P234:n juhannus

Eipä ole kesäheilaa eikä mua kutsuttu ns. kaverien grillibileisiin tai muihin illanviettoihin. joista kyllä riittää kuvia somessa. Tuttu juttu.

Olen pitkin päivää pelaillut Project Cars 2 -peliä, iltapäivällä kävin salilla mutta tosin en tehnyt penislihasreenejä 😂ja kävimme äidin kanssa ajelemassa ja pistäydyimme Vahdon hautausmaalla. Illalla kävin saunassa ja klo 19:n Lyrican otin tupla-annoksena. Hetki sitten nokitin vielä yhden kapselin sisällön. Olen nauttinut kymmenisen olutta, joten tasapainon kanssa täytyy olla erittäin tarkkana. Niin ja hei pyöräytin iltapäivällä pizzan jonka syön kohta iltapalaksi kun katselen Simpsoneita.

Hurraa.

Huomenna pitäisi olla parempi sää, joten ehkäpä sitä keksisi jotain järkevämpää tekemistä esim. pyöräilyä.

Niin ja hei muuten, naiset ovat pihtarihuoria.

34

583

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgkmol

Kuinka mielikuvitusystäviesi juhannus on sujunut? Olivatko he hautausmaalla mukana?

• Ei mulla ole mitään mielikuvitusystäviä eivätkä he näin ollen olleet mukana missään. Ihan äidin kanssa kahdestaan käytiin katsomassa (moittimassa) sukulaisten hautojen hoitoa.

Ajelimme myös monilla pienillä sorateillä ja lähes jokaiseen taloon liittyen äidillä oli kerrottavana jokin muisto tai kasku hänen lapsuudestaan ja nuoruudestaan. Paljon olen toki kuullut jo joskus aiemmin.

Mutta se on tavallaan rikkaus että nyt mä tiedän varsin hyvin mitä missäkin on tapahtunut 1950-1970 -luvulla :)

• fgkmol
        peris234 kirjoitti:

Ei mulla ole mitään mielikuvitusystäviä eivätkä he näin ollen olleet mukana missään. Ihan äidin kanssa kahdestaan käytiin katsomassa (moittimassa) sukulaisten hautojen hoitoa.

Ajelimme myös monilla pienillä sorateillä ja lähes jokaiseen taloon liittyen äidillä oli kerrottavana jokin muisto tai kasku hänen lapsuudestaan ja nuoruudestaan. Paljon olen toki kuullut jo joskus aiemmin.

Mutta se on tavallaan rikkaus että nyt mä tiedän varsin hyvin mitä missäkin on tapahtunut 1950-1970 -luvulla :)

Juu juu. Luultavasti se vaatii sopivan mielentilan ja hetken ennekuin bicky ja kumppanit alkavat elämään pääsi sisällä.

• peris234 kirjoitti:

Ei mulla ole mitään mielikuvitusystäviä eivätkä he näin ollen olleet mukana missään. Ihan äidin kanssa kahdestaan käytiin katsomassa (moittimassa) sukulaisten hautojen hoitoa.

Ei tainnut näkyä Bicky Royalia tai muita Penetrators MC:n miehiä salilla penislihas-treenejä tekemässä tai Pääskyvuoren Jormaa Volvolla ajelemassa:)))))))))))))))))))

Varmaan Timppakin sitten viettää perhejuhannusta Janican ja lastensa kanssa, kun ei sua sinne illaksi kylään kutsunut?

Onkoha Penetrators MC:n miehet tehneet sinne kerhotiloille näin juhannuksena ison peniksen mallisen juhannuskokon:)))))))))))))))))))))))) Se olisikin komea näky Varissuon juhannusyössä, kun oikein iso Tatuoitu Kalu-mallinen juhannuskokko palaisi kesäyössä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• peris234
        fgkmol kirjoitti:

Juu juu. Luultavasti se vaatii sopivan mielentilan ja hetken ennekuin bicky ja kumppanit alkavat elämään pääsi sisällä.

Ei Bicky elä missään mun pään sisällä, vaan on ihminen siinä missä kuka tahansa. Tosin hän on Penetrators MC:n Suomen osaston presidentti ja tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori :))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Ei tainnut näkyä Bicky Royalia tai muita Penetrators MC:n miehiä salilla penislihas-treenejä tekemässä tai Pääskyvuoren Jormaa Volvolla ajelemassa:)))))))))))))))))))

Varmaan Timppakin sitten viettää perhejuhannusta Janican ja lastensa kanssa, kun ei sua sinne illaksi kylään kutsunut?

Onkoha Penetrators MC:n miehet tehneet sinne kerhotiloille näin juhannuksena ison peniksen mallisen juhannuskokon:)))))))))))))))))))))))) Se olisikin komea näky Varissuon juhannusyössä, kun oikein iso Tatuoitu Kalu-mallinen juhannuskokko palaisi kesäyössä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ei näkynyt ei. Bicky, Make ja muut Penetratorsin jätkät käyvät lähinnä eri salilla, missä mäkin olen toisinaan käynyt ja nähnyt heitä.

Pääskyvuoren Jorma ajoi Jaanintiellä vastaan tossa alkuviikosta, ja torstaina Kuninkojalla Ikean liikenneympyrässä ajoi Ford F350 jyystö-truck joka suuntasi Liljalaaksoa kohti :)))))) Takalasissa oli Tatuoitu Kalu -logo, joten Penetratorsin miehiä hän oli. Meni varmaan Liljalaaksoon jonnekin keskiluokkaiseen perheeseen moikkaamaan biologisia lapsiaan, flirttailemaan eksälleen ja v**tuilemaan lasten aisuri-iskälle :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• fgkmol
        peris234 kirjoitti:

Ei Bicky elä missään mun pään sisällä, vaan on ihminen siinä missä kuka tahansa. Tosin hän on Penetrators MC:n Suomen osaston presidentti ja tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori :))))))))))

Niin niin, aivan. Kivahan se on kun on kavereita, olkoonkin sitten vaikka mielikuvituskavereita. Heitä voi tavata milloin vain ajasta ja paikasta riippumatta.

• fgkmol kirjoitti:

Niin niin, aivan. Kivahan se on kun on kavereita, olkoonkin sitten vaikka mielikuvituskavereita. Heitä voi tavata milloin vain ajasta ja paikasta riippumatta.

Ei mulla ole mitään mielikuvituskavereita. Palstan ulkopuolella mulla on useita kavereita, niin mies- kuin naispuolisiakin. Bicky Royal mies, Paksuniska-Make yms. ovat vain osa mun kaveripiiriä ja moni ei edes tiedä että mulla on kavereita jotka kuuluu moottoripyöräjengiin.

• fgkmol
        peris234 kirjoitti:

Ei mulla ole mitään mielikuvituskavereita. Palstan ulkopuolella mulla on useita kavereita, niin mies- kuin naispuolisiakin. Bicky Royal mies, Paksuniska-Make yms. ovat vain osa mun kaveripiiriä ja moni ei edes tiedä että mulla on kavereita jotka kuuluu moottoripyöräjengiin.

Kyllä kyllä. Onko joku näistä muista kavereistasi tavannut bickyä tai makea? Tai nähnyt sinun hengailevan heidän kanssaan?

• joriittää
        peris234 kirjoitti:

Tämä liljalaakso-mielikuvituskavereidesi väittäminen todellisiksi on varmaan S24:n historian typerin juttu. Saavutus sekin.

• joriittää kirjoitti:

Tämä liljalaakso-mielikuvituskavereidesi väittäminen todellisiksi on varmaan S24:n historian typerin juttu. Saavutus sekin.

Eikä tässä mitään typeryyttä ole, kun olenhan mäkin nähnyt itse näitä Penetrators MC:n miehiä ja myös jutellut heidän kanssaan, niin eipä ole mistään mielikuvitushahmoista todellakaan kyse. Timpan oon myös nähnyt perheineen Prismassa ostoksilla.

Ja näitä Penetrators MC:n miesten jyystö-Truckeja oon nähnyt niin Turussa, kun myös Lahdessakin, kun ne tunnistaa aina hyvin just siitä auton ikkuassa tai lavan reunassa olevasta Tatuoitu Kalu-Logosta:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Just sama logo, joka on myös kerhon miesten liiveissä:)))))))))))))))))))))))))))))))))

• Markku_Näätä

Huomattu on kun tänään on tullut läski-makea ja black gay jakea koneeltasi palstalle. Pistä tanssiksi äidin kanssa, kyllä peräkammarin aikamiespoika voi :)

• kldfjklg

Niinhän se kului juhannus yksin mömmöjen ja alkoholin kanssa itse kullakin. Päivällä kävin pyöräilemässä ja nuuskimassa paikkoja ja illalla sitten futista ja tappiollista vedonlyöntiä nautintoaineiden kyytipojiksi. Ja tilasin mä kebabin lohturuoaksi.

• Jaspu77

Ei kukaan kutsu mielenterveysongelmaista trollaajaa mihinkään.

• turkulainen_

Millaista treeniä vedit? Kävitkös Impivaaran uimahallin kuntosalilla vai jossain muualla?

• Tuolla samalla hallilla Bicky Royal-mies käy muuten tekemässä just niitä penislihas-treenejä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Onha Peris kertonut usein Bicky siellä myös nähneensä, kun on nostellut siellä peniksellä kahvakuulaa ja milloin hän on pistänyt remmiin levytankoa ja paksu penis vaan nousee:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Ihan perus vatsalihas, alatalja, hauiskääntö, leuanveto yms. treeniä. Mulla oli monen vuoden tauko salijutuista, joten olen viime aikoina aloitellut suht maltillisilla painoilla ja tehnyt pidempiä sarjoja räjähtävän suorituskyvyn sijasta. En käynyt Impparissa vaan pienemmällä salilla tässä lähistöllä. Viime viikonloppuna kävin Impparissa kyllä uimassa.

Jep Bickyn voi bongata tosiaan Impivaaran salilla tekemässä penislihasreenejä :)))))))))))))))))))))))))))))) Ainahan tollanen treenimuoto kääntää katseita, mutta häpeilemättä hän vain pujottaa peniksensä levypainon läpi ja nostelee sitä ylös alas :))))))))))))))))))))))))))))

• hmmmmmmmmm
        peris234 kirjoitti:

Ihan perus vatsalihas, alatalja, hauiskääntö, leuanveto yms. treeniä. Mulla oli monen vuoden tauko salijutuista, joten olen viime aikoina aloitellut suht maltillisilla painoilla ja tehnyt pidempiä sarjoja räjähtävän suorituskyvyn sijasta. En käynyt Impparissa vaan pienemmällä salilla tässä lähistöllä. Viime viikonloppuna kävin Impparissa kyllä uimassa.

Jep Bickyn voi bongata tosiaan Impivaaran salilla tekemässä penislihasreenejä :)))))))))))))))))))))))))))))) Ainahan tollanen treenimuoto kääntää katseita, mutta häpeilemättä hän vain pujottaa peniksensä levypainon läpi ja nostelee sitä ylös alas :))))))))))))))))))))))))))))

Montako leukaa jaksat vetää?

• lyhyenvinkuheinänhelppoa
        hmmmmmmmmm kirjoitti:

Paino ja käsien pituus on myös oleellinen tieto.

• hmmmmmmmmm kirjoitti:

Taitaa noin 8 olla maksimi, tosin eilen vedin kolme sarjaa joissa kussakin oli 6 toistoa.

Vuonna 2010 tai 2011 maksimi oli muistaakseni 19 leukaa kerralla, mutta silloin tosiaan treenasin aktiivisemmin ja painoin muutaman kilon vähemmän.

Olen noin 185cm pitkä ja painoa on 75kg.

• hmmmmmmmmm
        peris234 kirjoitti:

Taitaa noin 8 olla maksimi, tosin eilen vedin kolme sarjaa joissa kussakin oli 6 toistoa.

Vuonna 2010 tai 2011 maksimi oli muistaakseni 19 leukaa kerralla, mutta silloin tosiaan treenasin aktiivisemmin ja painoin muutaman kilon vähemmän.

Olen noin 185cm pitkä ja painoa on 75kg.

Ok, oot sitten vissiin lihonut jonkun verran? Kannattaa myöskin suosia mieluummin vapailla painoilla kuin laitteilla tehtyjä liikkeitä.

• hmmmmmmmmm kirjoitti:

Ok, oot sitten vissiin lihonut jonkun verran? Kannattaa myöskin suosia mieluummin vapailla painoilla kuin laitteilla tehtyjä liikkeitä.

Jep mun paino on noussut muutaman kilon muutamassa vuodessa. Tän vuosikymmenen aikana se on seilannut 67-77 kg välillä. Johtunee lääkkeistä, kaljan tissuttelusta ja liikunnan laiminlyönnistä. Tosin hyötyliikuntaa mun arkeen kuuluu eri muodoissa ympäri vuoden. Nyt viime aikoina olen koittanut liikkua enemmän joko ulkona ja/tai salilla. Mutta joka tapauksessa ihan normaalipainon rajoissa tässä ollaan sillä olen tosiaan 185cm pitkä.

Mä oikeastaan vierastan vapaita painoja, paitsi ehkä käsipainot menettelee. Nuo laitteet tuntuvat turvallisemmalta vaihtoehdolta ainakin nyt kun on useampi vuosi taukoa reenaamisessa.

• peris234 kirjoitti:

Ihan perus vatsalihas, alatalja, hauiskääntö, leuanveto yms. treeniä. Mulla oli monen vuoden tauko salijutuista, joten olen viime aikoina aloitellut suht maltillisilla painoilla ja tehnyt pidempiä sarjoja räjähtävän suorituskyvyn sijasta. En käynyt Impparissa vaan pienemmällä salilla tässä lähistöllä. Viime viikonloppuna kävin Impparissa kyllä uimassa.

Niin vahva se kyllä on Bicky Royal-miehen penis, kun sillä ihan tosta vaan painavaa rautaa toistoilla nostelee:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ei varmasti kannata niitä fia-tabletteja syödä, jos meinaa tossa penislihas-treeneissä pärjätä:))))))))))))))))))))))))))))))))) Eikä varmaan edes olisi fina-tabletit tossa lajissa niiden Dopig-aineiden listalla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Olisi kiva tietää, että paljonkohan se oikein on peniksellä noston Suomen tai Euroopan ennätys:)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Mutta eiköhän ne ennätykset ole varmasti joidenkin jyystärikarjujen nimissä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• mies_86__

Eipä ollut mullakaan kesäheilaa, kuitenkin tuli tänäänkin taas juostua se kahdeksan kilsaa ja illaksi kaverin luokse Piispanristiin pelaamaan pleikkaa ja juomaan rommikolaa.

• loozer

Vain kahdeksan kilsaa vaikka olet mies parhaassa iässä? SMH

• Mira_Varissuolta

Perusta periksen ja darkkiksen kanssa yhdistys; masentuneet hc-trolliätmit :)

• loozer
        Mira_Varissuolta kirjoitti:

Perusta periksen ja darkkiksen kanssa yhdistys; masentuneet hc-trolliätmit :)

Kenelle puhut huora? Minä ainakin olen käytännössä jo vastaavassa englanninkielisessä yhteisössä jäsenenä. Siellä sitä voi kertoa koko ätmin surullisen tarinan ilman minkäänlaista sensuuria!

• periksen_äiti
        loozer kirjoitti:

Kenelle puhut huora? Minä ainakin olen käytännössä jo vastaavassa englanninkielisessä yhteisössä jäsenenä. Siellä sitä voi kertoa koko ätmin surullisen tarinan ilman minkäänlaista sensuuria!

mies_86__ on tunnettu masentunut suomenruotsalainen trollaaja.

• loozer kirjoitti:

Ei kannata liittyä tollaisiin mihinkään luuseriätmien palstoille, joissa jotkut naisasialuuserin kaltaiset naisettomuudesta kärsivät luuserimiehet vaan kirjoittelevat omaa valheellista roskaansa.

Tollainen naisten haukkuminen kun ei sun tilannetta yhtään mihinkään paranna.

• mies_86__

Eipä noita kymmenen kilsan lenkkejä tai pidempiä oikein joka päivä jaksa tai kannatakaan juosta. Kuitenkin useampi kymmenen kilsaa tulee viikottain täyteen ja puolimaratoniin olisi tarkoitus ekaa kertaa osallistua elokuussa.

Onhan mussa sitä masentuneen suomenruotsalaisen trollaajan vikaa. Ei oo kaikki ankkalammen edustajat yhtä hilpeitä.

• Muutama vuosi sitten mäkin juoksin parisen kertaa viikossa noin 6-10km lenkkejä, mutta ei ole viime aikoina tullut juostua juurikaan. Olen kylläkin pyöräillyt, ja talvella retkeillyt maastossa joko hiihtäen tai kävellen.

• 4577666

Tässä ketjussa keskustelee lähinnä yksi ihminen omien sivupersooniensa kanssa. Menisit nyt kesätöihin johonkin tilitoimistoon, niin et ehtisi trollailla niin paljon.

• mies_86__

Aloitan kesätyöt kuun vaihteessa, en tosin tilitoimistossa. Viime kerralla kun hain sellaiseen harjoitteluun Talenomille niin sain pakit. En onnistunut vakuuttamaan heitä sopivuudestani vaikka kovasti yritinkin.

• Juhannus 2018: tutusti viilee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe