Mitä jos suvakki ja rajakki saisivat lapsen?

sdfsdfsfsfs

Olisiko suvakin ja rajakin lapsi sujakki?

10

167

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimi

      Tai ravakki...

    • jää.suutariksi

      Tuossa tapauksessa siittiö ja munasolu todennäköisesti pahoinpitelevät toisensa hengiltä eikä hedelmöitystä tapahdu.

      • Kyllä se tapahtuu, mutta jälkeläinen on lisääntymiskyvytön, vähä niiku hevosen ja aasin tapauksessa.


    • Niitähän.jo.on

      Sekasiitoksia on ja se on sinikki, Soino ja kumppanit, sujahtavat takkiin kuin takkiin sekunnissa ja siinä sujahtaessa se on jo ehtinyt kääntyäkkin kolmasti, nopeita ja lipeviä elikoita ovat hillotolpan lipojat.

    • Päälleen.tiputetut

      Eikö suvakit ja rajat auki hörhöt ole samaa sakkia? Vajakki siitä tulee kuten vanhemmatkin ovat.

    • RobertKinty

      Mahdoton yhtälö. Ei mulla muuta.

    • tulee--

      vain munaton tai pesätön vajakki, siinä ökytulos.

    • riippuu

      Jos molemmat vanhemmat ovat persuja, lapsesta tulee auttamatta vajakki. Onneksi yleensä vain isät ovat persuja, ja silloin lapsella on 50%:n mahdollisuus syntyä normaalina.

    • varmaan

      tulee kajakki,jolla ei voi edes vedessä meloa.

    • spedetasanen

      On tullut jo! Kutsuu itseänsä nimellä "eipersuanaapuriin"
      Ilmeisesti katkera sukujuuristaan,joista ei pääse eroon vaikka kuinka mollaisi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      154
      3451
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      373
      1750
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1726
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      47
      1525
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      29
      1278
    6. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1175
    7. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      203
      1164
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      150
      1039
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1006
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      919
    Aihe