Ihon kuorintaan vinkkejä

S_EV

Hei

Kaipailisin vinkkejä ihon kuorintaan, koska on alkanut tehdä mieli kokeilla sitä ja sen vaikutusta ihoon :) Tämä on kuitenkin aivan uusi asia joten vinkkejä tarvitaan: Miten, mitä ennen, mitä jälkeen, millä aineilla?

5

331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihonkuorintaan

Ihon kuorimisén käy esimerkiksi mannasuurimot. En itse ole kokeillut mutta neuvoja olen saanut. Suurimoilla voi turvallisesti kuoria ihoa.

• Ihonihoitokeino

Minä käyttäisin ihon kuorintaan tavallista suht karkeaa vartalon pesusientä tai paremminkin käsinettä joka on narusta tehty. Minulla on kotona. Kuorimiseen käytän myös nykyään vanhaa yves rocherin kuorintavoidetta. On luonnon tuotteisiin perustuva ja käy iholle.

• Saulesia

Saules Fabrikan kuorintavoiteet ovat mielestäni huippuja. Löysin ne itselleni muutama kuukausi sitten ja en ole sen jälkeen muuta käyttänyt. Niiden koostumus on aika lähellä täydellistä sekä hinnaltaan erittäin kohtuullisia.

• Saulesia

Vielä lisäyksenä, että googlettamalla mm. "vartalon kuorintavoiteet" löytää mm. noita Saules Fabrikan tuotteita.

• Suolaa

Minulla on pintakuiva sekaiho ja käytän ihan tavallista hienojakoista suolaa ja hieman kädenlämpöistä vettä. Kuorin ja huuhtrlen pois jääkylmällä vedellä käyttäen kasvoille tarkoitettua pesusientä. Joka toinen päivä sopii minulle, kuorinnan teen tosi hellävaraisesti. Lopuksi laitan kasvovetenå ruusuvettä tai jos on tulehtuneita näppyjä niin käytän viinietikka-vesiseosta (iltaisin vaan kun aurinkoon ei passaa mennä etikka naamassa). Käytän omenaviinietikkaa tai punaviinietikkaa, kumpaa nyt sattuu olemaan. Jos iho tuntuu kuivalta, laitan pari tippaa arganöljyä (säilytän ruusuveden ja arganöljyn jääkaapissa, kylmä tuntuu niin kivalta iholla).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      190
      2708
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2417
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1132
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      101
      1007
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      834
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      288
      791
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      91
      786
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      718
    Aihe