Ihon kuorintaan vinkkejä

S_EV

Hei

Kaipailisin vinkkejä ihon kuorintaan, koska on alkanut tehdä mieli kokeilla sitä ja sen vaikutusta ihoon :) Tämä on kuitenkin aivan uusi asia joten vinkkejä tarvitaan: Miten, mitä ennen, mitä jälkeen, millä aineilla?

5

329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihonkuorintaan

Ihon kuorimisén käy esimerkiksi mannasuurimot. En itse ole kokeillut mutta neuvoja olen saanut. Suurimoilla voi turvallisesti kuoria ihoa.

• Ihonihoitokeino

Minä käyttäisin ihon kuorintaan tavallista suht karkeaa vartalon pesusientä tai paremminkin käsinettä joka on narusta tehty. Minulla on kotona. Kuorimiseen käytän myös nykyään vanhaa yves rocherin kuorintavoidetta. On luonnon tuotteisiin perustuva ja käy iholle.

• Saulesia

Saules Fabrikan kuorintavoiteet ovat mielestäni huippuja. Löysin ne itselleni muutama kuukausi sitten ja en ole sen jälkeen muuta käyttänyt. Niiden koostumus on aika lähellä täydellistä sekä hinnaltaan erittäin kohtuullisia.

• Saulesia

Vielä lisäyksenä, että googlettamalla mm. "vartalon kuorintavoiteet" löytää mm. noita Saules Fabrikan tuotteita.

• Suolaa

Minulla on pintakuiva sekaiho ja käytän ihan tavallista hienojakoista suolaa ja hieman kädenlämpöistä vettä. Kuorin ja huuhtrlen pois jääkylmällä vedellä käyttäen kasvoille tarkoitettua pesusientä. Joka toinen päivä sopii minulle, kuorinnan teen tosi hellävaraisesti. Lopuksi laitan kasvovetenå ruusuvettä tai jos on tulehtuneita näppyjä niin käytän viinietikka-vesiseosta (iltaisin vaan kun aurinkoon ei passaa mennä etikka naamassa). Käytän omenaviinietikkaa tai punaviinietikkaa, kumpaa nyt sattuu olemaan. Jos iho tuntuu kuivalta, laitan pari tippaa arganöljyä (säilytän ruusuveden ja arganöljyn jääkaapissa, kylmä tuntuu niin kivalta iholla).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27