Katsojat saavat itse valita mitä ohjelmia tukevat ja näin muodostuu kanavan sisältö. Jokaisen ohjelman tulee ansaita omat varansa tuotantoon ja lähetyksiin.
Minä kanavoin tukeni 🇮🇱-ohjelmiin.
TV7 on ainoa demokraattinen TV-kanava Suomessa
168
1456
Vastaukset
- merkittävää.toimintaa
TV7:llä on katsojia päivittäin noin 83 000 ja viikoittain noin 152 000. Vuonna 2014 tehdyn tutkimuksen mukaan TV7 on Suomen toiseksi tunnetuin kristillinen media, ja sen tuntee 39 prosenttia suomalaisista.[3
Taivas TV7:n taustalla toimivat Ristin Tuki ry ja Lighthouse Network Ltd Oy. Ristin Tuki[5] toimii lahjoitusvarojen koordinoijana, julkaisee TV7 Uutiset -lehteä ja tuottaa paljon erilaisia tv-ohjelmia näytettäväksi TV7:ssä. Noin 70 prosenttia kanavan tuloista on lahjoitusvaroja, joita kanavan tukiyhdistys Ristin Tuki ry kerää. Vuosien 2007–2012 välillä Ristin tuki ry. oli kerännyt yhteensä 11,5 miljoonaa euroa.[6] Kanavalla on säännöllisiä ja satunnaisia tukijoita yhteensä arviolta 9 000 ja osakkaita useita satoja.[7] Lighthouse Network on toiminnallinen yhtiö, joka vastaa muun muassa kanavan lähetystekniikasta. Yrityksen rinnalla toimii TV7 kauppa -niminen yritys.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Taivas_TV7Hyvä homma. Ohjelmia kuten nimenomaan katsojat haluavat.
Siksipä TV7 on muille lähinnä hupaisaa valhetta. On mulle ainakin surkein mitä olen ikinä katsonut. Ja se on "Jumalan siunaamaa"- vaikea uskoa. Maksajat sitä siunaavat.- miettisitvähän
torre12 kirjoitti:
Hyvä homma. Ohjelmia kuten nimenomaan katsojat haluavat.
Siksipä TV7 on muille lähinnä hupaisaa valhetta. On mulle ainakin surkein mitä olen ikinä katsonut. Ja se on "Jumalan siunaamaa"- vaikea uskoa. Maksajat sitä siunaavat.Kyllä lusikalla annettu , ei voi edes puolikkaalla kauhalla vaatia.
**Ja se on "Jumalan siunaamaa"- vaikea uskoa. Maksajat sitä siunaavat.**
Eikö lamppu sen vertaa sytytä, että juuri omasikin ajatukset tuotetaan päähäsi ja jos olet valinnut väärin, aivoisi tuottavat vääriä kuvia.
Jos Jumala jotakin siunaa, se tietenkin siunaa ihmisten kautta vai luulitko että avaruudesta tulee säteilyä?
Miten voi olla noin yksinkertaisia ihmisiä. En voi tajuta.
Ehkä se on juuri se, että olet valinnut väärin ja et voi koskaan saada oikeaa.
Valitse tästä eteenpäin oikein ja voit löytää kanavia oikeaan suuntaan.
Asiat ovat hyvin yksinkertaisia, mutta jotkut ihmiset vieläkin yksinkertaisempia. miettisitvähän kirjoitti:
Kyllä lusikalla annettu , ei voi edes puolikkaalla kauhalla vaatia.
**Ja se on "Jumalan siunaamaa"- vaikea uskoa. Maksajat sitä siunaavat.**
Eikö lamppu sen vertaa sytytä, että juuri omasikin ajatukset tuotetaan päähäsi ja jos olet valinnut väärin, aivoisi tuottavat vääriä kuvia.
Jos Jumala jotakin siunaa, se tietenkin siunaa ihmisten kautta vai luulitko että avaruudesta tulee säteilyä?
Miten voi olla noin yksinkertaisia ihmisiä. En voi tajuta.
Ehkä se on juuri se, että olet valinnut väärin ja et voi koskaan saada oikeaa.
Valitse tästä eteenpäin oikein ja voit löytää kanavia oikeaan suuntaan.
Asiat ovat hyvin yksinkertaisia, mutta jotkut ihmiset vieläkin yksinkertaisempia.Itse katson vain sitä mitä totuus on.
Mistä sinä tiedät mitä Jumala siunaa ja mitä ei?
Minä valitsen aina totuuden. Sen kaivan aina vaikka mistä. Minua ei ole voinut huijata.
- enlahjoita
itseasiassa ei katsoja voi soittamalla kohdistaa rahaa millekkään tietylle ohjelmalle. Jokaisen ohjelman lahjoitus ruinaus numero on sama
Numero on toki sama, mutta soiton ajankohta ohjaa lahjoituksen ohjelmalle. Olisi aika mahdotonta pitää kymmeniä numeroita....🤓
- viimeinen.tuomio.2
usko.vainen kirjoitti:
Numero on toki sama, mutta soiton ajankohta ohjaa lahjoituksen ohjelmalle. Olisi aika mahdotonta pitää kymmeniä numeroita....🤓
Onhan sinullakin kymmeniä nikkejä ;D
- KerroMulleXorpas
usko.vainen kirjoitti:
Mistä tiedät sen?
KerroMulleXorpas kirjoitti:
Mistä tiedät sen?
Ei Räyhis sitä tiedäkään. Kunhan satuilee.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Ei Räyhis sitä tiedäkään. Kunhan satuilee.
Olen kyllä huomannut sinut jo pikku-Repeliini mussukainen 🤗
usko.vainen kirjoitti:
Sehän sanotaan aina ohjelmissa😉
Tarkoitat kuten Patmoksessa: heti hyppää silmille rahankeräys.
- ohjelma
Mikä ohjelma tukee kaikkien avioparien vihkimistä evl kirkossa?
- viimeinen.tuomio.2
usko.vainen kirjoitti:
Miksi sitä pitäisi tukea, mitä kristillistä siinä on 😳❓
Onko TV7:lla Pride-viikon ohjelmaa?
viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:
Varmasti, mutta ankarasti vastustavana.
viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:
On, tämä dokkari
http://www.tv7.fi/vod/player/44766/usko.vainen kirjoitti:
On, tämä dokkari
http://www.tv7.fi/vod/player/44766/Onko tuo se sama, jossa USASSA on kerätty hermoraunioisia filmille?
Sehän on hienoa 😁
- Absurdia
Miksi jumala tarvitsee aina vain lisää rahaa?
usko.vainen kirjoitti:
Jumala ei tarvitse rahaa mutta Jumalan sanan välittäminen tarvitsee😉
Kyllä Raamatussa Herra kerää rahaa kansalta. Miksi kerää, jos ei tarvitse rahaa?
usko.vainen kirjoitti:
Jumala ei tarvitse rahaa mutta Jumalan sanan välittäminen tarvitsee😉
Sitä paitsi TV7 levittää Jumalan sanaa vain jo uskossa oleville.
- viimeinen.tuomio.2
torre12 kirjoitti:
Kyllä Raamatussa Herra kerää rahaa kansalta. Miksi kerää, jos ei tarvitse rahaa?
Jumala on numismaatikko?
torre12 kirjoitti:
Totta. Haluaisin nähdä ei-"uskovan", joka niitä "ohjelmia" jaksaa katsoa.
Totta. Haluaisin nähdä ei-"uskovan", joka niitä "ohjelmia" jaksaa katsoa.
Ei kai kukaan ateistikaan kaikkia Ylen ohjelmia katso. Repeliini 😉
usko.vainen kirjoitti:
Ei kai kukaan ateistikaan kaikkia Ylen ohjelmia katso. Repeliini 😉
Voi. Kanavia on niin paljon, ettei kukaan kaikkea katso. Ja se syö osaltaan TV7:n katsojia, On yksi humpuukkikanava vaan.
Itse jo aikoinaan olin oppinut totuuksia ja Raamattua, ja kykenin toteamaan kanavan annin valheeeksi.torre12 kirjoitti:
Onko valehtelua kertoa mitä tietää? Oletko vajaaälyinen?
Epäiletkö vielä?
- Anonyymi
Epäiletkö vielä?
En!
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Miten niin? Moni on kertonut kiinnostuneensa kanavan kautta Raamatusta ja kristinuskosta, ja tulleensa uskoon.
- mikkelinmies7
Kyllä aloittaja on oikeassa. Pakkoverovaroin ylläpidetty YLE on täysin hakoteillä Isarel-uutissa ja kommentoidessaan USA:n tapahtumia, joka on lähinnä presidentti Trumpin haukkumista. Onneksi on TV7. Hämmästelen sitä, että monet katovat sen ohjelmia, mutta eivät halua tukea mitenkään. Eikö hävetä?
Älä nyt sentään näin julkisella palstalla viitsi valehdella. Vaikkei se täällä mitenkään tavatonta ole.
Trumoin lausutoja kuullaan, saamme toki ihan itse olla niistä mitä mieltä haluamme. Moni maiden johtaja on ilmaissut asian niin, että Trump on jo saatava pysäytetyksi.
En tiedä mitä YLE Israelista, mutta vuonna 1948 alue ja ihmiset pantiin päälaelleen, ja sitä ei saa enää palautettua entiselleen.- ei.kannata.kannattaa.TV7
Ei hävetä yhtään. TV7 on äärikarismaattisten eksyttäjien kanava, ja lopetin kanavan tukemisen sen jälkeen, kun kutsuivat sen Herzogin pellehermannin tänne Suomeen demonisine oppeineen. En tosin myöskään katso enää juuri lainkaan ko. eksytyskanavaa.
ei.kannata.kannattaa.TV7 kirjoitti:
Ei hävetä yhtään. TV7 on äärikarismaattisten eksyttäjien kanava, ja lopetin kanavan tukemisen sen jälkeen, kun kutsuivat sen Herzogin pellehermannin tänne Suomeen demonisine oppeineen. En tosin myöskään katso enää juuri lainkaan ko. eksytyskanavaa.
TV7 näytti myös Harzogin vierailu mutta eikös siitä ole jo kymmene vuotta aikaa😳❓
Sieltä tulee myös ihan luterilaisten tekemiä ohjelmia.
Tarjonta on siis monipuolinen kuten tuleekin olla, eikös niin❓- mikkelinmies7
Ei pitäisi tuomita yhden miehen, David Herzogin takia. Harhalaukauksia voi tulla, mutta se ei tarkoita että koko muu tuotanto on samaa tasoa. TV7 levittää evankeliumia Suomen lisäksi, Ruotsissa, Virossa, Venäjällä ja tuottaa Israelin uutiset Jerusalemista, jolloin saamme rehellistä tietoa mitä Lähi-Idässä tapahtuu. Luin jostakin että uutisia seurataan laaja-alaisesti maailmalla, voi jopa 500 000 katsojaa USA, Kanada, Australia, Italia jne. Tule takaisin rintamaan, veli/sisko. Sinua tarvitaan.
mikkelinmies7 kirjoitti:
Ei pitäisi tuomita yhden miehen, David Herzogin takia. Harhalaukauksia voi tulla, mutta se ei tarkoita että koko muu tuotanto on samaa tasoa. TV7 levittää evankeliumia Suomen lisäksi, Ruotsissa, Virossa, Venäjällä ja tuottaa Israelin uutiset Jerusalemista, jolloin saamme rehellistä tietoa mitä Lähi-Idässä tapahtuu. Luin jostakin että uutisia seurataan laaja-alaisesti maailmalla, voi jopa 500 000 katsojaa USA, Kanada, Australia, Italia jne. Tule takaisin rintamaan, veli/sisko. Sinua tarvitaan.
Joo, eipä ole Herzogia näkynyt kanavalla sen jälkeen🤓
Kyllä kanava on ihan uskomattomalla tavalla laajentunut ja kehittynyt 👍🏽usko.vainen kirjoitti:
Joo, eipä ole Herzogia näkynyt kanavalla sen jälkeen🤓
Kyllä kanava on ihan uskomattomalla tavalla laajentunut ja kehittynyt 👍🏽Hah hah haha. Enpä ole havainnut.
- ei.kannata.kannattaa.TV7
mikkelinmies7 kirjoitti:
Tv7 on täynnä eksyttäviä ja harhaoppisia epäterveen äärikarismaattisuuden harhaoppeja, ja Herzog oli vain yksi tapaus, joka avasi monien silmät ja lopettivat tukemisen.
Hyvät raamatulliset ja raittiit ohjelmat ovat täysin marginaalisia. ei.kannata.kannattaa.TV7 kirjoitti:
Tv7 on täynnä eksyttäviä ja harhaoppisia epäterveen äärikarismaattisuuden harhaoppeja, ja Herzog oli vain yksi tapaus, joka avasi monien silmät ja lopettivat tukemisen.
Hyvät raamatulliset ja raittiit ohjelmat ovat täysin marginaalisia.Älä katso niitä ohjelmia vaan valitse itsellesi sopivat ohjelmat. Niinhän toimit muillakin kanavilla😉
Mutta kerro toki kuka sinusta on se opettaja jonka opetukset sinä hyväksyt🤓mikkelinmies7 kirjoitti:
Itse kun siis olin tietoinen elämän eri asioista ja Raamatusta, niin en voinut kuin ihmetellä kuinka sumeilematta TV7 valehtelee.
Tuo Herzog sopii kuvioon.- ei.kannata.kannattaa.TV7
usko.vainen kirjoitti:
Älä katso niitä ohjelmia vaan valitse itsellesi sopivat ohjelmat. Niinhän toimit muillakin kanavilla😉
Mutta kerro toki kuka sinusta on se opettaja jonka opetukset sinä hyväksyt🤓Sinulle iänikuinen jankkaaja en kerro yhtään mitään.
Tärvelet jankutuksellasi muutenkin nämä ketjut, joissa olet aina nalkuttamassa jossakin. ei.kannata.kannattaa.TV7 kirjoitti:
Sinulle iänikuinen jankkaaja en kerro yhtään mitään.
Tärvelet jankutuksellasi muutenkin nämä ketjut, joissa olet aina nalkuttamassa jossakin.Aimmin en voinut kirjoittaa mitään niihin ketjuihin, joissa usko.vainen jankutti: menivät aivan liian pitkiksi. Voittaisi jankutuksen maailmanmestaruuden.
Sinulle iänikuinen jankkaaja en kerro yhtään mitään.
Tärvelet jankutuksellasi muutenkin nämä ketjut, joissa olet aina nalkuttamassa jossakin.Vai on sinusta jankutusta kun kysyy sinulle kelpaavia opettajia 😂😂😂
Taidat kuule olla ihan rehellinen trolli, eiks niin😉❓usko.vainen kirjoitti:
Vai on sinusta jankutusta kun kysyy sinulle kelpaavia opettajia 😂😂😂
Taidat kuule olla ihan rehellinen trolli, eiks niin😉❓Siis sinä voittaisit varmasti jankuttamisen maailmanmestaruuden.
Ole rehellinen itsellesi.- myötähäpeän
torre12 kirjoitti:
Siis sinä voittaisit varmasti jankuttamisen maailmanmestaruuden.
Ole rehellinen itsellesi.Sinä voitat yksin jankuttamisen maailmanmestaruuden. Miltä tuntuu jankuttaa yksin ja roikkua usko,vaisessa ilman mitään huomiota häneltä?
myötähäpeän kirjoitti:
Sinä voitat yksin jankuttamisen maailmanmestaruuden. Miltä tuntuu jankuttaa yksin ja roikkua usko,vaisessa ilman mitään huomiota häneltä?
Tarkoitan sitä, että kun usko.vainen on ollut linjoilla, niin en ole voinut saada mitään kirjoitusta sisään. Ovat menneet liian pitkiksi jankutuksiksi.
Puutun yleensä järjenvastaisuuksiin, enkä väitä mitään, jos ei vastata.- Anonyymi
Hyvät raamatulliset ja raittiit ohjelmat ovat täysin marginaalisia.Ylekö ei lähetä mitään kyseenalaista ohjelmaa ja vielä verovaroin rahoitettuna?
- BenGurion
Mun mielestä kanavalla ei ole muuta järkevää ohjelmaa kuin Jerusalem Studio ja Uutiset.
Ne ovat puhtaasti ajankohtais- ja uutisohjelmia ja todella hyviä sellaisia.
Lisäksi katson Cafe Raamatun ja joitakin opetusohjelmia.usko.vainen kirjoitti:
Ne ovat puhtaasti ajankohtais- ja uutisohjelmia ja todella hyviä sellaisia.
Lisäksi katson Cafe Raamatun ja joitakin opetusohjelmia.Niistäkö on peräisin täällä mainostamasi ylivoimainen palsta kirjoittelun taso?
😂🤣😂😁MrMorden_ kirjoitti:
Niistäkö on peräisin täällä mainostamasi ylivoimainen palsta kirjoittelun taso?
😂🤣😂😁Ei niissä kirjoittamaan opeteta. Mutta kerro toki missä sinä olet opiskellut käytöstapasi 😉
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Ei niissä kirjoittamaan opeteta. Mutta kerro toki missä sinä olet opiskellut käytöstapasi 😉
Kerro toki niin voimme tällä keskustella siitä yhdessä.
TV7 on ihan hyvä kanava. Sieltä löytää ne omat ohjelmansa, joita katsoa. Tietenkin siellä on myös niitä, joita ei halua katsoa. Mutta valintahan on oma.
Juuri näin. Nyt 20:30 alkaa muuten Jerusalem studio jossa on aiheena Turkin sunnuntaina olevat vaalit.
Mulla TV7 on ainoa, joka näkyy aina moitteettomasti.
Ikävä vaan, ettei siellä näytä olevan mitään järkevää katsottavaa.usko.vainen kirjoitti:
Juuri näin. Nyt 20:30 alkaa muuten Jerusalem studio jossa on aiheena Turkin sunnuntaina olevat vaalit.
Niin näyttäisi alkavan.
torre12 kirjoitti:
Mulla TV7 on ainoa, joka näkyy aina moitteettomasti.
Ikävä vaan, ettei siellä näytä olevan mitään järkevää katsottavaa.Riippuu siitä, mitä pitää järkevänä. Kyllähän ne ohjelmat jollain tavalla aina liittyvät kristinuskoon, joten jos sitä ei pidä järkevänä, niin vaikea sieltä sitten on löytää katsottavaa. Oletko katsonut esim. David Pawsonin opetuksia?
Kuusenjuuret kirjoitti:
Riippuu siitä, mitä pitää järkevänä. Kyllähän ne ohjelmat jollain tavalla aina liittyvät kristinuskoon, joten jos sitä ei pidä järkevänä, niin vaikea sieltä sitten on löytää katsottavaa. Oletko katsonut esim. David Pawsonin opetuksia?
Olen katsonut TV7: aa jo silloin kun pidin kristinuskoa ainoana oikeana. Valhetta, jota en voi sietää.
Pidän järkevänä totuutta.
En ole perehtynyt kaikkiin: meni hermo erääseen amerikkalaiseen pariin, joka vaati antaa heille 10 kertaa enemmän kuin ennen olisi antanut: Helsingin Jäähallissa. Huijareita on liikaa.torre12 kirjoitti:
Olen katsonut TV7: aa jo silloin kun pidin kristinuskoa ainoana oikeana. Valhetta, jota en voi sietää.
Pidän järkevänä totuutta.
En ole perehtynyt kaikkiin: meni hermo erääseen amerikkalaiseen pariin, joka vaati antaa heille 10 kertaa enemmän kuin ennen olisi antanut: Helsingin Jäähallissa. Huijareita on liikaa.Kyllähän noita rahan pyytäjiä on monenlaisia.
Tietenkin, jos pitää kristinuskoa valheena, niin eihän sieltä sitten varmaan järkevää katsottavaa löydy.Kuusenjuuret kirjoitti:
Kyllähän noita rahan pyytäjiä on monenlaisia.
Tietenkin, jos pitää kristinuskoa valheena, niin eihän sieltä sitten varmaan järkevää katsottavaa löydy.Minusta on jännää kun ateistien hipiä tulee aina kovin herkäski kun rahaa pyydetään hengelliseen työhön😉
Maailma on täynnä rahankeräyksiä mutta ne eivät tunne heitä häiritsevän.Kuusenjuuret kirjoitti:
Kyllähän noita rahan pyytäjiä on monenlaisia.
Tietenkin, jos pitää kristinuskoa valheena, niin eihän sieltä sitten varmaan järkevää katsottavaa löydy.Vähän etoo, kun saarnaaja pyytää 10 kertaa enemmän kuin on antanut ennen: jos olet antanut 10 niin anna nyt 100. Jos sata niin 1000.
Olin tilaisuudessa kun olin uskossa. Alkoi mennä maku koko kristinuskoon. Osaan olla kriittinen ja tutkiva.usko.vainen kirjoitti:
Minusta on jännää kun ateistien hipiä tulee aina kovin herkäski kun rahaa pyydetään hengelliseen työhön😉
Maailma on täynnä rahankeräyksiä mutta ne eivät tunne heitä häiritsevän.Kyllä minuakin aluksi vähän häiritsi se rahan pyytäminen joka ohjelmassa. Ja onhan niitä tapoja monenlaisia, toiset tekevät sen hienotunteisesti ja toiset taas vähän arveluttavammin. Mutta olen ymmärtänyt sen, että esim. TV7 toimii noiden avustusten avulla, joten rahaa on pakko pyytää. Ja kyllähän saarnamies on palkkansa ansainnut. Ja tosiaan, kyllähän sitä rahaa pyydetään nykyään milloin mihinkin asiaan.
torre12 kirjoitti:
Vähän etoo, kun saarnaaja pyytää 10 kertaa enemmän kuin on antanut ennen: jos olet antanut 10 niin anna nyt 100. Jos sata niin 1000.
Olin tilaisuudessa kun olin uskossa. Alkoi mennä maku koko kristinuskoon. Osaan olla kriittinen ja tutkiva.On monenlaisia tapoja pyytää sitä rahaa. Kyllä minuakin vähän arveluttaa esim. se saarnaaja, joka pyytää rahaa lentokoneeseen. TV7 tarvitsee rahaa toimiakseen ja siksi siellä sitä rahaa pyydetään, toiset tekevät sen hyvin ja jotkut vähän vähemmän hyvin.
- Ruubeni
TV7 on kuin seitsemän päivää lehti, yhtä sutta ja sekundaa koko kanava, sillisalaattia koko ohjelmisto. OneWay tv on raittiimpi kuin tv7. TV7:aa ei ole tullut katsottua eikä katsota. Rahankeruu on Ojareksilla pääasia, kun sitä ruinataan joka välissä. Höppispöppistä koko touhu.
Ruubeni kirjoitti:
TV7 on kuin seitsemän päivää lehti, yhtä sutta ja sekundaa koko kanava, sillisalaattia koko ohjelmisto. OneWay tv on raittiimpi kuin tv7. TV7:aa ei ole tullut katsottua eikä katsota. Rahankeruu on Ojareksilla pääasia, kun sitä ruinataan joka välissä. Höppispöppistä koko touhu.
TV-toiminta on kallista. Mikseiköhän evl. kirkko ole parustanut tv-kanavaa kun sillä on rahaa ja lisää tulee verojen ja valtion tuen kautta 🤔❓
Ruubeni kirjoitti:
Mistä tiedät tuon TV7:sta, jos et ole sitä katsonut?
- on.tyhmyyttä
torre12 kirjoitti:
Onko tyhmyyttä kertoa mitä on saanut kokea?
Kaikki inhoavat sinua eikä ketään kiinosta.
on.tyhmyyttä kirjoitti:
On tyhmyyttä puhua kuin edustaisi kaikkia. Minä en inhoa Torrea ja hänen ajatuksensa kiinnostavat kyllä.
on.tyhmyyttä kirjoitti:
Valetta. Kaikki eivät inhoa minua. Minä inhoan valehtelua.
- vajakille
Kuusenjuuret kirjoitti:
Olen eri mieltä kanssasi.
Ole vain ja keskustele sen kanssa.
- Ruubeni
Kuusenjuuret kirjoitti:
Mistä tiedät tuon TV7:sta, jos et ole sitä katsonut?
Sen verran kuitenkin, että pökkäsi samantien. Esim. reilu vuoden takainen Guillermo Maldonadon vierailu Suomessa: Nouse Suomi-tapahtumassa , jonka TV7 taltioi ja yritti sensuroida pahimmat osiot siitä pois. Ilmassa oli suuren sirkuksen meininkiä. Oli niin yli ampuvaa touhua, josta oli hengellisyys kaukana. Päätin, ettei minun tarvi tuota tv- kanavaa katsoa. Mieluummin katson vaikka saksalaisdekkaria ajankuluksi kuin TV7:n sontaa.
Ruubeni kirjoitti:
Sen verran kuitenkin, että pökkäsi samantien. Esim. reilu vuoden takainen Guillermo Maldonadon vierailu Suomessa: Nouse Suomi-tapahtumassa , jonka TV7 taltioi ja yritti sensuroida pahimmat osiot siitä pois. Ilmassa oli suuren sirkuksen meininkiä. Oli niin yli ampuvaa touhua, josta oli hengellisyys kaukana. Päätin, ettei minun tarvi tuota tv- kanavaa katsoa. Mieluummin katson vaikka saksalaisdekkaria ajankuluksi kuin TV7:n sontaa.
On siellä vähän maltillisempiäkin ohjelmia. Ei kannata heittää koko kanavaa pois vain parin huonon ohjelman takia.
- Ruubeni
Kuusenjuuret kirjoitti:
On siellä vähän maltillisempiäkin ohjelmia. Ei kannata heittää koko kanavaa pois vain parin huonon ohjelman takia.
Joo-o, tuolla tyypillisesti ne kaikki muutkin lopuksi perustelevat TV7:aa. Mutta pieni vertaus tähän asiaan. On kaksi komeaa marjamätästä metsässä, sillä erolla, että toiseeen mättääseen on vaikkapa karhu tai hirvi ulostanut köntsät. Ja toinen marjamätäs ei ole saanut moista ulostesatsia. Niin ilmeisesti sinä perustelet ja poimit sitten marjat/ohjelmat siitä köntsää saaneesta mättäästä noilla perusteluillasi. Minä kyllä hylkäisin tuon mättään ja otan marjat mieluumminn siitä puhtaasta mättäästä. Eli teet jo omalla valinnallasi itsesi bakteereille ja muulle saastalle alttiiksi. Mietippä asiaa, mitä vaikutteita olet jo TV-7:lta saanut.
Ruubeni kirjoitti:
Joo-o, tuolla tyypillisesti ne kaikki muutkin lopuksi perustelevat TV7:aa. Mutta pieni vertaus tähän asiaan. On kaksi komeaa marjamätästä metsässä, sillä erolla, että toiseeen mättääseen on vaikkapa karhu tai hirvi ulostanut köntsät. Ja toinen marjamätäs ei ole saanut moista ulostesatsia. Niin ilmeisesti sinä perustelet ja poimit sitten marjat/ohjelmat siitä köntsää saaneesta mättäästä noilla perusteluillasi. Minä kyllä hylkäisin tuon mättään ja otan marjat mieluumminn siitä puhtaasta mättäästä. Eli teet jo omalla valinnallasi itsesi bakteereille ja muulle saastalle alttiiksi. Mietippä asiaa, mitä vaikutteita olet jo TV-7:lta saanut.
Jokainen järkevä ihminen osaa valita itselleen sopivat ohjelmat jokaiselta kanavalta. Sinä et varmaan tuolla periaatteellasi voi katsoa telkkaria ollenkaan 😉
Mutta kerrotko sinä keitä ovat ne opetajat jotka sinä hyväksyt ja mistä heitä seuraat🤓❓- Ruubeni
usko.vainen kirjoitti:
Jokainen järkevä ihminen osaa valita itselleen sopivat ohjelmat jokaiselta kanavalta. Sinä et varmaan tuolla periaatteellasi voi katsoa telkkaria ollenkaan 😉
Mutta kerrotko sinä keitä ovat ne opetajat jotka sinä hyväksyt ja mistä heitä seuraat🤓❓Eipä ole telkkaria ollut, siitä asti kun homma meni digitaaliseksi ja oli katveongelmia. Valokuitu tulee taloon ja sen kautta näkee sen mitä viitsii katsoa. Kaikenkarvaisia viihdepaketteja on tarjottu , mutta olen sanonut, että kyllä yleareenan tarjonta on riittävä, joten ei kiinnosta tarjouksenne. Tarjoajat ovat kyllä olleet hölmistyneitä kun se monasti edullisempi tarjous ei ole kelvannut.
Niin Raamattu on se opettaja,jota meidän tulee itsetykönämme lukea, ja sen mukaan ojentautua. Valitettavasti ajassamme uuslukutaidottomuus on lisääntynyt tai Raamattu, Jumalan Sana, jää lukematta. Ja tyydytään hyvinkin viihteellisiin opettajiin ja opetuksiin, joissa on vahva astian maku. Joten täytyy sanoa, ettei tahdo olla sellaista julistajaa jolla olisi täysin puhdasta Sanaa jaettavaksi, kun sitä arvioi Jumalan Sanalla. OneWayn Suontokin on vain ihminen, mutta ottaa hän sentää selkeästi kantaa tämän ajan eksytyksiin. Ja kehottaa analysoimaan kaikki tässä ajassa liikkuvat ilmiöt.
Raamattua luen aamulla ensiksi ja illalla viimeiseksi, ja olen huomannut, että sen sanoma on alkanut avautua. Viimeksi tänä aamuna koin taas mahtavan ymmärryksen avutumisen, kun luin Jeremiaa. Ruubeni kirjoitti:
Eipä ole telkkaria ollut, siitä asti kun homma meni digitaaliseksi ja oli katveongelmia. Valokuitu tulee taloon ja sen kautta näkee sen mitä viitsii katsoa. Kaikenkarvaisia viihdepaketteja on tarjottu , mutta olen sanonut, että kyllä yleareenan tarjonta on riittävä, joten ei kiinnosta tarjouksenne. Tarjoajat ovat kyllä olleet hölmistyneitä kun se monasti edullisempi tarjous ei ole kelvannut.
Niin Raamattu on se opettaja,jota meidän tulee itsetykönämme lukea, ja sen mukaan ojentautua. Valitettavasti ajassamme uuslukutaidottomuus on lisääntynyt tai Raamattu, Jumalan Sana, jää lukematta. Ja tyydytään hyvinkin viihteellisiin opettajiin ja opetuksiin, joissa on vahva astian maku. Joten täytyy sanoa, ettei tahdo olla sellaista julistajaa jolla olisi täysin puhdasta Sanaa jaettavaksi, kun sitä arvioi Jumalan Sanalla. OneWayn Suontokin on vain ihminen, mutta ottaa hän sentää selkeästi kantaa tämän ajan eksytyksiin. Ja kehottaa analysoimaan kaikki tässä ajassa liikkuvat ilmiöt.
Raamattua luen aamulla ensiksi ja illalla viimeiseksi, ja olen huomannut, että sen sanoma on alkanut avautua. Viimeksi tänä aamuna koin taas mahtavan ymmärryksen avutumisen, kun luin Jeremiaa.Et siis kelpuuta ketään muuta oikeaksi uskovaksi kuin itsesi😳❓
Sinulla ei sitten varmaan ole seurakuntayhteyttäkään.- Ruubeni
usko.vainen kirjoitti:
Et siis kelpuuta ketään muuta oikeaksi uskovaksi kuin itsesi😳❓
Sinulla ei sitten varmaan ole seurakuntayhteyttäkään.Kovin menee tv7:n keskustelusta taas kauas. Parempiakin uskovia löytyy kuin itse olen, voin lohduttaa. Tavallisia kuolevaisia tässä ollaan kuten muut , mutta Raamattua lukemalla meidän vajavaisten täytyy vaan lopuksikin ojentautua. Pointtini ei nyt todellakaan ollut siinä , olenko parempi kuin muut. Valitettavasti nämä koti/ulkomaiset helppo-heikki pastorit ovat pilanneet lusteellaan koko hengellisen kentän. Luvataan 7 hyvää ja 10 kaunista ohi sen mitä Raamattu ilmoittaa. Myös TV7, eikä sellaista viitsi katsoa eikä kuunnella. Olen sentään istunut elämäni aikana monissa sadoissa tilaisuuksissa ja vieläkin on seurakuntayhteys jäljellä, tosin nykyään arvioin mihin tilaisuuteen menen. Perspektiiviä ja arviointikykyä siis löytyy mutta huonompaan ollaan menty ja mennään näillä helppo-heikkien hupitilaisuuksilla.
Ruubeni kirjoitti:
Kovin menee tv7:n keskustelusta taas kauas. Parempiakin uskovia löytyy kuin itse olen, voin lohduttaa. Tavallisia kuolevaisia tässä ollaan kuten muut , mutta Raamattua lukemalla meidän vajavaisten täytyy vaan lopuksikin ojentautua. Pointtini ei nyt todellakaan ollut siinä , olenko parempi kuin muut. Valitettavasti nämä koti/ulkomaiset helppo-heikki pastorit ovat pilanneet lusteellaan koko hengellisen kentän. Luvataan 7 hyvää ja 10 kaunista ohi sen mitä Raamattu ilmoittaa. Myös TV7, eikä sellaista viitsi katsoa eikä kuunnella. Olen sentään istunut elämäni aikana monissa sadoissa tilaisuuksissa ja vieläkin on seurakuntayhteys jäljellä, tosin nykyään arvioin mihin tilaisuuteen menen. Perspektiiviä ja arviointikykyä siis löytyy mutta huonompaan ollaan menty ja mennään näillä helppo-heikkien hupitilaisuuksilla.
Sano toki muutama sinulle kelvollinen opettaja🤔❓
- Ruubeni
usko.vainen kirjoitti:
Sano toki muutama sinulle kelvollinen opettaja🤔❓
On vain yksi ainut OPETTAJA, JEESUS KRISTUS. Muut ovat täällä ajassa vain Mestarin oppipoikia erheineen ja vajavaisuuksineen, joita emme voi pitää lavakarismasta huolimatta täydellisinä idoleina ja opettajina. Vain Jeesusta katselemalla ja Hänen opetuksiaan seuraamalla ja omaksumalla me muutumme. Siksi se Raamatun päivittäinen luku on tärkeintä.
Ruubeni kirjoitti:
On vain yksi ainut OPETTAJA, JEESUS KRISTUS. Muut ovat täällä ajassa vain Mestarin oppipoikia erheineen ja vajavaisuuksineen, joita emme voi pitää lavakarismasta huolimatta täydellisinä idoleina ja opettajina. Vain Jeesusta katselemalla ja Hänen opetuksiaan seuraamalla ja omaksumalla me muutumme. Siksi se Raamatun päivittäinen luku on tärkeintä.
Olet siis yhden miehen seurakunta🤔
Sellaiseen ei Raamattun missään kohdin kehoita.Ruubeni kirjoitti:
Olen saanut sieltä ihan hyvää oppia ja kuullut sanaa ja todistuksia, kaunista musiikkiakin sieltä tulee. Minusta on hyvä, että on edes yksi kanava, jossa on hengellistä ohjelmaa. Muilta kanavilta kun sitä ei juuri näe. Ohjelmista voi valita katsottavaksi ne, joista pitää ja joissa on hyvä sisältö, kaikkea ei ole pakko katsoa. En tiedä, mikä se köntsä sinun mielestäsi TV7:n päällä on, mutta vertauksesi ei ollut kovin osuva.
Ruubeni kirjoitti:
Ei kai täydellinen ole kukaan opettaja täällä. Minä kuitenkin tarvitsen itseäni viisaampia selittämään minulle joitain asioita tai kertomaan kirjojen taustoja ja historiaa.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Ei kai täydellinen ole kukaan opettaja täällä. Minä kuitenkin tarvitsen itseäni viisaampia selittämään minulle joitain asioita tai kertomaan kirjojen taustoja ja historiaa.
Joo, TV7 ja alfa on ainoat kanavat missä opetetaan Raamattua🙂
usko.vainen kirjoitti:
Joo, TV7 ja alfa on ainoat kanavat missä opetetaan Raamattua🙂
Siinä on sekin hyvä, että ohjelmia voi ottaa digiboxille ja katsella useamman kerran, jos siltä tuntuu.
- Ruubeni
usko.vainen kirjoitti:
Olet siis yhden miehen seurakunta🤔
Sellaiseen ei Raamattun missään kohdin kehoita.Usko (vaja)vaiselle: Ilmeisesti olet hiljattain uskoon tullut kun on noinkin vilkas mielikuvitus. Vai yhden miehen seurakunta. Pahasti sulla noilla johdattelevilla kysymyksillä mopo keulii milloin mihinkin suuntaan. Siinä on suuri vaara että suistuu tieltä. Voin lohduttaa, että kunhan uskontiellä pääset tuttipullo iästä , silmäsi avautuvat kunnolla rähmästä ja korvan taustat kuivuvat, niin samalla ymmärryskin muutaman sakkokierroksen jälkeen avautuu. "Ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää, eikä kaikki hopeaa joka hohtaa". Raamattu kehottaa selkeästi koettelemaan kaikki, mitä yritetään täällä ajassa hengellisyyden nimissä tyrkyttää. Piste.
Kuusenjuurelle: Juuria kannattaa varjella, kun kuusi on juuristaan herkkä puu polkemiselle. Siinä tyvilaho pilaa ydinpuun ja lahottaa, kunnes myrsky sen kaataa. Tämä pätee myös hengellisestikin. ---TV7:n Ojareksella ei ollut esim. P.Tiaisen suhteen mitään käsitystä mitä paljastuukaan, kun julkaisi näitä julistuksiaan näyttävästi. Myös Mandonadon tai Herzogin julistuksien suhteen, ei Ojareksella minkäänmoista etukäteiskontrollia. "Hyvällä musiikilla" kuorrutettuna se on paljastunut useille köntsäksi, kun moni vasta uskoontullut on pettynyt valtaviin toteutumattomiin lupauksiin ja jättäneet taivastien. Piste. Ruubeni kirjoitti:
Usko (vaja)vaiselle: Ilmeisesti olet hiljattain uskoon tullut kun on noinkin vilkas mielikuvitus. Vai yhden miehen seurakunta. Pahasti sulla noilla johdattelevilla kysymyksillä mopo keulii milloin mihinkin suuntaan. Siinä on suuri vaara että suistuu tieltä. Voin lohduttaa, että kunhan uskontiellä pääset tuttipullo iästä , silmäsi avautuvat kunnolla rähmästä ja korvan taustat kuivuvat, niin samalla ymmärryskin muutaman sakkokierroksen jälkeen avautuu. "Ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää, eikä kaikki hopeaa joka hohtaa". Raamattu kehottaa selkeästi koettelemaan kaikki, mitä yritetään täällä ajassa hengellisyyden nimissä tyrkyttää. Piste.
Kuusenjuurelle: Juuria kannattaa varjella, kun kuusi on juuristaan herkkä puu polkemiselle. Siinä tyvilaho pilaa ydinpuun ja lahottaa, kunnes myrsky sen kaataa. Tämä pätee myös hengellisestikin. ---TV7:n Ojareksella ei ollut esim. P.Tiaisen suhteen mitään käsitystä mitä paljastuukaan, kun julkaisi näitä julistuksiaan näyttävästi. Myös Mandonadon tai Herzogin julistuksien suhteen, ei Ojareksella minkäänmoista etukäteiskontrollia. "Hyvällä musiikilla" kuorrutettuna se on paljastunut useille köntsäksi, kun moni vasta uskoontullut on pettynyt valtaviin toteutumattomiin lupauksiin ja jättäneet taivastien. Piste.Tuo sama ongelmahan on muuallakin kuin televisiossa. Jos olisit sattunut Patrickin kokoukseen aikanaan, olisit saanut ihan samat julistukset. Aina on vaara, että jotain paljastettavaa löytyy, ihmisiä kun ollaan. Minä en niin Tiaisen tyylistä innostunut, enkä hänen ohjelmiaan pystynyt katsomaan.
Sinun kannattaisi kuitenkin päivittää tietämyksesi TV7:n ohjelmista. Yhdessä ohjelmassa mm. luetaan Raamattua, siinä ei liene mitään pahaa? Toisessa ohjelmassa luterilainen pappi puhuu Raamatun pohjalta, ihan asiallista opetusta. Pawson on aivan helmi opetuksissaan, en kovin monesta asiasta ole hänen kanssaan eri mieltä. Ja muitakin löytyy. Tietenkin täytyy olla tarkkana ja kriittinen tv-ohjelmien suhteen niin kuin kaiken ihmisen kautta tulevan opetuksen kanssa.Ruubeni kirjoitti:
Usko (vaja)vaiselle: Ilmeisesti olet hiljattain uskoon tullut kun on noinkin vilkas mielikuvitus. Vai yhden miehen seurakunta. Pahasti sulla noilla johdattelevilla kysymyksillä mopo keulii milloin mihinkin suuntaan. Siinä on suuri vaara että suistuu tieltä. Voin lohduttaa, että kunhan uskontiellä pääset tuttipullo iästä , silmäsi avautuvat kunnolla rähmästä ja korvan taustat kuivuvat, niin samalla ymmärryskin muutaman sakkokierroksen jälkeen avautuu. "Ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää, eikä kaikki hopeaa joka hohtaa". Raamattu kehottaa selkeästi koettelemaan kaikki, mitä yritetään täällä ajassa hengellisyyden nimissä tyrkyttää. Piste.
Kuusenjuurelle: Juuria kannattaa varjella, kun kuusi on juuristaan herkkä puu polkemiselle. Siinä tyvilaho pilaa ydinpuun ja lahottaa, kunnes myrsky sen kaataa. Tämä pätee myös hengellisestikin. ---TV7:n Ojareksella ei ollut esim. P.Tiaisen suhteen mitään käsitystä mitä paljastuukaan, kun julkaisi näitä julistuksiaan näyttävästi. Myös Mandonadon tai Herzogin julistuksien suhteen, ei Ojareksella minkäänmoista etukäteiskontrollia. "Hyvällä musiikilla" kuorrutettuna se on paljastunut useille köntsäksi, kun moni vasta uskoontullut on pettynyt valtaviin toteutumattomiin lupauksiin ja jättäneet taivastien. Piste.Kyllä sinä yhdenmiehen seuyrakunta olet jos et kelpuuta ketään muuta oikein uskovaksi kuin itsesi.
Kerro toki mikä seurakunta tai kuka opettaja on lähinnä sinulle kelpaava kun heitä olet koetellut.
Jokainen saa kyllä ihan itse päättää mitä katsoo vai katsooko yhtään mitään.
usko.vainen kirjoitti:
Nimenomaan, mutta yleveroa maksat katsoit tai et 😏
Itse asiassa juuri nyt katsonkin kakkosta. Joten ei haittaa. Eikä sieltä koskaan tule mainoksiakaan.
Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Itse asiassa juuri nyt katsonkin kakkosta. Joten ei haittaa. Eikä sieltä koskaan tule mainoksiakaan.
Kakkonen on ylen-kanava😂
usko.vainen kirjoitti:
Kakkonen on ylen-kanava😂
Sinulla ei näemmä muuta ole mielessä.🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴
Sinulla ei näemmä muuta ole mielessä.🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴
Eikö sinulla tietoa 😷🤕🤒
usko.vainen kirjoitti:
Eikö sinulla tietoa 😷🤕🤒
Mitä sinä nyt taas sekoilet?? Eikö minulla tietoa? Niin mistä? Sinun homoilu fantasioistasiko??
usko.vainen kirjoitti:
Eikö sinulla tietoa 😷🤕🤒
"Katsonkin nyt kakkosta".
Ääliö! Ei haittaa, jos katsoo kakkosta, kun yleverotkin maksanut.Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Ei sinun kanssasi näemmä voi käydä keskustelua, vieläkään.
Niin, mistä halusit keskustella kanssani 😳❓
usko.vainen kirjoitti:
Niin, mistä halusit keskustella kanssani 😳❓
No itse asiassa en edes tiedä miksi vaivauduin sanomaan yhtään mitään kun tiesin ettei siitä mitään tulekkaan. Ei hihhuleiden kanssa ole koskaan voinut keskustella asiallisesti.
No itse asiassa en edes tiedä miksi vaivauduin sanomaan yhtään mitään kun tiesin ettei siitä mitään tulekkaan. Ei hihhuleiden kanssa ole koskaan voinut keskustella asiallisesti.
Yritäppä sitten jatkossa hillitä itseäsi paremmin 😂😂😂
usko.vainen kirjoitti:
Yritäppä sitten jatkossa hillitä itseäsi paremmin 😂😂😂
No en
En satu tietämään ketkä saavat toimeentulotukea. Mutta YLEN ohjelmia saa useimmat katsoa. Minäkin Espanjassa.
On se estänyt. Mutta eräällä konstilla ja toiselle yhtiölle maksamalle katselu on onnistunut.
Älä ole ääliö.Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
En mutta sinä olet ripulia.
Sinähän rakastat minua. Nytkään et saa millään lopetettua 😂😂😂😖
usko.vainen kirjoitti:
Paha. Ihan itsekkö keksit vai googlasitko hyvää comebackkia 6 minuuttia?
usko.vainen kirjoitti:
Meni, olet niin liikkis 😢😢😢
Niin minä itken joka päivä kun ajattelen että on olemassa sinun kaltaisiasi vajukkeja.
Paha. Ihan itsekkö keksit vai googlasitko hyvää comebackkia 6 minuuttia?
Yritäs nyt ottaa itseäsi niskasta kiinni ja lunastaa äskeinen lupaukesi olla vastaamatta minulle 😉
Niin minä itken joka päivä kun ajattelen että on olemassa sinun kaltaisiasi vajukkeja.
Niin, pikkuinen Kimmo 😭😭😭
usko.vainen kirjoitti:
Yritäs nyt ottaa itseäsi niskasta kiinni ja lunastaa äskeinen lupaukesi olla vastaamatta minulle 😉
En minä mittän semmoista ole sinulle luvannut. Varmaan johtuu niistä sinun hallusinaatioistasi.
En minä mittän semmoista ole sinulle luvannut. Varmaan johtuu niistä sinun hallusinaatioistasi.
Olet taas niin kiimoissasi, että minä lopetan tämän sinun puoletasi.
Moikka Kimmo-pikkuinen👋👋👋usko.vainen kirjoitti:
Niin, pikkuinen Kimmo 😭😭😭
Eli myönsit että olet vajukki. Jaaha.
usko.vainen kirjoitti:
Moikka Kimmo-pikkuinen👋👋👋Tunteisiin, sisimpääni matkustan
Joo ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinusko.vainen kirjoitti:
Heh, Hullu! Ei sinua kukaan rakasta, vaikka miten toivot.
- mene.takaisin.kouluun
usko.vainen kirjoitti:
Moikka Kimmo-pikkuinen👋👋👋"Olet taas niin kiimoissasi"
Kiima on nisäkäsnaarailla esiintyvä ilmiö.
- VapahtajaOletSinä
Kanavan sarkastisesta huumorista tulee kyllä aika nopeasti mitta täyteen, niin Pahkasika-tyyppisen mustan huumorin ystävä kun olenkin.
- RaamatullinenUskova
Ojares on menestysteologiaa ja Dominio-oppeja levittävä harhaoppinen perkele!
Kerrotko jonkun menestyteologisen opetuksen Ojarekelta🤓❓
Elämässä ja Jumalan työssä menestyminen ei suinkaan ole menetysteologiaa.
- spiritus_sanctus
TV7 on uskonnollisen äärioikeiston valemedia.
- OnkoSulleOngelma
Mitä vikaa on uskonnollisuudesta tai oikeistolaisuudessa?
- Martta69vee
Juuri sitä se on.
OnkoSulleOngelma kirjoitti:
Ongelmat tulevat silloin, kun eteen tarvitaan etuliite ääri-.
"Oikeille" uskovillehan on useimmiten olemassa vain yksi oikea uskomisen tapa. Äärikoiston näkökulmasta taas Suomessa ei juuri ole riittävän oikeistolaisia puolueita.- SulleSeOnOngelma
OnkoSulleOngelma kirjoitti:
Uskonnollisuus ainakin on tietämättömyyden merkki. Nykypäivänä sivistysmaissa kun ihan oikeaa tietoa asioista on kenen tahansa saatavilla, on tietämättömyys on valinta ja vain hölmöt valitsevat tietämättömyyden. Oikeistolaisuuteen sinänsä en ota kantaa; se on poliittinen linjaus mikä joskus voi olla paikallaankin yhteiskunnan tasapainottamiseksi, mutta puhehan oli äärioikeistolaisuudesta ja sehän on typerää vouhotusta myös.
SulleSeOnOngelma kirjoitti:
Uskonnollisuus ainakin on tietämättömyyden merkki. Nykypäivänä sivistysmaissa kun ihan oikeaa tietoa asioista on kenen tahansa saatavilla, on tietämättömyys on valinta ja vain hölmöt valitsevat tietämättömyyden. Oikeistolaisuuteen sinänsä en ota kantaa; se on poliittinen linjaus mikä joskus voi olla paikallaankin yhteiskunnan tasapainottamiseksi, mutta puhehan oli äärioikeistolaisuudesta ja sehän on typerää vouhotusta myös.
Tarkoitatko, että uskonnolliset ihmiset eivät tiedä yhtään mistään mitään?
- katson.aina
Hyviä ohjelmia Lähi-idästä.
- TV7_GENOCIDAL_ORIENTED
TV7 on ainoa demokraattinen TV-kanava Suomessa. Se kannataa Palestiinalais siviilien murhaamista tasapuolisesti ikään tai sukupuoleen katsomatta.
- palepellelle
Eikö terroristeja saa pysäyttää?
- saakotappaa
palepellelle kirjoitti:
Eikö terroristeja saa pysäyttää?
Tuossa olikin kyse Paletiinalaisista siiviileistä, saako heitä mieletäsi tappaa?
- toki.saa
saakotappaa kirjoitti:
Tuossa olikin kyse Paletiinalaisista siiviileistä, saako heitä mieletäsi tappaa?
Terroristit ovat 100%:sesti siviilejä.
- saakotappaa
toki.saa kirjoitti:
Mutta siviilit eivät ole 100% terroristeja. Saako viattomia siviilejä tappaa?
- toki.saa
saakotappaa kirjoitti:
Mutta siviilit eivät ole 100% terroristeja. Saako viattomia siviilejä tappaa?
Eivät vaikka palet ovatkin tappaneet tuhansia juutalaissiviiljä terrori-iskuissaan.
- saakotappaa
toki.saa kirjoitti:
Eivät vaikka palet ovatkin tappaneet tuhansia juutalaissiviiljä terrori-iskuissaan.
Montako siiviiliä Israel on tappannut iskuissaan? Tuhansia. Saako siviilejä tappaa?
toki.saa kirjoitti:
Hamasin joukkoja ei voi pitää oikein siviileinä.
TV7-kanavaa ei voi pitää demokraattisena kuten YLE: ä ja MTV:tä- toki.saa
saakotappaa kirjoitti:
Montako siiviiliä Israel on tappannut iskuissaan? Tuhansia. Saako siviilejä tappaa?
Israel on tappanut vain terroristeja.
- miksivalehtelet
toki.saa kirjoitti:
Israel on tappanut vain terroristeja.
Valhe valhe.
- toki.saa
sage8 kirjoitti:
Hamasin joukkoja ei voi pitää oikein siviileinä.
TV7-kanavaa ei voi pitää demokraattisena kuten YLE: ä ja MTV:täYle ja MTV eivät missään tapauksessa ole demokraattisia. Vai miten muka sinä vaikutat niiden ohjelmiin?
toki.saa kirjoitti:
Yle ja MTV eivät missään tapauksessa ole demokraattisia. Vai miten muka sinä vaikutat niiden ohjelmiin?
Olen jo vaikuttanut. Sinä valehtelet sujuvasti.
- toki.saa
sage8 kirjoitti:
Olen jo vaikuttanut. Sinä valehtelet sujuvasti.
Miten olet vaikuttanut?
toki.saa kirjoitti:
Miten olet vaikuttanut?
Kahdellakin tavalla. En ala niistä sen kummemmin revittelemään.
- toki.saa
sage8 kirjoitti:
Kahdellakin tavalla. En ala niistä sen kummemmin revittelemään.
Etpä tietenkään koska valehtelet taas.
toki.saa kirjoitti:
Etpä tietenkään koska valehtelet taas.
Varmasti todistat tuon.
Itse olet valehtelija.- muikunpäälle
sage8 kirjoitti:
Varmasti todistat tuon.
Itse olet valehtelija.Itse juuri todistit olevasi valehtelija.
- Propagandaa_levität
TV7 ei kannata palestiinalaissiviilien murhaamista. Ei TV7 taida Hamasin toimintaa muutenkaan kannattaa.
- asiaa
Nostetaan hyvä aloitus.
- huhuh
Mitä jos tulee uusi seksikanava jonka katsojat saavat valita elokuvat? Onko se demokratiaa?
Tietenkin kohderyhmä olisi hyvin tyytyväinen.- sinähän.maksat.jo.nyt
Eikö entiset riitä enää sinulle?
- Eituleenaa
Äitini ei enää lahjoita tälle kanavalle, syy löytyy parista aloituksesta täällä. Hän odotti että olisi tullut laadukkaampia ohjelmia,elokuviakin välillä. Sen vuoksi hän on tukenut, ei siksi että rami ojares voisi nostaa itselleen suunnattoman liksan. Se ei ole todellakaan ollut hänen tukensa tarkoitus.
Sanoppas sille äidillesi, että kannattaa hankkia elokuvakanava ja muutenkin käyttää kaukosäädintä 😉
Onko äitisi muuten tyytyväinen sinun palkkaasi❓
TeeVeeSeiskan hillitön israelfanitus on tunnettua paskaa ja joutaa toki tunkiolle mutta ei sen muukaan uskonnollinen anti ole muuta kuin amerikkalaista tuontitavaraa, torontolaista hapatusta ja eriskummallisten tyyppien, kuten Herzogin yletöntä mainostaa ja ylistystä
- Anonyymi
TV7 palvoo juutalaisia eikä Jeesusta, eikä Jeesuksen oppeja, Henki on enemmän kuin mitkään opit ja systeemit, voiman sisältöä johtaa rakkaus.
Johanneksen evankeliumi:
10:16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen. - Anonyymi
Hyvät kanavat molemmat.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126