2 ominisuuksia samalla kertaa ovat varmasti kaikkein halutuimpia miehiä.

4

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KomeaJännäRikas

Väärin. Parasta on se, jos miehellä on kaikkien KOLMEN ryhmän ominaisuuksia. :)

• itsestään.selvyys

Tietysti

• TotuusSattuuQC

Minkä noista kolmesta tyypistä kanssa äitisi oli naimisissa? Entä siskosi tai naispuoliset sukulaisesi?

• seksiina

1) Ovat usein tylsimyksiä, joilla ei ole aikaa eikä haluja hauskanpitoon eikä esimerkiksi seksiin. Eivät kykene kommunikoimaan suorasti vaan "juonittelevat". Parisuhde on sivuseikka.
      2)Ööö... Liekö komeus katsojan silmässä? Nimim. "En tykkää Brad Pittistä, Leonarno Di Capriosta enkä alusvaatemalleista"...
      3) Jännämiehet muuten, muttako taidan olla itse niin jännä nainen, että nää ei pysy perässä... Loukkaantuvat sitten siitä, kun yrittivät olla oikein jänniä, mutta en ees huomannu sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73