Haluan naiseni takaisin

Helpp

Auttakaa mitä teen... Lapsi tulossa, vaimoni on jättämässä minut minun virheeni takia (pettäminen). En usko että on mahdollista enää palata yhteen. Olen typerä ja kokematon kaveri joka ei tosiaan ymmärrä asian tärkeyttä ennen kuin sen menettää. Kamala fiilis haluaisin palauttaa aikaa taaksepäin ja korjata typeryyteni mutta se ei valitettavasti onnistu. Rakastan sitä naista älyttömän paljon... Haluaisin hänet takaisin minun luo asumaan. Osaako joku sanoa voinko tässä tilanteessa saada hänet enää takaisin vai jatkaa eteenpäi ilman häntä? :'(

31

1299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haeuusmuija

      Et saa häntä takas, valmistaudu elatusmaksuihin ja lapsesi hyvinvointiin.

      • JesusIsTheBest

        Et tiedä mitään toisen elämästä,

        Nöyrry ekaks Jlasi edessä, tunnusta hänelle syntisi pyydä apua ja vapautusta
        Haureudessa jota pettäminen on. Pyydä Jeesusta näytetään tai huomaamaan asiat oikeasta vinkkelistä ja johdattamaks asioissa ne ja yhteydessä.
        Herra haluaa että lapsella on molemmat vanhemmat.
        Älä odota että asiat välttämättä aukeaa helposti.
        Voit myös hakea apuja keskusteluihin parisuhteen liittyvissä asioissa puolisosi kanssa.
        Nöyrry JEESUKSEN edessä hän voi osoittaa sinulle tien.


      • Haeuusmuija
        JesusIsTheBest kirjoitti:

        Et tiedä mitään toisen elämästä,

        Nöyrry ekaks Jlasi edessä, tunnusta hänelle syntisi pyydä apua ja vapautusta
        Haureudessa jota pettäminen on. Pyydä Jeesusta näytetään tai huomaamaan asiat oikeasta vinkkelistä ja johdattamaks asioissa ne ja yhteydessä.
        Herra haluaa että lapsella on molemmat vanhemmat.
        Älä odota että asiat välttämättä aukeaa helposti.
        Voit myös hakea apuja keskusteluihin parisuhteen liittyvissä asioissa puolisosi kanssa.
        Nöyrry JEESUKSEN edessä hän voi osoittaa sinulle tien.

        En minä ole eroamassa ,vaan tuo ap.
        Hallelujaa !


      • JesusIsTheBest

        Hyvä niin, mut tuollainen "et saa takas"juttu on tyhmää, siks vastaus liitetty sun...
        sillä lapsen ja koko perheen etu on tärkeintä. Mies on tehnyt väärin ,ja jos sen on tajunnut ja haluaa muuttaa tapojaan, niin miks ei mahdollisuutta uuteen alkuun, mutta töitä sen eteen joutuu kyllä tekemään,


      • kerrastapoikki
        JesusIsTheBest kirjoitti:

        Hyvä niin, mut tuollainen "et saa takas"juttu on tyhmää, siks vastaus liitetty sun...
        sillä lapsen ja koko perheen etu on tärkeintä. Mies on tehnyt väärin ,ja jos sen on tajunnut ja haluaa muuttaa tapojaan, niin miks ei mahdollisuutta uuteen alkuun, mutta töitä sen eteen joutuu kyllä tekemään,

        Ei rikottua saa ehjäksi...


      • EiOleOikeaSyy
        kerrastapoikki kirjoitti:

        Ei rikottua saa ehjäksi...

        Eikä menetettyä kunnioitusta ja luottamusta.


    • Asdfghjk

      Et oo mies lapsen isäksi olet mieshuora joka pettää fiksu nainen jos jättääsut et osaa hallita tunteitas ja meet pettää? Missä päin asut?raskaana olevat naiset on vitun kiimasia ehkä spottaan sun muijas 😏👌👈

      • JesusIsTheBest

        Häpeä viimeisiä lauseitas


    • zamppaazamppaa

      Yritä. Ei maailma tuohon lopu ja kautta maailman on tapahtunut. Tärkeämpää ku se että saatko naisesi takaisin on se että opitko oikeasti mitä teet...Jos et niin menet vaan syvemmälle. Ei muutu hetkessä. Ainoa syy miksi itse - ja olen manwhore - toivon että onnistut on se että tänne kirjoitit ja kerroit että rakastat..pala on pakko olla totta. Mies joka ei pidä huolta omasta jälkeläisestä on muurahainen-tuhnuri jonka geeniperimän on tarkoitus kuolla pois. En halua sanoa mitään toimia millä voisit saada takaisin, sun pitää olla rehellinen kaikesta......ehkä onnistut ja se on oikein. Mkiehet on tehnyt virheitäkin kautta aikojen. Tuossa tilanteessa sä satutat toista niin syvältä ettei mikään miekka voi viiltää sinne ilman että ihminen kuolee. Ei sitä voi ees selittää ja mä oon vielä mies. Yritä jos olet tosissaan, muuten FO. Tsemppiä!

    • womanZ

      Haluat vaimosi takaisin, jaahas. Ei ole ensimmäinen tai viimeinen kerta, kun mies on uskoton raskaana olevalle vaimolleen. Omasta mielestäni tuo on raukkamaisinta mitä mies voi tehdä. Menisi arvostus ja kunnioitus, jotka ovat parisuhteen perusta. Anteeksi voisin antaa ajan kanssa, mutta takaisin en ottaisi.

      Jos haluat yrittää yhteiseloa uudelleen, mieti miksi olit uskoton, kadutko sitä aikuisten oikeasti, vai sen vuoksi, että asia paljastui. Millainen suhteenne oli ennen pettämistä. Sanot rakastavasi vaimoasi älyttömästi, joka ei kuulosta kovin uskottavalta. Rakkaus on HYVIÄ tekoja, ei tyhjänpäiväisiä sanoja.

    • Oppeliini1

      Tyhmyydestä sakotetaan! Käyttäydyit idioottimaisesti ja sakko on kallis maksaa.
      Nyt sinun velvollisuutenasi on lapsestasi huolehtiminen. Tulet todennäköisesti olemaan rahaa sylkevä sampo lapsesi kunnon äidille.
      Etkö todellakaan ymmärtänyt mitä AVIOLIITOLLA tarkoitetaan?
      No, nyt viimeistään sen tiedät. Tiedät myöskin mitä avioerolla tarkoitetaan.

    • olisit_miettinyt_ennalta

      Olet loukannut pahasti. Luuletko, että tuossa tilanteessa kun on raskaushormonit ja kaikki, on helppo hyväksyä mitään tuollaista tai ottaa pettäjää takaisin?

      Raskaana olevalla pitäisi muutenkin olla rauha ja tasainen olo, ja sitten ois kestettävä vielä kämmännyttä silmissään. Oikeasti paha tilanne. Järkytykset voi aiheuttaa keskenmenon.

      Mikä helvetti teitä miehiä vaivaa!

      • HelppoMuistaa

        Minä en huolisi pettäjää vaikken olisi raskaanakaan.
        Olen tehnyt aina selväksi jo seurustelun alkuaikana etten hyväksy pettämistä.
        Siitä säännöstä en lipsu; pettäjä lentää välittömästi pihalle.
        Sama pätee myös toisinpäin; itse en petä.


    • varatutpalstalla

      Pyytää anteeksi, JOS nainen on fiksu ja RAKASTAA sinua - hän ymmärtää ETTÄ TOINEN NAINEN ON VAIN - TEKOPILLU !
      Pyytää anteeksi 100 kertaa, jos ei ymmärrä , hän ei rakasta sinua
      ... joka kolmas mies joskus pettää, niin kuin naiset

      • OnnellinenJaUskollinen

        Minä en antaisi anteeksi juuri siitä syystä, että rakastan. En voisi enää kunnioittaa miestäni pettämisen jälkeen ja kunnioitus on liitossa kaiken A ja O. Vaikka mieheni pyytäisi sen 100 kertaa anteeksi niin mitä se muuttaisi? Jos hän haluaa minua joskus pettää, niin hän tietää myös, että liittomme loppuu siihen eli hänen oma valintansa.


      • JeesusAinaAntaaAnteeksi

        Minäminä Ylpeys on helvetti. Kaikkihan me teemme joskus virheitä


      • Teetsyntiä
        JeesusAinaAntaaAnteeksi kirjoitti:

        Minäminä Ylpeys on helvetti. Kaikkihan me teemme joskus virheitä

        Jeesuksen oma ei saa tehdä virheitä ,etkä sinä saa notkua tällaisilla palstoilla hyi, hyi


      • kasvaa

        Ihminen joka ei tee virheitä ei tavallisesti tee muutakaan.
        Raamatussa on paljon tätä asiaa ja niissä on jokaisessa selvä KÄSKY - ANTAA ANTEEKSI


      • OnnellinenJaUskollinen
        JeesusAinaAntaaAnteeksi kirjoitti:

        Minäminä Ylpeys on helvetti. Kaikkihan me teemme joskus virheitä

        Kyllähän minäkin virheitä teen, mutten petoksia.
        Olen 5-kymppinen, mutten kertaakaan ole pettänyt.
        Puolison pettämistä ei voi verrata "virheeseen" vaan se on tietoinen loukkaus rakastaan kohtaan.


      • kiwaa

        Naapuri 7-kymppinen ei eronnut, RAKASTI pettäjää miestä
        Nyt lastenlapsilla on VAARI !


      • EiOleOikeaSyy
        kiwaa kirjoitti:

        Naapuri 7-kymppinen ei eronnut, RAKASTI pettäjää miestä
        Nyt lastenlapsilla on VAARI !

        Ei kai se vaari mihinkään häviä vaikka biologinen mummu & vaari eivät olisikaan naimisissa.
        Minä olen eronnut. Omilla lapsenlapsillani on 2 mummua ja 3 vaaria, yksi heistä nykyinen mieheni, jonka kanssa olen ollut vuosikymmeniä.

        Meidän suvussamme tässä ei ole mitään ongelmaa, mummut ja vaarit mahtuvat kaikki samaan kahvipöytään ihan mukavasti. Lapsenlapset kutsuvat kaikkia eri nimillä; mummu, mummo, vaari, pappa ja ukki eli siinäkään ei ole mitään ongelmaa.
        Ongelma syntyy siinä kohtaa jos aikuiset sen tekevät.

        Minun mieheni pyydettiin varta vasten olemaan pappa lapsenlapsilleni eli se ei ole edes tullut meidän puoleltamme. Ja tiedän, että vaikka eroaisimme, tai minusta aika jättäisi ennen häntä, mieheni olisi silti lastenlasteni elämässä.


    • onneamatkaasulle

      Eipä minullakin ole sulle taikaa antaa. Kun aikanaan petin. Piti yksinään olla hetki kun ulos heitti. Katkeraa ja ahdistavaa aikaa elin. Mutta sinnikkäästi jatkoin tapaamisia ja keskustelua ja yritin näyttää kuinka kadun. Todellakin kaduin mutta sitä on vaikeaa todistaa toiselle. Onneksi kun pidimme hetken erillään helpotti myös vaimoa. Kerroin kaiken mitä halusi tietää. Vaikka tuntui todella pahalta käydä läpi. Mutta pikkuhiljaa suhteemme korjautui. Kun todistin jopa viestit viestit mitä olin lähettänyt tuolle toiselle helpotti sitä kovasti. En tiedä toimiiko tämä teillä. Mutta näin kokemuksen omaavana voin suositella. En menettänyt vaimoani ja kunnioitan ja rakastan sitä nyt enemmän kuin koskaan. Ja näen ja tunnen että vaimolla samat tuntemukset. Onnea teille yritykseen. Sinun on näytettävä ja kerrottava ne syyt pettämiseen. Ja sen minkä vaimosi uskoo on sinun kontolla. Onko sinulla muuta historiaa tai mokia? Vain tällä voit kokeilla jos vaimosi haluaa. Mutta riippuu siitä minkälainen on suhteenne ja mihin pyritte.

    • katsoitseäsi

      Minulla on vain yksi kysymys.........Miksi miehet sanovat rakastavansa vaimojaan, mutta loukkaavat heitä pahimmalla mahdollisella tavalla?
      Tämänkö selität vaimollesi, niin kuitenkin HÄN saa valita huoliiko sinua enään.

      • 12d31231d2321d3

        Elä kuitenkaan rinnasta kaikkia miehiä yhden mädän omenan takia. Itse en todennäköisesti pettäisi kuviteltua tulevaa naisystävääni jos olisimme naimisissa.


      • katsoitseäsi

        En tietenkään, saattaa olla vielä jokunen mies, joka piettää housunsa jaloissa ja mielen kurissa.
        Tässä tarkoitin vain niitä miehiä jotka noin toimii. Aloittaja ei ole ainoa, joka sanoo rakastavansa, mutta toimii kuin ei välittäisi ollenkaan.


      • Mulkkujaukkoja
        katsoitseäsi kirjoitti:

        En tietenkään, saattaa olla vielä jokunen mies, joka piettää housunsa jaloissa ja mielen kurissa.
        Tässä tarkoitin vain niitä miehiä jotka noin toimii. Aloittaja ei ole ainoa, joka sanoo rakastavansa, mutta toimii kuin ei välittäisi ollenkaan.

        Paskat ei sellaiset mittään rakasta, muuta kun ittees ja omaa penistään 😇


    • spps

      Pahin virhe mitä mies voi tehdä vaimon ollessa raskaana.

      Jos todella rakastaisit, et olisi pettänyt. Jos vaimosi antaisi anteeksi, virheesi toistuisi. Näin se vaan menee.

      • kasvaa

        Pahin virhe on sinun juoruaminen. Et ole auttavainen


    • kljhg

      Pettäminen on siitä paha sairaus, että se pilaa suhteen lähes varmasti. Jos nainen ei anna anteeksi, suhde jää siihen. Jos nainen antaa anteeksi, naiselle jää pelko että toistuu tai miehelle jää ajatus että näin sopii tehdä koska ihminen on heikko. En usko että kerran pettää, aina pettää, mutta kyllä se suhde ja toisen kunnioitus puolin ja toisin on saanut ison kolauksen.

      Pettäminen muutenkin on itsekästä, mutta raskaana olevaa pettää.. se menee yli oman käsityksen. Toinen on siinä aika avuton kun on turvonnut, ison mahan kanssa, kipeine paikkoineen ja keho hormonimyrskyssä, ei siinä paljon kilpailla miehen huomiosta. Hyvä kumppani tukee toista vaikealla ajalla ja kyllähän se naisen seksikkyys on raskaudessa koetuksella ennen kun palautuu. Uskomatonta itsekkyyttä.

      Mitä voisit tehdä nyt tekosi jälkeen? No olemalla paras isä lapsellesi ja lakkaa ahdistelemasta exääsi. Hänellä on omat rajansa ja sinä ne ylitit. Et kunnioittanut hänen rajaansa kun kikkeli vei miestä, kunnioita edes nyt etkä painosta antamaan anteeksi.

    • keski-ikäinenperheenäiti

      Jos kristillinen rakkaus ja anteeksianto voittavat, voitte jatkaa yhdessä. Edellyttää katumusta. Ei ole kiva olla yksinhuoltajakaan. Kyllä vaimosi mieli voi vielä muuttua, viimeistään, kun lapsi on syntynyt. Lapsi tarvitsee äidin ja isän, ehjän perheen. Luottamus on kärsinyt, mutta hyvitysharjoituksilla voinet päästä takaisin. Älä anna periksi. Omakin isäni yritti valloittaa äitiäni kaksi vuotta ennen kuin sai hänet kanssaan naimisiin. No, oli sinnikäs mies. Enpä olisi minäkään olemassa muutoin. Tsemppiä luottamuksen palautusprosessiin!

      • truth

        "Lapsi tarvitsee äidin ja isän, ehjän perheen."

        Höpönpöpön. Vaikka isä ja äiti asuvat saman katon alla, se ei ole ollenkaan merkki ehjästä perheestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe