The Lookista muutama sananen

Olipahan_oppitunti

Olen ihminen, joka ei usko oikeastaan koskaan mitään pahoja puheita, vaan tahtoo aina nähdä itse kuinka asiat ovat. Joskus voi kuitenkin tällainen eksperimenttiluonne käydä sydämen päälle.

Voisin sanoa yhtä sun toista, mutta ajattelen aina omalle kohdalleni - tahtoisinko, että minun yritystoimintaani paheksuttaisiin julkisesti?
Yritän siis kovasti pitää mielessä sen, että ihmisten täytyy tietää tämä ennen kuin valitsevat mihin paikkaan menevät kauneusoperaatioon. Ja toisaalta teen parhaani pysyäkseni asiassa turhia mollaamatta ja panettelematta. Tämän tekstin olisin itse halunnut lukea ennen päätöstäni käyttää The Lookin palveluita.

The Lookin hyvät puolet: Heillä on konsultaatiopalvelu monella paikkakunnalla. Ei tarvitse mennä Helsinkiin puoleksi tunniksi ja matkustaa takaisin vain saadakseen kuulla, että kyllä, minut voidaan operoida. Konsultaatio on myöskin erittäin mukavien ja ystävällisten ihmisten käsissä. Ainakin tämä minua palvellut henkilö oli todella miellyttävä ja avulias.
Toimenpiteiden hinta on edullinen verrattuna muiden vastaavien vastaaviin.

Sitten ne huonot puolet:
- konsultaatiossa ei välttämättä selviä sellaiset asiat, joita yritys ei joudu päivittäistasolla hoitamaan. Jos olet jonkin sortin poikkeus, esimerkiksi jokin veriarvoistasi vippaa tai olet kokenut menneisyydessä komplikaatioita leikkauspöydällä, saatat kuulla tärkeitä päätökseen vaikuttavia asioita vasta muutama päivä ennen leikkausta. Olet saattanut jo maksaa operaation, jonne et voikaan mennä. Viestit eivät kulje kovin tehokkaasti firmassa operoivien ihmisten sekä heidän yhteistyökumppaneiden, eli leikkaavan yhtiön/henkilön välillä.

- jos olet maksanut leikkauksen etukäteen, et välttämättä saa rahoja takaisin ennen kuin olet todella nähnyt vaivaa sen eteen. Ei riitä pyyntö tai kaksi tai viisikään. Ei riitä omat tai kumppanin valvotut yöt keinojen miettimiseen. Vaikka se ei luonteellesi sopisi, joudut ottamaan kuluttaja-asiamieheen, kaikkiin The Lookin tahoihin sekä lopulta poliisiin yhteyttä.

Minä sain joka henkilöltä The Lookissa miellyttävänkuuloista palvelua. Ainoa todella iso ja kaiken tämän positiivisen puolen kumoava kokemus oli se tapa, millä toteutumattoman leikkauksen jälkeinen rahanpalautus hoidettiin. Palvelu-sanalle löydettiin täydellinen vastakohta.

Lopuksi: Voin suositella lämpimästi The Lookia kaikenlaisiin pientoimenpiteisiin. Voin suositella sitä myös kauneuskirurgiaan, sillä heidän kirurginsa ovat huippuluokkaa. Mutta kannattaa muistaa maksaa leikkaus vasta leikkauspäivänä vaikka paikan päällä, kun on varma siitä että leikkaus toteutuu.
Tai sitten kannattaa varata niin paljon rahaa sivuun, että odotellessa rahanpalautusta The Lookilta voi käydä jossain toisessa paikassa leikkauksessa. Kesä on kuitenkin niin lyhyt, että koko suunnitelma voi mennä mönkään tuon yhden asian takia.

12

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanvaanmielenkiinnosta

      Kirurginsa on huippuluokkaa? Ketkä?

      • TiedanTasta

        Juuri niin. Heillä leikkaa yleislääkärit eli et saa esimerkiksi takuuta rintaimplanteille. Sitä he eivät tietenkään konsultaatiossa mainitse.
        Menkää hyvät ihmiset suoraan klinikalle Viroon lääkärin konsultoitavaksi. Ei siinä tarvita mitään itseoppineita amatöörejä suomesta. Eikä tule niitä ikäviä ja niin kovin yleisiä yllätyksiä.


      • Olipahan_oppitunti

        Merle Sellend on ISAPSin jäsen. Yleislääkärit eivät voi olla jäseniä kansainvälisessä plastiikkakirurgien järjestössä, jonne eivät kaikki plastiikkakirurgitkaan pääse.

        Toinen heidän kirurgeistaan on Tiia Tamme, joka on suu-, nenä- ja leukakirurgi.
        Muita en muista, mutta kyllä mulle nämä meriitit riittävät. Ihan ovat siis plastiikkakirurgeja omilla erikoistumisalueillaan.

        Mun kritiikki ei koskenut The Lookin käyttämiä kirurgeja vaan The Lookin asiakaspalvelua ja siitäkin tiettyä osaa.
        Mun mielestäni aika harvassa firmassa ihan kaikki on kuralla. Niin ei tässäkään tapauksessa, koska edes operoivat henkilöt ovat asiansa osaavia.

        On aika pahantahtoista ja yksisilmäistä väittää, että kaikki on pielessä.


      • Olipahan_oppitunti

        Siinä oot kyllä oikeassa, että mitään ei olisi varmaan menettänyt käydessään suoraan Sellendin juttusilla. Hän tosin ei puhu mielellään kuin englantia, mutta sehän monelta finskiltä onnistuu.


      • daisy3
        Olipahan_oppitunti kirjoitti:

        Merle Sellend on ISAPSin jäsen. Yleislääkärit eivät voi olla jäseniä kansainvälisessä plastiikkakirurgien järjestössä, jonne eivät kaikki plastiikkakirurgitkaan pääse.

        Toinen heidän kirurgeistaan on Tiia Tamme, joka on suu-, nenä- ja leukakirurgi.
        Muita en muista, mutta kyllä mulle nämä meriitit riittävät. Ihan ovat siis plastiikkakirurgeja omilla erikoistumisalueillaan.

        Mun kritiikki ei koskenut The Lookin käyttämiä kirurgeja vaan The Lookin asiakaspalvelua ja siitäkin tiettyä osaa.
        Mun mielestäni aika harvassa firmassa ihan kaikki on kuralla. Niin ei tässäkään tapauksessa, koska edes operoivat henkilöt ovat asiansa osaavia.

        On aika pahantahtoista ja yksisilmäistä väittää, että kaikki on pielessä.

        Itse kävin viime kuussa Tiinalla laittaa huulet, eikä ole mitään huonoa sanottavaa.
        hyvin neuvoi ja tsemppas mua kun kerroin että pelottaa.


      • Kamaluus

        Lycka till huuliesi kanssa. Miksiköhän Tiina itse noita huulia pistelee eikö sillä ole enää työntekijöitä? Voit olla varma ettei häntä kiinnosta sinun pelkosi, ainoastaan rahasi.


      • daisy33
        Kamaluus kirjoitti:

        Lycka till huuliesi kanssa. Miksiköhän Tiina itse noita huulia pistelee eikö sillä ole enää työntekijöitä? Voit olla varma ettei häntä kiinnosta sinun pelkosi, ainoastaan rahasi.

        Onhan niitä vaikka kuinka paljon. Itse olen halunut että hän itse tekis ne.
        Mistä olet noin varma?


    • Montamutkaamatkassa

      Merle Sellend ja Tiia Tamme leikkaavat muillekin "välittäjille"? Eli lookin kirurgeja he eivät ole. He ovat Viron kirurgeja tai plastiikkakirurgeja. Eikös niin.

    • Anonyymi

      Luminor-pankki jäädytti 2,5 miljoonan ennakkomaksun. Syy jäädytykseen on virolaislehti Ärilehtin mukaan se, että pankki epäilee Jylhän yritystä rahanpesusta, tai mahdollisesti terrorismin rahoittamisesta.


      Voiko muuta odottaa "naiselta" joka toimi Lahdessa "Yön kuningattarena"..

      Ennen maa repee kuin h**** häpee.

      • Anonyymi

        Tämän alan yrityksissä on niin paljon koijareita, että olen itsekin vahingossa rahoittanut loppupeleissä rikollista toimintaa botox-hoitoja hakiessani.
        Kannattaa aika tarkasti tutkia yritysten taustat. Jylhä ei ole ainoa. Googlaa ennen kuin menet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe